geen gek idee dat. natuurlijk wel even KLPD in de zoekmachine gegooid en raad 's wat de urban dictionary daar over te zeggen heeft (niet 100% kuis dus in de spoiler maar):quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:48 schreef TjerkdeVries het volgende:
Ik zou het erg leuk vinden wanneer de volgende opdracht meer een scenario opbouw zou hebben. Dus je moet eerst stap 1 oplossen en zo naar het eind werken.
Bij de KLPD hadden ze in 2013 een gelijksoortige opbouw en dat was erg leuk.
Als ik me goed herinner 6000 starters, en pakweg 200 over de streep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In die context lijkt me 6000 te weinig en 200 te veel...
quote:Inzendtermijn #kerstpuzzel inmiddels verstreken, nu druk met nakijken. Meer dan 400 inzendingen, dus nog even geduld https://www.aivd.nl/publi(...)bv-kerstpuzzel-2014/ …
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 65% gewijzigd door JddMan op 31-01-2015 12:50:10 ]
Leuk idee!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:56 schreef tigah het volgende:
Mijn vriend en ik zijn zodanig 'verslaafd' geraakt dat we nu ook puzzels voor elkaar aan het maken zijn. Wie weet hebben jullie nog zin om mee te puzzelen:
Nog geen idee, of toch...quote:1) Welk woord hoort niet in het rijtje thuis?
KAUWGOM KLITTEBAND LUCIFER RITSSLUITING SPIJKERBROEK TELEFOON VULPEN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat zou flauw zijnIk zoek nog even verder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door CarloV op 31-01-2015 19:11:48 ]
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:02 schreef CarloV het volgende:
Antwoord voor 1 (denk ik)tigah inschattend zit er meer achter. Geen 100 punten voor CarloV ditmaal schat ik zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:08 schreef dividivi het volgende:
Leuk!
Antwoord voor 2Ja, dat moet goed zijn. Knap bedacht en dito opgelost!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is nog niet eens zeker of ik 100 punten hebquote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:52 schreef Mill61 het volgende:
[..]
tigah inschattend zit er meer achter. Geen 100 punten voor CarloV ditmaal schat ik zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag 1: de oplossing van Carlo V was inderdaad niet de bedoeling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag 2 = Vond ik erg mooi!For each contact, there is a solution!
The person most likely stopping you, is you.
quote:Op zondag 1 februari 2015 11:43 schreef Mill61 het volgende:
Ach, gewoon omdat het kan, een makkelijke vraag om op adem te komen (voor 1 punt): Welk woord mag (volgens de Latijnse methode) op de puntjes?
(1) BUIS, EDEL, ODES, ADEL, LAND, ...., EEUW, OREN
Met het risico dat ik weer iets over het hoofd zie...quote:Op zondag 1 februari 2015 13:28 schreef Mill61 het volgende:
Welk woord past op de plaats van het vraagteken, voor één punt?
(1) AUBERGINE, BOUWRENTE, CREDITEUR, DIEETVOER, ?, FEESTZAAL, GANZENVET
quote:Op zondag 1 februari 2015 14:02 schreef JddMan het volgende:
[..]
Met het risico dat ik weer iets over het hoofd zie...Ik ben benieuwd naar je uitleg. Het is in ieder geval niet wat ik op mijn briefje heb staan en het voldoet ook niet aan de logica die ik er in heb gestopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |