quote:Op donderdag 22 januari 2015 00:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hoink is dan ook wel een beetje de opperrelinstigneermagneet.
heb je meloewa weer voor de cam gezetquote:
Dan kom ik sowieso kijken.quote:Op donderdag 22 januari 2015 00:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb je meloewa weer voor de cam gezet
Je lekkere gladde moederquote:Op donderdag 22 januari 2015 00:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb je meloewa weer voor de cam gezet
ahaha ;Dquote:
Godverdomme, zo'n opmerking had ik van bijna iedereen durven verwachten maar niet van voederbietel.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Door dit soort opvattingen kregen jullie ook wat laat stemrecht.
Wat noem je me kuthoer joh, doe eens nietquote:Op donderdag 22 januari 2015 00:29 schreef Catkiller het volgende:
Oke ik ben iets bijgelezen. Dat dwc een kneus is dat was al bekend, gewoon laag om iemand te pakken op zijn uiterlijk. Uiteindelijk is hij er al mee bezig sinds 'wij' hier komen en het lukte hem allemaal niet dus dan moet je jezelf blijkbaar als een josti gedragen om toch iemand te laten flippen.
Veer is een hypocriete kuthoer dat ze met haar vingertje omhoog komt foeteren dat je niet mag beginnen over dat iemand een neger is, alsof het wel normaal is om iemand aan te vallen op zijn uiterlijk, daar kies je ook niet zelf voor.
En maar huilen dat je ruzie hebt met iedereenquote:Op donderdag 22 januari 2015 00:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je rukkende mannen wil zien kan je ook gewoon gaan chatrouletten.
Sorry ik zat in de hitte van de discussie. Maar het is wel meten met twee maten, niet?quote:Op donderdag 22 januari 2015 00:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat noem je me kuthoer joh, doe eens niet
Gewoon een vriendelijk bedoelde tip. Als je wat stoken niet kan handelen moet je maar ergens anders heengaan.quote:Op donderdag 22 januari 2015 00:33 schreef tetouaribo het volgende:
En maar huilen dat je ruzie hebt met iedereen
Kom je fronten dang?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |