quote:Op woensdag 21 januari 2015 07:56 schreef Richie2000 het volgende:
Ik kwam gister die legendary goblin tegen, poept zo 6 legs uit
quote:
Wowquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:09 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Je mag best wel wat damage stacken en vooral voor het farmen is het wel fijn als je door de rifts heen vliegt. Heb ik ook gedaan bij mijn monk. Die heeft:
±1,7M damage in game (volledig buffed een boven 2M)
131% fire damage (uit: Magefist, Cindercoat, SoJ, Maximus, Andariel's, amulet en bracers)
136.5% primary skill damage (uit: Depth Diggers, Simplicity Strength)
23.4% damage (Bane of the Trapped)
29% damage against elites (uit: SoJ)
Deze build is bijna onafhankelijk van de main resource, omdat de meeste damage uit de primary attacks komt. Monsters gaan vrij snel neer en dat heeft weer als voordeel dat je ze meestal al neer hebt voordat ze aanvallen, ook tegen elites voorkom je dat je lang in de rotzooi moet staan. Ander bijkomend voordeel is dat life per kill wat nuttiger wordt, zeker in rifts die nu een hoge monster dichtheid hebben.
Dat kan toch als hun critchance en critdmg veel hoger zijn?quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:41 schreef Richie2000 het volgende:
Doe nu zo'n 3.3 mil sheet dmg met mijn dh. Crithits die oplopen tot 10-15 mil. Terwijl ik monks zie rondlopen met een lagere sheet dmg (lees: 700k) en veel hogere crits halen dan ik
Bedoel meer dat ik het idee heb dat ik nauwelijks dmg doe. Met mijn critchance en critdmg zit het namelijk wel snor. Die is naar mijn idee wel vrij hoog.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat kan toch als hun critchance en critdmg veel hoger zijn?
Hoe hoog? met mijn wd bijv. heb ik 55%CC EN 535%CD. Mijn dogg doet zo CD van 300miljoen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:53 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Bedoel meer dat ik het idee heb dat ik nauwelijks dmg doe. Met mijn critchance en critdmg zit het namelijk wel snor. Die is naar mijn idee wel vrij hoog.
Uit mijn hoofd zit ik daar ook bijna op. Maar dat moet ik thuis even checken.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe hoog? met mijn wd bijv. heb ik 55%CC EN 535%CD. Mijn dogg doet zo CD van 300miljoen.
Had gisteren iemand met 5000K dmg die mij niet bijhield met 700Kdmg. Dus het zegt niet zo veel...
Mijn exploding palm crit soms voor 35mil en dat met 450k dpsquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:41 schreef Richie2000 het volgende:
Doe nu zo'n 3.3 mil sheet dmg met mijn dh. Crithits die oplopen tot 10-15 mil. Terwijl ik monks zie rondlopen met een lagere sheet dmg (lees: 700k) en veel hogere crits halen dan ik
Dan mis je idd wel watquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:58 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd zit ik daar ook bijna op. Maar dat moet ik thuis even checken.
Ben je een ps4 speler?quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:58 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd zit ik daar ook bijna op. Maar dat moet ik thuis even checken.
Paragon lvl 463 (kun je in m'n profiel ook zien)quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:39 schreef 2NutZ het volgende:
De legendary drop rate is wel sick nu. Ook weer een goblin army tegen gekomen in een rift. Nu al de zoveelste in een paar dagen. Gaat wel snel met gems
[..]
Wowdat klinkt wel heel vet. Wat voor lvl paragon ben je?
Gisteren met mijn Monk overigens een cheater compleet zoek gespeeld
Met zijn russian fast sword en 5000K dmg kon die bij totaal niet bijhouden'.
Echt ziek, heb maar 700K dmg maar met die lightning build gaat het echt rap.
Gebruik voor de monk ook de depth diggers en simplicuty strength
Goeie post.
Ik heb ongeveer dezelfde results zie ik en dmg output.quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:26 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Paragon lvl 463 (kun je in m'n profiel ook zien)
Dankzij goede depth diggers en simplicity's strength doen je primary attacks niet meer onder voor resource spenders.
Bij mijn monk zie ik VEEL crits tussen 25 en 30 miljoen (tussen 35 en 40 miljoen tegen elites) voorbij komen uit mijn primary attack. Veel spenders halen niet veel meer, maar daar zit je met resource kosten en evt. cooldowns.
Mede door de nadruk op primary attacks en dankzij de Cindercoat met resource reduction kun je sweeping wind actief houden en cyclone strike gebruiken zonder snel door je resource heen te raken.
Ik speel met een primairy loze build waar mijn spender 300+ mil crit.quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:26 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Paragon lvl 463 (kun je in m'n profiel ook zien)
Dankzij goede depth diggers en simplicity's strength doen je primary attacks niet meer onder voor resource spenders.
Bij mijn monk zie ik VEEL crits tussen 25 en 30 miljoen (tussen 35 en 40 miljoen tegen elites) voorbij komen uit mijn primary attack. Veel spenders halen niet veel meer, maar daar zit je met resource kosten en evt. cooldowns.
Mede door de nadruk op primary attacks en dankzij de Cindercoat met resource reduction kun je sweeping wind actief houden en cyclone strike gebruiken zonder snel door je resource heen te raken.
Ander voordeel van de fire build is dat je het wapen Maximus kan gebruiken, die een firechain tussen jou en jouw demon heeft die ook nog erg veel damage doet.
Ja is hetzelfdequote:Op woensdag 21 januari 2015 13:56 schreef jackson het volgende:
Weet iemand of de zaken als patches, tijdelijke bonussen etc ook gelden voor de PS4?
Ga zelf weer wat op mijn PS4 aan de gang denk ik maar lees hier graag mee.
Was alleen dit weekendquote:Op woensdag 21 januari 2015 14:18 schreef lifeblind het volgende:
Volgens mij is het aldus de battle.net app dat op console, de legendary droprate nu 100% verhoogd is, en pc dubbele goblins hebben toch? (Kan het nu niet zien, ben niet thuis).
PS4 was ook dubbele goblins.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:18 schreef lifeblind het volgende:
Volgens mij is het aldus de battle.net app dat op console, de legendary droprate nu 100% verhoogd is, en pc dubbele goblins hebben toch? (Kan het nu niet zien, ben niet thuis).
Als ik jou was zou ik een inna's headpiece regelenquote:Op woensdag 21 januari 2015 14:22 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Was alleen dit weekend
Volg dit maar. Makkelijkere builds zijn er niet. Hiermee rush je door t6 heen
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Booyaa-2654/hero/39832793
Waarom? Die heb ik al liggen maar nergens voor nodigquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik een inna's headpiece regelen
Heb unity al vanaf het begin maar nooit gebruikt....quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:16 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Waarom? Die heb ik al liggen maar nergens voor nodig
Met unity roll ik door het level heen
Welke char?quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik speel met een primairy loze build waar mijn spender 300+ mil crit.
Je kan bijna niet dood als je hem gebruikt met je templar ^^.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb unity al vanaf het begin maar nooit gebruikt....
unity en een headpiece... ik zie de vergelijking niet echtquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:16 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Waarom? Die heb ik al liggen maar nergens voor nodig
Met unity roll ik door het level heen
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Mitchels-2403/hero/5613618quote:
Paragon 495 naar 535 in 3 dagenquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met dank aan Lyssa veel runs gemaakt op T6, leuke spullen gepakt en gekregen via Kadala. Bijna Maurader set compleet behalve armor. Hopelijk gaat het dan wat makkelijker. En in 3 dagen van paragon level 20 naar 97
Als ik de inna set compleet heb krijg ik alle mantra's. Dan loop ik met veel meer toughness rond terwijl ik dat niet nodig ben. Unity gebruik ik dus om die toughness een beetje goed te maken.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
unity en een headpiece... ik zie de vergelijking niet echt
Ook damage enzo? En dan kan je weer een andere skill op je bar zettenquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:22 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Als ik de inna set compleet heb krijg ik alle mantra's. Dan loop ik met veel meer toughness rond terwijl ik dat niet nodig ben. Unity gebruik ik dus om die toughness een beetje goed te maken.
Waarom zou ik voor een complete inna piece gaan op t6
Oh ik heb maar 1quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:20 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Je kan bijna niet dood als je hem gebruikt met je templar ^^.
De headpiece die ik nu heb zorgt ervoor dat ik mijn Wave of light bij de enemy kan plaatsen ipv dat ik er zelf heen moet.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ook damage enzo? En dan kan je weer een andere skill op je bar zetten
ik snap je spec welquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:25 schreef Lamabal het volgende:
[..]
De headpiece die ik nu heb zorgt ervoor dat ik mijn Wave of light bij de enemy kan plaatsen ipv dat ik er zelf heen moet.
Zo word ik bijna zelf nooit geraakt + ik kan rifts sneller clearen.
Kijk dit maar, hij is de maker ervan:
Waarom zou je voor inna gaan?quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik snap je spec welalleen ik vond het niet ideal zeg maar
Alle mantra's en dan kan je exploding palm gebruikenquote:
100% chc? link je profile eens?quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:50 schreef Richie2000 het volgende:
Zojuist even mijn gear gechecked...
Ik heb 100% chc en 685% chd. Dat is als ik idle. Ik heb een filmpje gemaakt maar het uploaden werkt even niet dus die komt later. Nu begrijp ik dat de verhouding 1/8 moet zijn voor het beste resultaat, maar zulke lage critdmg zou er toch niet uit moeten komen (is nog lager dan ik dacht).
Is op de ps4.. Filmpje komt eraanquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Alle mantra's en dan kan je exploding palm gebruiken
[..]
100% chc? link je profile eens?
Speel je met DH? Is die 100% vanwege SharpShooter?quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:50 schreef Richie2000 het volgende:
Ik heb 100% chc en 685% chd. Dat is als ik idle. Ik heb een filmpje gemaakt maar het uploaden werkt even niet dus die komt later. Nu begrijp ik dat de verhouding 1/8 moet zijn voor het beste resultaat, maar zulke lage critdmg zou er toch niet uit moeten komen (is nog lager dan ik dacht).
Ik zou eerst maar even wat act 1 cube runs doen voor de ring.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kadala was me vandaag eindelijk goed gezind. Maurader armor gegambled.
Complete set nu, maar even rebuilden naar een sentry-build, dan eens kijken of het echt zo'n vooruitgang is
http://eu.battle.net/d3/e(...)n-2574/hero/21534464
Scherp, ja daar dacht ik ook al aan.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:30 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Speel je met DH? Is die 100% vanwege SharpShooter?
Je bedoelt Bounty runs op act 1 Torment levels? Voor de ring of royal grandeur?quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:06 schreef Bzzzzt het volgende:
[..]
Ik zou eerst maar even wat act 1 cube runs doen voor de ring.
Ah thanks, zal ernaar kijkenquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:36 schreef lifeblind het volgende:
Helm vervangen door Pride's Fall (cache van act 3), resource cost reduction als je geen damage krijgtDat is in ieder geval wat mijn plan is.
Jup dat heb ik ook gedaan, omdat de Tasker and Theo gloves niet meer nodig zijn.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:36 schreef lifeblind het volgende:
Helm vervangen door Pride's Fall (cache van act 3), resource cost reduction als je geen damage krijgtDat is in ieder geval wat mijn plan is.
Demon Hunter met Sharpshooter zeker?quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:50 schreef Richie2000 het volgende:
Ik had ook al zo een idee jaquote:Op donderdag 22 januari 2015 22:20 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Demon Hunter met Sharpshooter zeker?
Heeft hij hierboven ook al bevestgid nav mijn vraag.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:20 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Demon Hunter met Sharpshooter zeker?
Mooie!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:53 schreef hugecooll het volgende:
+ ik kwam toevallig net dees tegen
[ afbeelding ]
hmm kijk op marktplaats...zullen ze voldoende ancients XboX'en hebben staanquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:45 schreef aspi het volgende:
Mn DH, ondanks alles oud en zonder een stuk ancient crit al behoorlijk boven de 200 millioen. Zo af en toe boven de 300 als ik mn buffs heb, Zou mooi zijn als ik een leuke ancient xbox vind, craften heb ik maar weinig trek in.
Misschien van het weekend.quote:
Daar heeft de natuur iets op gevonden, dat heet slapen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:13 schreef hugecooll het volgende:
Brb, ff gems maken
[ afbeelding ]
Daar moeten ze ook eens iets op verzinnen
Dan word je automagisch gedisconnect want inactiefquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar heeft de natuur iets op gevonden, dat heet slapen.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:19 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mag ik dan met je mee op reis door de gevaarlijke landschappen van D3?
Geld moet rollenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:36 schreef hugecooll het volgende:
Ook gewoon 200mil om 1000 van die krengen te maken
Hoeveel centjes heb je dan? :0quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:16 schreef lifeblind het volgende:
Mja, dat die gems zoveel kosten om te maken boeit me echt niet, ik krijg echt meer geld binnen dan dat ik uit kan geven. Maar ik heb gewoon te weinig gems, met name groene
Da's nie zo heul veul toch? Als je die boon of the hoarder hebt en zoquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:21 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Momenteel iets van 340 à 380 miljoen dacht ik, kan er een paar miljoen naast zitten.
Dat heb ik net nog uitgegeven aan het rerollen van mijn wapen... En nog altijd 9% dmgquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:21 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Momenteel iets van 340 à 380 miljoen dacht ik, kan er een paar miljoen naast zitten.
:d Xbow uiteraard.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:05 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
hmm kijk op marktplaats...zullen ze voldoende ancients XboX'en hebben staan
Heb je de Boon of the Hoarder?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:11 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
uhm...ik heb serieus maar 5 miljoen hahaha
Bijna 1,1 miljard.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:55 schreef hugecooll het volgende:
Hoeveel gold heb jij dan, splittert? :0
Sharing is caringquote:
Ga die miljoentjes nodig hebben als ik een nieuw char ga spelen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:58 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Sharing is caring
Maar dan had ik toen ik stopte dus relatief veel centjes
Nog 7,4 mld over nadat ik 2k imp gems heb gemaakt
Gaat lastig aangezien ik sinds weekje weer echt begonnen ben. Heb maar 80 miljoen nuquote:
Die dropt tussen de 4k en 7k aan shards.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gaat lastig aangezien ik sinds weekje weer echt begonnen ben. Heb maar 80 miljoen nu
Pas als ik goed kan rollen door T6 komt het geld wel...
Al heel veel shards kwijt aan Kadala voor Bombardier, ze geeft enkel maar andere crappe quivers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |