Dit 'ritueel' duurt nou al een paar uur.quote:
Sharing is caring.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
Jammer dat je dan weer het feit vergeet dat meerdere mensen hier wel m'n foto's (meervoud) hebben gezien.
zal ik jou eens ff flippenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:44 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dit 'ritueel' duurt nou al een paar uur.
Srs.. Al sta je hamburgers te flippen, wat maakt het uit?
Wtf, hoe schep ik op met iets dat ik niet heb als ik gewoon de functie met bijbehorend startssalaris vermeld?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat maakt verder niets uit. Je hebt het niet en vervolgens schep je op met iets wat je niet hebt. kkman. Op een anoniem forum. Met je praatjes.
Maakt niet uit, tenzij iemand lelijk is, dan kan ik echt niet incasseren.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:44 schreef Willoow het volgende:
.
Dit 'ritueel' duurt nou al een paar uur.
Srs.. Al sta je hamburgers te flippen, wat maakt het uit?
Oehquote:
Heb je geen tondeuse?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Mijn haar wordt te lang maar de kapper komt pas volgende week #struggles
Zo, nu het hier over hebben i.p.v. dat kansloze gekanker op elkaar de hele tijd gaarne
Als deze mensen ook zo vriendelijk zouden willen zijn deze foto's in mijn DM te droppen, of dat je het zelf doet, praatjesmaker.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
Jammer dat je dan weer het feit vergeet dat meerdere mensen hier wel m'n foto's (meervoud) hebben gezien.
Guus, heldquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Zo, nu het hier over hebben i.p.v. dat kansloze gekanker op elkaar de hele tijd gaarne
Mijn broertje doet het zelf met de tondeuze. De dorpskapper mist hem wel.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Vieze gothicquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ja, ik ben ook helemaal klaar met het haantjesgedrag van bepaalde mensen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van het haantjesgedrag hier![]()
Ja, want ik ga natuurlijk m'n eigen foto DM'en naar zo'n lelijkerd als jou. Zie je het al gebeurenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als deze mensen ook zo vriendelijk zouden willen zijn deze foto's in mijn DM te droppen, of dat je het zelf doet, praatjesmaker.
Misschien heb ik niet zo'n knappe kop, een topfunctie bij de AH met een topsalaris of tonnen op mijn rekening, maar heb wel een grote e-penis!quote:
Ja, die afspraak is dus volgende week.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar ga dan gewoon naar een kapper ofzo?
Ik wou dat ik nog kon millimeteren. Inhammenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Limburg-Noord.
Maar bovenop mag ook wel korter, niet alleen de zijkant.
En nee, niet kaal
gothics zijn vaak ecto. of viesdikquote:
Ik heb mijn bovenlichaam enkele uren geleden voor de spiegel bewonderd en kwam toch echt tot de conclusie dat ik geen echte ecto ben, hooguit een wannebe.quote:
Deze ecto gothic?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Denk je dat dat mij goed zou staan?
Maar heb je normaal gesproken wel betere dingen te doen?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb mijn bovenlichaam enkele uren geleden voor de spiegel bewonderd en kwam toch echt tot de conclusie dat ik geen echte ecto ben, hooguit een wannebe.
Beter ecto dan jouw vetkwabbenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:49 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Het ene sluit het andere niet uit.
Nee, er is altijd maar 1 van de hele club die echt kkdik is om met z'n allen een goede representatie te vormen van alle social outcasts.quote:
FOK!kenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:49 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Maar heb je normaal gesproken wel betere dingen te doen?
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, er is altijd maar 1 van de hele club die echt kkdik is om met z'n allen een goede representatie te vormen van alle social outcasts.
Niet eens wat over jezelfquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
Conclusie:
- Slaap_Zak is lelijk
- Hoink ook, maar ook hipster, en kan niet begrijpend lezen ook nog
- Voederbietel doet verwoede pogingen ons te geloven een intellectueel bestaan te lijden
Je denkt wel dat ik knap ben?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
Conclusie:
- Slaap_Zak is lelijk
- Hoink ook, maar ook hipster, en kan niet begrijpend lezen ook nog
- Voederbietel doet verwoede pogingen ons te geloven een intellectueel bestaan te lijden
Ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je denkt wel dat ik knap ben?
Jij had een lolhoofd toch?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Niet eens wat over jezelf![]()
Of over mij
- Ik ben een pas afgestudeerde vakkenvuller (wowowow so ambitieloos :s )quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Niet eens wat over jezelf![]()
Of over mij
193cm 100kgquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Beter ecto dan jouw vetkwabben
quote:
En gewoon nog een keerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
Gaat die hoink me nog DM'en ook, n.a.v. dit topic. Godklere, wat een loser.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |