Van wie was het commentaar aan Murray afkomstig? Ik kan zijn opmerking niet helemaal plaatsen.quote:
Van ongeveer de hele community natuurlijk. Algemene reacties. Iedereen doet nu alsof Rafa de allerbeste tennisser allertijden is in zijn met kramp gespeelde wedstrijd, terwijl ze Murray volstrekt affakkelden toen op de USO tegen Roowbin.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:55 schreef koloskabouter het volgende:
[..]
Van wie was het commentaar aan Murray afkomstig? Ik kan zijn opmerking niet helemaal plaatsen.
Oh joh, ik had de reacties na de wedstrijd van Nadal niet echt meegekregen. Ik zag een draak van een wedstrijd (van zijn kant) en ga er dan altijd maar van uit dat de rest hetzelfde heeft gezien.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Van ongeveer de hele community natuurlijk. Algemene reacties. Iedereen doet nu alsof Rafa de allerbeste tennisser allertijden is in zijn met kramp gespeelde wedstrijd, terwijl ze Murray volstrekt affakkelden toen op de USO tegen Roowbin.
Hij had het allerbeste 5-set record allertijden. Dat is enigszins gekelderdquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:15 schreef 1239758715981 het volgende:
Lleyton Hewitt in 5 setters:
Career: 32-22
Up to 2009: 30-14
From 2010: 2-8
edit: nu 2-9 dus
quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:02 schreef Norrage het volgende:
Hewitt maakt in ieder geval Becker met de grond gelijktoch wel verrassend
quote:
Zal Stosur haar arm ook te gespierd vinden?quote:
verloren zoonquote:Op vrijdag 23 januari 2015 01:02 schreef Nober het volgende:
Tis allemaal niet zo interessant nog pas vanaf ronde 4.
Heeft Krajicek een zoon in Amerika?
http://www.ausopen.com/en_AU/players/overview/atpka00.html
Mooi, Eurosport zendt m uitquote:Op donderdag 22 januari 2015 23:20 schreef 1239758715981 het volgende:
Baghdatis vs Dimitrov als eerste op baan 3, kan een leuke pot worden.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 01:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Szura laat zich ook al mee slepen. Wij niet toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |