Vertel eens hoe de overheid dat doet?quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:13 schreef Downwards het volgende:
van agenten is het wat begrijpelijker nu ze door hun eigen overheid in de steek worden gelaten.
Ik heb alleen maar kogelvrije kleding en een kogelvrij lichaam. Ik ben dan ook nog nooit beschotenquote:
Dat gaat hij natuurlijk niet doen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:16 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Vertel eens hoe de overheid dat doet?
Het schijnt dat veel materieel van de Belgische politie tot op de draad versleten is of zelfs niet voor handen is, wanneer dat wel nodig is. De politievakbond in België maakt zich daar ook ernstig zorgen over.quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:16 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Vertel eens hoe de overheid dat doet?
Ik vraag me vooral af over welke aantallen we het dan hebben.quote:
Dat doet in dezen totaal niet ter zake. Als 'eenvoudige' agenten niet genoeg middelen tot hun beschikking krijgen, vormen ze geen onderdeel van het probleem. Ze kunnen het hooguit aankaarten en hopen dat men van hogere hand dat gaat inzien en betere middelen beschikbaar stelt.quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:20 schreef Pauper_Bob het volgende:
[..]
Dat gaat hij natuurlijk niet doen.
Het is veel interessanter om te klagen over 'de overheid'.
Dat die agenten waar hij het over heeft, als ambtenaar onderdeel uitmaken van diezelfde overheid wordt voor het gemak even vergeten.
Angst is bruikbaar. Niet alleen door die leveranciers, maar nog meer door politici.quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:14 schreef alors het volgende:
Dit is volgens mij ook echt zo'n nieuwsbericht dat wordt gebracht door de leveranciers die in willen spelen op de angst onder burgers![]()
Dronken achter het stuur kruipenquote:Op woensdag 21 januari 2015 14:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
In België worden taken als alcoholcontroles al niet meer uitgevoerd vanwege de veiligheid van agenten.
Ja, dankzij de moslimextremisten wordt het nu veel makkelijker om ongestraft katjelam achter het stuur te kruipen. Dat zal niet helemaal hun bedoeling zijn geweest.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dronken achter het stuur kruipen
Ik draag mijn kogelvrije vesten meestal 's avonds, en in de auto; fijner dan een jas.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:41 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens vraag ik me af wat je als burger moet met een kogelvrij vest. Wanneer ga je dat ding precies dragen? Lekker naar je werk met je kogelvrij vest? Zaterdag een avondje theater met een kogelvrij vest onder je ruk? Hossen in de discotheek met een kogelvrijvest onder je iets te strakke shirtje?
en die vesten beperken al je bewegingsvrijheid maar die platen nog meer.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:39 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Ik heb bij een fabrikant gewerkt van kogelwerende vesten . Als je het juiste laminaat als extra pantsering gebruikt (dus inschuiven in het vest(, dan ja kan het een ak-47 kogel tegenhouden.)
De vezels van het vest zelf zijn vaak al geschikt om kogels van handwapens tegen te houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |