Komt door de 2 Amerikanen in de bandquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
ON-NEDERLANDS GOED DIT, MENSEN@1112#45!!!
Ah, jij hoort liever Dotan?quote:
Neehoor, kan het op een ander moment wel aan, maar vond het voor half 9 's ochtends niet echt prettige muziekquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, jij hoort liever Dotan?
PAUW is gewoon het beste wat Nederland muzikaal te bieden heeft, tenminste wat een beetje doorbreekt in de afgelopen 5, misschien wel 10 jaar. Wat mij betreft, maar zeker de laatste 2 jaar is er bijna niets wat niet die 'typische' sound heeft in de rockmuziek in Nederland door gekomen.
Wel een beetje gejat van Temples, met een VU-sausje. Maar ach.
Ik zal het straks eens terugluisteren. Ze zullen inderdaad vast niet letterlijk hun singletje over hebben gespeeld.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Neehoor, kan het op een ander moment wel aan, maar vond het voor half 9 's ochtends niet echt prettige muziek.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PAUW is gewoon het beste wat Nederland muzikaal te bieden heeft, tenminste wat een beetje doorbreekt in de afgelopen 5, misschien wel 10 jaar. Wat mij betreft, maar zeker de laatste 2 jaar is er bijna niets wat niet die 'typische' sound heeft in de rockmuziek in Nederland door gekomen.
Haarband Coenquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:10 schreef wolfrolf het volgende:
oh shit
pino ik zie nu dus pas dat ik de header in de OP perongeluk weer naar haarband coen heb gewijzigd in het vorige topic![]()
Per ongelukquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:10 schreef wolfrolf het volgende:
oh shit
pino ik zie nu dus pas dat ik de header in de OP perongeluk weer naar haarband coen heb gewijzigd in het vorige topic![]()
quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 januari 2015 07:15 schreef Bronson het volgende:
Portishead zojuist.![]()
![]()
![]()
Ik genoot.
En mex ook.
Best wel?quote:
Beter dan Giel met zijn PMS die langer duurt dan bij een vrouw.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:55 schreef de_boswachter het volgende:
Waar slaat die wisseling van de wacht op. Iedere keer dezelfde grap. Oh wacht, het is Ekdom, die herhaalt dagelijks dat kunstje van hem. En nog vinden mensen hem goed
Giel met z'n reactie op GeenStijl. Echt, wat een faler. Beter vervangen ze het gros van de DJ' s bij 3FM. Behalve Bert van Lent, want die is goed.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Beter dan Giel met zijn PMS die langer duurt dan bij een vrouw.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Giel met z'n reactie op GeenStijl. Echt, wat een faler. Beter vervangen ze het gros van de DJ' s bij 3FM. Behalve Bert van Lent, want die is goed.
Jaja.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:10 schreef wolfrolf het volgende:
oh shit
Beter dan de huiswolf van 3FM Chris Martin.quote:
Ja ik zag het. Ook nog het ultieme genot wat Roads heet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |