Ik beide nietquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kwantitatief wel. Kwalitatief niet helaas
Jij?
Hij kan dat zo ergens anders verdienen met wat snabbels.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:24 schreef Lavenderr het volgende:
http://www.nu.nl/media/3978921/derksen-verliest-ton-ruzie-vi.html
Zo, dat is nogal wat. Maar VI zal hem toch ook wel goed betalen?
Ik denk ook dat hij een beetje zielig doet. Zal wel meevallen met zijn financiën.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij kan dat zo ergens anders verdienen met wat snabbels.
Beetje non-bericht m.i.
De kranten/tijschriften zullen hem echt niet weigeren om een stukkie te schrijven ergensquote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk ook dat hij een beetje zielig doet. Zal wel meevallen met zijn financiën.
Kwam eerst niet verder dan Zwolle, dus daar een ontbijtje bij de hema gescoord. Daarna richting Amersfoort gegaan en daar een beetje rond gehangen. Andere keer Rotterdamquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hahaha! Geniaaaaal!!!
Hoin allen. Divje nu onderweg naar Rotterdam? Geen beste dag uitgekozen.
Was Amersfoort leuk? Ik ben daar nog nooit geweest.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Kwam eerst niet verder dan Zwolle, dus daar een ontbijtje bij de hema gescoord. Daarna richting Amersfoort gegaan en daar een beetje rond gehangen. Andere keer Rotterdam
Best mooi centrum, leuke winkels ookquote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Was Amersfoort leuk? Ik ben daar nog nooit geweest.
Volgens mij is dat ALTIJD zo met dingen die je spontaan ziet en hebben wil...quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Best mooi centrum, leuke winkels ookWas ook nog nooit verder dan het uitcheck-poortje gekomen daar.
Alleen jammer dat ze zo'n gigantisch cool Adidas bomberjack niet meer in m'n maat haddennu het internet afspeuren want ik MOET 'm hebben
Hoe is het met KB?
Al gevonden op de Adidas sitequote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ALTIJD zo met dingen die je spontaan ziet en hebben wil...Conspiracy ditdatalleszuszo. Hoe zag het eruit? Laat ons zien als je hem gevonden hebt online!
Ik ben een beetje gestresst, veel te doen dit weekend maar heb nog niks gedaan..En met jou?
goeiedaggggquote:
kan je dan niet op die naam zoeken via andere sites?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Al gevonden op de Adidas sitemaar wel 23,- duurder. Laat maar hangen dan
Jij zou toch druk zijn met studie en andere dingen! Ben je beetje lui?
Met mij is alles verder goed, ben blij. En morgen gaat Feyenoord winnen. Heb een goed gevoel.
Ja heb 'm ook al op meerdere sites gevonden, voor dezelfde prijs als hierbovenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
goeiedagggg
[..]
kan je dan niet op die naam zoeken via andere sites?![]()
Ik heb ook een flinke takenlijst, maar weet je ik ben een ontwijker... ga dan een beetje slapen en niks doen en dan nog meer stress krijgen omdat ik niks gedaan heb en dan nog meer studie ontwijkend gedrag vertonen.![]()
Goeiemiddag Kameradski.quote:
Weet je het zeker?Classie is toch erbij?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Al gevonden op de Adidas sitemaar wel 23,- duurder. Laat maar hangen dan
Jij zou toch druk zijn met studie en andere dingen! Ben je beetje lui?
Met mij is alles verder goed, ben blij. En morgen gaat Feyenoord winnen. Heb een goed gevoel.
He gozerT.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja heb 'm ook al op meerdere sites gevonden, voor dezelfde prijs als hierbovenben er nu flauw van dus hoef 'm niet meer.
Je weet hevan uitstel komt afstel en ditdat. Ken het heel goed
Gewoon beginnen! En daarna jezelf belonen. Hielp mij altijd
[..]
Goeiemiddag Kameradski.
1 van de redenen dat we gaan winselen jaquote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Weet je het zeker?Classie is toch erbij?
Zekerquote:
Hier ook man. Normaal al twee weken ofzo, maar dit keer pas sinds gister. Was blowtje aan het doen en poef. Aandacht was nog maar bij 1 ding, de wedstrijd. Wedstrjidstress, de lekkerste stressquote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:19 schreef Divje het volgende:
[..]
1 van de redenen dat we gaan winselen ja
[..]
Zekerzenuwen als de pest.
TT-changequote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hier ook man. Normaal al twee weken ofzo, maar dit keer pas sinds gister. Was blowtje aan het doen en poef. Aandacht was nog maar bij 1 ding, de wedstrijd. Wedstrjidstress, de lekkerste stress
En wat ga je doen op je voorlopig laatste avond FOK!?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hier ook man. Normaal al twee weken ofzo, maar dit keer pas sinds gister. Was blowtje aan het doen en poef. Aandacht was nog maar bij 1 ding, de wedstrijd. Wedstrjidstress, de lekkerste stress
TT ging over woensdagquote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:22 schreef Divje het volgende:
[..]
TT-change
Ha, zelf ook alweer gedaan hooren morgen tijdens de wedstrijd ook wel 1tje, of 2 of 3. Ligt er maar net aan.. Fucking zin an
Vanavond PSV kijken, blowen, en verder beetje niksen. Jij plannen?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:22 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
En wat ga je doen op je voorlopig laatste avond FOK!?
Ahh okeequote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
TT ging over woensdag. Dit weekend mag allesssss....
Vanavond ook. Pizzatje erbij, man man. PSV uitlachen.. heerlijke avondjes.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vanavond PSV kijken, blowen, en verder beetje niksen. Jij plannen?
En dat laatste avondmaal gedoe, ik ben er morgenavond ook gewoon nog. Denk ik.
18:30quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahh okeelogisch logisch.
Vanavond PSV? 18.45 ? Ook maar even kijken dan
En morgenavond ben jij er nog. Maak Lav niet kwaad he
Lekker toch, ook een fijne chill avondquote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nog geen idee. gister beetje ver gegaan en nog steeds kater dus ga niet veel doen denk ik....pfff
Juichen voor m'n geboortestad iig en later op de avond lekker blowtje die al klaar ligt.....sappie miss hangt er vanaf hoe ik me voel.
Cambuur.
Duurt wel lang.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:19 schreef Divje het volgende:
[..]
1 van de redenen dat we gaan winselen ja
[..]
Zekerzenuwen als de pest.
Mooi he?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lekker toch, ook een fijne chill avond. Ik ga zo ook alvast draaien, zo'n hekel aan. En sappie gewoon doen joh, je leeft maar 1 keer. Vanavond supporten we het zelfde team, terwijl we morgen recht tegenover elkaar staan. Voetbal
Neen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ajax gaat toch wel winnen, komop jong0ns.
Tis dat je zo jong bent anders.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ajax gaat toch wel winnen, komop jong0ns.
Jij bent voor Ajax? Hoe bedoel je voor me gegaan wat is dit help.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Was ik vol voor je gegaan natuurlijk!
hahahaquote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij bent voor Ajax? Hoe bedoel je voor me gegaan wat is dit help.
Ik snap het echt niet, ZEG DAN. Of bedoel je daarmee dat je me een kopje kleiner gaat maken maar me nu spaart ofzo?quote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet, ZEG DAN. Of bedoel je daarmee dat je me een kopje kleiner gaat maken maar me nu spaart ofzo?
Nee dan had ik alles in het werk gesteld om je voor me te winnen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet, ZEG DAN. Of bedoel je daarmee dat je me een kopje kleiner gaat maken maar me nu spaart ofzo?
Echt gemeen, dit gebeurt me altijd. Maar gelukkig wint het goede van het kwadequote:
Ohhhh.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:44 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee dan had ik alles in het werk gesteld om je voor me te winnen.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt gemeen, dit gebeurt me altijd. Maar gelukkig wint het goede van het kwade
[..]
Ohhhh.![]()
Nee hoorquote:
Neen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha ik dump jou voor Blaadjes.
Ik ben al bijna op AOW leeftijd he!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha ik dump jou voor Blaadjes.
No, he won'tquote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:22 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
En wat ga je doen op je voorlopig laatste avond FOK!?
Dan ben je vast ook heel rijk!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:50 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik ben al bijna op AOW leeftijd he!
Dit vind ik schattig.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan ben je vast ook heel rijk!
Nou dat dus. Zonder jullie is er geen bal aanquote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
18:30. Idd, morgen ben ik er nog wel. Lav is ons nodig enzo.
Ja ik moet die jaren dat ik nog geen AOW krijg toch overbruggen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan ben je vast ook heel rijk!
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mooi he?
Kut PSV bah wat minacht ik die. Vriend van me met wie ik regelmatig naar Ajax probeer te gaan heeft ook zo'n pest hekel aan PSV. hahaha mooi altijd zijn reacties over die club.
Pas op een verjaardag ook wel leuk. M'n oudere broer is PSVen m'n jongste broertje Willem II en met die jongste ga ik dus wel eens mee naar WII.
Zit m'n oudere broer op die verjaardag: Hey blaadjes ga je binnenkort ook mee naar PSV? Betaal ik de kaartjes enzo leuk toch?
Ik: nou ehhh daar doe je mij geen plezier mee. Je denkt toch niet dat ik vrijwillig in dat stadion naar PSV ga zitten kijken en dan nog juichen ook zeker? Nee dank je.
Vond ie echt niet leuk.
Ja graag Bquote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:52 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi L. Wil je een knuffel? ik ben heel knuffelig vandaag.
Dat is nou de polifinario :pquote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja graag B.
Ik had trouwens vanmiddag een vogeltje in de tuin die ik niet kon thuisbrengen. Dacht eerst dat het een roodborstje was maar die zijn kleiner. Deze had het model van een vink en ook wat vlekjes op zijn veertjes maar wel een rood borstje. Wat voor vogeltje was het? Weet jij dat?
Hahaha schitterendquote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mooi he?
Kut PSV bah wat minacht ik die. Vriend van me met wie ik regelmatig naar Ajax probeer te gaan heeft ook zo'n pest hekel aan PSV. hahaha mooi altijd zijn reacties over die club.
Pas op een verjaardag ook wel leuk. M'n oudere broer is PSVen m'n jongste broertje Willem II en met die jongste ga ik dus wel eens mee naar WII.
Zit m'n oudere broer op die verjaardag: Hey blaadjes ga je binnenkort ook mee naar PSV? Betaal ik de kaartjes enzo leuk toch?
Ik: nou ehhh daar doe je mij geen plezier mee. Je denkt toch niet dat ik vrijwillig in dat stadion naar PSV ga zitten kijken en dan nog juichen ook zeker? Nee dank je.
Vond ie echt niet leuk.
Nee. Ze was zo mooiquote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:06 schreef theguyver het volgende:
Kim Snowdashian kreeg alergische reactie en is van dak gelazerd
Nee toch? RIP aan de nabestaandenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:06 schreef theguyver het volgende:
Kim Snowdashian kreeg alergische reactie en is van dak gelazerd
neequote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook al nerveus voor morgen Tjack?
Dump B en D maar, ik neem je wel.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee toch? RIP aan de nabestaanden
Kim Kardashian in bontbikini in de sneeuwquote:
Echt waar? Kan jij er zo afstandelijk naar kijken?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee
gewoon een wedstrijdje als vele andere
ik krijg geen trilhandjes als ik het stadion in loop neequote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt waar? Kan jij er zo afstandelijk naar kijken?
Maar wel hartstikke spannend toch? En dat je er gewoon bij bent. Dat lijkt mij echt machtig.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik krijg geen trilhandjes als ik het stadion in loop nee
wel europees hoor
wowww das direct, kijk hier kan ik wat mee.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dump B en D maar, ik neem je wel.
oh ja hoorquote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar wel hartstikke spannend toch? En dat je er gewoon bij bent. Dat lijkt mij echt machtig.
En dan dit lied erbij
Wel lief zijn voor B, Scrum en Div hoor . Zal nog een moeilijke keuze voor je worden want alledrie topgozers.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wowww das direct, kijk hier kan ik wat mee.
waar en wanneer?
Ik kan ook een harem beginnen?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wel lief zijn voor B, Scrum en Div hoor . Zal nog een moeilijke keuze voor je worden want alledrie topgozers.
Mijn huis, duurt nog 2 maanden dat ik daar ben, maar je bent welkom hoor.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wowww das direct, kijk hier kan ik wat mee.
waar en wanneer?
Waar is het? Ik kom niet verder dan vissersdorpjes en Amsterdam.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mijn huis, duurt nog 2 maanden dat ik daar ben, maar je bent welkom hoor.
Ik ben al uitgehuwelijkt aan Tjackaquote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik kan ook een harem beginnen?Doe je mee?
Oh wowie.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben al uitgehuwelijkt aan Tjacka
Tja. Your loss danquote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waar is het? Ik kom niet verder dan vissersdorpjes en Amsterdam.
Prima. Of het hem bevalt weet ik nietquote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh wowie.En hoe bevalt dat?
Hij heeft vast niks te klagen met jou.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Prima. Of het hem bevalt weet ik niet
Maar dan wil je indirect dus ook niks met mijn te maken hebben.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij kwam met die kut stad en Volendam of Urk. Daar wil ik niks mee te maken hebben.
Dat zeg ik niet. Als je dan komt, bij mij, eerst even douchen. Dan is er niks aan de hand.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij heeft vast niks te klagen met jou.
[..]
Maar dan wil je indirect dus ook niks met mijn te maken hebben.Egodeuken worden hier uitgedeeld.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Als je dan komt, bij mij, eerst even douchen. Dan is er niks aan de hand.
Straks Hardenberg.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]. Hahaha. Waar woont je huis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |