quote:Op donderdag 22 januari 2015 08:45 schreef Artoo het volgende:
Kleine progressupdate: ik had een weegmoment vanochtend. Vanaf nu nog 3 kg tot mijn streefgewicht.
Steken al over?quote:Op donderdag 22 januari 2015 08:49 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Men, ik had ietwat eerder uit bed moeten stappenNu moet ik haasten voor PT
Goed bezigquote:Op donderdag 22 januari 2015 08:45 schreef Artoo het volgende:
Kleine progressupdate: ik had een weegmoment vanochtend. Vanaf nu nog 3 kg tot mijn streefgewicht.
All hail leg day! Sterkte alvastquote:Op donderdag 22 januari 2015 09:14 schreef Qwea het volgende:
Lijstje :
S: Leg dayIk voel ze nog steeds van de vorige keer
Nope. Maar train benen geen bovenlichaam. Plus het is no way mijn hart. Kan niet.quote:
Holy shit warmquote:Op donderdag 22 januari 2015 09:43 schreef Qwea het volgende:
De tering. De kachel is stuk hiero... 26gr binnen. Pfffff.
Ik ben mijn ontbijt vergetenquote:
Dat is geen fijne temperatuur om te sportenquote:Op donderdag 22 januari 2015 09:43 schreef Qwea het volgende:
De tering. De kachel is stuk hiero... 26gr binnen. Pfffff.
Bananen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben mijn ontbijt vergetennet hier een banaan van de fruitschaal gepikt.
Jawel maar die kunnen niet openquote:Op donderdag 22 januari 2015 10:31 schreef sanger het volgende:
Hebben ze geen ramen dan Q? Is de temperatuur zo weer wat lager hoor...
Yes sir!quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:18 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik heb vandaag veel meer honger dan normaal. Kan dat komen door intensief sporten van gisteren?
Yep, heel goed mogelijk!quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:18 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik heb vandaag veel meer honger dan normaal. Kan dat komen door intensief sporten van gisteren?
quote:
Wat was mijn oude schema dan ruk. Dat had ik namelijk normaal nooitquote:
Goed lijstje, maar niet wat weinig? Tenminste, dat lijkt zo.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:27 schreef Artoo het volgende:
Planning van vandaag:
O: Smoothie met appel, boerenkool en sojamelk
T: Komkommer
L: Salade van ijsbergsla, maïs en tonijn met een sausje van magere kwark en pittige mosterd.
T: Smoothie van banaan, verse jus en magere kwark
A: Chili sin carne met zoete aardappel (can't wait)
S: Overdag 2x een half uur fietsen, 's avonds krachtoefeningen voor rug en benen (squats, lunges, weighted step ups, deadlifts).
Moeten we adhv je nieuwe schema opnieuw eens naar je eetschema kijken?quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:30 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
[..]
Wat was mijn oude schema dan ruk. Dat had ik namelijk normaal nooit![]()
Vanmiddag maar even wat extra eten fixen
Nope geen vegetariër, hence de tonijnquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:31 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Goed lijstje, maar niet wat weinig? Tenminste, dat lijkt zo.
Vegetariër?
Ja, dat is misschien wel even goedquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Moeten we adhv je nieuwe schema opnieuw eens naar je eetschema kijken?
O ja, gemistquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:34 schreef Artoo het volgende:
[..]
Nope geen vegetariër, hence de tonijnJe hebt wel gelijk overigens. Ik heb nog geen tussendoortje gepland na het avondeten zie ik. Aangezien ik dan nog wat ga sporten zal ik daarna ook nog een nader te bepalen vullende snack eten.
Waar zijn je kh's en eiwitten?quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:27 schreef Artoo het volgende:
Planning van vandaag:
O: Smoothie met appel, boerenkool en sojamelk
T: Komkommer
L: Salade van ijsbergsla, maïs en tonijn met een sausje van magere kwark en pittige mosterd.
T: Smoothie van banaan, verse jus en magere kwark
A: Chili sin carne met zoete aardappel (can't wait)
S: Overdag 2x een half uur fietsen, 's avonds krachtoefeningen voor rug en benen (squats, lunges, weighted step ups, deadlifts).
aight!quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:35 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja, dat is misschien wel even goedGa je binnenkort ff PM'en
[..]
O ja, gemist
Goed plan
Eiwitten in de kwark (in totaal ruim 300g kwark vandaag) en in de tonijn en in de bonen. Koolhydraten zitten vandaag voornamelijk in het avondeten door o.a. zoete aardappel, maïs, tomaat, bonen. Verder uiteraard in fruit.quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:52 schreef Artoo het volgende:
Hmm, even calorieën opgeteld. In totaal, de avondsnack nog niet meegerekend, kom ik nu op krap 1300 kcal. Zeker gezien het geplande fietsen is dat inderdaad heel weinig.
Thanks voor de vragen Crunchy en Qwea, ik ga proberen om nog wat extra's binnen te krijgen vandaag. Hebben jullie hier misschien nog tips voor?
Kennelijk gaat het de goede kant uitquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:55 schreef Maraca het volgende:
Ugh, vergeet steeds op de weegschaal te staanmaar wat ik in de spiegel zie, bevalt dus het gaat de goede kant op
![]()
Vergeet ook steeds myfitnesspal te loggen
quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:13 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Kennelijk gaat het de goede kant uit
Afhankelijk van wat voor je troep je altijd kocht kan dat best hard gaanquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb ook mijn boodschappenbudget drastisch aangepast. Weinig (eigenlijk geen) ruimte voor troepGekorte bedrag gaat naar mijn spaarrekening dus een dubbele beloning
300 gram kwark is maar zo'n 15-18 gram eiwit ongeveer. Dat kan dus beter!quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:41 schreef Artoo het volgende:
[..]
Eiwitten in de kwark (in totaal ruim 300g kwark vandaag) en in de tonijn en in de bonen. Koolhydraten zitten vandaag voornamelijk in het avondeten door o.a. zoete aardappel, maïs, tomaat, bonen. Verder uiteraard in fruit.
Uhu, dat klopt maar kwark is, zoals je misschien gelezen hebt, vandaag zeker niet de enige bron van eiwittenquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:37 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
300 gram kwark is maar zo'n 15-18 gram eiwit ongeveer. Dat kan dus beter!
Heb er over heen gelezen, mijn excuus!quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:41 schreef Artoo het volgende:
[..]
Uhu, dat klopt maar kwark is, zoals je misschien gelezen hebt, vandaag zeker niet de enige bron van eiwittenIk heb bijvoorbeeld zojuist in mijn salade een blikje tonijn (in water) gemikt, wat ook alweer ruim 30g eiwitten levert.
No problemquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:45 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Heb er over heen gelezen, mijn excuus!
quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:28 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Afhankelijk van wat voor je troep je altijd kocht kan dat best hard gaan
1 Biertje is nooit genoegquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:40 schreef Lonaa het volgende:
Ja hallo. Ik heb maar weer eens gemerkt dat 'Nou, 1 biertje dan' niet werkt.
Het loste wel m'n 'wat moet ik nog eten na de cursus'probleem op.
Lastig om dan van de volgende biertje(s) af te blijven inderdaad. Ik ben nu ook slecht bezig, heb een blikje cola uit de koelkast gepakt. Hangt hier zo'n vieze droge lucht en dan is een slokje koude cola zó goddelijk!quote:
Uhuh.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:45 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Lastig om dan van de volgende biertje(s) af te blijven inderdaad. Ik ben nu ook slecht bezig, heb een blikje cola uit de koelkast gepakt. Hangt hier zo'n vieze droge lucht en dan is een slokje koude cola zó goddelijk!
Komt wel goed hoorquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb het wel oprecht geprobeerd.
Als colaholist zeg ik: cola zeroquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:45 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Lastig om dan van de volgende biertje(s) af te blijven inderdaad. Ik ben nu ook slecht bezig, heb een blikje cola uit de koelkast gepakt. Hangt hier zo'n vieze droge lucht en dan is een slokje koude cola zó goddelijk!
Ik ga van het weekend niet bieren.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:48 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Komt wel goed hoorVolgende keer gewoon niet aan het bier
![]()
Which reminds, van het weekend weer bieren![]()
Goed bezigquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ga van het weekend niet bieren.
Bummer. Dat had ik de vorige keer. Ik wilde te graag, te snel. 4 x auto af laten slaan.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Succes! Ik moest vandaag ook, ik had mijn dag niet.
Nah, daar maak ik me niet druk om. Ik had me namelijk gistern voorgenomen wel iets te gaan drinken, en daar kan ik niet zo goed mee omgaan.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:51 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
En nu ook echt niet doen
Cola light is idd te ranzig voor woorden. En volgens mij net zo slechtquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als colaholist zeg ik: cola zeroNiet zo ranzig als light (ok, niet zo lekker als regular) maar een zeer goed alternatief
Ah zo. Ja, je bent er dan niet = geen verleiding. Misschien ga ik van het weekend trouwens wel BOB'en, dan heb ik ook geen verleiding. Maar das ook weer zo net nietquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nah, daar maak ik me niet druk om. Ik had me namelijk gistern voorgenomen wel iets te gaan drinken, en daar kan ik niet zo goed mee omgaan.Als ik neit ga, dan ga ik niet.
Na na na, can't touch me.quote:
Stom he?quote:
Zuurkool is awesome. Maar is het niet alsnog een beetje weinig, ondanks de speklap? Zo'n smoothie heeft namelijk ook niet zo veel om het lijf. Een tussendoortje is misschien geen gek ideequote:Op donderdag 22 januari 2015 18:09 schreef Lonaa het volgende:
Mijn rijles was superawesome.![]()
Zo even eten koken.
Lijstje:
O: smoothie van spinazie, banaan en bosvruchten en schep chiazaad.
L: 2 boterhammen met makreelsalade
D: Stamppot zuurkool (50/50 want zuurkool) zonder spekjes maar met speklap
Lijkt karig, is het niet. Ik werd om half 2 wakker en speklap geeft bizar veel kcal.![]()
Mja. Ik zit nu best wel vol. Mocht ik vanavond nog trek krijgen eet ik misschien nog wat fruit of yoghurt. Of een paar nootjes. Of een boterham.quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:55 schreef Artoo het volgende:
[..]
Zuurkool is awesome. Maar is het niet alsnog een beetje weinig, ondanks de speklap? Zo'n smoothie heeft namelijk ook niet zo veel om het lijf. Een tussendoortje is misschien geen gek idee
Ah, dat valt dan mee inderdaad. Misschien nog wat aan de krappe kant, maar het is meer dan het op het eerste oog leekquote:Op donderdag 22 januari 2015 19:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja. Ik zit nu best wel vol. Mocht ik vanavond nog trek krijgen eet ik misschien nog wat fruit of yoghurt. Of een paar nootjes. Of een boterham.
kcal technisch is het ontbijt 250, lunch 400 en avondeten was 800. Dat vind ik niet gek. Samen kom ik op 1450 uit.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:52 schreef Qwea het volgende:
"Ik eet glutenvrij, suikervrij, koolhydraat arm en vet vrij om af te vallen!"
[ afbeelding ]
En het ergste is, dit is normaal voor sommige mensenquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:52 schreef Qwea het volgende:
"Ik eet glutenvrij, suikervrij, koolhydraat arm en vet vrij om af te vallen!"
[ afbeelding ]
Dat soort mensen snap ik sowieso niet. Keihard 'crashen' met eten, snel een paar kilo kwijt raken en zodra hun 'dieet' is afgelopen vliegen de kilo's weer om de oren.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:45 schreef Artoo het volgende:
[..]
En het ergste is, dit is normaal voor sommige mensen
Goedemorgen y'all!
Mijn tante is 'voedingsconsulent' van het Vitadis dieetquote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:49 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Dat soort mensen snap ik sowieso niet. Keihard 'crashen' met eten, snel een paar kilo kwijt raken en zodra hun 'dieet' is afgelopen vliegen de kilo's weer om de oren.
Yep. En maar klagen over hoe naar ze zich wel niet voelen. Ja hallo, wat denk je zelf, als je een derde eet van de hoeveelheid die je lichaam nodig heeft om de boel überhaupt draaiende te houdenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:49 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Dat soort mensen snap ik sowieso niet. Keihard 'crashen' met eten, snel een paar kilo kwijt raken en zodra hun 'dieet' is afgelopen vliegen de kilo's weer om de oren.
Understatementquote:
Ja hequote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
UnderstatementIk kijk er over ongeveer 1.5u ff naar. Eerst ff dietiste nu!
Juist!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:52 schreef Artoo het volgende:
[..]
Yep. En maar klagen over hoe naar ze zich wel niet voelen. Ja hallo, wat denk je zelf, als je een derde eet van de hoeveelheid die je lichaam nodig heeft om de voel überhaupt draaiende te houden
Exact. Het is niet goed voor je lichaam om zo in hongersnoodmodus te gaan... Niet gek dat die kilo's er dan zo aan vliegen omdat het systeem alle voedingsstoffen opeens als een gek gaat opslaan.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:00 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Juist!
Ik blijf er bij dat je gewoon koolhydraat, suiker en vet producten kunt eten. Met mate natuurlijk maar als je voedingspatroon netjes in balans is kan het echt geen kwaad. Snap sowieso niet dat mensen helemaal wild zijn of worden van een 'koolhydraatarm' dieet.
Het is volgens mij zo slecht als je van de ene op de andere dag zo zwaar gaat minderen.
Mijn schoonouders hebben een tijd terug zo'n shake dieet gevolgd. Welgeteld 500kcal op een dag verspreid over 3 shakes.
Ging goed hoor de eerste weken, kilo's vlogen er vanaf. Tot ze op een punt kwamen dat ze er slechter uit begonnen te zien, vaker ziek werden, lusteloos en slap. Toch maar gestopt met shaken en binnen 2 weken zaten alle kilo's inclusief een aantal extra kilo's er weer aan.
Uhu! Koken zonder pakjes en zakjes helpt al enorm. Gelukkig kun jij dat heel goed.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:32 schreef Lonaa het volgende:
Ik word wel blij van geen onnodige suikers in dingen.
Ik kan daar slecht tegenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:29 schreef Lonaa het volgende:
We kennen allemaal dat soort mensen.
Goedemorgen!
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:33 schreef Artoo het volgende:
[..]
Uhu! Koken zonder pakjes en zakjes helpt al enorm. Gelukkig kun jij dat heel goed.
Hear hear.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:30 schreef Myraela het volgende:
Stoppen met suikers en suikervervangers werkt bij mij wel altijd erg goed tegen mijn hongergevoel.
Ik moet vooral altijd huilen als ik van die recepten zie "Suikervrij, glutenvrij en lactosevrij." en dan is het een taart van noten en dadels. Prima, maar mensen krijgen onterecht het beeld dat ze zoiets onbeperkt kunnen eten.
Ik kan er ook slecht tegen, ik wilde alleen maar zegge ndat ik ook zo iemand ken.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kan daar slecht tegenschep niet zo op. Prima als je minder snel bent of minder zwaar iets kan pakken, no problemo. Maar wel als je eerst stoer gaat lopen doen.
En van die mensen die tegen mij zeggen dat ik teveel vreet en zo never ga afvallen... Kh arm is de bomb en een must.
Uhu ik ben 27 kilo zomaar verloren, omdat ik geen idee heb wat ik doe. True story
In heel veel beleg. Ook in gerookte zalm. En brood natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hear hear.
Ik kwam er achter dat in kalkoenfilet.. Suiker zit. Wtf? In plakjes voor op brood. De neuk?
Waar zit geen suiker in tegenwoordigquote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hear hear.
Ik kwam er achter dat in kalkoenfilet.. Suiker zit. Wtf? In plakjes voor op brood. De neuk?
Is het wie ik denk dat 't is..?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kan er ook slecht tegen, ik wilde alleen maar zegge ndat ik ook zo iemand ken.
Heeft een tijd geleden ook KH-arm gegeten. Claimde af te vallen, kilo's! Bleef net zo dik.![]()
Is nu weer normaal aan het eten en dikker dan ooit._
quote:
JA. Makes me sad. In zó absurd veel dingen zit extra suiker/glucosestroop/maltodextrine/dextrose of hoe ze het ook verpakt hebbenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:36 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Waar zit geen suiker in tegenwoordig![]()
Lol. Ja.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]:';) Ja.
Als ik zeg dat haar vriend ook KH arm at en wel afviel en het grootste deel erg nog af heeft (en wel ging sporten itt tot haar), dan weet je denk ik helemaal wie het is
Zondag - vrijdag kan wel, maar veel langer zou ik ze niet bewaren.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:44 schreef CrunchySelf het volgende:
Hoe lang kan je gekookte eieren bewaren in de koelkast? Kan ik op zondag gewoon een wereld van die dingen koken en dan op vrijdag nog gerust eten zonder dood te gaan?
Iemand?
Oh nee inderdaad.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Verder ken ik jou natuurlijk helemaal niet.
Een rondje internet zegt 5-7 dagen. Vrijdag moet dus nog wel net lukkenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:44 schreef CrunchySelf het volgende:
Hoe lang kan je gekookte eieren bewaren in de koelkast? Kan ik op zondag gewoon een wereld van die dingen koken en dan op vrijdag nog gerust eten zonder dood te gaan?
Iemand?
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zondag - vrijdag kan wel, maar veel langer zou ik ze niet bewaren.
Thx beiden! Vrijdag zijn ze dan ook echt op, gaat om de werkweek.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:48 schreef Artoo het volgende:
[..]
Een rondje internet zegt 5-7 dagen. Vrijdag moet dus nog wel net lukken
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:51 schreef Lonaa het volgende:
Weet je, mijn smoothie vind ik 's ochtends echt heel fijn, maar omdat 1 derde bevroren fruit is krijg ik iedere ochtend ZULKE KOUDE TENGELS /firstworldproblems
Ja maar, ik ga toch geen handschoenen aantrekken in huis /firstworldproblems.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:02 schreef Artoo het volgende:
[..]
Handschoenen aan tijdens 't drinken van je smoothie!
Echt debielquote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
In heel veel beleg. Ook in gerookte zalm. En brood natuurlijk.
Bikkelquote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:42 schreef Qwea het volgende:
Ik ga zo over een kleine 45 min maar eens hardlopen in de vrieskou
Ja moet toch weer eens aan de bak hoorquote:
Vrijwel alle vleeswaren, ivm conserverenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hear hear.
Waarom niet in twee etappes doen? Kost je misschien 10 minutenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:44 schreef CrunchySelf het volgende:
Iemand?
Yay, lekker! Ik heb er net 10 km op zitten. Was best goed te doen eigenlijk, deze temperatuur.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:42 schreef Qwea het volgende:
Ik ga zo over een kleine 45 min maar eens hardlopen in de vrieskou
Mijn planning loopt in de war.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:39 schreef Artoo het volgende:
[..]
Yay, lekker! Ik heb er net 10 km op zitten. Was best goed te doen eigenlijk, deze temperatuur.
Aww. Jammer.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn planning loopt in de war.Er komt van alles tussendoor
Nu morgen hardlopen
Ik neem mijn bikkel opmerking terugquote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn planning loopt in de war.Er komt van alles tussendoor
Nu morgen hardlopen
Haterquote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik neem mijn bikkel opmerking terug![]()
Q, thx voor PM. Straks ff reagerenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hater
Volgens de dietiste streef ik naar perfectieNo shit sherlock
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:49 schreef Qwea het volgende:
http://jelmerdeboer.nl/citroenwater/
"Ik weet zeker dat als je elke morgen heel consequent een deegroller in je poepgaatje probeert te proppen dat het op geven moment ook gaat wennen, maar dat is toch geen reden om het dan ook te doen?"
*proest*
Ja, dan denk ik : Wat zeur je nou.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:52 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Q, thx voor PM. Straks ff reageren
Ik vind deze altijd wel mooi:
[ afbeelding ]
[..]
Uhuh. Niet mekkeren, wees juist blijquote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dan denk ik : Wat zeur je nou.![]()
Ik sloeg haar met deze om de oren (figuurlijk)
[ afbeelding ]
Pijnlijk slecht artikel inderdaad.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:52 schreef Qwea het volgende:
http://jelmerdeboer.nl/10(...)ekem-bullshit-bevat/ik ga stuk hier.
Absoluut, maar ik moest wel even hard lachen. Pindakaas slecht, studentenhaver slecht, meergranenbrood slecht, come fucking onquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Pijnlijk slecht artikel inderdaad.Al vind ik de belerende toon van die Jelmer ook enigszins storend.
Pindakaas all day every dayquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Absoluut, maar ik moest wel even hard lachen. Pindakaas slecht, studentenhaver slecht, meergranenbrood slecht, come fucking onEn dan zonder onderbouwing dat is het mooiste
Ohai, ik kom bij jou lunchen goed?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:41 schreef Lonaa het volgende:
Pindakaas
Geroosterde bietjes, geitenkaas met honing van de aldi, spinazie en pistacheolie is de bom.
quote:Ha! MeergraDenbrood. Is dat een verbrande tosti?
Dan had je ook mee gemoeten een uur lang baantjes trekken. Tering wat had ik honger zegquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohai, ik kom bij jou lunchen goed?
Ik had schrale crackers met een restje salade van gister
Oef, lege calorieën. Jij durftquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:03 schreef sandertjuh het volgende:
Ik heb een een wit pistoletje met filet op. Valt mee toch?
ik 4 spelt bth met beleg, 3 havermout pannenkoeken en 3 eiwit pancakesquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:03 schreef sandertjuh het volgende:
Ik heb een een wit pistoletje met filet op. Valt mee toch?
Klinkt al stukken beter! Ik zat in de patatzaak dus moest wel even goed m'n best doen om mezelf een beetje in te houdenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik 4 spelt bth met beleg, 3 havermout pannenkoeken en 3 eiwit pancakesOeh en een banaan.
Ik zit een bietje vol
Pics!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:11 schreef Myraela het volgende:
Ik ben zo'n blij met mijn nieuwe trui. Hij is awesome.
Mijn lijstje van vandaag:
O : Havermout, banaan, chocolade
T: Volkoren boterham pindakaas
L: 2 Volkoren boterhammen filet american
T: 500 Gram magere kwark
D: Rode linzensoep
Leuk!!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Iedereen haat erop.Maar ik vind hem zo fout dat die helemaal geweldig is.
[ afbeelding ]
Haha, supertof.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Update! Avondeten is nu wel bekend.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:28 schreef Artoo het volgende:
Lijstje!
O: 'Pannenkoekjes' van banaan en twee eieren, met lijnzaad en kokosrasp + 2 koppen koffie
S: 10 km hardlopen
T: 250g kwark met kaneel en een tl honing
L: Curry met rode linzen, wokgroenten en een beetje crème fraîche
T: Restje van de chili sin carne met kwarktopping + plak 30+ kaas
A: Homemade broodjes hamburger, met sla, komkommer, tomaat, 30+ kaas, saus van magere kwark met bosui, en ovenfriet als sidedish![]()
T: Gebakken appel + handje rozijntjes
En extra motivatie?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:20 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik zat mijn facebook profielfoto (= alleen mijn hoofd) eens te vergelijken met hoe ik er nu uit zie. De tering wat een verschil
Haha hij is tof.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is heel goed! Feli!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:57 schreef sanger het volgende:
Omdat ik net voor vrouwlief haar BMR en BMI nog eens opnieuw berekend heb, zelf ook eens gedaan. Met gewicht van vanmorgen is mijn BMI nu onder de 30 geschoten
Myeh, het is ook maar een richtlijn hè.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:30 schreef sandertjuh het volgende:
Ik heb een BMI van 24.8, scheelt dus weinig of ik heb overgewicht volgens het voedingscentrum
Nice, good bezig!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 09:10 schreef CrunchySelf het volgende:
de weegschaal gaf weer een kilo minder aan
Nu in totaal 25,8 kg kwijt, nog 7,4 kg en ik ben onder de 100 kg, nog 12,3 kg tot mijn doel en nog 2,4 kg voordat ik een BMI heb onder de 30.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 09:10 schreef CrunchySelf het volgende:
Nu in totaal 25,8 kg kwijt, nog 7,4 kg en ik ben onder de 100 kg, nog 12,3 kg tot mijn doel en nog 2,4 kg voordat ik een BMI heb onder de 30.
Kut.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hier gaat die zelfs omhoog.Laat ik maar gewoon denken dat het vocht is.
Dat hopen we dan maar.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Kut.
Nou ja, vroeg of laat moet ik toch naar beneden gaan, toch? TOCH?!
Oh, dat heb ik niet, dat het met saai en simpel eten makkelijker gaat.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat hopen we dan maar.Volgende week weer een nieuwe kans, beter is de weegschaal dan lief voor me.
Zit te twijfelen of ik maar gewoon even moet stoppen met bloggen en gewoon saai en simpel moet gaan eten. Dan is het veel makkelijker.
Low-kcal recepten dan?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat hopen we dan maar.Volgende week weer een nieuwe kans, beter is de weegschaal dan lief voor me.
Zit te twijfelen of ik maar gewoon even moet stoppen met bloggen en gewoon saai en simpel moet gaan eten. Dan is het veel makkelijker.
Ik heb geen geld om naar de markt te gaan, dus dat hele veel groenten idee gaat dus niet op.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Low-kcal recepten dan?Met veel groente.
Oh.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen geld om naar de markt te gaan, dus dat hele veel groenten idee gaat dus niet op.
Ja, dat is wel waar, al heb ik nog wel een aantal recepten klaar staan. Volgende week zaterdag wel weer naar de markt gelukkig.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh.Maar het zou zonde zijn om je blog niet meer te doen nu het zo goed gaat.
Hmmm,balen. Volgende keer weer beter inderdaad.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:46 schreef sandertjuh het volgende:
Trainen was een drama vandaag![]()
Ik dacht ga eens kijken of ik over mn vorige PR met benchpressen kom, deze staat op 100kg 2 reps. Vandaag kwam ik met hulp van een spotter niet eens over de 95kg heenDe oefeningen daarna gingen ook met pijn en moeite tot helemaal niet. Ben op de helft maar gestopt want er kwam echt werkelijk waar niks meer uit.
Volgende week maar weer opnieuw proberen.
Yay wat goed!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 09:10 schreef CrunchySelf het volgende:
Droge want zoete is vies.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ga iets doms vragen...maar als je witte wijn gebruikt bij afblussen, is dat zoete of droge?:@
En waarom wordt dat met wijn gedaan? Bijvoorbeeld bij risotto.
Is cargo iets speciaals of bedoel je cardio?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:40 schreef sanger het volgende:
Alles bij elkaar ook nog 50 minuten cargo, dus best productief geweest.
Auto correct.....quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:09 schreef Artoo het volgende:
[..]
Is cargo iets speciaals of bedoel je cardio?
Al met al vind ik dat het allemaal vrij bescheiden is geweest wat snoepen en bier tanken betreft.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:52 schreef Artoo het volgende:
Daglijstje:
O: 2 volkorenpannenkoeken met banaan
L: Salade met sla, tomaatjes, honing-mosterddressing en mozzarrella
T: Smoothie met appel, rood fruit en 250-300g kwark
D: Lasagne met veeeellll groenten
T: Homemade popcorn met een beetje zout
S: Lekker niets!Even een rustdag.
Zondag familiefeestjedag
O: Overnight oats met banaan, kaneel en rozijntjes
S: 15,8 km hardlopen
T: Smoothie van kwark, banaan, bosvruchten
L: 2 volkoren boterhammen met kaas
T: Handje pinda's, nieuwjaarsrolletje met slagroom
D: Stamppotbuffet en drie biertjes
T: Homemade chocolademelk met een tl honing
quote:Op zondag 25 januari 2015 21:11 schreef CrunchySelf het volgende:
Lijstje van vandaag was ook niet geweldigNiet als in teveel kcal, maar eerder verkeerd
Morgen start ik met een iets anders lijstje nav inspiratie van Q
Jij hebt geen vast eetschema toch ook? Met macro's enzulks?quote:Op zondag 25 januari 2015 21:51 schreef Lonaa het volgende:
Ja uh, ik ga m'n lijstjes lekker niet veranderen.
Nee. Moet ik dat?quote:Op zondag 25 januari 2015 21:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jij hebt geen vast eetschema toch ook? Met macro's enzulks?
Neh. Niet boeiend voor je. Zolang je globaal maar voldoende van alles binnenkrijgt. Dus voldoende kh's, eiwitten en vetten. Dat macro gemierenneuk is IMHO niet boeiend voor je.quote:
Hmm, oke. Wanneer zou dat wel boeiend worden?quote:Op zondag 25 januari 2015 22:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neh. Niet boeiend voor je. Zolang je globaal maar voldoende van alles binnenkrijgt. Dus voldoende kh's, eiwitten en vetten. Dat macro gemierenneuk is IMHO niet boeiend voor je.
Imho pas als je gaat sporten. Voor bv la_tramposa is het ook boeiend ivm herstellen van dr duurlopen e.d.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hmm, oke. Wanneer zou dat wel boeiend worden?
Waar kan ik info vinden?quote:Op zondag 25 januari 2015 22:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Imho pas als je gaat sporten. Voor bv la_tramposa is het ook boeiend ivm herstellen van dr duurlopen e.d.
Mwah, ik tel dat ook niet hoorquote:Op zondag 25 januari 2015 22:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Imho pas als je gaat sporten. Voor bv la_tramposa is het ook boeiend ivm herstellen van dr duurlopen e.d.
google. Zit mobiel en copy paste werkt weer eens nietquote:Op zondag 25 januari 2015 22:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Waar kan ik info vinden?Ben wel benieuwd.
Oke oke, dan google ik zelf welquote:Op zondag 25 januari 2015 22:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
google. Zit mobiel en copy paste werkt weer eens niet
Ik zei ook niet dat je het teldequote:Op zondag 25 januari 2015 22:09 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mwah, ik tel dat ook niet hoorIk luister vooral naar waar mijn lichaam om vraagt, en probeer af en toe de totale kcal bij te houden.
vet verliezen + spiermassa kweken is dan minder kh en vet, meer eiwit?quote:Op zondag 25 januari 2015 22:14 schreef Qwea het volgende:
Al is macro's vooral boeiend voor mensen die KT doenen vet willen verliezen, spiermassa willen aanzetten.
Weet je ook nog een goed boek ofzo over de basis? Mag ook Engels. Kan ik me er wat in verdiepenquote:Op zondag 25 januari 2015 22:14 schreef Qwea het volgende:
Al is macro's vooral boeiend voor mensen die KT doenen vet willen verliezen, spiermassa willen aanzetten.
Goedkoop, lekker, weinig kcal per 100ml, veel eiwit en vooral goed vullendquote:
Duik ik morgen ff in. Wilde ik zelf ook al ff naar kijken.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:19 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Weet je ook nog een goed boek ofzo over de basis? Mag ook Engels. Kan ik me er wat in verdiepen
En waarom ga je lijstje veranderen?
Niet helemaalquote:Op zondag 25 januari 2015 22:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
vet verliezen + spiermassa kweken is dan minder kh en vet, meer eiwit?
quote:Op zondag 25 januari 2015 22:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Duik ik morgen ff in. Wilde ik zelf ook al ff naar kijken.
Omdat ik straks 2 weken hetzelfde eet en probeer wekelijks of 2 wekelijks mijn menu te husselen
Lol valt toch mee? Ik heb net 600g naar binnen zitten werken (ik zag dat ik ietwat laag qua eiwit zat vandaag)quote:
Ja ik vind het opzich niet erg hoor elke dag hetzelfdequote:Op zondag 25 januari 2015 22:28 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Duidelijk, kan ik me voorstellen
Ja, ik zag het toen ik wat meer las.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet helemaalhangt sowieso van je bouw af (welke morph je bent). Je moetje procenten van je dagelijkse kcal gaan uitrekenen. De 1 heeft 33/33/33 nodig, de ander 40/40/20, ect
Neu ik ook niet. Zolang mijn D maar niet altijd hetzelfde is.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja ik vind het opzich niet erg hoor elke dag hetzelfdemaar soms pleur ik er een weekje met meer vet en minder KH doorheen. Of minder vet en meer KH
Zolang je globaal alles binnen krijgt kijkt het bij je niet op een gram meer of minderquote:Op zondag 25 januari 2015 22:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ik zag het toen ik wat meer las.
Mijn MFP staat ingesteld op 40/30/30, maar als ik uitreken wat ik meestal eet zit het ergens daartussen en 33/33/33.
Ik zorg wel dat ik globaal alles binnen krijg. kCal is leuk, maar niet het allerbelangrijkste.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zolang je globaal alles binnen krijgt kijkt het bij je niet op een gram meer of minder
Ik heb altijd 1 van deze dingen als D:quote:Op zondag 25 januari 2015 22:32 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Neu ik ook niet. Zolang mijn D maar niet altijd hetzelfde is.
quote:Op zondag 25 januari 2015 22:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zorg wel dat ik globaal alles binnen krijg. kCal is leuk, maar niet het allerbelangrijkste.Ik probeer wel op de balans tussen kh, vet en eiwitten te letten.
Boontjes, broccoli, wortels zijn hier de favorietquote:Op zondag 25 januari 2015 22:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb altijd 1 van deze dingen als D:
Boontjes, wortels, spitskool, bloemkool, wokgroente.
Boontjes eet ik vaker per week
Soms broccoli ook.
Ooh ja die kan ik ook wel ff halenquote:Op zondag 25 januari 2015 22:35 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb een shitload sugersnaps ingekocht van de week bij de AH. Die zijn zo lekker.
En gisteren had ik venkel. Venkel
Boh, boontjesquote:Op zondag 25 januari 2015 22:35 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Boontjes, broccoli, wortels zijn hier de favoriet
Groente
Ze zijn nu niet meer in de bonus.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja die kan ik ook wel ff halenen miss ook koolraap oid
Simpele test. Drink nu, honger over tijdje. Dan was het dus honger en ga je dan etenquote:Op zondag 25 januari 2015 22:37 schreef Lonaa het volgende:
Jongens ik weet niet of ik trek of dorst heb.
Dat heb ik dus nog nooit gehad. Klinkt wel goedquote:
Hè. Niet haten op gamersquote:Op zondag 25 januari 2015 22:41 schreef Lonaa het volgende:
Godverdomme, ik ga zo die vriend van mij z'n muis door zn strot rammen. Serieus.
Prima als je wil gamen, maar godverdomme KLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIK is SUPERIRRITANT.
Is echt lekker.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:39 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dat heb ik dus nog nooit gehad. Klinkt wel goed
Boontjes in saté sausx 1000
Ja, lezen dan. Ik haat niet op gamers, ik haat op KLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIK terwijl ik iets probeer te lezen.quote:
Tering!quote:Op zondag 25 januari 2015 22:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Tweede gratis. Dus ik kocht 12 zakken.
Ja, natuurlijk.quote:
Doet opslaan voor laterquote:Op zondag 25 januari 2015 22:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Is echt lekker.
Uitje fijn hakken, paar champignons snijden, rode paprika in blokjes snijden.
Rijst koken, boontjes koken. Afgieten. Wok aangooien... Uitje fruiten, champignons en paprika erbij, ff wokken, boontjes erbij, ff wokken, rijst erbij, ff wokken, 15ml ketjap manis erdoor, goed roeren.. Sambal erdoor ( ik flikker er flink wat door) goed roeren. Ff kort wokken nog en hoppa, eet smakelijk.
Ik mik er ook nog hot sauce dooren meestal 1 of 2 eieren
zoooooo lekker.
Hè. Niet haten op mijquote:Op zondag 25 januari 2015 22:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, lezen dan. Ik haat niet op gamers, ik haat op KLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIKKLIK terwijl ik iets probeer te lezen.
quote:Op zondag 25 januari 2015 22:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk.
Was al diepvries, van die Bonduelle zakken. 300 gram in een zakje, dus is maar 3,6 kg.
Ik heb een 400 liter diepvries omdat die beesten barf eten, dus ik schrik nooit zo van groot inkopen.
Ja, sorry, ik was een beetje boos.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:46 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hè. Niet haten op mij
sorry, niet goed gelezen. Vergeef mij![]()
quote:Op zondag 25 januari 2015 22:46 schreef Qwea het volgende:
[..]mijne voor Links kvv en barf is maar 100 liter
Ik heb nog nooit gewoktquote:
Die wilde ik maar die mocht ik nietquote:Op zondag 25 januari 2015 22:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Das nie veul.
Ik heb echt zo'n lijkenkist waar twee mensen in zouden passen.
Ja? AIVD? Lonaa moet je hebben, daar liggen lijkenquote:Op zondag 25 januari 2015 22:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Das nie veul.
Ik heb echt zo'n lijkenkist waar twee mensen in zouden passen.
Kei makkie man!quote:Op zondag 25 januari 2015 22:47 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gewokt![]()
Mijn keuken van straks heeft wel een wok brander
JA GODVERDOMME NU BEN IK WEER BOOS OP JE VRIEND.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:49 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja? AIVD? Lonaa moet je hebben, daar liggen lijken
Brok voeren.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die wilde ik maar die mocht ik nietik mocht eerst helemaal geen vriezer want meneer wilde brok voeren. Hij is zo grappig soms
![]()
Miss koop ik nog wel 1 erbij
Ja, want hou je vast: "brok is beter voor de tanden!"quote:Op zondag 25 januari 2015 22:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Brok voeren.![]()
Wel 1 van mn beste aankopen ever hoor. 400 euro ofzo destijds. A+ en alles en OMG wat kan er veel in.
quote:Op zondag 25 januari 2015 22:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME NU BEN IK WEER BOOS OP JE VRIEND.
Honden en katten eten toch van nature vlees?quote:Op zondag 25 januari 2015 22:54 schreef CrunchySelf het volgende:
Wat is er mis met brokjes? Ik heb nooit anders geweten, sinds ik leef (mij is verteld dat dat ongeveer iets langer is dan 22 jaar) aten al onze honden brokjes.
Hem tussen de ogen meppen.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, want hou je vast: "brok is beter voor de tanden!"
Ik wist niet of ik moest lachen of huilenja ik zag ze toen staan idd, 400/500 euro bij mediamarkt, wat een ruimte! In de mijne kunnen 30 rollen en een kilo of 10? Barf. Dan issie vol
Brokken zitten vol met loze troep waar een hond of kat niks mee kan. Vol met vulmiddelen en e-nummers. De ingrediënten zijn dusdanig verhit dat vrijwel alles wat erin zit kapot is verneukt. Dus je dier eet eigenlijke loze troep want de goeie dingen zijn er grotendeels uit.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:54 schreef CrunchySelf het volgende:
Wat is er mis met brokjes? Ik heb nooit anders geweten, sinds ik leef (mij is verteld dat dat ongeveer iets langer is dan 22 jaar) aten al onze honden brokjes.
True. Maar de oermens at ook geen kwark, doen wij nu ook. Dus verandering <> iets slechts.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Honden en katten eten toch van nature vlees?
Je vriezerinhoud meten aan de hand van het aantal lijken wat er in pastquote:
Goed idee!quote:Op zondag 25 januari 2015 22:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hem tussen de ogen meppen.
In de mijne kan zo'n 150 kg barf, denk ik.
Aha. Kijk dat klinkt logischquote:Op zondag 25 januari 2015 22:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Brokken zitten vol met loze troep waar een hond of kat niks mee kan. Vol met vulmiddelen en e-nummers. De ingrediënten zijn dusdanig verhit dat vrijwel alles wat erin zit kapot is verneukt. Dus je dier eet eigenlijke loze troep want de goeie dingen zijn er grotendeels uit.
Plus, brok zorgt voor tandplak. En honden eten in de natuur ook geen brok maar rauw vlees
Nee maar wel eiwittenquote:Op zondag 25 januari 2015 22:57 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
True. Maar de oermens at ook geen kwark, doen wij nu ook. Dus verandering <> iets slechts.
Maar ben serieus onwetend, zijn brokjes echt zo slecht?
Nou ja, brokjes bevatten voornamelijk granen en restvlees (kippensnavels en zulks) en zout. En suiker.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:57 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
True. Maar de oermens at ook geen kwark, doen wij nu ook. Dus verandering <> iets slechts.
Maar ben serieus onwetend, zijn brokjes echt zo slecht?
Plus vers is leuk. Nou ja, barf is leuk. IMHO. Lekker zalmkoppen geven, konijnkarkas, kalkoennek, vuile pensquote:Op zondag 25 januari 2015 22:59 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Aha. Kijk dat klinkt logisch
Ik denk alleen niet dat ik het er hier doorheen krijgGa me morgen wel eens inlezen
Ja okquote:Op zondag 25 januari 2015 23:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee maar wel eiwittenkwark is redelijk onbewerkt. Neem als voorbeeld bv cola ligt -> aspartaam. Ben ik ook geen fan van ( drink het wel
) of potgroente. Vers! Je wilt vers eten!
YW.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:04 schreef CrunchySelf het volgende:
Goed verhaal. Ik ken het helemaal niet, ga wel eens lezenThx beiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |