Aha, dus het stuk over de reserves had ik helaas goed.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is weer ouderwets ongeïnspireerd. De reserves kunnen niet voetballen. Depay is hopeloos.
Cocu grijpt nooit inquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:25 schreef Cavaliers het volgende:
PSV bakt er al meer dan een uur helemaal niets van en er loopt niet eens een speler warm, meen ik. Grijp eens in, trainer.
Volgens Johan Derksen heeft PSV de beste selectie dus het komt wel goed.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:25 schreef Cavaliers het volgende:
PSV bakt er al meer dan een uur helemaal niets van en er loopt niet eens een speler warm, meen ik. Grijp eens in, trainer.
Jawel.quote:
Met zo min mogelijk inspanning de volgende ronde bereiken lijkt het devies te zijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:25 schreef Cavaliers het volgende:
Dit vat hij wel heel letterlijk op.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Met zo min mogelijk inspanning de volgende ronde bereiken lijkt het devies te zijn.
Als het doorgaat haal je de volgende ronde niet eens.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Met zo min mogelijk inspanning de volgende ronde bereiken lijkt het devies te zijn.
Geforceerd laten zien ''kijk mij eens de harde trainer zijn''quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jawel.
Arias werd vorig seizoen dolgedraaid door de linkerflank van GAE en hij werd na een half uur gewisseld. Aandoenlijk.
Het zou me waarlijk niets kunnen schelen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als het doorgaat haal je de volgende ronde niet eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |