SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb Handanovic, Sczceczczsszcsny en Begovic. Allemaal best tevreden mee.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:42 schreef The_Yakuza het volgende:
Dan toch maar weer de vraag, wie vinden jullie de 'betere/beste' keepers dit jaar?
De Gea, Begovic, Courtois waren bij mij echt bagger. Leno is nog de beste tot nu toe, maar wil hem wel vervangen/team omgooien
Ter Stegen, Handanovic, Casillas, Neuer, Lloris(beste GK)quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:42 schreef The_Yakuza het volgende:
Dan toch maar weer de vraag, wie vinden jullie de 'betere/beste' keepers dit jaar?
De Gea, Begovic, Courtois waren bij mij echt bagger. Leno is nog de beste tot nu toe, maar wil hem wel vervangen/team omgooien
Allemaal kut, maar Howard doet het voor zijn prijs best goed.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:42 schreef The_Yakuza het volgende:
hoandanovic howard cechquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:42 schreef The_Yakuza het volgende:
Fahrmannquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:42 schreef The_Yakuza het volgende:
SIF De Gea is wel echt overpricedquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Fahrmann
Serieus
Al doet SIF De Gea het ook niet zo slecht (had hem in een pack, zeker zijn prijs niet waard hoor.. ga hem verkopen als die UP komt).
courtois, cech, casillas en vooral sirigu doen het vrij aardig hier.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:42 schreef The_Yakuza het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck being broke or middle class, go get it all!
Ik heb IF Luiz verkocht voor 750k (was toen 670 waard ofzo) en SIF Alexis er voor teruggekocht voor 461k, geen slechte zet want de Chileen is veel sneller gestegen dan de Braziliaan (laagste BIN nu resp. 711k en 678k).quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:49 schreef elshaarawy92 het volgende:
Wie heeft zijn Toty al verkocht? Neuer gelukkig nog niet verkocht was 1,5mil nu boven de 2 mil
cassillas heb ik slechte ervaringen mee, Handanovic en de Gea zijn topquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:44 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Ter Stegen, Handanovic, Casillas, Neuer, Lloris(beste GK)
tevez-if lacazattequote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:52 schreef The_Yakuza het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe maak ik hier een dik, sterk team van?
Mag best 1 speler (geen spits of GK) op 8 chem
Waarom is Alexis zo populair? 50-60k nu ineens 95k..quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb IF Luiz verkocht voor 750k (was toen 670 waard ofzo) en SIF Alexis er voor teruggekocht voor 461k, geen slechte zet want de Chileen is veel sneller gestegen dan de Braziliaan (laagste BIN nu resp. 711k en 678k).
Omdat de SIF in het TOTW zit en de NIF dus niet in packs zit.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:56 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Waarom is Alexis zo populair? 50-60k nu ineens 95k..
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:52 schreef RavioliPunch het volgende:
Wat een site, Wefut. Kom gewoon weken later terug en het vorige team dat ik gebouwd had staat daar nog gewoon
Toty Neuer lijkt wel handicap bij mij.. Sirigu doet het veel beter. Miss is het tijd om Neuer te verkopen..quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Neuer uiteraard de beste.
Maar ook niet ontevreden over Szczesny, Diego Alves en Akinfeev.
TOTY Neuer stelt bij mij ook niet veel voorquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:58 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Toty Neuer lijkt wel handicap bij mij.. Sirigu doet het veel beter. Miss is het tijd om Neuer te verkopen..
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:52 schreef The_Yakuza het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe maak ik hier een dik, sterk team van?
Mag best 1 speler (geen spits of GK) op 8 chem
EDIT: Heb nu dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo natuurlijk
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Leno is mijn favoriet, al heb ik hem er nu uit moeten halen helaas..anders had Ramos geen full chem. Nu Ter Stegen proberen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:42 schreef The_Yakuza het volgende:
Ik dacht best goed, maar heb nu al 2 competitiewedstrijden verlorenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
op een schaal van 1-10, hoe pro ben jij nu in 3d Pub Darts?
David Luizquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Een bekende game YT-er (naar het schijnt) bij Tan. Schijnt extreem populair te zijn onder GTA gamers.
eentje danquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik dacht best goed, maar heb nu al 2 competitiewedstrijden verloren6-je
Potje?
Tegenstander scoorde heel makkelijk tegen Neuer.. Dit had ik echt niet verwacht van een ''96'' rating GKquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
TOTY Neuer stelt bij mij ook niet veel voor
Thnx! Leno vind ik tot nu toe wel echt de beste keeper tot nu toequote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Leno is mijn favoriet, al heb ik hem er nu uit moeten halen helaas..anders had Ramos geen full chem. Nu Ter Stegen proberen.
Verder heb ik dit qua goldkeepers gehad:
Neuer
SIF De Gea
Hart
Krul
Cillessen
Lloris
IF Lloris
Sirigu
Handanovic
Diego Lopez
IF Diego Lopez
Cech
Courtois
Begovic
NIF Lloris, Cillessen, Courtois kregen echt een onvoldoende. Diego Lopez (beide versies, merkte geen verschil), Neuer (crap value for money), Begovic waren degelijk maar pakten niet echt punten voor me.
Cech, Handanovic, Sirigu, IF Lloris, SIF De Gea waren allemaal wel redelijk goed, maar alleen Leno, Krul en Hart zijn echt puntenpakkers voor me.
Echt heel random allemaal. De volgende heeft waarschijnlijk weer compleet andere ervaringen met dezelfde keepers.
Luis - Cahill en Hart/Cech?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:02 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Thnx! Leno vind ik tot nu toe wel echt de beste keeper tot nu toe
Zoek eigenlijk een nieuwe LB - LCB - GK trio omdat ik flauw ben van Boateng
Mignolet deed het bij mij erg goedquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Luis - Cahill en Hart/Cech?
Of Clichy - Kompany - Hart/Courtois
Al bakte Courtois er hier dus niks van.
Courtois en De Gea koop ik nooit in geen enkele fifa meer, zo getraumatiseerd ben ik dit jaar door die 2quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Luis - Cahill en Hart/Cech?
Of Clichy - Kompany - Hart/Courtois
Al bakte Courtois er hier dus niks van.
hij is anders wel schathemeltje rijkquote:
Eng mannetje zeg.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:06 schreef DutchSL het volgende:
Jordi van den Bussche heet hij.
[ afbeelding ]
Lijkt echt veel op David Luiz
Ah, dus iedereen die schathemeltje rijk wordt met het al gamend maken van YT-filmpjes, is een koning? Mwa...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hij is anders wel schathemeltje rijkkoning.
Hij is meer een koning dan onze eigen POTS vind ikquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah, dus iedereen die schathemeltje rijk wordt met het al gamend maken van YT-filmpjes, is een koning? Mwa...
Met Ribery en Alaba erbij kan ook als je de coins hebt.quote:
vind het wel mooi dat die gasten gewoon een hele eigen wereld/economie hebben.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah, dus iedereen die schathemeltje rijk wordt met het al gamend maken van YT-filmpjes, is een koning? Mwa...
Vind jij ja. Jouw mening staat bij deze genoteerd Kamikutsie.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij is meer een koning dan onze eigen POTS vind ik
Je moet iedere dag maar weer iets weten te verzinnen wat miljoen mensen boeit. Dat is knap ja, helemaal als je dat kan onder druk. Maar het zijn in een aantal gevallen gewoon irritante blagen...en dus geen koningen imo.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vind het wel mooi dat die gasten gewoon een hele eigen wereld/economie hebben.
ik weet wel dat ik het niet zo trekken hoor. 1.5 jaar lang alle dagen 2 filmpjes uploaden.
(nou ja het uploaden dan wel, maar stel dat je iedere dag zoveel moet fifa'en om materiaal te maken, emotioneel kapot ga je er aan)
wat ik hier van die filmpjes zag vind ik leuker dan de met stoelen gooiende FUTters dat zijn gewoon irritante mannetjes die ze van het internet moeten uitsluiten.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je moet iedere dag maar weer iets weten te verzinnen wat miljoen mensen boeit. Dat is knap ja, helemaal als je dat kan onder druk. Maar het zijn in een aantal gevallen gewoon irritante blagen...en dus geen koningen imo.
Die mattHDgamer gaat t wel makkelijk af, wat een simpele aidsfilmpjes maakt die gast. Die steekt er mischien 30minuten per filmpje in...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik weet wel dat ik het niet zo trekken hoor. 1.5 jaar lang alle dagen 2 filmpjes uploaden.
(nou ja het uploaden dan wel, maar stel dat je iedere dag zoveel moet fifa'en om materiaal te maken, emotioneel kapot ga je er aan)
Nou echt ja. In GTA met een fietsje balancerend over balken op grote hoogte, en maar "AAAAAAHHHHH" schreeuwen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat ik hier van die filmpjes zag vind ik leuker dan de met stoelen gooiende FUTters dat zijn gewoon irritante mannetjes die ze van het internet moeten uitsluiten.
Niemand? Ik dacht dat jullie wel goede filmrecensenten waren.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:04 schreef DuTank het volgende:
Homies. Zal die film iets worden? Ik ga volgende week met mijn vriendin naar de bios. Ze vindt Manuel Broekman lekker, dus daar scoor ik sowieso mee. Hopelijk is die film zelf ook iets
Zo niet, welke film dan? Ik dacht aan Exodus.
komt pas over twee dagen uit, lulquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Niemand? Ik dacht dat jullie wel goede filmrecensenten waren.
Ik ga donderdag denk ik naar Unbroken. Lijkt me erg goed.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Niemand? Ik dacht dat jullie wel goede filmrecensenten waren.
je draait het om nu he, ik zeg niet dat ik er naar zou kijken.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou echt ja. In GTA met een fietsje balancerend over balken op grote hoogte, en maar "AAAAAAHHHHH" schreeuwen.
Maar goed, ik kan me voorstellen dat de gemiddelde Wajong-er hier wel heel erg vrolijk van wordt.
Wat let je Sjon? Aan de slag ermeequote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je draait het om nu he, ik zeg niet dat ik er naar zou kijken.
maar wel respect voor die gozer dat je dat 1.5 jaar weet te doen. 125 miljoen views als je 1 cent per view krijgt heeft hij mooi wel even verdiend waar jij je halve leven over doet. zou ik ook wel een beetje ahhh en oehh voor willen schreeuwen of er nou wajongers kijken of niet.
Je moet ervoor een beetje tussen de regels lezen, maar ik bedoelde te zeggen: wat als die film kut blijkt, wat is dan een goed alternatief?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
komt pas over twee dagen uit, lul
Hier kan ik iets mee. Even trailertje tjeckkenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ga donderdag denk ik naar Unbroken. Lijkt me erg goed.
nee zou gillend gek worden, sjon gaat lekker slapen die moet morgen gewoon weer overleggen bellen en mailen voor zijn kadetten.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat let je Sjon? Aan de slag ermee
Dat is een of ander glitch. Zo heb ik al vaker gescoordquote:
Ik heb hem voor 60k gekocht en hij is wel erg goed (in die paar wedstrijden die ik met hem heb gespeeld), heb geen ervaring met Rodriguez.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:35 schreef RavioliPunch het volgende:
Vinden jullie Alaba die 80k waard tegenover Rodriguez?
Hoog door het midden.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:37 schreef Papadiouf het volgende:
Hoe schieten jullie penals meestal in? Ik schiet hem meestal met een heel klein tikje naar rechts of links zodat de keeper hem alleen kan pakken als tie een stap opzij zet. Heb er op deze manier nog maar een paar gemist.
Het is echt ongelofelijk dat je dat soort penalties bijna niet kan stoppen, maar een streep in de kruising wordt om de haverklap gewoon gepaktquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:37 schreef Papadiouf het volgende:
Hoe schieten jullie penals meestal in? Ik schiet hem meestal met een heel klein tikje naar rechts of links zodat de keeper hem alleen kan pakken als tie een stap opzij zet. Heb er op deze manier nog maar een paar gemist.
Hoog door het midden, heel klein tikje naar links of rechts.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:37 schreef Papadiouf het volgende:
Paar keer GTA vids gezien van hem, had er na 2 minuten al een strong hekel aan. Hele tijd dat gegil van hem.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:06 schreef DutchSL het volgende:
Jordi van den Bussche heet hij.
[ afbeelding ]
Lijkt echt veel op David Luiz
Net als sommigen hier de hele dag traden. Alleen maakt niemand daar 2 keer per dag een filmpje van.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Heb alleen IF Rodriguez gehad en hij viel best wel tegen. Kwam snelheid te kort en maakte dat niet goed met zijn andere stats.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:35 schreef RavioliPunch het volgende:
Vinden jullie Alaba die 80k waard tegenover Rodriguez?
50%, hoog in het doel en altijd een beetje naar links of naar rechts.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:37 schreef Papadiouf het volgende:
In FUT13 uploadde ik nog regelmatig een filmpje.. maar dat was niet zo succesvol.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:38 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Net als sommigen hier de hele dag traden. Alleen maakt niemand daar 2 keer per dag een filmpje van.
hmm Aogo lijkt me defensief de beste optie.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb hem voor 60k gekocht en hij is wel erg goed (in die paar wedstrijden die ik met hem heb gespeeld), heb geen ervaring met Rodriguez.
Wel met IF Aogo, die is ook prima.
Jij hebt ook echt een radiohoofd.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In FUT13 uploadde ik nog regelmatig een filmpje.. maar dat was niet zo succesvol.
Maar je hebt het wel geprobeerdquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In FUT13 uploadde ik nog regelmatig een filmpje.. maar dat was niet zo succesvol.
IF De Bruynequote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:40 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
hmm Aogo lijkt me defensief de beste optie.
Heb je nog ervaring met CAM's in de Bundesliga? Denk dat ik voor Götze ga.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hier kan ik iets mee. Even trailertje tjeckken
Geregisseerd door Angelina Jolie. Iets weerhoudt me er dan van om te gaanquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb net zelf kaartjes gereserveerd. Wat denk jij?
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:45 schreef dion_v_k het volgende:
Meer mensen hier met SIF David Silva gespeeld?
Die kerel krult echt alles het doel ingeniaal
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb net zelf kaartjes gereserveerd. Wat denk jij?
Ja, en? Brood was vroeger ook veel goedkoper. Toch kopen we massaal brood. Soms zelfs bij de bakker, daar is het nog duurder.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:58 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Zijn prijs![]()
Was veel goedkoper eerst dacht ik.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:59 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ja, en? Brood was vroeger ook veel goedkoper. Toch kopen we massaal brood. Soms zelfs bij de bakker, daar is het nog duurder.
Ook brood verschilt van prijs.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:59 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ja, en? Brood was vroeger ook veel goedkoper. Toch kopen we massaal brood. Soms zelfs bij de bakker, daar is het nog duurder.
Maisbrood is echt het allerlekkerstequote:Op woensdag 21 januari 2015 00:00 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ook brood verschilt van prijs.
Maisbrood is inderdaad goede handel.quote:Op woensdag 21 januari 2015 00:01 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Maisbrood is echt het allerlekkerste
Dat hadden we niet na de tweede wereldoorlog
ben jij al zo oud?quote:Op woensdag 21 januari 2015 00:01 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Zeker weten, maisbroodquote:Op woensdag 21 januari 2015 00:01 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik heb voor Bundesliga teams altijd Kolasinac ( hihi lijkt op cola en sinas ) gebruikt. Is een silver maar doet t meer dan prima.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:40 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
hmm Aogo lijkt me defensief de beste optie.
Heb je nog ervaring met CAM's in de Bundesliga? Denk dat ik voor Götze ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |