SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SilverSjoiisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PinquitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JantinaGrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SproetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sara82SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BarreltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HilzillahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DotteySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MaJoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bottoms_upSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KapiteinCupcakeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DauiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bloes85SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.StroopwafelmeisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fien10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SilliegirlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FelinecatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.USERS: (bezig sinds XX/20XX)
Bloesem. (01-2014)
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.
Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hun gezonde plakkers toe![]()
Er waren twee streepjes voor niemand stelletje kletskousen!!!
Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)SPOILER: hoe het niet moet..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Spelletjes)meet 28 maart 2015 in Almere. Wie komen er?
Zeker:
Cassandra87
KapiteinCupcake
Majo
Stroopwafelmeisje
Daui
Misschien:
Silversjois
Barreltje
[ Bericht 1% gewijzigd door Daui op 21-01-2015 21:23:03 ]![]()
Haha we gaan van het weten de opas en omas langs en daarbij de 2 ooms. Die willen we het graagg al vertellen. Die weten ook allemaal dat we bezig zijn. Daar hebben we leuke koffiemokjes voor gekocht met opa en oma erop..
Verder misschien wel iets kleins. Misschien gaan we wel een berenpakje komen wit en bruin is vrij unisex toch
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
Dag dames,
Ik ben al een paar weken een stille meelezer, heb nu een profiel aangemaakt omdat ik graag zou willen meeschrijven. Tijdens het meelezen merkte ik dat hier een positieve 'sfeer' hangt (voor zover dat kan op internet natuurlijk) en dat spreekt mij aan
Ik woon samen met mijn vriend. We zijn echt pas net bezig, dit is de eerste ronde. Gisteren had ik mijn NOD: negatief getest. Echter nog geen menstruatie gehad, alleen vorige week een klein beetje lichtroze afscheiding een aantal dagen, wat ik nooit eerder heb gehad. Normaal gesproken een cyclus van 28 dagen, heb het al een tijd bijgehouden en kon de klok erop gelijk zetten.
Merk dat zo'n 'eerste ronde' me toch veel meer bezig houd dan wat ik had verwacht, ben er veel mee bezig in m'n hoofd. Maar zoals ik hier al kon lezen ben ik daarin niet de enige (dat stelt me dan weer wat gerust).![]()
Ik duim voor een vruchtbare maand voor iedereen hier!![]()
Welkom Feline!
Ik heb net hagelslag op mn krentenbol gesmeten...
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje![]()
mijn eisprong was waarschijnlijk vorige week woensdag/donderdagquote:Life is what happens while you are busy making other plans...![]()
J0ycie88, ik snap dat je daar van schrikt. Toch is bloeddruk ook een moment opname en helemaal als je misschien al een beetje zenuwachtig/gespannen bent. Probeer voor de volgende meeting jezelf niet helemaal gek te maken want dan schiet je bloeddruk zeker de pan uit
En ach 1 groot voordeel, bij de gynaecoloog krijg je vast veel meer controles en dus ook echo's![]()
Life is what happens while you are busy making other plans...![]()
Welkom Feline! Zal ik je in de lijst zetten?quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:04 schreef Felinecat het volgende:
Dag dames,
Ik ben al een paar weken een stille meelezer, heb nu een profiel aangemaakt omdat ik graag zou willen meeschrijven. Tijdens het meelezen merkte ik dat hier een positieve 'sfeer' hangt (voor zover dat kan op internet natuurlijk) en dat spreekt mij aan
Ik woon samen met mijn vriend. We zijn echt pas net bezig, dit is de eerste ronde. Gisteren had ik mijn NOD: negatief getest. Echter nog geen menstruatie gehad, alleen vorige week een klein beetje lichtroze afscheiding een aantal dagen, wat ik nooit eerder heb gehad. Normaal gesproken een cyclus van 28 dagen, heb het al een tijd bijgehouden en kon de klok erop gelijk zetten.
Merk dat zo'n 'eerste ronde' me toch veel meer bezig houd dan wat ik had verwacht, ben er veel mee bezig in m'n hoofd. Maar zoals ik hier al kon lezen ben ik daarin niet de enige (dat stelt me dan weer wat gerust).![]()
Ik duim voor een vruchtbare maand voor iedereen hier!![]()
zo herkenbaar inderdaadquote:Op woensdag 21 januari 2015 13:37 schreef Daui het volgende:
Merk dat zo'n 'eerste ronde' me toch veel meer bezig houd dan wat ik had verwacht, ben er veel mee bezig in m'n hoofd. Maar zoals ik hier al kon lezen ben ik daarin niet de enige (dat stelt me dan weer wat gerust).
Hai, zet mijn nieuwe username er maar in (ipv Bloem) met NOD 9 feb. 1e kindje overigensquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:35 schreef Daui het volgende:
Mocht er nog iets aangepast moeten worden geef een gil! Wel zachtjes natuurlijk![]()
![]()
Klaar!quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:48 schreef bloes85 het volgende:
[..]
Hai, zet mijn nieuwe username er maar in (ipv Bloem) met NOD 9 feb. 1e kindje overigens![]()
Hmm, apart... Smaakte het wel?quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:13 schreef Barreltje het volgende:
Welkom Feline!
Ik heb net hagelslag op mn krentenbol gesmeten...
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.![]()
Welkom!quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:04 schreef Felinecat het volgende:
Dag dames,
Ik duim voor een vruchtbare maand voor iedereen hier!Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.![]()
Shoot! Oke, stoppen met posten guysquote:Op woensdag 21 januari 2015 13:52 schreef silliegirl het volgende:
Denkt er iemand aan het streepjesquotum? Volgens mij hebben we dat het vorige topic niet gehaald...![]()
![]()
! Ik mag over zes dagen plassen. Als ik twee negatieve testen naast elkaar houdt, heb ik toch een positieve!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:01 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Als ik twee negatieve testen naast elkaar houdt, heb ik toch een positieve!![]()
quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:01 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Shoot! Oke, stoppen met posten guys! Ik mag over zes dagen plassen. Als ik twee negatieve testen naast elkaar houdt, heb ik toch een positieve!
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.![]()
Ik wilde net karnemelk op mijn brood gietenquote:Op woensdag 21 januari 2015 13:13 schreef Barreltje het volgende:
Welkom Feline!
Ik heb net hagelslag op mn krentenbol gesmeten...![]()
Welkom Feline!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Grapjas!quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:01 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Shoot! Oke, stoppen met posten guys! Ik mag over zes dagen plassen. Als ik twee negatieve testen naast elkaar houdt, heb ik toch een positieve!
Maar hoe meer we posten hoe lager het gemiddelde hoe minder de druk om streepjes![]()
Nieuwe NOD niet duidelijk: 13 of 17 februari (voor de zekerheid maar de hele maand regelmatig pogingen doenquote:Op woensdag 21 januari 2015 13:47 schreef Daui het volgende:
[..]
kijk maar of het klopt of dat je nog iets bij bijzonderheden wilt![]()
![]()
![]()
Staat erin mevrouwquote:Op woensdag 21 januari 2015 14:21 schreef Felinecat het volgende:
[..]
Nieuwe NOD niet duidelijk: 13 of 17 februari (voor de zekerheid maar de hele maand regelmatig pogingen doen![]()
![]()
Vanochtend was ik voor de zoveelste keer mijn handschoenen vergeten. Ik ben het nu gewend dat mensen achter me aan rennen en mijn handschoenen van de grond hebben geraapt.
Maar nu zei zo'n jochie van 16 Mevrouwmevrouw uw handschoenen
Fout dus. Ik heb de fouten voor de duidelijk onderstreept![]()
![]()
Aaah..quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:35 schreef Daui het volgende:
Vanochtend was ik voor de zoveelste keer mijn handschoenen vergeten. Ik ben het nu gewend dat mensen achter me aan rennen en mijn handschoenen van de grond hebben geraapt.
Fout dus. Ik heb de fouten voor de duidelijk onderstreept
Maar liever zo dan dat ze beledigende woorden naar je hoofd gooien.. Wat in mijn stad met enige regelmaat gebeurd![]()
![]()
Het was in een heule grote stad. Maar die jongen zat ook in de trein, dus misschien kwam ie uit een beschaafd dorpquote:Op woensdag 21 januari 2015 14:57 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Aaah..
Maar liever zo dan dat ze beledigende woorden naar je hoofd gooien.. Wat in mijn stad met enige regelmaat gebeurd![]()
![]()
Ohh.. krentenbol met hagelslag is heerlijk..
Doe ik wel vaker..
Het ging meer om de zucht naar chocolade..
Nu ga ik toch twijfelen of er wel iets bevrucht is enzo..
Ik wil onder een steen en er over een week pas weer onderuit.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje![]()
Dit wil ik helemaal niet weten!quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:22 schreef Barreltje het volgende:
Ohh.. krentenbol met hagelslag is heerlijk..![]()
Wist je dat sommige mensen de combi pindakaas +hagelslag/Nutella/duo penotti niet kennen![]()
Sowieso: Nutella![]()
Als men meer Nutella zou eten, zouden we zekerweten vrede op aarde kunnen bereiken. Nutella
Welkom Felinecat!![]()
En Daui, mag ik in de op bij de spelletjesmeet? Ik hou bijna net zo veel van spelletjes als van Nutella. En dan nog in mijn hometown A-city, dan kan ik niet niet-komen!![]()
![]()
Stroopwafel met nutella..! *gaat nu naar de supermarkt*quote:Sowieso: Nutella![]()
Als men meer Nutella zou eten, zouden we zekerweten vrede op aarde kunnen bereiken. Nutella![]()
Stroopwafel met Nutella?! Dit ga ik proberen dit weekend.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:41 schreef Felinecat het volgende:
[..]
Stroopwafel met nutella..! *gaat nu naar de supermarkt*
Ik hou ook van ontbijtkoek met Nutella![]()
![]()
Tosti met Nutella en plakjes appel... Stond in de gebruiksaanwijzing van het tosti ijzer (die 2 papiertjes). Ik heb het uitgeprobeerd en het was best aardig. Dus misschien een idee voor de Nutella liefhebbers hier
Stroopwafelsquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:41 schreef Felinecat het volgende:
[..]
Stroopwafel met nutella..! *gaat nu naar de supermarkt*
Ik heb nu al vaak zoveel zin in lekkers, dat moet nog wat worden als ik zwanger ben...Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.![]()
Dat "mevrouwmevrouw" ben ik nu aan gewend. Het wordt hier nog wel genant als een puber zegt "oude mensen zijn stom. Behalve jij, jij bent oud, maar nog wel tof".quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:35 schreef Daui het volgende:
En dan ook nog oprecht mijn verontwaardigheid niet snappen; "ik zeg toch dat je tof bent?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:05 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Dat "mevrouwmevrouw" ben ik nu aan gewend. Het wordt hier nog wel genant als een puber zegt "oude mensen zijn stom. Behalve jij, jij bent oud, maar nog wel tof".
En dan ook nog oprecht mijn verontwaardigheid niet snappen; "ik zeg toch dat je tof bent?"Oke categorie twee is veeeeeeel erger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:41 schreef Felinecat het volgende:
[..]
Stroopwafel met nutella..! *gaat nu naar de supermarkt*Daar ben ik nou nog nooit op gekomen!
In Rotterdam zit een "restaurant" (een soort Italiaans fastfood), waar ze een Nutellapizza hebben. Pizzadeeg, Nutella,pizzadeeg,Nutella. En dan in de oven. Ik wil 'm zo graag proberen, maar dan meer als toetje. En dat past niet meer na het hoofdgerecht. Maar ooit komt het er van!quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:50 schreef Zoe_Hart het volgende:
Tosti met Nutella en plakjes appel... Stond in de gebruiksaanwijzing van het tosti ijzer (die 2 papiertjes). Ik heb het uitgeprobeerd en het was best aardig. Dus misschien een idee voor de Nutella liefhebbers hier![]()
Dat wordt nog erger als je moeder bent.... Dan ben je ineens oud en behoor je tot n totaal andere categorie, 1 waar je bij voorbaat al niet meer "cool" bent....quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:35 schreef Daui het volgende:
Mja daar heb je dan wel een keitof kind voor
S. 2014
J. 2016![]()
Voordeel van nog een studie doen als je allang moeder bent![]()
Mensen denken dat je net 21 bentje mag jezelf nog lekker student noemen
Ik ben nog steeds geen mevrouw en U genoemd
en mensen shockerenals je zegt dat je je kind uit school moet halen
"euhh.. ow.. hoe oud ben je dan?!"
erf de ogen van je kind - kijk erdoor![]()
Ik was eind vorig jaar in Antwerpen in een Italiaans 'restaurant' waar ze ook zoiets aanboden als toetje. Ik heb hem zelf niet genomen, want hij leek me veel te machtig na al het andere dat ik al gegeten had. Maar van wat ik bij anderen zag die hem wel hadden, zag het er lekker uitquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:21 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]Daar ben ik nou nog nooit op gekomen!
[..]
In Rotterdam zit een "restaurant" (een soort Italiaans fastfood), waar ze een Nutellapizza hebben. Pizzadeeg, Nutella,pizzadeeg,Nutella. En dan in de oven. Ik wil 'm zo graag proberen, maar dan meer als toetje. En dat past niet meer na het hoofdgerecht. Maar ooit komt het er van!
quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:05 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Dat "mevrouwmevrouw" ben ik nu aan gewend. Het wordt hier nog wel genant als een puber zegt "oude mensen zijn stom. Behalve jij, jij bent oud, maar nog wel tof".
En dan ook nog oprecht mijn verontwaardigheid niet snappen; "ik zeg toch dat je tof bent?"Haha, dat eersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn man (leraar basisonderwijs) wordt ook standaard oud gevonden door de kinderen. Hij is er inmiddels aan gewend
![]()
Pff, dat tweede, zo irritant
Kiezen of delen inderdaadquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat wordt nog erger als je moeder bent.... Dan ben je ineens oud en behoor je tot n totaal andere categorie, 1 waar je bij voorbaat al niet meer "cool" bent....
Mja daar heb je dan wel een keitof kind voor
Ik moet een kei tof kind hebben die onwijs chill isquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat wordt nog erger als je moeder bent.... Dan ben je ineens oud en behoor je tot n totaal andere categorie, 1 waar je bij voorbaat al niet meer "cool" bent....
Mja daar heb je dan wel een keitof kind voor![]()
![]()
Bij ons hostel in Napels hadden ze van die nutella emmers
![]()
Maar mijn favoriete chocopasta is
[ Bericht 50% gewijzigd door Daui op 21-01-2015 18:35:47 ]![]()
Hallo Feline![]()
![]()
Welkom!
Ik lees hier vanalles over nutella en oud gevonden worden.
Hm... met beide eigenlijk niet zoveel ervaring.
Is er eigenlijk ook nutella met pure chocolade?
Een tosti met nutella en appel.Nee, daar hoef je mij niet wakker voor te maken.
Geef mij maar gewoon een pure chocoladereep.![]()
Ik zie hier ook tosti's met nutella en banaan of aarbeien.
https://www.google.nl/sea(...)g5gF&ved=0CAYQ_AUoAQ![]()
spannend en welkomquote:Op woensdag 21 januari 2015 13:04 schreef Felinecat het volgende:
Dag dames,
Ik duim voor een vruchtbare maand voor iedereen hier!Ik lust niet zo graag nutella (wel chocoladequote:Op woensdag 21 januari 2015 15:35 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Dit wil ik helemaal niet weten!![]()
Wist je dat sommige mensen de combi pindakaas +hagelslag/Nutella/duo penotti niet kennen![]()
Sowieso: Nutella![]()
Als men meer Nutella zou eten, zouden we zekerweten vrede op aarde kunnen bereiken. Nutella
Welkom Felinecat!![]()
) Maar pindakaas en Nutella combinatie ken ik niet.. hagelslag of jam met de pindakaas wel
Pindakaas met banaan en dan in dat apparaatquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:50 schreef Zoe_Hart het volgende:
Tosti met Nutella en plakjes appel... Stond in de gebruiksaanwijzing van het tosti ijzer (die 2 papiertjes). Ik heb het uitgeprobeerd en het was best aardig. Dus misschien een idee voor de Nutella liefhebbers hier![]()
Of kaas en jam in een pittabroodje en warm makenOf met kaas en ananas
![]()
Ik las ook iets over Nutella met banaan..
ik krijg er trek vanquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:05 schreef silliegirl het volgende:
[..]
En dan ook nog oprecht mijn verontwaardigheid niet snappen; "ik zeg toch dat je tof bent?"Blegh! Ik heb een maat die altijd vraagt al jaren bij het hallo knuffelen.. ben je al eens zwanger? Je had met mij moeten trouwen dan had je er al 6 gehad. En ik zit dan verstrikt in een knuffel en kijk dan hopeloos naar zijn vrouw die dan weer keihard staat te lachen van "Safe yourself!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb dan toch liever dat ze uw, u en mevrouw zeggen ^^,
overigens is die maat wel een gek schatje hoor en zijn vrouw is ook lief. Alleen een beetje gekjes![]()
Nutella en bladerdeeg is nu "het recept" bladerdeeg volplempen met Nutella, daar bladerdeeg op en dan inkepingen maken en draaien aan de punten. in de oven en schijnbaar is dat lekker.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:21 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]Daar ben ik nou nog nooit op gekomen!
[..]
In Rotterdam zit een "restaurant" (een soort Italiaans fastfood), waar ze een Nutellapizza hebben. Pizzadeeg, Nutella,pizzadeeg,Nutella. En dan in de oven. Ik wil 'm zo graag proberen, maar dan meer als toetje. En dat past niet meer na het hoofdgerecht. Maar ooit komt het er van!
Schudden voor gebruik![]()
OMG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schudden voor gebruik
Forum Opties Forumhop: Hop naar: