Ahahaha, is alles verwijderd of kan ik nog teruglezen?quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij flipte zijn shit. Compleet. Kkmad.
En dat is 3 euro?quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wel duur. 'beste' kost 750 bolivianosik ga ggoedkopere doen maar is alsnog 450
Teruglezen is mogelijk. Nu is het wel zo dat SZ best veel heeft geincasseerd de afgelopen tijd.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ahahaha, is alles verwijderd of kan ik nog teruglezen?
Delen door 7 ongeveerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van wie?quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:58 schreef Catkiller het volgende:
Ik vond dat het niet te ver ging. Dat is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
Haha, wat een kneuzenkermis. Al die negers madquote:Op woensdag 21 januari 2015 23:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Teruglezen is mogelijk. Nu is het wel zo dat SZ best veel heeft geincasseerd de afgelopen tijd.
Van S_Z. Die man die leefde zich gewoon in in deze SC. Inburgeren dit dat.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 22 januari 2015 00:00 schreef Catkiller het volgende:
Van S_Z. Die man die leefde zich gewoon in in deze SC. Inburgeren dit dat.
Nee, jouw verweer is goedquote:Op donderdag 22 januari 2015 00:00 schreef hoink581 het volgende:
Veer haar enige verweer is dan ook: "jullie zijn dom, projectie, slaat de plank mis. Emo.gif emo.gif emo.gif"
Wel wat verder terug. Vanaf het moment dat dwc het blijkbaar nodig vond om te graven naar foto's.quote:Op donderdag 22 januari 2015 00:01 schreef Catkiller het volgende:
Maar om de precieze aanleiding te moeten weten zou je nog een topic terug moeten, als ik zo ver moet gaan dan heb ik een tijdmachine nodig.
Als je zelf niet mee wil doen aan de kneuzenkermis dan zou ik me heel ver weg houden van zulke uitspraken.quote:
Hij heeft toch gewoon fotos in zijn fotoboek?quote:Op donderdag 22 januari 2015 00:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wel wat verder terug. Vanaf het moment dat dwc het blijkbaar nodig vond om te graven naar foto's.
als cultheld van KLB kan je best wel een samenvatting van alles typenquote:Op donderdag 22 januari 2015 00:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wel wat verder terug. Vanaf het moment dat dwc het blijkbaar nodig vond om te graven naar foto's.
Van een van zijn klonen. Het begon met dat kinderachtige gezuig over dode oma's naaien.quote:Op donderdag 22 januari 2015 00:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hij heeft toch gewoon fotos in zijn fotoboek?
Oh ja dat ook nog inderdaad.quote:Op donderdag 22 januari 2015 00:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Van een van zijn klonen. Het begon met dat kinderachtige gezuig over dode oma's naaien.
Je leest maar gewoon terug luie teringhond.quote:Op donderdag 22 januari 2015 00:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als cultheld van KLB kan je best wel een samenvatting van alles typen
nou zegquote:Op donderdag 22 januari 2015 00:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je leest maar gewoon terug luie teringhond.
Dit is al dagen aan de gang hoor. Nog verder terug dus.quote:Op donderdag 22 januari 2015 00:11 schreef Catkiller het volgende:
Dus ik moet helemaal naar gisteravond om te weten hoe het begon? Triest hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |