Wat liefquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
- Ik ben een pas afgestudeerde vakkenvuller (wowowow so ambitieloos :s )
- Jij bent eerlijk en dat siert je
Wutquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zij heeft ooit in de verkiezingsreeks haar hoofd gepost maar dan wel met een hele vlek erop.
Wat voor vlek?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zij heeft ooit in de verkiezingsreeks haar hoofd gepost maar dan wel met een hele vlek erop.
Ja een zo'n chickie wat meepostte, maar door al die UI wissels weet ik niet meer of jij dat was of die godver, die andere.quote:
Dat vraag ik mij ook af.quote:
Gaat dit over Yvonne?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
chichi ofzo tochquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja een zo'n chickie wat meepostte, maar door al die UI wissels weet ik niet meer of jij dat was of die godver, die andere.
Djedje?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja een zo'n chickie wat meepostte, maar door al die UI wissels weet ik niet meer of jij dat was of die godver, die andere.
Wat slecht. Mij verwarren met een of andere chick.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En ik maar in de waan zijn dat hij totaal niet cared.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
Gaat die hoink me nog DM'en ook, n.a.v. dit topic. Godklere, wat een loser.
Geen idee. Misschien was het gewoon een kloontje van s_z.quote:
Ga jij anders weer even lekker mannen afwerken op de parkeerplaats, flikkertje.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:53 schreef chroestjov het volgende:
[..]
En ik maar in de waan zijn dat hij totaal niet cared.
irritant ventjequote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
Die hoink DM't me nu dat ik, als ik echt een held ben, z'n DM's in het topic plak.
Alsof ik mezelf zo makkelijk een ban laat aannaaien![]()
.
hehequote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien was het gewoon een kloontje van s_z.
Nee, want 1) pics die niet op internet stonden en 2) zit al langer op FOK!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Iedereen in dat topic zou raken.
In dat geval niet meer hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
#TeamZwitserlandquote:
Is het weer zover? Is er weer iets in je hoofd geknapt?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ga jij anders weer even lekker mannen afwerken op de parkeerplaats, flikkertje.
Werkt het eigenlijk een beetje dat je van dezelfde lengte bent als al die mannen daar? Een kennis van mijn vriendin is een vrouw van 1.90 en die woont nu daar met zo'n Mexicano van 1.65.quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:56 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Is het weer zover? Is er weer iets in je hoofd geknapt?
Gebruik je mijn foto?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:55 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
faka mortaxx ik heb eindelijk succes op tinder
Misschien gewoon veel minder gaan posten na de kerstvakantie ofzo.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, want 1) pics die niet op internet stonden en 2) zit al langer op FOK!
Ik verwachtte wat anders....quote:
Maak gewoon een nep FB aan.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]![]()
Kk Tinder waarom heb je er FB voor nodig, gvd man. Kk tweestrijd.
Zou ook nog kunnen idd.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien gewoon veel minder gaan posten na de kerstvakantie ofzo.
Ik denk dat ze benaderd is door een kloon van F1978quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:56 schreef deadprez het volgende:
Hahahquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze benaderd is door een kloon van F1978
No new niggas jwtsquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]![]()
Kk Tinder waarom heb je er FB voor nodig, gvd man. Kk tweestrijd.
Of toch een leven gekregenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Met carnaval wil ik toch echt de deur uit ipv op FOK! zittenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Volgende vakantie een carnavalsreeks lijkt mij wel een goed idee.
Toch wel zonde dat hij geband is hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
HahahGvd wat een klapjosti was dat.
Ik ben zo jelly.quote:
Dan is er voor ons misschien ook nog hoop.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |