Kan ik ook.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:45 schreef Zipportal het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 20-01-2015 om 22:41:04Die HL_Dog43 op Fok is een zeer betrouwbare bron. #geengrap reageer retweet

Alles bij en aan mij is humor. Maar 1 blik in de spiegel en ik lig helemaal plat van het lachen jonge. #bakkesdichtkutquote:

#keihardvloekeninbroabantstumperquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:50 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Alles bij en aan mij is humor. Maar 1 blik in de spiegel en ik lig helemaal plat van het lachen jonge. #bakkesdichtkut

juichen.rarquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
#keihardvloekeninbroabantstumper

quote:

quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:50 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Alles bij en aan mij is humor. Maar 1 blik in de spiegel en ik lig helemaal plat van het lachen jonge. #bakkesdichtkut

Frank net voor de winterstopquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb bozere trainers gezien dan Flipje.
 _
_

quote:
Mag er wel een stukje in schrijven en de week daarop verdedigd de baas hem met hand en tandquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Die ego's in een boom samen past niet

Hij gaat samen met Guardado vaak wel voorop. Maar ik vond De Jong vandaag weinig sterk.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:50 schreef Caland het volgende:
Cocu doet De Jong nu toch wel wat tekort, die vond ik als enige nog wel aardig spelen.

Doe niet zo blind alsjeblieft.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:53 schreef HL_Dog43 het volgende:
Vroege voorspelling
Cambuur - PSV 0-40
Nou hek goffedomme genoeg van dat ouwe lullen voetbal. WERKE VOOR OE GELD!

Nee, je ziet toch ook wel dat PSV moeite heeft met ploegen die niet grote ruimtes weggeven achterinquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |