Nee, maar ik kijk ze liever nietquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind jij onthoofdingsfilmpjes eng ?
Heb in een topic gevraagd of het filmpje er bloederig en zo is maar hij reageert niet. En ben zo nieuwsgierig. Dus zoek eigenlijk een 'testkijker' :pquote:
In dat topic over die Chinees? Nee is niet eng, amper bloed en je ziet niks. Het is ook nog eens een filmquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb in een topic gevraagd of het filmpje er bloederig en zo is maar hij reageert niet. En ben zo nieuwsgierig. Dus zoek eigenlijk een 'testkijker' :p
Ik heb die nieuwsgierigheid zelf totaal niet, maar ben wel nieuwsgierig waarom jij dat wel hebt.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb in een topic gevraagd of het filmpje er bloederig en zo is maar hij reageert niet. En ben zo nieuwsgierig. Dus zoek eigenlijk een 'testkijker' :p
Oh ik dacht zo'n IS onthoofding.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In dat topic over die Chinees? Nee is niet eng, amper bloed en je ziet niks. Het is ook nog eens een film
Ohhh omdat ze er boven het er over hebben dat het hoofd nog blijft 'leven' Maar dat is dus niet zo ?quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In dat topic over die Chinees? Nee is niet eng, amper bloed en je ziet niks. Het is ook nog eens een film
Dacht ik ook, die kijk ik liever niet. In films geen enkel probleemquote:
Hmm goede vraag. Weet ik zo snel niet. Krijg ook bijna altijd spijt er na als ik dus heb besloten om te kijken.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb die nieuwsgierigheid zelf totaal niet, maar ben wel nieuwsgierig waarom jij dat wel hebt.
Ik heb dat voor Telegram wel, vind het niet superhandig eigenlijk.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:57 schreef Yasmin23 het volgende:
Vet! Wie heeft het al geprobeerd ?
http://nos.nl/artikel/201(...)e-voor-computer.html
Het is eerder comedy dan horror dat filmpjequote:Op woensdag 21 januari 2015 21:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ohhh omdat ze er boven het er over hebben dat het hoofd nog blijft 'leven' Maar dat is dus niet zo ?
Hmm er staat dat je whatsapp moet openen dan menu en dan die webapp. Kan het bij mij niet vinden.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb dat voor Telegram wel, vind het niet superhandig eigenlijk.
Nee, ik vind het persoonlijk een beetje respectloos om te gaan zitten kijken hoe iemand wordt vermoord. Maar fictie mag van mij goed bloederig zijn.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dacht ik ook, die kijk ik liever niet. In films geen enkel probleem
Ja heb je wel een punt. Het is eigenlijk ook wel een beetje vreemd. Om de dood van iemand te filmen en dan dat er mensen zijn die dat kijken. Waaronder ik...quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik vind het persoonlijk een beetje respectloos om te gaan zitten kijken hoe iemand wordt vermoord. Maar fictie mag van mij goed bloederig zijn.
Ik was van de week even vergeten hoe bloederig Drive eigenlijk isquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik vind het persoonlijk een beetje respectloos om te gaan zitten kijken hoe iemand wordt vermoord. Maar fictie mag van mij goed bloederig zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Het is iemands kind/broer/vader/echtgenoot. Stel je voor dat het iemand is waar jij van houdt en de hele wereld zit daar naar te kijken. Lijkt me echt vreselijk.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja heb je wel een punt. Het is eigenlijk ook wel een beetje vreemd. Om de dood van iemand te filmen en dan dat er mensen zijn die dat kijken. Waaronder ik...
Ja denk dat ik dat ook zo zou voelen. Maar aan de andere kant, als er dan zo'n discussie over wordt gevoerd hier op fok en ze hebben het er over ben ik dus zo nieuwsgierig wat er dan te zien is dat ik er op klik.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is iemands kind/broer/vader/echtgenoot. Stel je voor dat het iemand is waar jij van houdt en de hele wereld zit daar naar te kijken. Lijkt me echt vreselijk.
Dat ja. En ik vind het ook echt bizar om zoiets te willen zien.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is iemands kind/broer/vader/echtgenoot. Stel je voor dat het iemand is waar jij van houdt en de hele wereld zit daar naar te kijken. Lijkt me echt vreselijk.
Waar ben je dan precies nieuwsgierig naar? Je weet toch al wat er in gebeurt?quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja denk dat ik dat ook zo zou voelen. Maar aan de andere kant, als er dan zo'n discussie over wordt gevoerd hier op fok en ze hebben het er over ben ik dus zo nieuwsgierig wat er dan te zien is dat ik er op klik.
Dat heb ik dus helemaal niet, net als die foto's van MH17 slachtoffers. Zeker omdat ik op dat moment ook niet wist of er bekenden van mij in dat vliegtuig zaten en daar achter wilde komen op die manier.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja denk dat ik dat ook zo zou voelen. Maar aan de andere kant, als er dan zo'n discussie over wordt gevoerd hier op fok en ze hebben het er over ben ik dus zo nieuwsgierig wat er dan te zien is dat ik er op klik.
Nou kan mij een inschatting maken van wat er gebeurt idd. Maar bv bij die IS onthoofding, dacht de eerste ontstond er al snel twijfel of het wel echt was hier. En dan lees ik die reacties en zit ik te twijfelen of ik het ga doen. Want ik weet ook dat ik het niet tof vind om te zien. Maar dan is het die nieuwsgierigheid die het wint. Dus wat ik nu probeer te doen is eerst vragen aan andere of het heel erg is.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waar ben je dan precies nieuwsgierig naar? Je weet toch al wat er in gebeurt?
Die foto's zijn ook vrij smerig. En je kunt op sommige foto's zeker wel mensen herkennen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat heb ik dus helemaal niet, net als die foto's van MH17 slachtoffers. Zeker omdat ik op dat moment ook niet wist of er bekenden van mij in dat vliegtuig zaten en daar achter wilde komen op die manier.
Dan zouden ze ook kunnen zeggen dat het wel meevalt terwijl dat voor jou niet hoeft te geldenquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou kan mij een inschatting maken van wat er gebeurt idd. Maar bv bij die IS onthoofding, dacht de eerste ontstond er al snel twijfel of het wel echt was hier. En dan lees ik die reacties en zit ik te twijfelen of ik het ga doen. Want ik weet ook dat ik het niet tof vind om te zien. Maar dan is het die nieuwsgierigheid die het wint. Dus wat ik nu probeer te doen is eerst vragen aan andere of het heel erg is.
Mja die heb ik dus ook gezien. Mede omdat ik via via op die achterlijke site van die Martin Vrijland ofzo terecht kwam. En hij deed dus allemaal achterlijke beweringen en dan poste die een filmpje om dat zogenaamd te bewijzen. Nja hij faalde gigantisch. Eng man is dat.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat heb ik dus helemaal niet, net als die foto's van MH17 slachtoffers. Zeker omdat ik op dat moment ook niet wist of er bekenden van mij in dat vliegtuig zaten en daar achter wilde komen op die manier.
Een onthoofding is een omthoofding, daar zijn naar mijn mening geen gradaties in gruwelijkheid in.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou kan mij een inschatting maken van wat er gebeurt idd. Maar bv bij die IS onthoofding, dacht de eerste ontstond er al snel twijfel of het wel echt was hier. En dan lees ik die reacties en zit ik te twijfelen of ik het ga doen. Want ik weet ook dat ik het niet tof vind om te zien. Maar dan is het die nieuwsgierigheid die het wint. Dus wat ik nu probeer te doen is eerst vragen aan andere of het heel erg is.
Ja dus zo'n beoordeling van iemand anders is ook niet watervast. maar ja ik vraag vrij specifiek of het bloederig en zo isquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zouden ze ook kunnen zeggen dat het wel meevalt terwijl dat voor jou niet hoeft te gelden
Kijk je dat ook omdat het bij het nieuwsbericht hoort?quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die foto's zijn ook vrij smerig. En je kunt op sommige foto's zeker wel mensen herkennen.
Eigenlijk wel. Laatst had je die van die Saudische vrouw die op straat werd onthoofd. Als je dat filmpje vergelijkt met bv die van IS. dan is die Saudische niet zo erg om te zien. Als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Een onthoofding is een omthoofding, daar zijn naar mijn mening geen gradaties in gruwelijkheid in.
En omdat ze het evt moeten wegmodden, vermoed ik.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kijk je dat ook omdat het bij het nieuwsbericht hoort?
Ja, kwamen ook hier voorbij.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kijk je dat ook omdat het bij het nieuwsbericht hoort?
En wat voegt die kennis dan toe? Wat doet het met je?quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Laatst had je die van die Saudische vrouw die op straat werd onthoofd. Als je dat filmpje vergelijkt met bv die van IS. dan is die Saudische niet zo erg om te zien. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Nee, want dat er een Saudische vrouw wordt vermoord is net zo erg als een Britse journalist.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Laatst had je die van die Saudische vrouw die op straat werd onthoofd. Als je dat filmpje vergelijkt met bv die van IS. dan is die Saudische niet zo erg om te zien. Als je begrijpt wat ik bedoel.
De opgedane 'kennis' voegt verder niks toe behalve dat ik dan in dat topic een mening kan geven over het filmpje. Wat het met mij doet is dat ik dan denk dat ik die dingen beter niet meer kan bekijken. Wat ik nu dus ook probeerquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En wat voegt die kennis dan toe? Wat doet het met je?
Ja dat klopt maar zo bedoelde ik het niet.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, want dat er een Saudische vrouw wordt vermoord is net zo erg als een Britse journalist.
Ligt er ook aan hoe het in beeld is gebracht natuurlijk, een close-up met een bot mes ziet er gruwelijker uit dan een snelle zwaai met een scherp zwaard van afstand.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, want dat er een Saudische vrouw wordt vermoord is net zo erg als een Britse journalist.
Ja zo bedoelde ik het.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hoe het in beeld is gebracht natuurlijk, een close-up met een bot mes ziet er gruwelijker uit dan een snelle zwaai met een scherp zwaard van afstand.
Zeg dat danquote:
Die laatste IS filmpjes zijn gewoon Hollywood producties.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hoe het in beeld is gebracht natuurlijk, een close-up met een bot mes ziet er gruwelijker uit dan een snelle zwaai met een scherp zwaard van afstand.
Michael BaIS?quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die laatste IS filmpjes zijn gewoon Hollywood producties.
Moeten alleen nog wat explosies in.
Ik snap wel wat Yasmin zegt, maar zolang het om echte mensen gaat, maakt het voor mij niet uit, omdat het hele gebeuren al maximaal gruwelijk is.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |