Well, dat dacht ik ook. Kennelijk zat ik er naast.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:45 schreef Mutant01 het volgende:
Tuurlijk is er een probleem, ongeacht de daling of de stijging. Het ging mij meer om de onzin dat anti-semitisme een exclusieve daad van moslims is.
Van een andere site in eerste instantie en lees inderdaad eens wat boven de pagina staat en hoe veel bepaalde groepen zoals die van jou in dat onderzoek terugkomen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Anne Frankstichting. Ik heb je net de link gegeven. Pagina 27.
Lijkt me een veilige aanname dat de meeste daders ook joods waren.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:46 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Door wie zijn Joden daadwerkelijk vermoord in Europa de afgelopen jaren?
Nee hoor. Ik heb je de link naar het rapport gegeven. Je hebt een brilletje nodig.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:47 schreef DeParo het volgende:
[..]
Van een andere site in eerste instantie en lees inderdaad eens wat boven de pagina staat en hoe veel bepaalde groepen zoals die van jou in dat onderzoek terugkomen.
Schijnbaar niet, willen ze hun probleemstaatjes hier dunnetjes over doen, zorgwekkend.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:41 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als mensen terug willen, gaan ze wel terug.
Hoeveel Nederlandse Joden zijn er vermoord door moslims?quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:47 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Afgelopen jaren, niet zeventig jaar geleden.
Achteraf pasquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb je de link naar het rapport gegeven. Je hebt een brilletje nodig.
Toen jij erom vroeg. Vervolgens claimde je dat je het plaatje niet terug kon vinden. Zo goed lees je.quote:
Ik had het toch ook niet over Nederland, ik had het over Frankrijk en België.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoeveel Nederlandse Joden zijn er vermoord door moslims?
Net een nieuw Boek in de handel dus:quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoeveel Nederlandse Joden zijn er vermoord door moslims?
Het valt allemaal erg mee.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja met Hamas en de Palestijnen naast je zou ik mij niet heel veilig voelen![]()
Maar ik heb dus helemaal geen contact met joodse mensen, dus ik heb geen idee hoe onveilig ze hier nou zijn.
Wat hebben wij daarmee te maken. En wat hebben moslims hier daarmee te maken. Ik ga toch ook niet over Israël lullen als we het over Joden in het algemeen hebben.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:50 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik had het toch ook niet over Nederland, ik had het over Frankrijk en België.
In plaats van dat soort plaatjes te zoeken heb ik geprobeerd de tekst te lezen die niet bepaalt hetzelfde zegt als jij claimt.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Toen jij erom vroeg. Vervolgens claimde je dat je het plaatje niet terug kon vinden. Zo goed lees je.
Kennelijk niet, want dan was je ook wel dat plaatje tegengekomen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:51 schreef DeParo het volgende:
[..]
In plaats van dat soort plaatjes te zoeken heb ik geprobeerd de tekst te lezen die niet bepaalt hetzelfde zegt als jij claimt.
Ah, nou mijn ogen zijn geopend hoor! Het waren dus de moslims die in nazi-Duitsland de dienst uitmaakten!quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:50 schreef DeParo het volgende:
[..]
Net een nieuw Boek in de handel dus:
https://books.google.nl/b(...)Nazi%20Islam&f=false
Veel leesplezier.
Wut.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:48 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Lijkt me een veilige aanname dat de meeste daders ook joods waren.
Zo meteen wordt er weer een plaatje gepost van een theedoek met een of andere nazi.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah, nou mijn ogen zijn geopend hoor! Het waren dus de moslims die in nazi-Duitsland de dienst uitmaakten!
Ik zeg toch ook niet dat jij daar wat mee te maken hebt maar het gaat er toch over dat steeds meer Joden vertrekken. Lees anders het rapport: antisemitism of the muslims in France: the case of the prisoners eens. Maar dat zal je wel weer gaan ontkennen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat hebben wij daarmee te maken. En wat hebben moslims hier daarmee te maken. Ik ga toch ook niet over Israël lullen als we het over Joden in het algemeen hebben.
Moord door onbekenden is een zeldzaamheid, meeste moorden gebeuren in familiekring.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:53 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Wut.
Is dit een of andere referentie naar Trotsky?
De bekende mufti der mufties. Die zou volgens de welbekende Islamhaters de leider der moslims zijn. Een verder historisch voor moslims volstrekt insignificant figuur, maar je moet de moslimhaters toch wel een stok geven.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zo meteen wordt er weer een plaatje gepost van een theedoek met een of andere nazi.
Nee maar je hoort toch vaak als argument dat ze dat niet meer kunnen vanwege hun veiligheid ?quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:51 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Het valt allemaal erg mee.
Niet iedere Jood loopt rond in Kanaleneiland met een kippa op zijn hoofd.
Calimero.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De bekende mufti der mufties. Die zou volgens de welbekende Islamhaters de leider der moslims zijn. Een verder historisch voor moslims volstrekt insignificant figuur, maar je moet de moslimhaters toch wel een stok geven.
Gezien de tekst erboven, en de daadwerkelijke cijfers die je schijnbaar ook niet goed hebt bestudeerd, kan je die onzin beter voor je houden.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kennelijk niet, want dan was je ook wel dat plaatje tegengekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |