Sterkte en beterschapquote:Op zaterdag 24 januari 2015 08:47 schreef superkimmi het volgende:
éééén er ligt weer sneeuw![]()
Na het debacle vd vorige keer met veel ziekmeldingen en o.a. ik die het mocht oplossen, zo'n zin om me nu zelf ziek te melden. Kromme is: ik ben eigenlijk een beetje ziek, maar als ik me nu ziek meldt, geloven ze het nooit xD
Ja, ik ook.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 09:00 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
Ik ben al de hele week ziek, en wilde mij gisteren ziek melden omdat het even niet meer ging, maar ach..hart voor de zaak
En ziek-melden met minder/dit soort weer brengt idd vraagtekens met zich mee
Overigens is er al weer een scooterbezorger er mee gestopt ivm tijd en weersomstandigheden.
Het beroep als 'postbode' zijnde ziet men toch echt meer als rooskleurig-zomerbaantje.
Voor vele wijken zoekt men nog steeds (op oproepbasis)bezorgers(op scooter), maar de realiteit is dat als een collega of ik uitval, de wijk bij gebrek aan een back-up scooterrijder wellicht wordt door een autobezorger wordt gedaan.
Het lijkt mij ook echt helemaal niks, bezorgen op de scooter. En als ik collega's om me heen hoor denken die er ook allemaal zo over. Veel collega's die jaren terug post bezorgden op de scooter noemen dat de meest verschrikkelijke periode van hun postcarrierequote:Op zaterdag 24 januari 2015 09:00 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
Ik ben al de hele week ziek, en wilde mij gisteren ziek melden omdat het even niet meer ging, maar ach..hart voor de zaak
En ziek-melden met minder/dit soort weer brengt idd vraagtekens met zich mee
Overigens is er al weer een scooterbezorger er mee gestopt ivm tijd en weersomstandigheden.
Het beroep als 'postbode' zijnde ziet men toch echt meer als rooskleurig-zomerbaantje.
Voor vele wijken zoekt men nog steeds (op oproepbasis)bezorgers(op scooter), maar de realiteit is dat als een collega of ik uitval, de wijk bij gebrek aan een back-up scooterrijder wellicht wordt door een autobezorger wordt gedaan.
Tja als ik zo'n doos erin kan doen, gaat ie erin. Ik denk er niet over na eigenlijk, hoe dat werkt als men de brievenbus dan open maakttwitter:IngeBoersma93 twitterde op zaterdag 24-01-2015 om 16:48:56En weer stopt @PostNL een pakket @bol_com erin, wat ik er niet uit krijg omdat het vast zit. #dezoveelstekeer http://t.co/XhfUJriZ86 reageer retweet
twitter:MarliesKremer twitterde op zaterdag 24-01-2015 om 15:50:16Beste pakketbezorger, wat naar dat u in de poep bent gaan staan, moest het afvegen nou echt voor mijn deur?#postnl http://t.co/IzO7fpl2yA reageer retweet
Er zijn er inderdaad bij die dit niet aan kunnen/willen. Sommigen hebben puur en alleen een scooterwijk, en zoals ik heb er nog afentoe een loop bij, en er zijn er bij die de scooter op de hoek ergens neerzetten en zo een hele straat moeten lopen. Dat icm bijladen aan het begin/einde van de route kan ik mij voorstellen dat je het wel gehad hebt.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:18 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook echt helemaal niks, bezorgen op de scooter. En als ik collega's om me heen hoor denken die er ook allemaal zo over. Veel collega's die jaren terug post bezorgden op de scooter noemen dat de meest verschrikkelijke periode van hun postcarriere
oeps.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:32 schreef swimmie86 het volgende:
Zo, dat ook weer overleefd. Grootste deel naar het depot moeten lopen, maar goed.
Ben verdomme tijdens het bukken naar een gevallen envelop uit mn broek gescheurd
Gewoon vanaf de linkerkant omhoogduwen. Eenvoudig zat.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:40 schreef VixenFromHell het volgende:
Meteen ook weer ff op twitter loeren.....Tja als ik zo'n doos erin kan doen, gaat ie erin. Ik denk er niet over na eigenlijk, hoe dat werkt als men de brievenbus dan open maakttwitter:IngeBoersma93 twitterde op zaterdag 24-01-2015 om 16:48:56En weer stopt @PostNL een pakket @bol_com erin, wat ik er niet uit krijg omdat het vast zit. #dezoveelstekeer http://t.co/XhfUJriZ86 reageer retweet
![]()
Foto! Hè wat vervelend. Als wij uw NAW mogen ontvangen, sturen wij u een nieuwe broek zodat de buurt ook weer veilig is.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:32 schreef swimmie86 het volgende:
Zo, dat ook weer overleefd. Grootste deel naar het depot moeten lopen, maar goed.
Ben verdomme tijdens het bukken naar een gevallen envelop uit mn broek gescheurd
Mwehetwitter:jlj2006 twitterde op zaterdag 24-01-2015 om 17:51:13@PostNL is dit de normale gang van zaken? En nog wel terwijl we gewoon thuis waren. Het is toch een postbezorger. http://t.co/tSg0sN19ya reageer retweet
Eh ja... dat vind ik nou ook vaakquote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:34 schreef V__L_N het volgende:
Bij 3/4 van die dingen zijn de openingen kleiner dan de dingen die er in zouden moeten.
Ja he, zou eigenlijk via twitter een klacht in moeten dienenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:16 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
Foto! Hè wat vervelend. Als wij uw NAW mogen ontvangen, sturen wij u een nieuwe broek zodat de buurt ook weer veilig is.
Bent u overigens wel door de knieën gegaan met bukken en niet voor over gaan buigen? Mocht u voorover zijn gebukt is dit onverantwoord en kunnen wij u uw broek helaas niet vergoeden.
Vragen ook doodleuk de 3s code. Die heeft de klant niet bij dit "brievenbus" pakje.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:10 schreef VixenFromHell het volgende:
Mwehetwitter:jlj2006 twitterde op zaterdag 24-01-2015 om 17:51:13@PostNL is dit de normale gang van zaken? En nog wel terwijl we gewoon thuis waren. Het is toch een postbezorger. http://t.co/tSg0sN19ya reageer retweet
Wie vult er überhaupt op deze manier een kennisgeving in? De ontvanger heeft hier niet echt een boodschap aan en daarbij heeft hij of zij niets te zeggen over de wijze waarop iets verpakt wordt.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:14 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Vragen ook doodleuk de 3s code. Die heeft de klant niet bij dit "brievenbus" pakje.
Dit soort onzin word ik ook depressief van.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:40 schreef VixenFromHell het volgende:
Meteen ook weer ff op twitter loeren.....Tja als ik zo'n doos erin kan doen, gaat ie erin. Ik denk er niet over na eigenlijk, hoe dat werkt als men de brievenbus dan open maakttwitter:IngeBoersma93 twitterde op zaterdag 24-01-2015 om 16:48:56En weer stopt @PostNL een pakket @bol_com erin, wat ik er niet uit krijg omdat het vast zit. #dezoveelstekeer http://t.co/XhfUJriZ86 reageer retweet
twitter:MarliesKremer twitterde op zaterdag 24-01-2015 om 15:50:16Beste pakketbezorger, wat naar dat u in de poep bent gaan staan, moest het afvegen nou echt voor mijn deur?#postnl http://t.co/IzO7fpl2yA reageer retweet
![]()
Met mooi weer is het heerlijk, maar als de temperatuur onder het vriespunt zakt en jij over beijzelde polderpaadjes rijdt terwijl er een gure noordooster om je oren fluit, dan blijft er van die romantiek weinig meer over.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:18 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook echt helemaal niks, bezorgen op de scooter. En als ik collega's om me heen hoor denken die er ook allemaal zo over. Veel collega's die jaren terug post bezorgden op de scooter noemen dat de meest verschrikkelijke periode van hun postcarriere
Grappig! Die discussie had ik dus ook eens met een postbode.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:48 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Wie vult er überhaupt op deze manier een kennisgeving in? De ontvanger heeft hier niet echt een boodschap aan en daarbij heeft hij of zij niets te zeggen over de wijze waarop iets verpakt wordt.
Laatst tijdens de scooterronde een Snelle Jelle gegeten.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:34 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Met mooi weer is het heerlijk, maar als de temperatuur onder het vriespunt zakt en jij over beijzelde polderpaadjes rijdt terwijl er een gure noordooster om je oren fluit, dan blijft er van die romantiek weinig meer over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |