Welke dramatische ingrepen heeft ze dan ondergaan? Ik zie een vollere bovenlip. En een nieuw neusje.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:42 schreef Kim-Holland het volgende:
Blijft een mooie meid. Dus zo verspookt is ze [nog] niet, maar waar gaat het heen? Ze is pas 27 en heeft zulke dramatische ingrijpen helemaal niet nodig. Maarja, de alimentatie van Afro-Sjaak moet érgens aan op gaan, blijkbaar.
Botox, fillers, noem het maar op. Er is weinig meer naturel aan haar. Tis een te strak geheel.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Welke dramatische ingrepen heeft ze dan ondergaan? Ik zie een vollere bovenlip. En een nieuw neusje.
Lijkt mij ook een gevalletje filtertje.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:02 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Botox, fillers, noem het maar op. Er is weinig meer naturel aan haar. Tis een te strak geheel.
Haar neus lijkt wel echt anders, toch?quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:09 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij zijn het vooral veel filters ipv fillers.
Dat schaar ik niet onder 'dramatische ingrepen'.quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:37 schreef Smallish het volgende:
[..]
Haar neus lijkt wel echt anders, toch?
O nee, ik ook beslist niet. Die neus ziet er prima uit, overigens. Het ging me meer om dat het niet alleen filters zijn, volgens mij. En verspookt vind ik haar ook bepaald niet.quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat schaar ik niet onder 'dramatische ingrepen'.
Lippen, neus, en filtertje/fillertje. En nu moet ze ophouden!quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:26 schreef Smallish het volgende:
[..]
O nee, ik ook beslist niet. Die neus ziet er prima uit, overigens. Het ging me meer om dat het niet alleen filters zijn, volgens mij. En verspookt vind ik haar ook bepaald niet.
Ze heeft de hedendaags verbouwde Barbie-modekop en is verre van mooi geworden. Ben benieuwd wanneer Mattel zijn poppen zo'n droomwenskop geeft.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:42 schreef Kim-Holland het volgende:
Blijft een mooie meid. Dus zo verspookt is ze [nog] niet, maar waar gaat het heen? Ze is pas 27 en heeft zulke dramatische ingrijpen helemaal niet nodig. Maarja, de alimentatie van Afro-Sjaak moet érgens aan op gaan, blijkbaar.
Er gingen toen toch de geruchten dat ze de geheime dochter van Patty Brard was?quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:03 schreef Rens_Wilders het volgende:
Die Amanda, wat hebben we om haar gelachen tijdens de Gouden Kooi. En nu lacht zij iedereen keihard uit
Nee, Thea Moear.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:51 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Er gingen toen toch de geruchten dat ze de geheime dochter van Patty Brard was?
Dat hoopte ik ook, maar ik kan me niet voorstellen dat je dat zou doen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:09 schreef CherryLips het volgende:
whutDat is toch photoshop hoop ik?
schijnt wel photoshop te zijn, in onderste foto wel te zien dacht ikquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:09 schreef CherryLips het volgende:
whutDat is toch photoshop hoop ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |