Zwaar, diep, maar vooral alleen en koud.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wow heb echt slecht geslapen. Hoe sliepen jullie?
Jaloers. Ik slaap echt zo licht, jaloers op de mensen die zulke diepe slapers zijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zwaar, diep, maar vooral alleen en koud.
Snap ik wel voor het supportershome liggen is ook vrij koud.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zwaar, diep, maar vooral alleen en koud.
Ja, licht slapen en van alles wakker worden is een ramp. Maar niet wakker kunnen worden 's ochtends is ook niet prettigquote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jaloers. Ik slaap echt zo licht, jaloers op de mensen die zulke diepe slapers zijn.
Ik had een alibiquote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Snap ik wel voor het supportershome liggen is ook vrij koud.
Voor het eerst in tijden langer dan 3-4 uurquote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wow heb echt slecht geslapen. Hoe sliepen jullie?
Ja, mijn eerste kwart eeuw zat er op gisterquote:Op donderdag 22 januari 2015 18:25 schreef Tjacka het volgende:
Historici dag vandaag in de wereld jongens. Begin van het einde.
Ik heb ook maar heel kort geslapen ja.quote:
Naar de voetbal of naar de kroeg? Of allebei?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:21 schreef Tjacka het volgende:
Zo dit weekend quality time met de boys. :=
Gefeliciteerd, tenminste ik neem aan dat je dan jarig wasquote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, mijn eerste kwart eeuw zat er op gister
Lekker snuiven en revanche nemen door Moulijn een shirtje aan te doen?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:21 schreef Tjacka het volgende:
Zo dit weekend quality time met de boys. :=
Een echte dijenkletser !quote:
uh gewoon met vrienden zittenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker snuiven en revanche nemen door Moulijn een shirtje aan te doen?
afc cbs!!!!
Beidequote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Naar de voetbal of naar de kroeg? Of allebei?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |