Natuurlijk kan je niet overal wat aan doen, maar over de gehele wedstrijd gezien valt PSV echt enorm veel te verwijten.quote:Op woensdag 21 januari 2015 01:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet zeggen dat als ik die goals zie het gewoon 3 goede goals zijn. Mag je nog niet verliezen, maar alleen de 1-0 is echt een fout en die valt dan ook maar omdat de bal toevallig voor de voeten van die gozer valt die net terugkeert uit buitenspelpositie.
De 3-2 is gewoon een goede vrije trap en de 2-1 is best aardig uitgespeeld, alhoewel het ook niet sterk verdedigd is (maar welke tegengoal is dat wel?)
Jullie gaan zondag niet verliezen hoor, daar ben ik van overtuigdquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je snapt toch ook wel dat ik dat niet meen
Zo'n pot mag je nooit verliezen. Nouja, liever in de beker dan zondag tegen SCC verliezen, maar ik wil ook gewoon de beker.
RKC blijkbaar meerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
Bewijst maar weer dat we gewoon in de Ere horen
Nou het beloven dat je de hele wedstrijd blijft. Ajacieden lopen altijd weg!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Werkelijk niemand snapt wat je met deze post bedoelt.
Niemand.
Tevens: haha
[..]
Uh nee.
Bedankt voor de uitleg.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nou het beloven dat je de hele wedstrijd blijft. Ajacieden lopen altijd weg!
RKC heeft gewonnen van Roda JC, Roda JC gewonnen van PSV, PSV uit van Ajax en Ajax speelde thuis gelijk tegen PSG.quote:
PSG won van Barca...quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
RKC heeft gewonnen van Roda JC, Roda JC gewonnen van PSV, PSV uit van Ajax en Ajax speelde thuis gelijk tegen PSG.
Conclusie: RKC > PSG
Hier is werkelijk geen speld tussen te krijgenquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
RKC heeft gewonnen van Roda JC, Roda JC gewonnen van PSV, PSV uit van Ajax en Ajax speelde thuis gelijk tegen PSG.
Conclusie: RKC > PSG
Is Sampdoria de houder van de FOK! VBL Cup?quote:
Davy heeft je zeker gemist.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:29 schreef blup het volgende:
Jongens wat baal ik dat er hier gister niet bij kon zijn.
Wat zou dat heerlijk geweest zijn.
Want?quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:29 schreef blup het volgende:
Jongens wat baal ik dat er hier gister niet bij kon zijn.
Wat zou dat heerlijk geweest zijn.
Alle thuisspelende clubs gaan doorquote:Op zondag 25 januari 2015 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Dinsdag
18:30 SC Cambuur - PEC Zwolle
20:45 FC Twente - AZ
Woensdag
18:30 Roda JC - Excelsior
20:45 FC Groningen - Vitesse
Grappig, ik denk alle uitspelende clubs.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Alle thuisspelende clubs gaan door
AZ speelt beter voetbal, dus ik ga voor AZ.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Twente gaat door. De rest is bijzaak.
Meh, thuisvoordeel, Twente verliest zelden thuis.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
AZ speelt beter voetbal, dus ik ga voor AZ.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |