SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb Handanovic, Sczceczczsszcsny en Begovic. Allemaal best tevreden mee.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:42 schreef The_Yakuza het volgende:
Dan toch maar weer de vraag, wie vinden jullie de 'betere/beste' keepers dit jaar?
De Gea, Begovic, Courtois waren bij mij echt bagger. Leno is nog de beste tot nu toe, maar wil hem wel vervangen/team omgooien
Ter Stegen, Handanovic, Casillas, Neuer, Lloris(beste GK)quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:42 schreef The_Yakuza het volgende:
Dan toch maar weer de vraag, wie vinden jullie de 'betere/beste' keepers dit jaar?
De Gea, Begovic, Courtois waren bij mij echt bagger. Leno is nog de beste tot nu toe, maar wil hem wel vervangen/team omgooien
Allemaal kut, maar Howard doet het voor zijn prijs best goed.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:42 schreef The_Yakuza het volgende:
hoandanovic howard cechquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:42 schreef The_Yakuza het volgende:
Fahrmannquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:42 schreef The_Yakuza het volgende:
SIF De Gea is wel echt overpricedquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Fahrmann
Serieus
Al doet SIF De Gea het ook niet zo slecht (had hem in een pack, zeker zijn prijs niet waard hoor.. ga hem verkopen als die UP komt).
courtois, cech, casillas en vooral sirigu doen het vrij aardig hier.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:42 schreef The_Yakuza het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck being broke or middle class, go get it all!
Ik heb IF Luiz verkocht voor 750k (was toen 670 waard ofzo) en SIF Alexis er voor teruggekocht voor 461k, geen slechte zet want de Chileen is veel sneller gestegen dan de Braziliaan (laagste BIN nu resp. 711k en 678k).quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:49 schreef elshaarawy92 het volgende:
Wie heeft zijn Toty al verkocht? Neuer gelukkig nog niet verkocht was 1,5mil nu boven de 2 mil
cassillas heb ik slechte ervaringen mee, Handanovic en de Gea zijn topquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:44 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Ter Stegen, Handanovic, Casillas, Neuer, Lloris(beste GK)
tevez-if lacazattequote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:52 schreef The_Yakuza het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe maak ik hier een dik, sterk team van?
Mag best 1 speler (geen spits of GK) op 8 chem
Waarom is Alexis zo populair? 50-60k nu ineens 95k..quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb IF Luiz verkocht voor 750k (was toen 670 waard ofzo) en SIF Alexis er voor teruggekocht voor 461k, geen slechte zet want de Chileen is veel sneller gestegen dan de Braziliaan (laagste BIN nu resp. 711k en 678k).
Omdat de SIF in het TOTW zit en de NIF dus niet in packs zit.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:56 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Waarom is Alexis zo populair? 50-60k nu ineens 95k..
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:52 schreef RavioliPunch het volgende:
Wat een site, Wefut. Kom gewoon weken later terug en het vorige team dat ik gebouwd had staat daar nog gewoon
Toty Neuer lijkt wel handicap bij mij.. Sirigu doet het veel beter. Miss is het tijd om Neuer te verkopen..quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Neuer uiteraard de beste.
Maar ook niet ontevreden over Szczesny, Diego Alves en Akinfeev.
TOTY Neuer stelt bij mij ook niet veel voorquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:58 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Toty Neuer lijkt wel handicap bij mij.. Sirigu doet het veel beter. Miss is het tijd om Neuer te verkopen..
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:52 schreef The_Yakuza het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe maak ik hier een dik, sterk team van?
Mag best 1 speler (geen spits of GK) op 8 chem
EDIT: Heb nu dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo natuurlijk
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Leno is mijn favoriet, al heb ik hem er nu uit moeten halen helaas..anders had Ramos geen full chem. Nu Ter Stegen proberen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:42 schreef The_Yakuza het volgende:
Ik dacht best goed, maar heb nu al 2 competitiewedstrijden verlorenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
op een schaal van 1-10, hoe pro ben jij nu in 3d Pub Darts?
David Luizquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Een bekende game YT-er (naar het schijnt) bij Tan. Schijnt extreem populair te zijn onder GTA gamers.
eentje danquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik dacht best goed, maar heb nu al 2 competitiewedstrijden verloren6-je
Potje?
Tegenstander scoorde heel makkelijk tegen Neuer.. Dit had ik echt niet verwacht van een ''96'' rating GKquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
TOTY Neuer stelt bij mij ook niet veel voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |