Ook Elmo heeft wel eens te maken met te drukbezet openbaar vervoer.quote:
Jammer dat je de foto niet kan vergroten.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:31 schreef OProg het volgende:
[..]
Ook Elmo heeft wel eens te maken met te drukbezet openbaar vervoer.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jammer dat je de foto niet kan vergroten.
Afrikanen lachen altijd :pquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:34 schreef OProg het volgende:
Je ziet ze ondanks alle beslommeringen en overvolle coupe toch lachen.
Kon der kop niet eens zien (gelukkig), toch werd ik spontaan kotsmisselijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:38 schreef Peunage het volgende:
Die vrouwelijke pooier is echt irritant. Ik zou haar wel swaffelen.
Volgens Peunage een goede swaffelbeurtquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:43 schreef Yasmin23 het volgende:
Wat verdiende die vrouwelijke pooier ?
Hmm dat is de moeite ook niet waard.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens Peunage een goede swaffelbeurt
Ze vertelde dat ze per avond soms wel 600 barkies (quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm dat is de moeite ook niet waard.
Is een barkie niet 100 euro ?:Pquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ze vertelde dat ze per avond soms wel 600 barkies (belachelijk woord) aka 600 euro krijgt. En soms 1000 euro op een dag.
Denk je na over een carriere move?
En soms 100quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ze vertelde dat ze per avond soms wel 600 barkies (belachelijk woord) aka 600 euro krijgt. En soms 1000 euro op een dag.
Je hebt gelijk, 6 barkies. Je hebt vast mee street cred dan ik.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is een barkie niet 100 euro ?:P
Tis wel veel geld .... :p
Barkiequote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja. Ze zei 6 barkies.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is een barkie niet 100 euro ?:P
Tis wel veel geld .... :p
Ja blijkbaar is ze gestopt of zo.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:53 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
En soms 100
Ze zei eigenlijk hele domme dingen...
Maar zei ze niet: als....
Maw: Ze was nu dus geen echte pimp.
Of heb ik dat verkeerd begrepen?
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, 6 barkies. Je hebt vast mee street cred dan ik.
Van een donnie en een baru nooit gehoord?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Barkienog nooit van gehoord, wel een enorm pauperwoord trouwens.
Neequote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:57 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Van een donnie en een baru nooit gehoord?
Wat is dat ook alweer ?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:57 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Van een donnie en een baru nooit gehoord?
Wat een kansloze termen zegquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:59 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Donnie is een tientje en baru is een kop, zoals dat mens het verwoordde.
Waar zijn de joeten en meiers gebleven?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:59 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Donnie is een tientje en baru is een kop, zoals dat mens het verwoordde.
Verdwenen met de euro,quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waar zijn de joeten en meiers gebleven?
Dat is oud manquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is niet gebruikelijk voor mij, maar mij wel bekend.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat een kansloze termen zegDan had de gulden toch wat fatsoenlijkere bijnamen
quote:
Barkie klinkt meer als een tokkiehond dat als iets van waardequote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:04 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Het is niet gebruikelijk voor mij, maar mij wel bekend.
Een barkie en een meier zijn altijd even mooi.
Barkie is echt kansloos, dat ga ik serieus niet gebruikenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:04 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Het is niet gebruikelijk voor mij, maar mij wel bekend.
Een barkie en een meier zijn altijd even mooi.
Dit soort termen is alleen voor mensen van de straat. In da hood en zo.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Barkie is echt kansloos, dat ga ik serieus niet gebruiken
Voor die nieuwe pokkekoters ja..quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit soort termen is alleen voor mensen van de straat. In da hood en zo.
Dat hoeft ook niet. Ik gebruik het ook niet, hoewel het mij wel bekend is.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Barkie is echt kansloos, dat ga ik serieus niet gebruiken
Praat nou eens normaal Nederlands joh kalifatimaquote:
Wat?quote:
Eurnos klinkt echt alsof studenten het zouden zeggen:Pquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:09 schreef Peunage het volgende:
Ik zeg wel eens eurno's of peeries, maar dat zijn gewoon euro's.
Euri's, pleuro'squote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:09 schreef Peunage het volgende:
In da hood?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit soort termen is alleen voor mensen van de straat. In da hood en zo.
Ik noem het gewoon geld of euroquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:09 schreef Peunage het volgende:
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:10 schreef Yasmin23 het volgende:
Wroko is werk en scorro is school. En je woont in Agga en niet in Den Haag :p Oh we hebben ook nog osso en dat is huis
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:10 schreef Yasmin23 het volgende:
Wroko is werk en scorro is school. En je woont in Agga en niet in Den Haag :p Oh we hebben ook nog osso en dat is huis
Tja, zo kan je het ook bekijken.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Barkie klinkt meer als een tokkiehond dat als iets van waarde
Ey, ik kom ook uit da hood heh, niet fokkuh nou. Dikke bennie voor mensen die niet uit da hood komen. Thuglife weetje.quote:
Je kent ze wel toch?quote:
Sweat Lake Cityquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je kent ze wel toch?
Agga is Den Haag
Roffa is Rotterdam
Skiffa is Scheveningen
Damsco is Amsterdam en de allermooiste
Sweat Lake City en dat is Zoetermeer
Sweet lake is heel oud, die anderen zijn pas 10jaar oud ofzo.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je kent ze wel toch?
Agga is Den Haag
Roffa is Rotterdam
Skiffa is Scheveningen
Damsco is Amsterdam en de allermooiste
Sweat Lake City en dat is Zoetermeer
Helemaal swag?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ey, ik kom ook uit da hood heh, niet fokkuh nou. Dikke bennie voor mensen die niet uit da hood komen. Thuglife weetje.
Nee Damsco is ouder dan 10 jaar.. net als Masterdam.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sweet lake is heel oud, die anderen zijn pas 10jaar oud ofzo.
Ik heb er weinig mee.
Skiffa heb ik nog nooit van gehoord
Ik zeg gewoon 020.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee Damsco is ouder dan 10 jaar.. net als Masterdam.
Hmm, ik kocht het op mijn 15e.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik verkocht wiet op mijn 15e, wat is er?
Rotterdam is gewoon Rotjeknor, Amsterdam is Mokum. Utrecht is idd Utrecht, hooguit Utreg.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Utrecht is Utrecht, en Rofldam.
Nooit gekocht, verkocht, gerookt of überhaupt in handen gehad.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik verkocht wiet op mijn 15e, wat is er?
Ik nu ook niet meer maar toendertijd werd ik er rijk van.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nooit gekocht, verkocht, gerookt of überhaupt in handen gehad.
KruikenAzijnzeikersquote:
Hoe zit je er bij als een SGPer? Kuis in het zwart gekleed maar daaronder lingerie en jarretels?quote:
Driedelig zwart met hoed.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe zit je er bij als een SGPer? Kuis in het zwart gekleed maar daaronder lingerie en jarretels?
Vanochtend op de radio een CU-er die het over pooiers en prostituees had, toch een beetje raar gesprek.quote:
In naam van de Heerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:25 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat zouden sommigen misschien graag gewild hebben.
Begon die ook hip met termen als bitches en pimps te strooien?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vanochtend op de radio een CU-er die het over pooiers en prostituees had, toch een beetje raar gesprek.
Nee, ging erover dat ze pooiers willen gaan verbieden. Hij praatte er heel makkelijk over, maar omdat ze CU hadden gezegd, ging mijn hoofd daar een zwarte kousen hoofd bij bedenken.xquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Begon die ook hip met termen als bitches en pimps te strooien?
Uitstekend plan, heb je ook gelijk geen hoeren meer.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ging erover dat ze pooiers willen gaan verbieden. Hij praatte er heel makkelijk over, maar omdat ze CU hadden gezegd, ging mijn hoofd daar een zwarte kousen hoofd bij bedenken.x
Het ging ze er om dat ze het niet goed vonden dat sommige hoeren meer dan de helft van hun inkomsten moeten afstaan.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Uitstekend plan, heb je ook gelijk geen hoeren meer.
Dat mocht wel, want raamexploitanten mochten blijven. Zolang ze aan arbo en hygiėneregels voldoen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Uitstekend plan, heb je ook gelijk geen hoeren meer.
Oftewel het is net het bedrijfsleven?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het ging ze er om dat ze het niet goed vonden dat sommige hoeren meer dan de helft van hun inkomsten moeten afstaan.
Nee, dan verkoop je ook je ziel.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oftewel het is net het bedrijfsleven?
En gaat er nog een groter percentage naar de managersquote:
Sjongejongejongejonge!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:40 schreef YokiKater het volgende:
Alles wat ik de afgelopen week ben afgevallen heb ik er vanavond weer bij gezopen.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:40 schreef YokiKater het volgende:
Alles wat ik de afgelopen week ben afgevallen heb ik er vanavond weer bij gezopen.
Ja, en die werd veel te vroeg een vuurpijl.quote:
Speelt de natte appeltaart van snavelaar er een rol in? Daar word ik ook nog wel eens badend in het zweet van wakkerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb al dagen lang weer dezelfde nachtmerrie, eind deze week heb ik gesprek met mijn psych.
Nee, een eindeloze weg met aan weerskanten uitgebrande kapotgeschoten autowrakken en verkoolde lijken langs de weg.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Speelt de natte appeltaart van snavelaar er een rol in? Daar word ik ook nog wel eens badend in het zweet van wakker
Klinkt als een smakelijker beeld dan die appeltaart natuurlijkquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, een eindeloze weg met aan weerskanten uitgebrande kapotgeschoten autowrakken en verkoolde lijken langs de weg.
Is net afgelopenquote:
Das niet zo best.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:40 schreef YokiKater het volgende:
J.Lo of de voorgelezen clichegrappen van Jimmy?quote:
Jimmy Fallus.quote:Op woensdag 21 januari 2015 00:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
J.Lo of de voorgelezen clichegrappen van Jimmy?
Kijk ook liever de Daily Show, maar heb geen Comedy Central Extra meerquote:Op woensdag 21 januari 2015 00:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jimmy Fallus.
Is ook wel een beetje de schuld van DWDD.
Iedereen heeft dat weleens.quote:
quote:
http://www.torrentz.com/search?q=daily+showquote:Op woensdag 21 januari 2015 00:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijk ook liever de Daily Show, maar heb geen Comedy Central Extra meer
Te veel moeitequote:Op woensdag 21 januari 2015 02:21 schreef meth1745 het volgende:
[..]
http://www.torrentz.com/search?q=daily+show
quote:
Woehoe, UIquote:
Dat is de oerkracht van cmd+c & cmd+vquote:Op woensdag 21 januari 2015 07:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze staan er ook echt allemaal in, zie ik, alle woorden uit mijn signature
Viel mij ook op. Binnenkort gooi ik een tweede groep woorden in mijn signature.quote:Op woensdag 21 januari 2015 07:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is de oerkracht van cmd+c & cmd+v
Zie wel dat ik em achterstevoren heb uitgerenderd
Als Brabander neem ik hier aanstoot aan dit carnavalsmuziek te noemenquote:Op woensdag 21 januari 2015 08:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Viel mij ook op. Binnenkort gooi ik een tweede groep woorden in mijn signature.
Trouwens, even wat anders: Herman Finkers heeft een carnavalsnummer opgenomen, in het plat Twents:
Leuk voor de westerlingen hier: proberen om er iets van te verstaan.
Nou ja, nu.nl noemt het een carnavalsnummer: http://www.nu.nl/muziek/3(...)carnavalsliedje.htmlquote:Op woensdag 21 januari 2015 08:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als Brabander neem ik hier aanstoot aan dit carnavalsmuziek te noemen. En dan heb ik nog wel een hekel aan carnaval ook
Rare jongens, die Achterhoekersquote:Op woensdag 21 januari 2015 08:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou ja, nu.nl noemt het een carnavalsnummer: http://www.nu.nl/muziek/3(...)carnavalsliedje.html
Ik had zelf ook al wat aarzeling om het een carnavalsnummer te noemen. Maar het zal in Almelooooo en omgeving vast wel gedraaid worden rond carnaval.
Ja man, jij bent echt Keispecularium...quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zeg jij ook overal kei voor?
Keigezellig, keigrappig, keiklein enzo?
Hebben ze baarden dan in de Achterhoek?quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zeg hier maar niks op.Ik vrees voor het leven van LTVDK
Nee, maar Almelo ligt niet in de Achterhoek...quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hebben ze baarden dan in de Achterhoek?
Een carbidaanslagquote:Op woensdag 21 januari 2015 08:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hebben ze baarden dan in de Achterhoek?
Daar krijg je die Almeloėrs dan ook altijd zo makkelijk boos meequote:Op woensdag 21 januari 2015 08:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, maar Almelo ligt niet in de Achterhoek...
Wat is trouwens de UI AIVD in je signature?quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar krijg je die Almeloėrs dan ook altijd zo makkelijk boos mee(Enschede zelfde verhaal
)
Daar heb jij je nieuwe UI aan te dankenquote:Op woensdag 21 januari 2015 08:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat is trouwens de UI AIVD in je signature?
Mooi is dat, beschermheer van de UI-politie, met een UI van de UI-AIVD.quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar heb jij je nieuwe UI aan te danken
Ik noem iedereen ten westen van Amersfoort altijd westerlingen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:19 schreef Specularium het volgende:
Waar ligt het dan? Ik noem ook altijd die hele regio Achterhoek.
Ik ben ondersteunend niet regulerendquote:Op woensdag 21 januari 2015 08:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mooi is dat, beschermheer van de UI-politie, met een UI van de UI-AIVD.
Iedereen ten noorden van het Hollandsch Diep is Randstadtuigquote:Op woensdag 21 januari 2015 08:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik noem iedereen ten westen van Amersfoort altijd westerlingen.
Gelukkig woon ik aan de goede kant van de IJssel.quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:24 schreef LTVDK het volgende:
Iedereen ten noorden van het Hollandsch Diep is Randstadtuig![]()
Maar daar hebben ze wel riolering.quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik noem iedereen ten westen van Amersfoort altijd westerlingen.
Riolering?quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar daar hebben ze wel riolering.
Op straat schijten en twitteren zit ook niet zo veel verschil tussen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Riolering?Dat ken ik niet. Breedband-internet wel, maar riolering?
Ach joh, das goed voor de kleigrondquote:Op woensdag 21 januari 2015 08:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar daar hebben ze wel riolering.
Ik wilde een opmerking maken over zo'n klein hokje naast het huis, maar ik kan niet op het woord komen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Op straat schijten en twitteren zit ook niet zo veel verschil tussen.
Buitenhuis? Een hel voor de gemiddelde FOK!ker natuurlijkquote:Op woensdag 21 januari 2015 08:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wilde een opmerking maken over zo'n klein hokje naast het huis, maar ik kan niet op het woord komen.
Zou kunnen, maar het momentum is toch al weg.quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Buitenhuis? Een hel voor de gemiddelde FOK!ker natuurlijk
Nu alweer aan de drankquote:Op woensdag 21 januari 2015 08:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar het momentum is toch al weg.
Ik ga mijn verdriet verdrinken.![]()
Daar zit ik al uren aan, kan haast aan de drank gaanquote:Op woensdag 21 januari 2015 08:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een keilekkere drank met de naam koffie.
Nu je het zegt... je was er vroeg bij vandaag. Of moet je nog gaan slapen?quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar zit ik al uren aan, kan haast aan de drank gaan
Zal straks wel even een dutje doenquote:Op woensdag 21 januari 2015 08:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nu je het zegt... je was er vroeg bij vandaag. Of moet je nog gaan slapen?
Da's misschien wel beter. Heb een paar weken met gebroken nachtrust achter de rug. Knap vervelend; midden in de nacht klaarwakker zijn, overdag zowat omvallen van de slaap. Ik heb het nu net weer een beetje op orde.quote:
Slecht slapen overkomt alleen bejaarden?quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:00 schreef Specularium het volgende:
Omroep Max hier hoor.
Stelletje bejaarden.
Slapen is meestal niet zo'n probleem eigenlijkquote:Op woensdag 21 januari 2015 08:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Da's misschien wel beter. Heb een paar weken met gebroken nachtrust achter de rug. Knap vervelend; midden in de nacht klaarwakker zijn, overdag zowat omvallen van de slaap. Ik heb het nu net weer een beetje op orde.
Voor mij normaal ook niet. Normaal heb ik ook geen problemen met doordeweeks kort slapen en in het weekend de schade inhalen. Momenteel ligt dat even wat anders. Er spelen privé wat dingen, maar is me ook opgevallen dat ik elk jaar rond deze tijd een beetje van slag ben qua slaapritme. Ik ben normaal echt een nachtbraker die 's ochtends moeilijk kan opstaan, maar ergens in januari-februari is er altijd zo'n moment dat ik om 07:00 uur fris en fruitig opsta; soms zelfs nog eerder.quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Slapen is meestal niet zo'n probleem eigenlijkMeer de tijden
Geen idee, ik sta om 6 uur op en ga dan eerst 32 km hardlopen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Slecht slapen overkomt alleen bejaarden?
Volgens mij zijn het juist bejaarden die prima toe kunnen met 5-6 uurtjes slaap per nacht.
Fris en fruitig uit bed heb ik juist in de zomer, kan ook komen omdat het anders te warm is in mijn slaapkamerquote:Op woensdag 21 januari 2015 09:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voor mij normaal ook niet. Normaal heb ik ook geen problemen met doordeweeks kort slapen en in het weekend de schade inhalen. Momenteel ligt dat even wat anders. Er spelen privé wat dingen, maar is me ook opgevallen dat ik elk jaar rond deze tijd een beetje van slag ben qua slaapritme. Ik ben normaal echt een nachtbraker die 's ochtends moeilijk kan opstaan, maar ergens in januari-februari is er altijd zo'n moment dat ik om 07:00 uur fris en fruitig opsta; soms zelfs nog eerder.
Dat kan, maar dat doe ik nietquote:Op woensdag 21 januari 2015 09:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien kun je ons hier iets meer over vertellen.
Snap ik wel, ook gewoon kut als ze je keyboard jatten.quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat doe ik nietHet is niks wereldschokkends hoor, wel een beetje vervelend.
Dat zou pas écht erg zijn.quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Snap ik wel, ook gewoon kut als ze je keyboard jatten.
Vooral kut als je een laptop hebt, kun je al die toetsjes er weer in gaan proppenquote:Op woensdag 21 januari 2015 09:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Snap ik wel, ook gewoon kut als ze je keyboard jatten.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen idee, ik sta om 6 uur op en ga dan eerst 32 km hardlopen.
Keyboard als in muziekinstrumentquote:Op woensdag 21 januari 2015 09:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vooral kut als je een laptop hebt, kun je al die toetsjes er weer in gaan proppen
Daar kun je toch heul niet mee FOK!kenquote:Op woensdag 21 januari 2015 09:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Keyboard als in muziekinstrument
Klöpt.quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar kun je toch heul niet mee FOK!ken
Jaquote:Op woensdag 21 januari 2015 09:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klöpt.
Oh, wisten jullie trouwens al dat er een tweede én derde seizoen van Zondag Met Lubach komt?
Het tweede seizoen start eind volgende maand al.
Als je lief bent vandaag vertel ik het misschien...quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:28 schreef Specularium het volgende:
Wij hebben hier geen geheimen voor elkaar.
Woohoo heb het 1 minuut volgehouden.quote:
1 minuut maarquote:Op woensdag 21 januari 2015 09:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Woohoo heb het 1 minuut volgehouden.
Misschien moet je gaan slapen?quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
1 minuut maarik houd het makkelijk 5 keer achter elkaar vol
Nee joh, de zon schijntquote:
quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus je bent al de hele nacht wakker ?
Niet veel eigenlijkquote:Op woensdag 21 januari 2015 09:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Word al moe van de gedachte..Hoeveel berichten heb je al geschreven ?
Ja je staat nog onder aan de ladder.:pquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet veel eigenlijkAlleen State of the Union vannacht bijgehouden met timmmm en hugecoll. En nu alleen feeds doorzetten op de FP, ben de enige die online is lijkt het
quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja je staat nog onder aan de ladder.:p
Wat vind je van dit nummer ?quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]Plus ik denk dat het taaltechnisch nu niet helemaal lekker zou lopen
Een beetje zweverige indiequote:Op woensdag 21 januari 2015 10:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat vind je van dit nummer ?
https://soundcloud.com/bornsmusic/b-rns-10-000-emerald-pools
Beetje zoetsappige hipster poprockquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh geen idee wat Indie is, luister het nooit of wel dusIk vind hem echt super chill
quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omg dus eigenlijk ben ik een hipster in de ontkenningsfase.
Goed zoquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb het nummer snel weg gehaald uit mijn favorietenlijst in spotify :p
Nee die komt er echt niet inquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Wel deze toegevoegd mag ik hopen
Geen idee....Hoe lang geleden was jij 15 ?quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:13 schreef anonymoussie het volgende:
Van wie is dat lied 'Popular' ook alweer?
Toen ik 15 was vond ik die cheerleader chick uit die videoclip heel geil.
Een aantal jaren...quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Geen idee....Hoe lang geleden was jij 15 ?
Hugecoll lijkt me meer een naam voor een wielerfanaat...quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet veel eigenlijkAlleen State of the Union vannacht bijgehouden met timmmm en hugecoll. En nu alleen feeds doorzetten op de FP, ben de enige die online is lijkt het
Dat is ook echt een omschrijving waar helemaal niemand wat mee kanquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:13 schreef anonymoussie het volgende:
Elf mooie UI heb jequote:Op woensdag 21 januari 2015 10:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hugecoll lijkt me meer een naam voor een wielerfanaat...
quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:13 schreef anonymoussie het volgende:
Jij kan em tenminste hard aanzetten in dat kalifaat van jequote:
Bedankt. Hij was natuurlijk al mooi, maar LTVDK heeft er een animated gif van gemaakt. Mijn eerste animated UI ooit.quote:
Ben juist omringd door tatta's. Denk dat die gelijk in paniek uitbreken.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij kan em tenminste hard aanzetten in dat kalifaat van je
Al gewend aan het bewegende gedeelte ?quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bedankt. Hij was natuurlijk al mooi, maar LTVDK heeft er een animated gif van gemaakt. Mijn eerste animated UI ooit.
Ik heb eerder iets van BŲRNS gehoord. Klonk best aardig. Ik luister sowieso heel veel nieuwe muziek. Als ik mezelf niet afrem, spam ik dat hele topic in MUZ vol met nieuwe muziek.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh geen idee wat Indie is, luister het nooit of wel dusIk vind hem echt super chill
Hey jij vindt het wel leuk ! Cool. Begon al aan mijzelf te twijfelen maar nu niet meerquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb eerder iets van BŲRNS gehoord. Klonk best aardig. Ik luister sowieso heel veel nieuwe muziek. Als ik mezelf niet afrem, spam ik dat hele topic in MUZ vol met nieuwe muziek.
Ik zit nu net te luisteren. Ja, dit klinkt best oké. Ik had zelf "Seeing Stars" in mijn longlist staan, maar het heeft m'n jaarlijst niet gehaald.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hey jij vindt het wel leuk ! Cool. Begon al aan mijzelf te twijfelen maar nu niet meer
Leuk tochquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben juist omringd door tatta's. Denk dat die gelijk in paniek uitbreken.
Nog niet echtquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Al gewend aan het bewegende gedeelte ?
Ik heb mijn huis in juni 2013 gekocht, gewoon 3,1% rijker gewordenquote:De huizenprijzen zijn vorig jaar gemiddeld met 0,9 procent gestegen vergeleken met 2013. Daarmee valt het gemiddelde prijsniveau op jaarbasis voor het eerst sinds de crisis hoger uit. Dat maakte het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) woensdag bekend.
In de maand december werden koopwoningen twee procent duurder ten opzichte van dezelfde maand van 2013.
Ten opzichte van augustus 2008, toen de huizenprijzen een piek bereikten, ligt het prijsniveau nog altijd negentien procent lager. Vergeleken met het dal in juni 2013 liggen de prijzen 3,1 procent hoger.
Juistem!quote:
Ik heb mijn woning eind 2007 gekocht. Ik had geen slechter moment kunnen kiezen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:23 schreef LTVDK het volgende:
Huizenprijzen gestegen in 2014
[..]
Ik heb mijn huis in juni 2013 gekocht, gewoon 3,1% rijker geworden![]()
Luister nu Seeing Stars. Vind die wat minder eigenlijk. Ik moet eerst uitzoeken wat indie pop precies is :pquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zit nu net te luisteren. Ja, dit klinkt best oké. Ik had zelf "Seeing Stars" in mijn longlist staan, maar het heeft m'n jaarlijst niet gehaald.
Ik ben sowieso liefhebber van het soort muziek dat "indie pop" schijnt te heten.
Stuur ze maar op, taxeer ik ze welquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:27 schreef Yasmin23 het volgende:
Hebben jullie verstand van diamanten ?
Volgens het bericht augustus 2008quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb mijn woning eind 2007 gekocht. Ik had geen slechter moment kunnen kiezen.
Ik wist niet eens dat er zo'n genre bestond, maar ik kwam de term laatst een keer tegen. Ik kan je ook geen definitie geven. Zeg maar: de onbekende, goed toegankelijke muziek.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Luister nu Seeing Stars. Vind die wat minder eigenlijk. Ik moet eerst uitzoeken wat indie pop precies is :p
Nja zie deze ringquote:
voor 129 euro.quote:Details:
prachtige ring
ringkop met 0,07 kt. diamanten
wordt geleverd in een beschermende verpakking, afbeelding ter illustratie
met echtheidscertificaat
de producent biedt 12 maanden garantie
artikelnummer: BS925127DXG
Dan ken jij dit vast wel, al is het meer house/new-wave achtigquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er zo'n genre bestond, maar ik kwam de term laatst een keer tegen. Ik kan je ook geen definitie geven. Zeg maar: de onbekende, goed toegankelijke muziek.
Lekker nummer !quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan ken jij dit vast wel, al is het meer house/new-wave achtig
Die kleine steentjes zijn bijna niks waard, en je moet niet alleen naar het karaat kijken maar ook naar de helderheid en slijpwijzequote:Op woensdag 21 januari 2015 10:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja zie deze ring
En vraag mij af of het een goede prijs is, maar zie nu ook dat ze alleen nog maar maat 50 hebben. jammer, mooie ring..
[ afbeelding ]
[..]
voor 129 euro.
quote:
Ah een kenner :p Nja dat kan je zo dus niet zien. Hij is op Zalando lounge te koop van 500 naar 129.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kleine steentjes zijn bijna niks waard, en je moet niet alleen naar het karaat kijken maar ook naar de helderheid en slijpwijze
Geen kenner, heb niks met sieradenquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ah een kenner :p Nja dat kan je zo dus niet zien. Hij is op Zalando lounge te koop van 500 naar 129.
Jij denkt dat het geen goede deal is dus ?
Ken ik inderdaad. Leuke plaat. In december gehoord, maar staat helaas nog niet op Spotify. Beetje te traag trouwens om voor house door te gaan.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan ken jij dit vast wel, al is het meer house/new-wave achtig
Hmm dan zou ik hem moeten kopen maar wil mijzelf ook niet naaien :p Heb al 2 slangen ringen versleten. Helaas beide nu kapot.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen kenner, heb niks met sieradenMaar dat zijn vaak de valkuilen bij het kopen van diamanten, je ziet het namelijk niet met het blote oog
. Een ring zoals dit koop je niet voor de waarde maar omdat je het leuk vind
Hoog in mijn jaarlijst!quote:
Heb het album in december dan ook al op vinyl gekocht, als eckte hipsterquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ken ik inderdaad. Leuke plaat. In december gehoord, maar staat helaas nog niet op Spotify. Beetje te traag trouwens om voor house door te gaan.
Wat Franstalige muziek betreft, vind ik dit momenteel een leuk plaatje:
Maar dan eigenlijk vooral in deze versie, want die is een tandje sneller:
Dat is gewoon een veelgebruikte bokstermquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:39 schreef anonymoussie het volgende:
Wie kent 'Get ready te rumble' nog?
Die was ook
Koop er één van puur zilver, kun je altijd nog omsmelten als ie kapot gaatquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm dan zou ik hem moeten kopen maar wil mijzelf ook niet naaien :p Heb al 2 slangen ringen versleten. Helaas beide nu kapot.
Ik kon het proberen hč?quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb het album in december dan ook al op vinyl gekocht, als eckte hipster
Maar ik vind Yelle leuker dan wat jij nu post
Deze van hetzelfde album is ook tofquote:
quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze van hetzelfde album is ook tof
Ze heeft een beetje irritante stemquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kon het proberen hč?
Nog een poging om bij Christine and the Queens aan te sluiten:
Dit nummer vind ik dus ook echt wat hebben.
Het was ook een heel tof nummer.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is gewoon een veelgebruikte boksterm
Deze zul je niet bedoelen
Remix van Disclosure is ook vetquote:
Dit nummer vind ik nog steeds geweldigquote:Op woensdag 21 januari 2015 10:50 schreef Elfletterig het volgende:
Er is zoveel goede muziek. Je moet soms alleen even wat moeite willen doen om het te vinden. Ik heb, zonder gekheid, dit jaar al wel 40 goede nummers ontdekt.
Deze is vet !quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit nummer vind ik nog steeds geweldig
Deze dame weetquote:
Ahhh, de Jumper Records classicquote:
Ja deze ken ikquote:
quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ahhh, de Jumper Records classichad dat dan gelijk gezegd
Daar heb ik tenminste echt verstand van, eckte Jumpquote:
Die vond ik nogal tegenvallen, haalt heel het zweverige eruitquote:
Dacht dat je juist niet van zweverig houdtquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die vond ik nogal tegenvallen, haalt heel het zweverige eruit
Ik draai ook wel eens een leuk liedje.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:50 schreef Elfletterig het volgende:
Er is zoveel goede muziek. Je moet soms alleen even wat moeite willen doen om het te vinden. Ik heb, zonder gekheid, dit jaar al wel 40 goede nummers ontdekt.
Dat is heel goed. En wat versta jij onder leuke liedjes dan?quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:11 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik draai ook wel eens een leuk liedje.
Ligt eraan op wat voor manier zweverigquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dacht dat je juist niet van zweverig houdt
Zanger Rinus Diploquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is heel goed. En wat versta jij onder leuke liedjes dan?
Lastig te definiėren. Met dissonanten enzo.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is heel goed. En wat versta jij onder leuke liedjes dan?
quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit nummer vind ik nog steeds geweldig
Dan gok ik dat jullie dit nummer ook wel leuk vinden:quote:
Dees!quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt eraan op wat voor manier zweverig
Ook erg lekker jaquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Dan gok ik dat jullie dit nummer ook wel leuk vinden:
Heerlijkquote:
Ja vaker gehoord. Ook een goede jaquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Dan gok ik dat jullie dit nummer ook wel leuk vinden:
Voorbeelden?quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:15 schreef Webschip het volgende:
[..]
Lastig te definiėren. Met dissonanten enzo.
Aight hoor ik ook vakerquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook erg lekker ja
Past deze ook wel in het rijtje bij
Ik dacht dat dit een post van Specularium was. Waar is -ie eigenlijk?quote:
Dus voor is Specularium =/= Zanger Rinusquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een post van Specularium was. Waar is -ie eigenlijk?
Dit is net de versie waarin je haar niet hoort :pquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heerlijk
Over Lorde gesproken, schande hoe ze deze track heeft vernageld:
Daarom, Merci is een heerlijk zweefnummer, die remix met Lorde en een rapnegert klopt gewoon nietquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit is net de versie waarin je haar niet hoort :p
Stromae is wel goed, Lorde trouwens ook :pquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom, Merci is een heerlijk zweefnummer, die remix met Lorde en een rapnegert klopt gewoon niet
Hunger Games volgens mijquote:Op woensdag 21 januari 2015 11:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Stromae is wel goed, Lorde trouwens ook :p
Dat nummer is toch een soundtrack voor games of thrones ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |