quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik speel altijd assault want dan kan ik met med-kits rond strooien en mensen reviven.

SCAR-H?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben wel waus met dat tweede aanvalsgeweer met weinig terugslag. En die ene met 21 kogels in het magazijn.

Het valt me nog meequote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Een topic volgen daarentegen zal wat lastiger zijn.

Die ja.quote:
Doe dat altijd met tanks.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
helikopters uit de lucht schieten met een RPG is het beste gevoel wat je kunt krijgen in battlefield. engineer

klopt, en de AEK-971 was toen ook nog veelte goed..quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
M16 spam in BF3 was niet normaal.

Ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Is dat spelen van computerspelletjes niet gewoon een oppervlakkige vluchtroute in een gepixeleerde fantasiewereld waar behoeftes slechts digitaal, en derhalve nimmer, bevredigd worden?

die hebben 3 á 4 schoten nodig, helikopter maar eentje. vooral als ze superhoog in de lucht zitten en je die rakket precies goed timed: gewoon natte vlek in m'n broekiequote:

Aug a3 ga je ook wel waarderen danquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben wel waus met dat tweede aanvalsgeweer met weinig terugslag. En die ene met 21 kogels in het magazijn.

ik wacht eerst een paar dagen omdat battlefield 4 ook niet echt fantastisch liep de eerste paar wekenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:26 schreef Catkiller het volgende:
Ga je Hardline kopen? Misschien koop ik die dan wel op de PS4 zodat niemand merkt dat ik dat speel en kom ik ja kapot schieten Hermann.

Mensen online doden voordat ze jou doden is best bevredigend hoor. Dat gevoel verliest het maar net van klaarkomen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Is dat spelen van computerspelletjes niet gewoon een oppervlakkige vluchtroute in een gepixeleerde fantasiewereld waar behoeftes slechts digitaal, en derhalve nimmer, bevredigd worden?

Is gewoon leuk.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Is dat spelen van computerspelletjes niet gewoon een oppervlakkige vlucht in een gepixeleerde fantasiewereld waar behoeftes slechts digitaal, en derhalve nimmer, bevredigd worden?

Sexy man.quote:

Wat probeer je nou te bewijzen?quote:

hoe stoer ik benquote:

quote:

ik schiet altijd heli's uit de lucht met tanksquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die hebben 3 á 4 schoten nodig, helikopter maar eentje. vooral als ze superhoog in de lucht zitten en je die rakket precies goed timed: gewoon natte vlek in m'n broekie

Het plaatsen van de foto in kwestie heeft me inderdaad doen reflecteren op het grote eigen gebrek aan voldoende swag.quote:

hoort erbijquote:

Heb je die kleine piemel nu onderhand al niet een keer gecompenseerd?quote:

ohquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik schiet altijd heli's uit de lucht met tanks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |