Ja, dat was ook het punt.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:34 schreef Poison-Ivy het volgende:
Maar er stond toch armin heeft minder als afrojack
Goed gescoord bij taal?quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:34 schreef Poison-Ivy het volgende:
Maar er stond toch armin heeft minder als afrojack
minste.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:35 schreef Poison-Ivy het volgende:
De vraag was wie heeft de meeste fans toch
rtquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:51 schreef Stickertje het volgende:
iq van 122.. 1 punt minder dan vorig jaar
77 is in die leeftijdscategorie 12 goed. Pure kans brengt je op 15 goed gemiddeldquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:59 schreef S95Sedan het volgende:
Hoe de neuk haal je minder dan 100 punten
http://www.telegraaf.nl/p(...)ampaign=Headliner.nlquote:wo 21 jan 2015, 21:02
Sophie Hilbrand valt bij IQ-test
van onze redactie
VIDEO - Sophie Hilbrand presenteerde woensdagavond de Nationale IQ-test en struikelde middenin de show over haar hakken. Ze vloekte van de pijn.
Presentatrice Sophie Hilbrand wilde net een vraag stellen aan het 'tweelingen-vak' toen ze onderuit ging. Omdat het live televisie is hoorde de kijkers haar flink vloeken toen ze de grond raakte.
Sophie wist zich echter snel te herstellen en verzekerde haar moeder dat ze in orde was. "Ik zei nog zo tegen mijn stylist doe nou geen hakken" aldus de blondine.
Mede-presentator Ruben Nicolaï vroeg toch nog even of ze in orde was voor hij doorging met de show waarop Sophie antwoordde: "Leuk dat je het even vraagt".
quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:01 schreef Max23 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)ampaign=Headliner.nl
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wist dat zoiets ging komen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:02 schreef richolio het volgende:
[..]Zelfs ik kon al vertellen dat we dat later terug gingen zien
Wat een knurftenquote:Op woensdag 21 januari 2015 23:01 schreef Max23 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat rondje moest rechtsboven zitten.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:02 schreef Maartel het volgende:
Kan iemand me vertellen wat bij de Valerio-spiegelvraag het verschil tussen plaatje b en d was?
Misschien ligt het aan mijn ouderwetse 3:4 tv, maar ik zag zelfs bij de antwoorden nog niets.
oh god wat een trieste zooi is de telegraaf toch. Dat is dan de meest gelezen krant van Nederlandquote:Op woensdag 21 januari 2015 23:01 schreef Max23 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het handvat van het vergrootglasquote:Op woensdag 21 januari 2015 23:02 schreef Maartel het volgende:
Kan iemand me vertellen wat bij de Valerio-spiegelvraag het verschil tussen plaatje b en d was?
Misschien ligt het aan mijn ouderwetse 3:4 tv, maar ik zag zelfs bij de antwoorden nog niets.
lijkt wel op een fok frontpage nieuwsberichtquote:Op woensdag 21 januari 2015 23:01 schreef Max23 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zat ie bij allebei.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:03 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Dat rondje moest rechtsboven zitten.
Ah oke, thanks. Dat heb ik totaal over het hoofd gezien, geen idee of het in het formaat van het plaatje zat. (Daar liep ik bij Chris Zegers wel een beetje tegen aan. En zelfs bij Floortje twijfelde ik nog of het stiekem toch niet die ver weg foto kon zijn omdat ik daarvan niet kon zien hoe haar gezicht stond)quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:05 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
het handvat van het vergrootglas
quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:12 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dat zat ie bij allebei.
Misschien bedoel ik C en D dan.. iig de 2 die rechts stonden hadden allebei dat rondje en Valerio aan dezelfde kant.
Ah, da's eigenlijk best wel duidelijk. Ik heb nota bene nog achter dat handvat langs zitten lezen of de letters klopten, en het nog niet opgemerkt. Terechte foute score danquote:Op woensdag 21 januari 2015 23:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vergrootglashandvat dus inderdaad.
Nee we gaan bewust liegen dat we een lagere score hadden omdat jij ons anders raar vindt ofzoquote:Op woensdag 21 januari 2015 23:11 schreef Fok-it het volgende:
De helft van de users hier natuurlijk weer 135-140Krijg je daar nou echt een stijve pik van
![]()
118 hier, viel me niet tegen
Ik heb het toch ook niet specifiek over 1 user. Gebeurt alleen elk jaar dat 2 pagina`s van het hele topic bestemd zijn voor mensen die allemaal een iq van 130+ hebben.quote:Op donderdag 22 januari 2015 00:18 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Nee we gaan bewust liegen dat we een lagere score hadden omdat jij ons anders raar vindt ofzoen ik heb geen pik.
Ach laat ons ook ff lol hebben. Haal jij die poep ff uit je ogen dan staan we quitequote:Op donderdag 22 januari 2015 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook niet specifiek over 1 user. Gebeurt alleen elk jaar dat 2 pagina`s van het hele topic bestemd zijn voor mensen die allemaal een iq van 130+ hebben.Dat jijdan eventueel wel de waarheid zou spreken maakt dan niks uit.
Haal dat zand eens uit je kut
Tja, das net zoals bij topics over hoe groot je lul is... Zelfs als niemand zou liegen (en dat is vaak wel zo xd), zul je nog een bovengemiddeld resultaat krijgen doordat simpelweg bijna alleen de mensen durven posten die bovengemiddeld scoren.quote:Op donderdag 22 januari 2015 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook niet specifiek over 1 user. Gebeurt alleen elk jaar dat 2 pagina`s van het hele topic bestemd zijn voor mensen die allemaal een iq van 130+ hebben.Dat jijdan eventueel wel de waarheid zou spreken maakt dan niks uit.
Haal dat zand eens uit je kut
Vond de presentatie (Sophie Hilbrand en Ruben Nicolai) beter dan voorgaande jaren.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:28 schreef Max23 het volgende:
Sophie Hilbrand en Ruben Nicolai presenteren De Nationale IQ Test 2015, die morgen vanaf 20.30 uur te zien is op NPO1.
Edo BrunnerBilly en Ruud
Louise en Martine
Ik kende ze allemaal, behalve die danspartner danquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:03 schreef BdR het volgende:
[..]
Vond de presentatie (Sophie Hilbrand en Ruben Nicolai) beter dan voorgaande jaren.
En Inderdaad 3e of 4e garnituur BN'ersOp Manon Thomas na hadden het net zo goed willekeurige voorbijgangers van straat kunnen zijn. Ik had iig nog nooit van ze gehoord.
Zelfs Manon Thomas deed mee omdat ze al tien jaar uit beeld is.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:03 schreef BdR het volgende:
[..]
Vond de presentatie (Sophie Hilbrand en Ruben Nicolai) beter dan voorgaande jaren.
En Inderdaad 3e of 4e garnituur BN'ersOp Manon Thomas na hadden het net zo goed willekeurige voorbijgangers op straat kunnen zijn. Ik had iig nog nooit van ze gehoord.
Bij een normale IQ-Test heb je juist meer tijd om vragen te beantwoorden. Kun je effe blijven hangen of op terugkomen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:04 schreef Mansjester het volgende:
Booooooom revanche voor mn gehandicaptenscore van vorig jaar. 122 deze keer![]()
Als je de gewone test op de site doet heb je veel minder tijd dan als je hem in de uitzending maakt, omdat je daar nog extra tijd hebt tijdens het voorlezen. Dat verklaart het verschil in scores denk
Ben je aan het trollen of gewoon dom? ( haha laag iq snap je). Het in korte tijd verwerken van bepaalde hoeveelheid informatie is juist een belangrijk aspect van een IQ test. Juist daarom kan je niet later terugkomen op een bepaalde vraag en is de tijd een belangrijke factorquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij een normale IQ-Test heb je juist meer tijd om vragen te beantwoorden. Kun je effe blijven hangen of op terugkomen.
De tijdsfactor heb je zelf in de hand.
Ben te dom om m'n eigen kont af te vegen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:45 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ben je aan het trollen of gewoon dom? ( haha laag iq snap je). Het in korte tijd verwerken van bepaalde hoeveelheid informatie is juist een belangrijk aspect van een IQ test. Juist daarom kan je niet later terugkomen op een bepaalde vraag en is de tijd een belangrijke factor
Ja en jij kijkt ernaar inde hoop er iets van te kunnen opsteken terwijl het toch zinloos is.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:57 schreef tong80 het volgende:
Zelfs Manon Thomas deed mee omdat ze al tien jaar uit beeld is.
Durf je jouw IQ te posten ? Of was het te ingewikkeld om het te ontwaren ?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:43 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ja en jij kijkt ernaar inde hoop er iets van te kunnen opsteken terwijl het toch zinloos is.
Zo dat is de eerste zoals belooft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |