SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb Handanovic, Sczceczczsszcsny en Begovic. Allemaal best tevreden mee.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:42 schreef The_Yakuza het volgende:
Dan toch maar weer de vraag, wie vinden jullie de 'betere/beste' keepers dit jaar?
De Gea, Begovic, Courtois waren bij mij echt bagger. Leno is nog de beste tot nu toe, maar wil hem wel vervangen/team omgooien
Ter Stegen, Handanovic, Casillas, Neuer, Lloris(beste GK)quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:42 schreef The_Yakuza het volgende:
Dan toch maar weer de vraag, wie vinden jullie de 'betere/beste' keepers dit jaar?
De Gea, Begovic, Courtois waren bij mij echt bagger. Leno is nog de beste tot nu toe, maar wil hem wel vervangen/team omgooien
Allemaal kut, maar Howard doet het voor zijn prijs best goed.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:42 schreef The_Yakuza het volgende:
hoandanovic howard cechquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:42 schreef The_Yakuza het volgende:
Fahrmannquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:42 schreef The_Yakuza het volgende:
SIF De Gea is wel echt overpricedquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Fahrmann
Serieus
Al doet SIF De Gea het ook niet zo slecht (had hem in een pack, zeker zijn prijs niet waard hoor.. ga hem verkopen als die UP komt).
courtois, cech, casillas en vooral sirigu doen het vrij aardig hier.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:42 schreef The_Yakuza het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck being broke or middle class, go get it all!
Ik heb IF Luiz verkocht voor 750k (was toen 670 waard ofzo) en SIF Alexis er voor teruggekocht voor 461k, geen slechte zet want de Chileen is veel sneller gestegen dan de Braziliaan (laagste BIN nu resp. 711k en 678k).quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:49 schreef elshaarawy92 het volgende:
Wie heeft zijn Toty al verkocht? Neuer gelukkig nog niet verkocht was 1,5mil nu boven de 2 mil
cassillas heb ik slechte ervaringen mee, Handanovic en de Gea zijn topquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:44 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Ter Stegen, Handanovic, Casillas, Neuer, Lloris(beste GK)
tevez-if lacazattequote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:52 schreef The_Yakuza het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe maak ik hier een dik, sterk team van?
Mag best 1 speler (geen spits of GK) op 8 chem
Waarom is Alexis zo populair? 50-60k nu ineens 95k..quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb IF Luiz verkocht voor 750k (was toen 670 waard ofzo) en SIF Alexis er voor teruggekocht voor 461k, geen slechte zet want de Chileen is veel sneller gestegen dan de Braziliaan (laagste BIN nu resp. 711k en 678k).
Omdat de SIF in het TOTW zit en de NIF dus niet in packs zit.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:56 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Waarom is Alexis zo populair? 50-60k nu ineens 95k..
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:52 schreef RavioliPunch het volgende:
Wat een site, Wefut. Kom gewoon weken later terug en het vorige team dat ik gebouwd had staat daar nog gewoon
Toty Neuer lijkt wel handicap bij mij.. Sirigu doet het veel beter. Miss is het tijd om Neuer te verkopen..quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Neuer uiteraard de beste.
Maar ook niet ontevreden over Szczesny, Diego Alves en Akinfeev.
TOTY Neuer stelt bij mij ook niet veel voorquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:58 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Toty Neuer lijkt wel handicap bij mij.. Sirigu doet het veel beter. Miss is het tijd om Neuer te verkopen..
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:52 schreef The_Yakuza het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe maak ik hier een dik, sterk team van?
Mag best 1 speler (geen spits of GK) op 8 chem
EDIT: Heb nu dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo natuurlijk
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Leno is mijn favoriet, al heb ik hem er nu uit moeten halen helaas..anders had Ramos geen full chem. Nu Ter Stegen proberen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:42 schreef The_Yakuza het volgende:
Ik dacht best goed, maar heb nu al 2 competitiewedstrijden verlorenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
op een schaal van 1-10, hoe pro ben jij nu in 3d Pub Darts?
David Luizquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Een bekende game YT-er (naar het schijnt) bij Tan. Schijnt extreem populair te zijn onder GTA gamers.
eentje danquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik dacht best goed, maar heb nu al 2 competitiewedstrijden verloren6-je
Potje?
Tegenstander scoorde heel makkelijk tegen Neuer.. Dit had ik echt niet verwacht van een ''96'' rating GKquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
TOTY Neuer stelt bij mij ook niet veel voor
Thnx! Leno vind ik tot nu toe wel echt de beste keeper tot nu toequote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Leno is mijn favoriet, al heb ik hem er nu uit moeten halen helaas..anders had Ramos geen full chem. Nu Ter Stegen proberen.
Verder heb ik dit qua goldkeepers gehad:
Neuer
SIF De Gea
Hart
Krul
Cillessen
Lloris
IF Lloris
Sirigu
Handanovic
Diego Lopez
IF Diego Lopez
Cech
Courtois
Begovic
NIF Lloris, Cillessen, Courtois kregen echt een onvoldoende. Diego Lopez (beide versies, merkte geen verschil), Neuer (crap value for money), Begovic waren degelijk maar pakten niet echt punten voor me.
Cech, Handanovic, Sirigu, IF Lloris, SIF De Gea waren allemaal wel redelijk goed, maar alleen Leno, Krul en Hart zijn echt puntenpakkers voor me.
Echt heel random allemaal. De volgende heeft waarschijnlijk weer compleet andere ervaringen met dezelfde keepers.
Luis - Cahill en Hart/Cech?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:02 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Thnx! Leno vind ik tot nu toe wel echt de beste keeper tot nu toe
Zoek eigenlijk een nieuwe LB - LCB - GK trio omdat ik flauw ben van Boateng
Mignolet deed het bij mij erg goedquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Luis - Cahill en Hart/Cech?
Of Clichy - Kompany - Hart/Courtois
Al bakte Courtois er hier dus niks van.
Courtois en De Gea koop ik nooit in geen enkele fifa meer, zo getraumatiseerd ben ik dit jaar door die 2quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Luis - Cahill en Hart/Cech?
Of Clichy - Kompany - Hart/Courtois
Al bakte Courtois er hier dus niks van.
hij is anders wel schathemeltje rijkquote:
Eng mannetje zeg.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:06 schreef DutchSL het volgende:
Jordi van den Bussche heet hij.
[ afbeelding ]
Lijkt echt veel op David Luiz
Ah, dus iedereen die schathemeltje rijk wordt met het al gamend maken van YT-filmpjes, is een koning? Mwa...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hij is anders wel schathemeltje rijkkoning.
Hij is meer een koning dan onze eigen POTS vind ikquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah, dus iedereen die schathemeltje rijk wordt met het al gamend maken van YT-filmpjes, is een koning? Mwa...
Met Ribery en Alaba erbij kan ook als je de coins hebt.quote:
vind het wel mooi dat die gasten gewoon een hele eigen wereld/economie hebben.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah, dus iedereen die schathemeltje rijk wordt met het al gamend maken van YT-filmpjes, is een koning? Mwa...
Vind jij ja. Jouw mening staat bij deze genoteerd Kamikutsie.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij is meer een koning dan onze eigen POTS vind ik
Je moet iedere dag maar weer iets weten te verzinnen wat miljoen mensen boeit. Dat is knap ja, helemaal als je dat kan onder druk. Maar het zijn in een aantal gevallen gewoon irritante blagen...en dus geen koningen imo.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vind het wel mooi dat die gasten gewoon een hele eigen wereld/economie hebben.
ik weet wel dat ik het niet zo trekken hoor. 1.5 jaar lang alle dagen 2 filmpjes uploaden.
(nou ja het uploaden dan wel, maar stel dat je iedere dag zoveel moet fifa'en om materiaal te maken, emotioneel kapot ga je er aan)
wat ik hier van die filmpjes zag vind ik leuker dan de met stoelen gooiende FUTters dat zijn gewoon irritante mannetjes die ze van het internet moeten uitsluiten.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je moet iedere dag maar weer iets weten te verzinnen wat miljoen mensen boeit. Dat is knap ja, helemaal als je dat kan onder druk. Maar het zijn in een aantal gevallen gewoon irritante blagen...en dus geen koningen imo.
Die mattHDgamer gaat t wel makkelijk af, wat een simpele aidsfilmpjes maakt die gast. Die steekt er mischien 30minuten per filmpje in...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik weet wel dat ik het niet zo trekken hoor. 1.5 jaar lang alle dagen 2 filmpjes uploaden.
(nou ja het uploaden dan wel, maar stel dat je iedere dag zoveel moet fifa'en om materiaal te maken, emotioneel kapot ga je er aan)
Nou echt ja. In GTA met een fietsje balancerend over balken op grote hoogte, en maar "AAAAAAHHHHH" schreeuwen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat ik hier van die filmpjes zag vind ik leuker dan de met stoelen gooiende FUTters dat zijn gewoon irritante mannetjes die ze van het internet moeten uitsluiten.
Niemand? Ik dacht dat jullie wel goede filmrecensenten waren.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:04 schreef DuTank het volgende:
Homies. Zal die film iets worden? Ik ga volgende week met mijn vriendin naar de bios. Ze vindt Manuel Broekman lekker, dus daar scoor ik sowieso mee. Hopelijk is die film zelf ook iets
Zo niet, welke film dan? Ik dacht aan Exodus.
komt pas over twee dagen uit, lulquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Niemand? Ik dacht dat jullie wel goede filmrecensenten waren.
Ik ga donderdag denk ik naar Unbroken. Lijkt me erg goed.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Niemand? Ik dacht dat jullie wel goede filmrecensenten waren.
je draait het om nu he, ik zeg niet dat ik er naar zou kijken.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou echt ja. In GTA met een fietsje balancerend over balken op grote hoogte, en maar "AAAAAAHHHHH" schreeuwen.
Maar goed, ik kan me voorstellen dat de gemiddelde Wajong-er hier wel heel erg vrolijk van wordt.
Wat let je Sjon? Aan de slag ermeequote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je draait het om nu he, ik zeg niet dat ik er naar zou kijken.
maar wel respect voor die gozer dat je dat 1.5 jaar weet te doen. 125 miljoen views als je 1 cent per view krijgt heeft hij mooi wel even verdiend waar jij je halve leven over doet. zou ik ook wel een beetje ahhh en oehh voor willen schreeuwen of er nou wajongers kijken of niet.
Je moet ervoor een beetje tussen de regels lezen, maar ik bedoelde te zeggen: wat als die film kut blijkt, wat is dan een goed alternatief?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
komt pas over twee dagen uit, lul
Hier kan ik iets mee. Even trailertje tjeckkenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ga donderdag denk ik naar Unbroken. Lijkt me erg goed.
nee zou gillend gek worden, sjon gaat lekker slapen die moet morgen gewoon weer overleggen bellen en mailen voor zijn kadetten.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat let je Sjon? Aan de slag ermee
Dat is een of ander glitch. Zo heb ik al vaker gescoordquote:
Ik heb hem voor 60k gekocht en hij is wel erg goed (in die paar wedstrijden die ik met hem heb gespeeld), heb geen ervaring met Rodriguez.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:35 schreef RavioliPunch het volgende:
Vinden jullie Alaba die 80k waard tegenover Rodriguez?
Hoog door het midden.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:37 schreef Papadiouf het volgende:
Hoe schieten jullie penals meestal in? Ik schiet hem meestal met een heel klein tikje naar rechts of links zodat de keeper hem alleen kan pakken als tie een stap opzij zet. Heb er op deze manier nog maar een paar gemist.
Het is echt ongelofelijk dat je dat soort penalties bijna niet kan stoppen, maar een streep in de kruising wordt om de haverklap gewoon gepaktquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:37 schreef Papadiouf het volgende:
Hoe schieten jullie penals meestal in? Ik schiet hem meestal met een heel klein tikje naar rechts of links zodat de keeper hem alleen kan pakken als tie een stap opzij zet. Heb er op deze manier nog maar een paar gemist.
Hoog door het midden, heel klein tikje naar links of rechts.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:37 schreef Papadiouf het volgende:
Paar keer GTA vids gezien van hem, had er na 2 minuten al een strong hekel aan. Hele tijd dat gegil van hem.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:06 schreef DutchSL het volgende:
Jordi van den Bussche heet hij.
[ afbeelding ]
Lijkt echt veel op David Luiz
Net als sommigen hier de hele dag traden. Alleen maakt niemand daar 2 keer per dag een filmpje van.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Heb alleen IF Rodriguez gehad en hij viel best wel tegen. Kwam snelheid te kort en maakte dat niet goed met zijn andere stats.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:35 schreef RavioliPunch het volgende:
Vinden jullie Alaba die 80k waard tegenover Rodriguez?
50%, hoog in het doel en altijd een beetje naar links of naar rechts.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:37 schreef Papadiouf het volgende:
In FUT13 uploadde ik nog regelmatig een filmpje.. maar dat was niet zo succesvol.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:38 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Net als sommigen hier de hele dag traden. Alleen maakt niemand daar 2 keer per dag een filmpje van.
hmm Aogo lijkt me defensief de beste optie.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb hem voor 60k gekocht en hij is wel erg goed (in die paar wedstrijden die ik met hem heb gespeeld), heb geen ervaring met Rodriguez.
Wel met IF Aogo, die is ook prima.
Jij hebt ook echt een radiohoofd.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In FUT13 uploadde ik nog regelmatig een filmpje.. maar dat was niet zo succesvol.
Maar je hebt het wel geprobeerdquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In FUT13 uploadde ik nog regelmatig een filmpje.. maar dat was niet zo succesvol.
IF De Bruynequote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:40 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
hmm Aogo lijkt me defensief de beste optie.
Heb je nog ervaring met CAM's in de Bundesliga? Denk dat ik voor Götze ga.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hier kan ik iets mee. Even trailertje tjeckken
Geregisseerd door Angelina Jolie. Iets weerhoudt me er dan van om te gaanquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb net zelf kaartjes gereserveerd. Wat denk jij?
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:45 schreef dion_v_k het volgende:
Meer mensen hier met SIF David Silva gespeeld?
Die kerel krult echt alles het doel ingeniaal
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb net zelf kaartjes gereserveerd. Wat denk jij?
Ja, en? Brood was vroeger ook veel goedkoper. Toch kopen we massaal brood. Soms zelfs bij de bakker, daar is het nog duurder.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:58 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Zijn prijs![]()
Was veel goedkoper eerst dacht ik.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:59 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ja, en? Brood was vroeger ook veel goedkoper. Toch kopen we massaal brood. Soms zelfs bij de bakker, daar is het nog duurder.
Ook brood verschilt van prijs.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:59 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ja, en? Brood was vroeger ook veel goedkoper. Toch kopen we massaal brood. Soms zelfs bij de bakker, daar is het nog duurder.
Maisbrood is echt het allerlekkerstequote:Op woensdag 21 januari 2015 00:00 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ook brood verschilt van prijs.
Maisbrood is inderdaad goede handel.quote:Op woensdag 21 januari 2015 00:01 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Maisbrood is echt het allerlekkerste
Dat hadden we niet na de tweede wereldoorlog
ben jij al zo oud?quote:Op woensdag 21 januari 2015 00:01 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Zeker weten, maisbroodquote:Op woensdag 21 januari 2015 00:01 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik heb voor Bundesliga teams altijd Kolasinac ( hihi lijkt op cola en sinas ) gebruikt. Is een silver maar doet t meer dan prima.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:40 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Dit moet ik zien!!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:59 schreef HugoohAFCA het volgende:
http://www.twitch.tv/hugoohafca
Teleclubbies
Stats zien er inderdaad erg goed uit, alleen is hij niet moeilijk in balbezit? Gezien zijn dribbelen en passen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 00:02 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik heb voor Bundesliga teams altijd Kolasinac ( hihi lijkt op cola en sinas ) gebruikt. Is een silver maar doet t meer dan prima.
geen commentary?quote:Op woensdag 21 januari 2015 00:08 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.twitch.tv/kamikamichameleon
Geniet ervan
Heb je 'm gezien?quote:
True. Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Geregisseerd door Angelina Jolie. Iets weerhoudt me er dan van om te gaan. Maar de trailer ziet er wel weer goed uit juist, dus misschien heeft ze veel hulp gekregen.
Nee. Maar dat is die acteurquote:Op woensdag 21 januari 2015 00:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb je 'm gezien?
[..]
True. Ik ben benieuwd.
'73 ofzo? Die Cook(e) speelt de laatste tijd in veel films volgens mij.quote:Op woensdag 21 januari 2015 00:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee. Maar dat is die acteur
Hij is ook al te downloaden trouwens.
Unbrokenquote:Op woensdag 21 januari 2015 00:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
'73 ofzo? Die Cook(e) speelt de laatste tijd in veel films volgens mij.
Gotze niet mee gespeeld. Alleen met Mkhitarmeen (goed) en IF De Bruyne (heel erg slecht).quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:40 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
que?quote:Op woensdag 21 januari 2015 00:59 schreef Kamikazie het volgende:
Tevens RIP Thijs Slegers bij VI
Erg jammer.
Ai.. Ruzie tussen beide partijen?quote:Op woensdag 21 januari 2015 01:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
VI het tijdschrift en VI het programma gaan uit elkaar, denk niet dat Thijs dan nog komt
Hij kon de concurrentiestrijd niet aanquote:Op woensdag 21 januari 2015 01:01 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ai.. Ruzie tussen beide partijen?
Enne, stream je nog?
Nee net mijn PS4 uitgezetquote:Op woensdag 21 januari 2015 01:01 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ai.. Ruzie tussen beide partijen?
Enne, stream je nog?
jij bent ook offlinequote:Op woensdag 21 januari 2015 01:04 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hij kon de concurrentiestrijd niet aan
quote:
Heb mijn sub en donatie goal al binnenquote:Op woensdag 21 januari 2015 01:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
We zijn aan elkaar ten onder gegaan
Ik ookquote:Op woensdag 21 januari 2015 01:06 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
[..]
Heb mijn sub en donatie goal al binnen
zo, best pittigquote:
Mwauh het tijdschrift heb ik al een jaar geleden opgezegd, VI het programma pik ik nog best vaak mee. In de praktijk verandert er niet zoveel op het feit dat Thijs Slegers weggaat naquote:Op woensdag 21 januari 2015 01:10 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
zo, best pittig
Kijk zelf ook nog amper VI, alleen leuk als Boskamp er zit. Verder ben ik er wel klaar mee
Ik weet ook niet of het echt minder is geworden, maar voetballers zeggen gewoon weinig boeiendsquote:Op woensdag 21 januari 2015 01:17 schreef Zhano het volgende:
VI lees ik niet meer sinds ik het huis uit benGeen idee of het echt zo is afgegleden.
En de meest interessante quotes staan gelijk op de knip- en plaksites zoals voetbalzonequote:Op woensdag 21 januari 2015 01:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of het echt minder is geworden, maar voetballers zeggen gewoon weinig boeiends
Zon heel interview met zon speler kon me echt niet meer boeien op een gegeven moment
Inclusief clickbait-kop idd.quote:Op woensdag 21 januari 2015 01:19 schreef wieisboos het volgende:
[..]
En de meest interessante quotes staan gelijk op de knip- en plaksites zoals voetbalzone
Ja preciesquote:Op woensdag 21 januari 2015 01:19 schreef wieisboos het volgende:
[..]
En de meest interessante quotes staan gelijk op de knip- en plaksites zoals voetbalzone
‘Meer irritaties dan teambuilding in trainingskamp’quote:Op woensdag 21 januari 2015 01:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Inclusief clickbait-kop idd.
Heeft iemand die VI Premium zooi van deze week eigenlijk nog ergens? Van die 'geheime' voetballer?
Beetje. Beetje gericht op transfers nu, en voor de CAM zouden mensen wellicht een andere keuze maken, maar verder valt het toch best mee. Vidal RCM zou kunnen, maar die is duur.quote:
Initieel vanwege de link met Shaqiri, maar blijkt niet nodig dus Caceres zou ook prima kunnen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 01:29 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Waarom Lichtsteiner ipv Caceras?
Beter?
Ah, okayquote:Op woensdag 21 januari 2015 01:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Beetje. Beetje gericht op transfers nu, en voor de CAM zouden mensen wellicht een andere keuze maken, maar verder valt het toch best mee. Vidal RCM zou kunnen, maar die is duur.
[..]
Initieel vanwege de link met Shaqiri, maar blijkt niet nodig dus Caceres zou ook prima kunnen.
Oh ik kan dit team niet eens betalen, heb maar 15kquote:Op woensdag 21 januari 2015 01:31 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ah, okay
Heb hem net zelf opgepikt voor 19.500
Middenveld is wel nice. Inler en Costa hebben echt een goed schot.quote:Op woensdag 21 januari 2015 01:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh ik kan dit team niet eens betalen, heb maar 15k
Deze newb weetquote:Op woensdag 21 januari 2015 01:40 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Middenveld is wel nice. Inler en Costa hebben echt een goed schot.
Honeymoonquote:Op woensdag 21 januari 2015 02:25 schreef Tim86 het volgende:
Enzo Perez is echt een fenomeen. Staat elke keer op de goede plek en geeft geniale passes. Echt een alleskunner
3 gespeeld, 3 goals en 2 assists
Issie goed, heb m nooit echt gebruikt terwijl ik dat wel wilde aan het beginquote:Op woensdag 21 januari 2015 02:48 schreef Tim86 het volgende:
Varela naar de Serie A. Parma
Ineens toffe wingers erbij zo in Italië.
Ja als je Hazard packt is de keuze niet zo moeilijkquote:Op woensdag 21 januari 2015 03:17 schreef Tim86 het volgende:
Dit jaar ook nog niet. Kwam er niet zo van en in BPL waren er veel alternatieven.
Aanradertje jaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ga donderdag denk ik naar Unbroken. Lijkt me erg goed.
Morguhquote:Op woensdag 21 januari 2015 07:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Morguh
Geen idee waar P.T. trouwens voor staat hoor Timmy
Hebben ze maintenance vanochtend dan?quote:Op woensdag 21 januari 2015 07:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat duurt het toch weer lang tot die maintenance
6 tot 9 UK time.quote:Op woensdag 21 januari 2015 07:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hebben ze maintenance vanochtend dan?
Zag het ook ja. EA heeft blijkbaar een half uurtje vertraging.quote:Op woensdag 21 januari 2015 07:35 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
6 tot 9 UK time.
Als je t over FUT had althans
Irritantquote:Op woensdag 21 januari 2015 07:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zag het ook ja. EA heeft blijkbaar een half uurtje vertraging.
Huh het duurt nog 10 minuten toch? :pquote:Op woensdag 21 januari 2015 07:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zag het ook ja. EA heeft blijkbaar een half uurtje vertraging.
6 uur UK time. Ik heb altijd geleerd dat wij hier 1 uur tijdverschil met Londen hebben. Dat zou dus 7 uur hier betekenen, lijkt me?quote:Op woensdag 21 januari 2015 07:48 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Huh het duurt nog 10 minuten toch? :p
Briljantquote:EA SPORTS FIFA@EASPORTSFIFA · 52 min.52 minuten geleden
#FUT is currently down for maintenance. Downtime: 3hrs. Details: http://bit.ly/1C88UPC
joh.quote:
Bij mij is hij al offline hoor.quote:
Lijkt me sterk. Talloze auto buyers die rare golds gelijk overbieden tot 600, heb ik altijd het ideequote:
Baas boven baasquote:Op woensdag 21 januari 2015 08:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hahahaha volgens mij heb ik een Yaya Toure voor 650En een IF Eriksen voor 1200
Nee hoor.. ik werd de hele tijd niet overboden.quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Talloze auto buyers die rare golds gelijk overbieden tot 600, heb ik altijd het idee
Nee hoorquote:Op woensdag 21 januari 2015 08:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Talloze auto buyers die rare golds gelijk overbieden tot 600, heb ik altijd het idee
Dit. Ik had ze allemaal rond de 57e minuut.quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee hoorDoen ze pas bij laatste zoveel minuten
quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee hoor.. ik werd de hele tijd niet overboden.
Zou wel heeeul lekker zijnquote:Op woensdag 21 januari 2015 08:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee hoorDoen ze pas bij laatste zoveel minuten
Ik maar 100kquote:Op woensdag 21 januari 2015 08:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als alles klopt heb ik met 5k 400k gemaakt
Ook lekkerquote:Op woensdag 21 januari 2015 08:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik maar 100k
met 600 coins dan wel.
Ik had het eigenlijk al opgegevenquote:Op woensdag 21 januari 2015 08:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nog een geluk bij een ongeluk dat het zo lang duurde, daardoor hebben veel mensen het opgegeven volgens mij (en ik stond ook op dat punt)
Ik dacht al dat iedereen op transfers ging vissen dus ik ben maar even iets anders gaan doenquote:Op woensdag 21 januari 2015 08:27 schreef FCsuarez het volgende:
Weinig weten scoren ben ik bang misschien een paar perez en sgaqiri's voor +- 2k
Het was dat ik al 10 minuten het hoogste bod op die IF Eriksen had waardoor ik dacht ah maybe kom ik nog zoiets tegenquote:Op woensdag 21 januari 2015 08:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk al opgegeven
Nee we zijn gewoon allemaal aan het werk hoorquote:Op woensdag 21 januari 2015 08:32 schreef over_hedge het volgende:
Zou om 7 uur offline gaan. Dus jullie hebben 1.5 uur op spelers zitten bieden?
Nee om half 8 pas begonnen want ze zijn altijd te laat en een beetje youtube videos zitten te kijkenquote:Op woensdag 21 januari 2015 08:32 schreef over_hedge het volgende:
Zou om 7 uur offline gaan. Dus jullie hebben 1.5 uur op spelers zitten bieden?
Nou als ik vrij was geweest had ik er als nog geen zin in gehad om 1.5 uur op allemaal spelers te gaan bieden.quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:34 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Nee we zijn gewoon allemaal aan het werk hoor
Nee ik kwam pas net online en probeerde er in te komen door TT.quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:32 schreef over_hedge het volgende:
ur offline gaan. Dus jullie hebben 1.5 uur op spelers zitte
Dat is dan wel weer nice.quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee ik kwam pas net online en probeerde er in te komen door TT.
Gelijk maar even aan het bieden geslagen en 5 minuten later.. *poef*
Wie was er dan?quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die youtuber die gisteren bij rtllatenight was, wat een irritante gast
Kwebbelkop, en hij is blijkbaar een bekende GTA Youtuber maar had er nog nooit van gehoord. Ondanks zijn naam doet ie het wel fatsoenlijk in het engels overigensquote:
Blabbermouthface?quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kwebbelkop, en hij is blijkbaar een bekende GTA Youtuber maar had er nog nooit van gehoord. Ondanks zijn naam doet ie het wel fatsoenlijk in het engels overigens
Hoe was psv?quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kwebbelkop, en hij is blijkbaar een bekende GTA Youtuber maar had er nog nooit van gehoord. Ondanks zijn naam doet ie het wel fatsoenlijk in het engels overigens
Ja leukquote:
Waar en wanneer zei hij dat?quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Trouwens wat Derksen zei over Thijs, Krabby en co.
"Die zal ik niet missen."__!
Geen idee. Ik heb het niet gezien.quote:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rksen-en-Genee.dhtmlquote:Op woensdag 21 januari 2015 08:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waar en wanneer zei hij dat?
Klinkt hier een stuk genuanceerder dan op de radio trouwens..quote:'Titel Voetbal Insite terug'
RTL zou volgens Derksen bezig zijn met het opzetten van een eigen voetbalplatform met een website en diverse apps. ,,En dan gaat het programma weer Voetbal Insite heten, net als voorheen.'' En of de kijker wat gaat merken van de breuk in de huidige vorm van het programma? ,,Niets. De verslaggevers keren alleen niet terug. Het klinkt onsympathiek, maar die kunnen we best missen.''
Als je tegen Roda speelt hoef je normaal gesproken ook niet met je sterkte 11 te komen. En de Jong, Depay en Wijnaldum speelde gewoon dus ze hebben het gewoon lopen verkloten. Heeft niets met Cocu te makenquote:Op woensdag 21 januari 2015 08:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb het niet gezien.
Maar speelde dus niet met het sterkste elftal. Cocu maakt die beker dus weinig uit blijkbaar
Idd dit is toch gewoon waar? Thijs slegers zullen ze wel een beetje missen, maar verderquote:Op woensdag 21 januari 2015 08:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rksen-en-Genee.dhtml
[..]
Klinkt hier een stuk genuanceerder dan op de radio trouwens..
Ja maar op de radio klonk het echt alsof ze niks toevoegde aan het programma en het maar een beetje prutsers waren (Krabby is dat ook) maar in dit stukje tekst lijkt dat niet zo.quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Idd dit is toch gewoon waar? Thijs slegers zullen ze wel een beetje missen, maar verder
Dan stoppen die belachelijke hoge cijfers voor die feyenoord spelletjes misschien ook eens.quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rksen-en-Genee.dhtml
[..]
Klinkt hier een stuk genuanceerder dan op de radio trouwens..
Niet zo butthurt doen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan stoppen die belachelijke hoge cijfers voor die feyenoord spelletjes misschien ook eens.
Wat?quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Krijg een foto van mijn zusje van haar eerste vlucht met de grote KLM zit ze in Tanzania met Kluivert te drinken.
Zusje is stewardess maar ze is nu voor het eerst een vlucht buiten Europa en zit ze met Kluivert in het vliegtuig.. Krijg ik een foto van haar dat ze met de hele groep stewardessen met Kluivert zitten te drinken.quote:
Eigenlijk kan mij dat klassement niet zoveel schelen.quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zusje is stewardess maar ze is nu voor het eerst een vlucht buiten Europa en zit ze met Kluivert in het vliegtuig.. Krijg ik een foto van haar dat ze met de hele groep stewardessen met Kluivert zitten te drinken._______!
Ik vroeg of ze die foto in het safaripark had genomen maar nu is ze boos.
Ze regelt wel die handtekening voor mij.quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Met je zusje in de Mile High club
Zij werkt voor de miles high club van KLM. Kluivert is blijkbaar klant.quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zij werkt voor de miles high club van KLM. Kluivert is blijkbaar klant.
Die sloegen daar toch nergens op omdat ze die zakjes niet van die buisjes af kregen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bohh geen alcoholcontroles meer in Belgie omdat dat te 'gevaarlijk' is voor de politieagenten
Veel te hoog ja. Alleen Clasie verdient een hoog cijfer /Kiidquote:Op woensdag 21 januari 2015 08:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan stoppen die belachelijke hoge cijfers voor die feyenoord spelletjes misschien ook eens.
Baasje.quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Veel te hoog ja. Alleen Clasie verdient een hoog cijfer /Kiid
De top 5 gedicteerd door de club die 12 punten achter de koploper staat.quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Veel te hoog ja. Alleen Clasie verdient een hoog cijfer /Kiid
Dat zegt toch niks? In het begin veel punten laten liggen en nu komen de punten wel binnen.. Zegt toch niks over individuele cijfers?quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
De top 5 gedicteerd door de club die 12 punten achter de koploper staat.
Blijkbaar is Feyenoord zelfs met al die individuele klasse alsnog super slecht
Hoeveel gaat het zondag worden denk je?quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat zegt toch niks? In het begin veel punten laten liggen en nu komen de punten wel binnen.. Zegt toch niks over individuele cijfers?
En zo makkelijk hadden jullie het niet tegen Feyenoord__!
Op halve kracht in de laatste seconde nog even gewonnen. Je moet ze daar in Rotterdam ook eigenlijk niet te veel hoop geven, je ziet wat er gebeurd he...quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat zegt toch niks? In het begin veel punten laten liggen en nu komen de punten wel binnen.. Zegt toch niks over individuele cijfers?
En zo makkelijk hadden jullie het niet tegen Feyenoord__!
2 of 3-1 voor Ajax.quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoeveel gaat het zondag worden denk je?
feyenoord zal wel weer eerst voorkomen ja.quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
2 of 3-1 voor Ajax.
Allemaal goals doordat de vleugelspelers Nelom en Boula (hopelijk geen basis) voorbij gaan.
De Nederlandse stijl, daarentegen, is geel geven, omdat "het in het boekje staat"quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]__!
Waarom niet met alle wedstrijden.. jezus wat een lulkoek zeg.
ja maar dat dan ook niet altijd doen. Vooral niet consistent fluiten.quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
De Nederlandse stijl, daarentegen, is geel geven, omdat "het in het boekje staat"
Ik vind dat zo verschrikkelijk.quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
De Nederlandse stijl, daarentegen, is geel geven, omdat "het in het boekje staat"
Ligt eraan voor wie de aanval is maar dan ben ik het er mee eens. gr grquote:Op woensdag 21 januari 2015 09:16 schreef DuTank het volgende:
[ [url=https://s.yimg.com/bt/api/res/1.2/whvYBvkFofo718ObwCUv8g--/YXBwaWQ9eW5ld3M7cT04NTt3PTYzMA--/http://l.yimg.com/os/publ(...)_AM-0.png]afbeelding[/url] ]
Of bedoelt ie dit met de Engelse stijl?
Vertonghen in de spits.quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ligt eraan voor wie de aanval is maar dan ben ik het er mee eens. gr gr
Feyenoord wilt 5000 kaarten voor een Europese uitwedstrijd. PSV moet moeite doen om er 500 te verkopen.quote:
Tjah naar Rusland is dat best logisch, alleen al vanwege de visa die geregeld moeten wordenquote:Op woensdag 21 januari 2015 09:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Feyenoord wilt 5000 kaarten voor een Europese uitwedstrijd. PSV moet moeite doen om er 500 te verkopen.
Feyenoord-supporters
Scheelt ook wel nogal tegen welke club je moet hequote:Op woensdag 21 januari 2015 09:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Feyenoord wilt 5000 kaarten voor een Europese uitwedstrijd. PSV moet moeite doen om er 500 te verkopen.
Feyenoord-supporters
Rusland gingen er voor Feyenoord ook maar 500 ivm visa en kosten. Italie is best goedkoop maar ik denk niet dat PSV er 5000 krijgt maar wel meer dan 500.quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Feyenoord-supporters
Vorig jaar was Milaan uit ook gewoon helemaal volquote:Op woensdag 21 januari 2015 09:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Rusland gingen er voor Feyenoord ook maar 500 ivm visa en kosten. Italie is best goedkoop maar ik denk niet dat PSV er 5000 krijgt maar wel meer dan 500.
700 man toen blijkbaar.quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vorig jaar was Milaan uit ook gewoon helemaal vol
Huh mijn broertje was daar en dat was toch echt al heel snel uitverkochtquote:
Volgens mij heeft Rome het enige stadion waarbij het uitvak tot 10.000+ man uitgebreid kan worden.quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Huh mijn broertje was daar en dat was toch echt al heel snel uitverkocht
Feyeneroquote:Op woensdag 21 januari 2015 09:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Het was toch Nero die Rome liet afbranden?
Kan best. Alleen niet na een doelpunt.quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Clasie die even selfie gaat nemen bij de Curva Sud
[ afbeelding ]
Na een splijtende pass op Toornstra ja.quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kan best. Alleen niet na een doelpunt.
Waarom kijkt ie zelfs boos na een doelpuntquote:Op woensdag 21 januari 2015 09:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Clasie die even selfie gaat nemen bij de Curva Sud
[ afbeelding ]
maar wel lekker een extra uefa cup plaatsje als ze zo door gaanquote:Op woensdag 21 januari 2015 09:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vind dat zo verschrikkelijk.Vooral in Europese wedstrijden zie je dat goed want dan zitten de Nederlandse teams om vrije trappen te vragen terwijl de rest van Europa dat gewoon door laat gaan.
Feyenoord gaat niet scoren in Rome.quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Na een splijtende pass op Toornstra ja.
Clasienator is pas blij als de 3 punten binnen zijn.quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom kijkt ie zelfs boos na een doelpunt
100k op inzetten?quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Feyenoord gaat niet scoren in Rome.
Wat een baasquote:De Klassieker tussen Ajax en Feyenoord staat aankomende zondag onder leiding van Bas Nijhuis en daar zullen de supporters van de landskampioen niet zo blij mee zijn. Het lijkt namelijk wel alsof Nijhuis Ajax ongeluk brengt: de Amsterdammers verloren zeven van hun laatste tien wedstrijden met de arbiter op het veld. Twee keer werd er gelijk gespeeld en slechts een keer werd er gewonnen.
Nope. Want ik heb geen 100k en heb weinig zin om een speler uit mijn team te moeten gaan verkopen om een weddenschap aan te kunnen gaan.quote:
10k.quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nope. Want ik heb geen 100k en heb weinig zin om een speler uit mijn team te moeten gaan verkopen om een weddenschap aan te kunnen gaan.We kunnen het voor 2k doen op dit moment.
10k moet lukkenquote:Op woensdag 21 januari 2015 09:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
10k.![]()
Deze weddenschap durf ik wel aan wat AS Roma heeft nou niet echt een goede verdediging dit seizoen.
Nicequote:
quote:
Hallo. Die transfers zijn al sinds gisteravond uit maar helaas maar een paar silver transfers.quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
DS2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
O.quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hallo. Die transfers zijn al sinds gisteravond uit maar helaas maar een paar silver transfers.
Ja staat op twitter van EAquote:Op woensdag 21 januari 2015 09:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
DS2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iemand al een excel file?
Komen wel weer terug na een paar minutenquote:Op woensdag 21 januari 2015 09:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die spelers die ik er nu op zet verdwijnen de hele tijd.
Gewoon dom omdat te doen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vind het wel lullig voor die gast die zijn gepullde Yaya Toure net op de TL had gezet
zeker rond de tijdstippen dat er nog wel eens downtime is.quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]baas
en nu maar hopen dat hij niet verspringt als hij van completing af gaat
bohh 38 coins winstquote:Op woensdag 21 januari 2015 09:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar issie alEriksen ook btw
150 startprice zetten.quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies. Wat een luldebehanger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |