Operatie aan m'n hart duurde een uur of 8, omdat de dokter 7 uur moest zoeken waar die wasquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
houses heeft mijn hart gebroken

Blijkbaar mijn taal veranderd toen ik aan het switchen was van Xbox naar PC soldier.quote:

Nee ik ben neutraal en kom uit Gelderland. Ik waai met alle winden mee.quote:

meeloperquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee ik ben neutraal en kom uit Gelderland. Ik waai met alle winden mee.

Achtung , Soldat! Besiege den Feind und verteidigen Sie Ihre Basis !quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Blijkbaar mijn taal veranderd toen ik aan het switchen was van Xbox naar PC soldier.

Survival of the fittest.quote:

Ach, als je houdt van dat materialistische, nihilistische, individualistische geprut boven de rivieren, be my guest.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:39 schreef Catkiller het volgende:
Behalve Brabant, die stinkwind moet ik niks van weten.

Zullen die soldaatjes ook Duits praten zoals Duitsers altijd alles nasyncen of zullen ze in-game wel gewoon Russisch/Chinees/Engels roepen?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Achtung , Soldat! Besiege den Feind und verteidigen Sie Ihre Basis !

zal wel gewoon de normale talen zijn, tochquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zullen die soldaatjes ook Duits praten zoals Duitsers altijd alles nasyncen of zullen ze in-game wel gewoon Russisch/Chinees/Engels roepen?

Nee, maar ik kan mij goed aanpassen / meelopen.quote:

wat nou als de rest gaat rennen dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan mij goed aanpassen / meelopen.

Dan blijf ik achter om de basis te bewaken en de vrouwen van die rennende gasten aan te duwen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat nou als de rest gaat rennen dan?

had je iets goeds verwacht van een parodiefilm anno 2014/2015?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:41 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb vanavond The Hungover Games gekeken. Er zaten tieten in dus ik geef de film drie punten voor tieten waardoor de totale score op 3 eindigt.

Waarom is dat verkeerd dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
Staat er ééntje zich af te vragen waarom seks met een oom/tante verkeerd zou zijn...
Yep, we zijn weer terug op Fok.

camper gespotquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dan blijf ik achter om de basis te bewaken en de vrouwen van die rennende gasten aan te duwen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |