quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Donkerblond + blauwe ogen masterrace!
neequote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
draag jij wel eens kleding met extravagante kleuren ofzo?
Ik wist wel dat jij aziaten wantrouwt. Maar terecht hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:16 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik ben geen racist. Chill met zwart-wit.
btje grijs maken? :$quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:16 schreef eend112 het volgende:
[..]
Preciesquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die zijn juist kankerdom. Niet liegen man.
Van welk nummer is dit ook al weer?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:16 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ook niet inderdaad.quote:
kamalquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:16 schreef eend112 het volgende:
[..]
Lekker voor je.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:17 schreef housesoftheholy het volgende:
Technisch gezien ben ik Aziatisch.
Dat zullen de Turkse nationalistische historici niet leuk vinden dat je dat zegt.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:17 schreef housesoftheholy het volgende:
Technisch gezien ben ik Aziatisch.
ik maal er niet om hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat zullen de Turkse nationalistische historici niet leuk vinden dat je dat zegt.
Juist wel, volgens mij snap jij niet veel van Turkse politiek.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat zullen de Turkse nationalistische historici niet leuk vinden dat je dat zegt.
Nee, zwart kan ik niet hebben.quote:
Haha.quote:
Rood.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Welke hippe kleur heb je nu?
Ik ben een uitzonderingquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die zijn juist kankerdom. Niet liegen man.
Weet mezelf even geen houding te geven.quote:
Van Gino en kamal ja wintersessiequote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Van welk nummer is dit ook al weer?
Ben jij ditquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, zwart kan ik niet hebben.
[..]
Haha.
[..]
Rood.
Het enige wat ik weet is dat er van die vage Turkse internet historici zijn die claimen dat de mens ontstaan is uit de oerturk. In mijn optiek lijkt het me dan niet dat je jezelf Aziatisch gaat noemen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Juist wel, volgens mij snap jij niet veel van Turkse politiek.
O ok.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:18 schreef eend112 het volgende:
[..]
Weet mezelf even geen houding te geven.
Ik scheer niet graag over een kam. Ik wantrouw alleen Chinezen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij aziaten wantrouwt. Maar terecht hoor.
Oh ja.quote:
oh een readheadquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, zwart kan ik niet hebben.
[..]
Haha.
[..]
Rood.
Nee, mijn haar is lang.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben jij dit
[ afbeelding ]
Ja.quote:
Die zijn helemaal eng. Daar zijn er veel meer van in Nederland dan dat je er ziet. Hebben hele eigen gemeenschappen met die maffia die nog van die loempia restaurants afperst.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:20 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik scheer niet graag over een kam. Ik wantrouw alleen Chinezen.
Volgende keer boor kastanjebruin gaan!quote:
Grappig wel dat PVVee Chinezen altijd noemt als voorbeeld van perfect geïntegreerde mensen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die zijn helemaal eng. Daar zijn er veel meer van in Nederland dan dat je er ziet. Hebben hele eigen gemeenschappen met die maffia die nog van die loempia restaurants afperst.
Genetisch is er weinig van over, maar cultureel/historisch beroepen nationalistische Turken zich veelal op hun Centraal-Aziatische oorsprong. Lang verhaal, laat maar, conclusie: turken zijn altijd gek aan het doenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het enige wat ik weet is dat er van die vage Turkse internet historici zijn die claimen dat de mens ontstaan is uit de oerturk. In mijn optiek lijkt het me dan niet dat je jezelf Aziatisch gaat noemen.
Maar ik kan eht goed mis hebben want ik weet echt helemaal niets van Turkse politiek.
Vind dat soort kleuren altijd zo saaiig.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Volgende keer boor kastanjebruin gaan!
Brunettes
De PVV weet niets over Chinezen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Grappig wel dat PVVee Chinezen altijd noemt als voorbeeld van perfect geïntegreerde mensen.
Alleen maar omdat ze geen overlast bezorgen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Grappig wel dat PVVee Chinezen altijd noemt als voorbeeld van perfect geïntegreerde mensen.
Precies ja. Marokkanen zijn dom, die zijn crimineel omdat de denken dat het stoer is. Chinezen profiteren van die negatieve aandacht, want "Van Chinezen hebben we toch ook geen last".quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die zijn helemaal eng. Daar zijn er veel meer van in Nederland dan dat je er ziet. Hebben hele eigen gemeenschappen met die maffia die nog van die loempia restaurants afperst.
Ik niet. Je hebt hele knappe turkse mannen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik vind turkse mensen over het algemeen wel extreem lelijk.
Ik zat vroeger nog op historische fora, om de zoveel tijd dook er weer zo'n type op die vanalles beweerde. Iedereen kkmad natuurlijk. Alsof je met een Turkse GhpH in discussie ging.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:22 schreef housesoftheholy het volgende:
Genetisch is er weinig van over, maar cultureel/historisch beroepen nationalistische Turken zich veelal op hun Centraal-Aziatische oorsprong. Lang verhaal, laat maar, conclusie: turken zijn altijd gek aan het doen
Geloof d'r niks van.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik niet. Je hebt hele knappe turkse mannen.
De Chinese maffia is ook slim genoeg om geen Nederlanders lastig te vallen. In de tussentijd kunnen ze prima hun slag slaan onder hun voormalig landgenoten.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:24 schreef eend112 het volgende:
[..]
Precies ja. Marokkanen zijn dom, die zijn crimineel omdat de denken dat het stoer is. Chinezen profiteren van die negatieve aandacht, want "Van Chinezen hebben we toch ook geen last".
Ze spelen die shit op een heel ander level.
Zijn wel lekkere chicksquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik ookquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |