quote:Op donderdag 22 januari 2015 08:45 schreef Artoo het volgende:
Kleine progressupdate: ik had een weegmoment vanochtend. Vanaf nu nog 3 kg tot mijn streefgewicht.
Steken al over?quote:Op donderdag 22 januari 2015 08:49 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Men, ik had ietwat eerder uit bed moeten stappenNu moet ik haasten voor PT
Goed bezigquote:Op donderdag 22 januari 2015 08:45 schreef Artoo het volgende:
Kleine progressupdate: ik had een weegmoment vanochtend. Vanaf nu nog 3 kg tot mijn streefgewicht.
All hail leg day! Sterkte alvastquote:Op donderdag 22 januari 2015 09:14 schreef Qwea het volgende:
Lijstje :
S: Leg dayIk voel ze nog steeds van de vorige keer
Nope. Maar train benen geen bovenlichaam. Plus het is no way mijn hart. Kan niet.quote:
Holy shit warmquote:Op donderdag 22 januari 2015 09:43 schreef Qwea het volgende:
De tering. De kachel is stuk hiero... 26gr binnen. Pfffff.
Ik ben mijn ontbijt vergetenquote:
Dat is geen fijne temperatuur om te sportenquote:Op donderdag 22 januari 2015 09:43 schreef Qwea het volgende:
De tering. De kachel is stuk hiero... 26gr binnen. Pfffff.
Bananen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben mijn ontbijt vergetennet hier een banaan van de fruitschaal gepikt.
Jawel maar die kunnen niet openquote:Op donderdag 22 januari 2015 10:31 schreef sanger het volgende:
Hebben ze geen ramen dan Q? Is de temperatuur zo weer wat lager hoor...
Yes sir!quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:18 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik heb vandaag veel meer honger dan normaal. Kan dat komen door intensief sporten van gisteren?
Yep, heel goed mogelijk!quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:18 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik heb vandaag veel meer honger dan normaal. Kan dat komen door intensief sporten van gisteren?
quote:
Wat was mijn oude schema dan ruk. Dat had ik namelijk normaal nooitquote:
Goed lijstje, maar niet wat weinig? Tenminste, dat lijkt zo.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:27 schreef Artoo het volgende:
Planning van vandaag:
O: Smoothie met appel, boerenkool en sojamelk
T: Komkommer
L: Salade van ijsbergsla, maïs en tonijn met een sausje van magere kwark en pittige mosterd.
T: Smoothie van banaan, verse jus en magere kwark
A: Chili sin carne met zoete aardappel (can't wait)
S: Overdag 2x een half uur fietsen, 's avonds krachtoefeningen voor rug en benen (squats, lunges, weighted step ups, deadlifts).
Moeten we adhv je nieuwe schema opnieuw eens naar je eetschema kijken?quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:30 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
[..]
Wat was mijn oude schema dan ruk. Dat had ik namelijk normaal nooit![]()
Vanmiddag maar even wat extra eten fixen
Nope geen vegetariër, hence de tonijnquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:31 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Goed lijstje, maar niet wat weinig? Tenminste, dat lijkt zo.
Vegetariër?
Ja, dat is misschien wel even goedquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Moeten we adhv je nieuwe schema opnieuw eens naar je eetschema kijken?
O ja, gemistquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:34 schreef Artoo het volgende:
[..]
Nope geen vegetariër, hence de tonijnJe hebt wel gelijk overigens. Ik heb nog geen tussendoortje gepland na het avondeten zie ik. Aangezien ik dan nog wat ga sporten zal ik daarna ook nog een nader te bepalen vullende snack eten.
Waar zijn je kh's en eiwitten?quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:27 schreef Artoo het volgende:
Planning van vandaag:
O: Smoothie met appel, boerenkool en sojamelk
T: Komkommer
L: Salade van ijsbergsla, maïs en tonijn met een sausje van magere kwark en pittige mosterd.
T: Smoothie van banaan, verse jus en magere kwark
A: Chili sin carne met zoete aardappel (can't wait)
S: Overdag 2x een half uur fietsen, 's avonds krachtoefeningen voor rug en benen (squats, lunges, weighted step ups, deadlifts).
aight!quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:35 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja, dat is misschien wel even goedGa je binnenkort ff PM'en
[..]
O ja, gemist
Goed plan
Eiwitten in de kwark (in totaal ruim 300g kwark vandaag) en in de tonijn en in de bonen. Koolhydraten zitten vandaag voornamelijk in het avondeten door o.a. zoete aardappel, maïs, tomaat, bonen. Verder uiteraard in fruit.quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:52 schreef Artoo het volgende:
Hmm, even calorieën opgeteld. In totaal, de avondsnack nog niet meegerekend, kom ik nu op krap 1300 kcal. Zeker gezien het geplande fietsen is dat inderdaad heel weinig.
Thanks voor de vragen Crunchy en Qwea, ik ga proberen om nog wat extra's binnen te krijgen vandaag. Hebben jullie hier misschien nog tips voor?
Kennelijk gaat het de goede kant uitquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:55 schreef Maraca het volgende:
Ugh, vergeet steeds op de weegschaal te staanmaar wat ik in de spiegel zie, bevalt dus het gaat de goede kant op
![]()
Vergeet ook steeds myfitnesspal te loggen
quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:13 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Kennelijk gaat het de goede kant uit
Afhankelijk van wat voor je troep je altijd kocht kan dat best hard gaanquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb ook mijn boodschappenbudget drastisch aangepast. Weinig (eigenlijk geen) ruimte voor troepGekorte bedrag gaat naar mijn spaarrekening dus een dubbele beloning
300 gram kwark is maar zo'n 15-18 gram eiwit ongeveer. Dat kan dus beter!quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:41 schreef Artoo het volgende:
[..]
Eiwitten in de kwark (in totaal ruim 300g kwark vandaag) en in de tonijn en in de bonen. Koolhydraten zitten vandaag voornamelijk in het avondeten door o.a. zoete aardappel, maïs, tomaat, bonen. Verder uiteraard in fruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |