Of naar (de naam van) de ex.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:45 schreef L-E het volgende:
Nu ben ik heel benieuwd wat jouw man voor baan heeft Kyara
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Kyara op 21-01-2015 21:54:34 ]
Heel keurig.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:14 schreef Kyara het volgende:
sorry, ik moest ook nog even eten
haal het zo weer weg:
Oh yes!quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:42 schreef LadyBlack het volgende:
Oh no Kyara ik heb het gemist! Heb wel hard gelachen om de pogingen om het te raden
Oh en jongens mag ik even heel hard WHOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOO roepen??Ik ben nu wel aangenomen!
![]()
![]()
Mja, zo kun je er in staan ja. Maar je kan ook begrip opbrengen voor het feit dat je zus zoiets gewoon even eerst met haar gezin wil beleven alvorens ze dat met de wereld deelt? Daar hangt toch geen termijn aan. Ik had echt even tijd nodig om dit te laten landen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:43 schreef Limone het volgende:
Jammer L-EAan de andere kant, als mijn zus zou vertellen dat ze 17 weken zwanger is van een meisje zou ik lichtelijk teleurgesteld zijn dat ik het zo laat pas hoor. Ik denk dat ik de lauwe reactie wel begrijp.
Maar ik vind het heet, hoor!
En daar zit de echte crux, denk ik.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Mja, zo kun je er in staan ja. Maar je kan ook begrip opbrengen voor het feit dat je zus zoiets gewoon even eerst met haar gezin wil beleven alvorens ze dat met de wereld deelt? Daar hangt toch geen termijn aan. Ik had echt even tijd nodig om dit te laten landen.
Ik had overigens niet echt een andere reactie verwacht hoor, dit past wel binnen hoe het contact is, zeg maar.
Omen, ik ben 16 weken vandaag
Ghettoplein.quote:Op donderdag 22 januari 2015 09:48 schreef Moppert het volgende:
Oh ik vind het Gildeplein echt heerlijk![]()
Het spijt mij als mijn post bijgedragen heeft aan een rotgevoel. Sorry.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:14 schreef L-E het volgende:
Thanks all, laten we het er maar niet meer over hebben, lijkt me beter.
Wanneer is ze echt jarig Omen, morgen?
OMG.. dat klinkt wel heel onheilspellend...quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:47 schreef Spirit82 het volgende:
Dat dat kleine mupje van je morgen alweer 2 is... pfff. Gelukkig wordt die van mij nooit tweeGa je wat leuks doen met haar?
quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:52 schreef Kyara het volgende:
volgens mij heb ik toch nog wat onverwerkte issues. Zo emotioneel als de pest als ik terugdenk aan 2 jaar geleden. En het voelt toch wel anders als het terugdenken bij M.
Ja ik weet het, maar ik weet niet hoe ik het anders moet opschrijven. Mijn hoofd staat uit. Ik bedoel natuurlijk te zeggen dat ze voor mijn gevoel altijd zo zal blijven zoals ze nu is. Dat is natuurlijk niet zo, maar ik kan maar niet geloven dat ik over een maandjes een kind van alweer 2 jaar heb.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:48 schreef Shandaly het volgende:
[..]
OMG.. dat klinkt wel heel onheilspellend...
*Boks*quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar ik weet niet hoe ik het anders moet opschrijven. Mijn hoofd staat uit. Ik bedoel natuurlijk te zeggen dat ze voor mijn gevoel altijd zo zal blijven zoals ze nu is. Dat is natuurlijk niet zo, maar ik kan maar niet geloven dat ik over een maandjes een kind van alweer 2 jaar heb.
volgens mij heb ik toch nog wat onverwerkte issues. Zo emotioneel als de pest als ik terugdenk aan 2 jaar geleden. En het voelt toch wel anders als het terugdenken bij M.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Russische roulette, dat is opvoedenquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:37 schreef Spirit82 het volgende:
Ja er is echt geen pijl op te trekken he?? Vannacht heeft Isa ineens ook doorgeslapen en moest ik haar vanochtend om 7 uur zellfs wakker maken. Niet dat je mij hoort klagen hoor, maar WAAROM?! Ik mis het zo dat ik gewoon in het gele boek kon kijken en zien dat ze een sprongetje had en dat het dus logisch was en het over 2 weken weer 'normaal' zou zijn... Nu weet ik gewoon niet waar ik aan toe benHet is iedere dag weer spannend: zal ze normaal avondeten of loopt dit weer uit op een grote driftbuit? En hoe zal ze slapen??
quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:38 schreef L-E het volgende:
Zijn het dan echt onverwerkte issues, of is het gewoon dat het anders voelt dan bij M. omdat het beladener is? In het eerste geval: wil/kun je daar nog iets mee doen?
He gatver XMquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mja, van mij zou de nageboorte een handleiding mogen zijn.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:41 schreef Kyara het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Planceta klinkt bijna als pancetta.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
He gatver XMZit je dan met je 2 jaar oude planceta op schoot om even iets op te zoeken
Dat laatste lijkt me lastig te voorkomen hoor. Volgens mij is het heel menselijk om even de ruimte te willen als je heel boos/gefrustreerd bent, is niet typisch iets van jou. Ik denk wel dat ze als ze ouder worden beter emoties kunnen benoemen en reguleren, maar echt: als ze 7 zijn hebben ze soms ook nog zulke buien. Dus. Succesquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:41 schreef Spirit82 het volgende:
Driftbuien weten we trouwens meestal te voorkomen (lees: ik). Ik weet het niet, ik voel op de een of andere manier gewoon waar het heen gaat en kan dan meestal op tijd ingrijpen door haar uit de situatie te halen en haar af te leiden. Maar gisteravond... ze is tegenwoordig soms na 3 happen al klaar met eten, vindt zij. Maar van man moest ze meer eten en in haar stoelen blijven zitten. Iedere keer dat ze eruit wilde klimmen, zette hij haar terug. Nou echt, ik heb haar nog nooit zo over de flos zien gaan. Uitiendelijk ging het me te ver en zat ik zelf te huilen en heb ik haar uit die stoel getrokken en ben met haar op de grond gaan zitten zodat ze kon doen wat ze wilde. Ze gooide zichzelf een paar keer op de grond, liep daarna naar de bank om haar knuffel te pakken en kwam toen bij mij uithuilen. Ik was er zo door van slag... Het stomme is dat ik dit heel erg bij mezelf herken. Als ik over de rooie ben moet je me echt niet vasthouden maar gewoon even weg laten gaan om het gevoel kwijt te raken. Ik hoopte eigenlijk dat bij haar te voorkomen want het is niet echt handig in een relatie
Het gaat echt supergoedquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:52 schreef L-E het volgende:
Ja Spirit, speaking of which: hoe is het met jou, en hoe bevalt de nieuwe baan?
He pfoei! Het was ook wel veel eer voor mijn post.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:38 schreef L-E het volgende:
[..]Zijn het dan echt onverwerkte issues, of is het gewoon dat het anders voelt dan bij M. omdat het beladener is? In het eerste geval: wil/kun je daar nog iets mee doen?
Limone: no worries
iPadquote:Op donderdag 22 januari 2015 23:33 schreef LadyBlack het volgende:
Hm, maar je mobiel was toch kapot? hoe kun je nu dan in bed liggen en nog posten dan?
Ik dacht even dat Omen zichzelf feliciteerdequote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:30 schreef Omentielove het volgende:
Omentielvo, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Riley! Twee!
Hehe, ik ook iddquote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:38 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Ik dacht even dat Omen zichzelf feliciteerde
Dat is fijn!!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:10 schreef LadyBlack het volgende:
En ik heb echt een goeie dag, want ook mijn nieuwe werkgever mailde dat ze akkoord zijn met mijn verzoek om 24u ipv 28
Awesomeness, het gaat jou voor de wind!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:10 schreef LadyBlack het volgende:
En ik heb echt een goeie dag, want ook mijn nieuwe werkgever mailde dat ze akkoord zijn met mijn verzoek om 24u ipv 28
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Awesomeness, het gaat jou voor de wind!
Goed, ik ga even naar buiten met mijn dreumes. Het is nodig, geloof ik..
Oh he bah Spark, dat kan ik me nou zo goed voorstellen...... maar het is juist supergoed dat je het doet he!!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:27 schreef .Sparkling. het volgende:
4 februari start ik met een training om te leren omgaan met mijn emoties. We zijn nu bezig Eva die dag naar een kdv te laten gaan en zijn we bezig die kosten via de gemeente terug te krijgen, op sociaal medische indicatie. Dat voelt een beetje alsof ik niet in staat ben mijn eigen kind te verzorgenmaar goed, het is dus zodat ik in therapie kan, 18 weken lang. De gemeente is alleen zo traag met reageren
Het is een therapie om te leren omgaan met mijn emoties. Ik ken voornamelijk de uiterste emoties, het zwart/witte. In de therapie leer ik ook grijsgebieden te herkennen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:45 schreef vencodark het volgende:
@Sparkling: wat naar van je oom. Logisch dat je je zorgen maakt. Sterkte!
Verder, wat houdt je therapie in dan?
Ah zo. Hoe merk je dat in de praktijk dan, als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:18 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Het is een therapie om te leren omgaan met mijn emoties. Ik ken voornamelijk de uiterste emoties, het zwart/witte. In de therapie leer ik ook grijsgebieden te herkennen.
Ah nee... een 'eerste keer' gemist... goffer... hebben ze niet ook nog een lokje bewaard? Hadden ze dat niet kunnen overleggen?!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:43 schreef Spirit82 het volgende:
Wat een droppie Omen
Eenvoor Spark en Shandaly
En ik ben verdrietigMijn meisje kreeg eindelijk langer haar, weliswaar een mat, maar mijn man was vanmiddag met haar bij schoonmoeder en nu heeft zij dus haar haren geknipt. Man was erbij en vond het goed en ik weet niet wiens idee het was en ik weet dat het uit liefde is gedaan, maar toch vind ik het heel erg en moet ik er zelfs een beetje van huilen. Ik wilde zo graag samen met haar naar een kinderkapper en een lokje bewaren enzo
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:28 schreef Omentielvo het volgende:
Morgen is het feestje, dus vandaag alleen maar cadeaus van ons, mijn tante en een nicht.
Ze leek het trouwens wel een soort van te snappen. Zong ook 'hoera, hoera' toen ik 'er is er een jarig' zong.
En cadeaus uitpakken is toch wel zo gaaf. Nadat mijn nicht haar cadeau had gegeven vroeg ze om nog een beetje
En ze blijft maar volhouden dat ze drie is. En dan echt met zo'n grote glimlach op haar gezicht zegt ze dat
Taart komt morgen. Ben erg benieuwd hoe die geworden is.
Was dat die van mij? Ik heb er nog steeds spijt van dat ik die weg heb gedaanquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:49 schreef Limone het volgende:
Mooie spam, Omen! Dat poezenshirt is hier heel lang favoriet geweest. Ik zie graag foto's van Riley!
Ja en ik had er ook 1 van Kyara in een maatje kleiner.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Was dat die van mij? Ik heb er nog steeds spijt van dat ik die weg heb gedaan![]()
En wat fijn dat jullie me begrijpenNee, schoonmoeder is geen kapster, maar wel een aanpakker
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:39 schreef LadyBlack het volgende:
Omen wat een lieve foto's Wat een verschil he! (ik zie het op E's foto's ook heel erg, dat verschil tussen die net eenjarige dreumes, en de bijna-peuter nu is ongelooflijk)
Woest zou ik zijn. Om lang haar te krijgen heb je eerst een matjequote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:43 schreef Spirit82 het volgende:
Wat een droppie Omen
Eenvoor Spark en Shandaly
En ik ben verdrietigMijn meisje kreeg eindelijk langer haar, weliswaar een mat, maar mijn man was vanmiddag met haar bij schoonmoeder en nu heeft zij dus haar haren geknipt. Man was erbij en vond het goed en ik weet niet wiens idee het was en ik weet dat het uit liefde is gedaan, maar toch vind ik het heel erg en moet ik er zelfs een beetje van huilen. Ik wilde zo graag samen met haar naar een kinderkapper en een lokje bewaren enzo
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 08:25 schreef Omentielvo het volgende:
LB, ik wil straks E. In de sneeuwfoto's zien
Klopt! Dat was namelijk onze rooming in nacht in het ziekenhuis, dus daar heb ik nog foto's vanquote:Op zaterdag 24 januari 2015 09:03 schreef Kyara het volgende:
2 jaar geleden lag er volgens mij ook sneeuw. Toch Omen?
Oei, dat was vast niet leuk dan, dat je geen oog dicht deedquote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:19 schreef elamanilo het volgende:
L-E, wow! Heb je zelf ook geslapen?
Ik was vannacht boos (echt, ik ben echt een ander mens 's nachts) en toen besloot ik op de bank te gaan slapenOm een lang verhaal kort te maken; Ik deed geen oog dicht en had vanmorgen lekkende borsten
Hee ik dacht altijd dat jouw zoon van februari was! Dat is al over 1 maand jaquote:Op zondag 25 januari 2015 09:29 schreef Fieder het volgende:
Kyara![]()
tot over een paar maandjes. Van harte met je mooie meisjes! Kun je er wel van genieten ondanks terugdenken?
Ela fijn dat je dag leuk was!
Omen wat een gave taartVond Riley haar jurk mooi?
Loj ik hoop niet dat er wat met Ow is maar misschien toch fijn als de kno-arts wat vindt. Dan kan hij iig geholpen worden. Maar dat hoort hier niet![]()
Nou dan zal ik je vermaken met onze dag.quote:Op zondag 25 januari 2015 09:31 schreef Fieder het volgende:
Gulara hoe is het met jullie? Dat lees ik altijd zo graag
Oh ja, dat hebben we hier ook een periode gehad. Maar het was gelukkig een fase. Zou ze misschien minder slaap nodig hebben? Hopelijk gaat ze snel weer lekker slapen.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:05 schreef LadyBlack het volgende:
Heb haar getroost, 10 minuten met dr op mn arm gestaan (topsport!)
Ik weet t niet! Ze sliep juist vrij veel de afgelopen tijd, maar ik ben een beetje bang dat ze dr middagslaap eraf gaat gooien ja!quote:Op zondag 25 januari 2015 21:17 schreef Gulara het volgende:
[..]
Oh ja, dat hebben we hier ook een periode gehad. Maar het was gelukkig een fase. Zou ze misschien minder slaap nodig hebben? Hopelijk gaat ze snel weer lekker slapen.
Blegh, ja slapen als je verkouden bent is ook ***. Hoofdeinde een stukje omhoog? VInd ik zelf altijd fijn.quote:Op zondag 25 januari 2015 21:41 schreef LadyBlack het volgende:
Hier was ze vandaag om 7:00 wakker, vanmiddag een kwartier geslapen, en ze trok vrolijk door tot 20:15Maar ze was vervolgens wel snel vertrokken
En nu ligt ze alweer te hoestenZe heeft al tijden dr neus dicht zitten met van die dikke stukken, dus neusspray helpt weinig, moet door dr mond ademen en krijgt dus een kriebel in haar keel
quote:Op zondag 25 januari 2015 21:14 schreef Kyara het volgende:
Dag lieve dreumesmama's, ik kom hier gedag zeggen. Verjaardag was heel leuk, ze wisten heel goed dat ze jarig waren. En dat ze twee...........ling zouden wordenLeuke cadeaus gehad, lieve mensen op visite. Allemaal gezellig en ontspannen.
[ link | afbeelding ]
Uiteraard blijf ik hier gewoon meelezen en reageren maar de tweelingupdates en -foto's komt nu in het peutertopic (en in het fototopic).![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neequote:Op maandag 26 januari 2015 06:15 schreef Omentielvo het volgende:
Lb, heeft ze goed geslapen vannacht?
+1quote:Op maandag 26 januari 2015 10:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Drinken is hier kak. Met moeite twee rietjesbekers op een dag. Als we er water in doen, drinkt ze niets. Echt niets. Dus we doen sterk verdund diksap. En dan moeten we echt haar oppakken, gaan zitten met de beker en aanzetten tot drinken, want anders doet ze het niet. Alleen wel als je haar een rietjesbeker geeft in de supermarkt, die gaat dan gewoon leeg.
Ja, de onze ook zoiets.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
+1
En deze rietjesbeker is 200ml.
Niet vergelijken met hier hoor. De mijne zweet alleen in bed al liters er uit. Met dit weer is een halve liter echt geen luxe.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Drinken is hier kak. Met moeite twee rietjesbekers op een dag. Als we er water in doen, drinkt ze niets. Echt niets. Dus we doen sterk verdund diksap. En dan moeten we echt haar oppakken, gaan zitten met de beker en aanzetten tot drinken, want anders doet ze het niet. Alleen wel als je haar een rietjesbeker geeft in de supermarkt, die gaat dan gewoon leeg.
Hier exact hetzelfde! Ze gaat om 21.30 uur naar boven, in bad, maar slaapt niet voor 22.15. We zijn er inmiddels aan gewnd iddquote:Op maandag 26 januari 2015 16:17 schreef elamanilo het volgende:
De meeste van de dagen gebeurd hier nog wel een (lange!) middagslaap. Want of ze nu wel of geen middagslaap(je) doet, 's avond slapen is sowieso voor mietjes babies. Als het middagslaapje dus soms om een of andere duistere reden niet lukt, dan is het 's avonds zo'n oververmoeide pinguin die overal tegenaan loopt en omvalt, maar weigert in bed te gaan slapen..
Gisteren was zo'n dag, na 30 minuten werd ze alweer wakker 's middags en nu heeft ze dus een prachtige blauwe plek op d'r wang omdat ze 's avonds natuurlijk nog steeds wel wilde spelen en niet wilde slapen
We hebben de afgelopen twee weken geprobeerd om haar 's avonds eerder in bed te brengen, zodat ik zelf 's avonds nog even een moment van ontspanning heb. Maar het lukt d'r gewoon niet om eerder in slaap te vallen. Ze ligt dan net zolang te woelen en draaien en rommelen tot het weer d'r bedtijd is als van daarvoor en dan pas valt ze in slaap. Het lijkt wel zo'n biologische klok, wat ik ook doe, slapen lukt gewoon niet totdat het een bepaalde tijd is. En dan moet ik er ook nog naast blijven liggen, want anders gaat ze niet in bed liggen draaien en woelen, maar komt ze er weer uit. Ze blijft niet zelf in d'r eentje in bed liggen totdat ze slaapt (logisch want dat duurt dus heeeeeeeeel erg lang).
Nu overweeg ik dus om toch weer terug te gaan naar het 'oude' systeem waarbij ze 's avonds gewoon opblijft tot ik zelf in bed ga. Dan heb ik nog een soort van iets aan m'n avond (ik kan wel tussendoor een serie kijken terwijl zij wat speelt) ipv eerst anderhalf uur naast haar te liggen en dan nog een half uur op de bank gaan hangen voor ik zelf in bed wil.
En ik ben inmiddels ook wel 'goed' geworden in het meeveren, dus ik zoek wel momenten van ontspanning als zij wakker is. Maar dan ben ik toch wel steeds de hele tijd 'mama', dus het is toch net anders.
Er zijn trouwens nog wel een paar dingen die we nog willen proberen, zoals dat mijn lief haar in bed brengt 's avonds of inderdaad een aantal dagen achter elkaar een kortere of geen middagslaapje en kijken of ze dan wel wil slapen in de avond.
(Ik dacht eerst nog dat het een fase was, maar ze wil nu inmiddels al bijna een heel jaar lang niet meer slapen in de avond)
Ha, wat grappig, ik zag dat de eetpatronen ook best wel overeenkomen. We hebben hetzelfde soort meisje <3quote:Op maandag 26 januari 2015 16:36 schreef Cwen het volgende:
[..]
Hier exact hetzelfde! Ze gaat om 21.30 uur naar boven, in bad, maar slaapt niet voor 22.15. We zijn er inmiddels aan gewnd idd. Komt wel als ze naar de psz gaat hoop ik - anders zien we wel weer. Het is overduidelijk haar biologische klok.
Herkenbaar!quote:Op maandag 26 januari 2015 22:06 schreef Spirit82 het volgende:
Nou als ik dit zo lees ben ik ineens blij met mijn gebroken nachtenLiever dat dan savonds geen tijd voor mezelf
Ik vind het heerlijk als ze savonds om 19:30 stil is en lekker ligt te tukken in haar bedje en mijn vrije tijd helemaal voor mij alleen begint
Ow ja.. die goede voornemens wbt afvallen... als emo-eter ging dat even niet zo lekker, dus letterlijk lichter zeker niet... maar figuurlijk! Joh, ik zweef!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 08:27 schreef Limone het volgende:
Fijn Shandaly! Je voelt je zeker een stuk lichter nu?
Wat fijn!quote:Op maandag 26 januari 2015 23:10 schreef Shandaly het volgende:
ff heel ego, onbijgelezen en offtopic:
De familieruzie lijkt voorkomen te zijn! Na een klote weekend, vanmiddag een weldoordacht mailtje gestuurd, waarop mijn broertje mij vanavond belde en we eigenlijk een ontzettend goed gesprek hebben gehad! Zo opgelucht!
En om de dag een echt gouden randje te geven: zojuist kaartjes kunnen bestellen voor een extra concert van Pentatonix!! (wilde er ontzettend graag heen, maar het oorspronkelijk concert stond gepland op Lars' verjaardag, en we vonden dat we dat niet konden maken...)
Nu hopen dat ik beter kan slapen dan de afgelopen nachten, al sta ik nog wel een beetje te stuiteren...
Eens. Ik vind het niet erg als hij beneden is en lekker zichzelf vermaakt hoor, maar dat is het geval niet meer. Als wij iets willen kijken, gaat hij over ons heen klimmen. Als ik op de laptop wil, gaat hij aan mijn been hangen. Hij is in de avond heel bewerkelijk (veel meer dan overdag), en daar kan ik 's avonds echt niet tegen, ik moet mijn dingetjes kunnen doen (zeker nu hij geen middagslaap meer doet).quote:Op maandag 26 januari 2015 22:06 schreef Spirit82 het volgende:
Nou als ik dit zo lees ben ik ineens blij met mijn gebroken nachtenLiever dat dan savonds geen tijd voor mezelf
Ik vind het heerlijk als ze savonds om 19:30 stil is en lekker ligt te tukken in haar bedje en mijn vrije tijd helemaal voor mij alleen begint
Ditquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oja, hier idem. Ik heb altijd zoiets van
me-time
als kind op bed ligt
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zondag gaan we het vieren met familie en wat vrienden.
Ik lees al een tijdje mee hier. Dreumesjes zijn leuk!.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Nee, we waren zelfs in het nieuws vandaag!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oja, hier idem. Ik heb altijd zoiets van
me-time
als kind op bed ligt
.
En fijn Shandaly!!
Beterschap Limone! Je bent niet de enige die ziek is op het moment geloof ik.
Lig jij ook zo in bed met een doos tissues naast je?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:24 schreef Limone het volgende:
[..]
Nee, we waren zelfs in het nieuws vandaag!![]()
Welkom Franny, met je mooierd!![]()
Ja, maar niet met zo'n frons hoor. Rimpels.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Lig jij ook zo in bed met een doos tissues naast je?
En idd, welkom Franny!
Je merkt dat je dreumes ouder wordt als er mensen het topic inkomen waarvan je dacht dat de baby pas geboren was![]()
.
quote:
Nou zie ik je erg graag in bedquote:Op dinsdag 27 januari 2015 08:56 schreef Limone het volgende:
Ulgh.ik ben ziek. Zo zonde van de tijd vind ik dat! Maar voor griep geldt hetzelfde als bij kleine baby's: meeveren..
SNAILMAIL??!??! Neequote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:40 schreef ZoenVoorCitroen het volgende:
[..]
Nou zie ik je erg graag in bed
Maar dit is natuurlijk pet!
Heeft mijn snailmailhint je al gevonden?
Of heb ik hem van te ver weg verzonden?![]()
Heel veel beterschap van deze kloon
Hopelijk ben je niet zo snotterig als mijn zoon!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |