Of naar (de naam van) de ex.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:45 schreef L-E het volgende:
Nu ben ik heel benieuwd wat jouw man voor baan heeft Kyara
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Kyara op 21-01-2015 21:54:34 ]
Heel keurig.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:14 schreef Kyara het volgende:
sorry, ik moest ook nog even eten
haal het zo weer weg:
Oh yes!quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:42 schreef LadyBlack het volgende:
Oh no Kyara ik heb het gemist! Heb wel hard gelachen om de pogingen om het te raden
Oh en jongens mag ik even heel hard WHOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOO roepen??Ik ben nu wel aangenomen!
![]()
![]()
Mja, zo kun je er in staan ja. Maar je kan ook begrip opbrengen voor het feit dat je zus zoiets gewoon even eerst met haar gezin wil beleven alvorens ze dat met de wereld deelt? Daar hangt toch geen termijn aan. Ik had echt even tijd nodig om dit te laten landen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:43 schreef Limone het volgende:
Jammer L-EAan de andere kant, als mijn zus zou vertellen dat ze 17 weken zwanger is van een meisje zou ik lichtelijk teleurgesteld zijn dat ik het zo laat pas hoor. Ik denk dat ik de lauwe reactie wel begrijp.
Maar ik vind het heet, hoor!
En daar zit de echte crux, denk ik.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Mja, zo kun je er in staan ja. Maar je kan ook begrip opbrengen voor het feit dat je zus zoiets gewoon even eerst met haar gezin wil beleven alvorens ze dat met de wereld deelt? Daar hangt toch geen termijn aan. Ik had echt even tijd nodig om dit te laten landen.
Ik had overigens niet echt een andere reactie verwacht hoor, dit past wel binnen hoe het contact is, zeg maar.
Omen, ik ben 16 weken vandaag
Ghettoplein.quote:Op donderdag 22 januari 2015 09:48 schreef Moppert het volgende:
Oh ik vind het Gildeplein echt heerlijk![]()
Het spijt mij als mijn post bijgedragen heeft aan een rotgevoel. Sorry.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:14 schreef L-E het volgende:
Thanks all, laten we het er maar niet meer over hebben, lijkt me beter.
Wanneer is ze echt jarig Omen, morgen?
OMG.. dat klinkt wel heel onheilspellend...quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:47 schreef Spirit82 het volgende:
Dat dat kleine mupje van je morgen alweer 2 is... pfff. Gelukkig wordt die van mij nooit tweeGa je wat leuks doen met haar?
quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:52 schreef Kyara het volgende:
volgens mij heb ik toch nog wat onverwerkte issues. Zo emotioneel als de pest als ik terugdenk aan 2 jaar geleden. En het voelt toch wel anders als het terugdenken bij M.
Ja ik weet het, maar ik weet niet hoe ik het anders moet opschrijven. Mijn hoofd staat uit. Ik bedoel natuurlijk te zeggen dat ze voor mijn gevoel altijd zo zal blijven zoals ze nu is. Dat is natuurlijk niet zo, maar ik kan maar niet geloven dat ik over een maandjes een kind van alweer 2 jaar heb.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:48 schreef Shandaly het volgende:
[..]
OMG.. dat klinkt wel heel onheilspellend...
*Boks*quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar ik weet niet hoe ik het anders moet opschrijven. Mijn hoofd staat uit. Ik bedoel natuurlijk te zeggen dat ze voor mijn gevoel altijd zo zal blijven zoals ze nu is. Dat is natuurlijk niet zo, maar ik kan maar niet geloven dat ik over een maandjes een kind van alweer 2 jaar heb.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:52 schreef Kyara het volgende:
volgens mij heb ik toch nog wat onverwerkte issues. Zo emotioneel als de pest als ik terugdenk aan 2 jaar geleden. En het voelt toch wel anders als het terugdenken bij M.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Russische roulette, dat is opvoedenquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:37 schreef Spirit82 het volgende:
Ja er is echt geen pijl op te trekken he?? Vannacht heeft Isa ineens ook doorgeslapen en moest ik haar vanochtend om 7 uur zellfs wakker maken. Niet dat je mij hoort klagen hoor, maar WAAROM?! Ik mis het zo dat ik gewoon in het gele boek kon kijken en zien dat ze een sprongetje had en dat het dus logisch was en het over 2 weken weer 'normaal' zou zijn... Nu weet ik gewoon niet waar ik aan toe benHet is iedere dag weer spannend: zal ze normaal avondeten of loopt dit weer uit op een grote driftbuit? En hoe zal ze slapen??
quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:38 schreef L-E het volgende:
Zijn het dan echt onverwerkte issues, of is het gewoon dat het anders voelt dan bij M. omdat het beladener is? In het eerste geval: wil/kun je daar nog iets mee doen?
He gatver XMquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mja, van mij zou de nageboorte een handleiding mogen zijn.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:41 schreef Kyara het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Planceta klinkt bijna als pancetta.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
He gatver XMZit je dan met je 2 jaar oude planceta op schoot om even iets op te zoeken
Dat laatste lijkt me lastig te voorkomen hoor. Volgens mij is het heel menselijk om even de ruimte te willen als je heel boos/gefrustreerd bent, is niet typisch iets van jou. Ik denk wel dat ze als ze ouder worden beter emoties kunnen benoemen en reguleren, maar echt: als ze 7 zijn hebben ze soms ook nog zulke buien. Dus. Succesquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:41 schreef Spirit82 het volgende:
Driftbuien weten we trouwens meestal te voorkomen (lees: ik). Ik weet het niet, ik voel op de een of andere manier gewoon waar het heen gaat en kan dan meestal op tijd ingrijpen door haar uit de situatie te halen en haar af te leiden. Maar gisteravond... ze is tegenwoordig soms na 3 happen al klaar met eten, vindt zij. Maar van man moest ze meer eten en in haar stoelen blijven zitten. Iedere keer dat ze eruit wilde klimmen, zette hij haar terug. Nou echt, ik heb haar nog nooit zo over de flos zien gaan. Uitiendelijk ging het me te ver en zat ik zelf te huilen en heb ik haar uit die stoel getrokken en ben met haar op de grond gaan zitten zodat ze kon doen wat ze wilde. Ze gooide zichzelf een paar keer op de grond, liep daarna naar de bank om haar knuffel te pakken en kwam toen bij mij uithuilen. Ik was er zo door van slag... Het stomme is dat ik dit heel erg bij mezelf herken. Als ik over de rooie ben moet je me echt niet vasthouden maar gewoon even weg laten gaan om het gevoel kwijt te raken. Ik hoopte eigenlijk dat bij haar te voorkomen want het is niet echt handig in een relatie
Het gaat echt supergoedquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:52 schreef L-E het volgende:
Ja Spirit, speaking of which: hoe is het met jou, en hoe bevalt de nieuwe baan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |