SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een taart moet je bakken, snijden, opbouwen etc. Meestal ben je er langer mee bezig dan je denkt maar de link die ik heb geplaatst op deze pagina is heel makkelijk though. Je hoeft niks meer te doen dan de cake bakken, chocolade en room smelten of room en mascarpone opkloppen, laten afkoelen, op taart smeren, taart opbouwen en daarna afsmeren of overgieten met choco ganache. Ik snap niet hoe het nog makkelijker kan?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:44 schreef Stimorol- het volgende:
Eigk wilde ik zo een typische Amerikaanse zoete dikke vette taart.![]()
Snap je? Een niet al te lastige die ik na werk en tussen ev tasima kan maken
Hij komt uit hetzelfde dorp als ik.quote:
Slapen helpt ookquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:49 schreef Stimorol- het volgende:
Mn hoofdpijn gaat van mn hoofd naar mn nek. Ik wou dat ik codeine had man. Ben gewoon misselijk van de pijn.
Als we samen gaan wel.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:45 schreef Che_ het volgende:
Is dat Markthal in Rotterdam bezoekwaardig?
Waarom scheld je?quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:26 schreef Reddead het volgende:
ze kunnen dit beter het pseudo-turken topic noemen .![]()
ködugumun öruspö cöcuklari
Als je scheldt, doe het dan tenminste goed.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:26 schreef Reddead het volgende:
Je bent zelf een oorspoet stortjoek.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:26 schreef Reddead het volgende:
Nee, omgquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:45 schreef Che_ het volgende:
Is dat Markthal in Rotterdam bezoekwaardig?
Hoorde eigk lovende verhalen?quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee, omgslaat 100 x nergens op. Leuk voor 5 min.
Het is niet zo groot als het lijkt, en superdruk. De dingen die je daar vindt, zijn serieus overal. Het enige mooie is het gebouw zelf.quote:
Goede maatregelquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:54 schreef Mathemaat het volgende:
Stufi is gesneuveld. Geçmis olsun, gençler!
Eatalyquote:Op woensdag 21 januari 2015 13:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Omg jullie papzakken. Jullie willen alleen maar gaan vanwege dat Jamie Oliver gedoe.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)er-in-Markthal.dhtml
Maar: eten.quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Het is niet zo groot als het lijkt, en superdruk. De dingen die je daar vindt, zijn serieus overal. Het enige mooie is het gebouw zelf.
Turken bereiken de top lannen!quote:
Hoezo?quote:
Wat voor Jamie Oliverquote:Op woensdag 21 januari 2015 13:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Omg jullie papzakken. Jullie willen alleen maar gaan vanwege dat Jamie Oliver gedoe.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)er-in-Markthal.dhtml
Hij is zo niet grappig.quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:34 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Turken bereiken de top lannen!
Desnoods door een Mocro te spelen
Kamers zijn fucking duur, studie neemt veel tijd in beslag waardoor een bijbaan ook een moeilijke keuze is. Ik ken veel studenten die volgend jaar niet meer verder/beginnen met studerenquote:Op woensdag 21 januari 2015 13:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoezo?
Met stufi van 90 euro per maand kwam je sowieso al niet rond. Kinderen waarvan de ouders weinig geld hebben, gaan nu een nog hogere beurs ontvangen.
Lenen gebeurt tegen enorm gunstige voorwaarden (lagere rente dan normaal (maximum van 4 procent), je mag 35 jaar erover doen om af te lossen, je begint pas met aflossen als je minstens 1500 verdient en aflossing is maximaal 4% van je jaarinkomen). OV-kaart blijft in stand.
heb ik net gezegd.quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat voor Jamie Oliver
Niks aan dus? Waarom niet?
Pls. Je kan werken en studeren tegelijkertijd.quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Kamers zijn fucking duur, studie neemt veel tijd in beslag waardoor een bijbaan ook een moeilijke keuze is. Ik ken veel studenten die volgend jaar niet meer verder/beginnen met studeren
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zelf kan ik er wel om lachen
Doe ik ook. Maar genoeg mensen die het niet kunnen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Pls. Je kan werken en studeren tegelijkertijd.
Tamam.quote:
http://www.nu.nl/binnenla(...)miljoen-betalen.htmlquote:Ex-topvrouw Aysel Erbudak van het Amsterdamse Slotervaartziekenhuis moet ruim 1,7 miljoen euro terugbetalen.
Ze heeft dus geld gestolen. Waarom zit ze nog niet in de gevangenis?quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:58 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Tamam.
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)miljoen-betalen.html
Je geeft een Turk een hoge functie in een Nederlands ziekenhuis en waar gaat het geld heen? Het kopen van grond.. In Turkiye, hoe cliche
Huurtoeslag?quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Kamers zijn fucking duur, studie neemt veel tijd in beslag waardoor een bijbaan ook een moeilijke keuze is. Ik ken veel studenten die volgend jaar niet meer verder/beginnen met studeren
Dan ga je maximaal lenen?quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Doe ik ook. Maar genoeg mensen die het niet kunnen.
Omdat, witteboordencriminaliteit niemand boeit?quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze heeft dus geld gestolen. Waarom zit ze nog niet in de gevangenis?
Onzin, dat zijn studenten die bang zijn. Je hebt wel makkelijk praten. jij bent klaar met studeren en je werkt, jij zal geen last ondervinden van deze maatregelen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Huurtoeslag?
Uitwonend kreeg je maximaal 280 euro, dan leen je dat bij = problem solved (kinderen waarvan de ouders weinig geld hebben krijgen nog maandelijks 355 euro graties)? De studenten die afhaken zijn dan studenten die weten dat ze het niet kunnen halen of te lui zijn. Deze maatregelen zijn getroffen om zulke studenten te weren, dat is dan goed gelukt.
Ik heb een tijd ook geen stufi ontvangen, daarbij heb ik zelf mijn opleiding betaald, zelf kamerhuur betaald, zelf alles betaald en maximaal geleend.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Onzin, dat zijn studenten die bang zijn. Je hebt wel makkelijk praten. jij bent klaar met studeren en je werkt, jij zal geen last ondervinden van deze maatregelen.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:13 schreef Mathemaat het volgende:
Ik ben blij dat de uitwonende beurs gesneuveld is. Er waren te veel Turken, die daar misbruik van maakten. Voor de rest verandert er niet zo veel voor Turken.
Genoeg niet-Turken die het ook doen hoor. Racist.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:13 schreef Mathemaat het volgende:
Ik ben blij dat de uitwonende beurs gesneuveld is. Er waren te veel Turken, die daar misbruik van maakten. Voor de rest verandert er niet zo veel voor Turken.
Het gaat er bij mij gewoon om dat ik vind dat de stap tot (door)studeren makkelijk(er) en toegankelijker zou moeten worden en dat lijkt er niet op te worden. Wij zijn immers 'de toekomst' .quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik heb een tijd ook geen stufi ontvangen, daarbij heb ik zelf mijn opleiding betaald, zelf kamerhuur betaald, zelf alles betaald en maximaal geleend.
Alsof 90 euro of 200 euro per maand het verschil maakt. Je bent toch niet serieus? Ik begrijp dat het klote is, maar de overheid biedt alle maatregelen om te studeren tegen gunstige voorwaarden.
Dit snap ik ook nietquote:Op woensdag 21 januari 2015 14:06 schreef xminator het volgende:
Alsof 90 euro of 200 euro per maand het verschil maakt.
Dat is het toch ook?quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Het gaat er bij mij gewoon om dat ik vind dat de stap tot (door)studeren makkelijk(er) en toegankelijker zou moeten worden en dat lijkt er niet op te worden. Wij zijn immers 'de toekomst' .
200 euro per maand = ¤ 10000 in 4 jaar? Als je een studie met een fatsoenlijk toekomstperspectief hebt gekozen, dan ben je zo van je studieschuld af als je dat wil.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik heb een tijd ook geen stufi ontvangen, daarbij heb ik zelf mijn opleiding betaald, zelf kamerhuur betaald, zelf alles betaald en maximaal geleend.
Alsof 90 euro of 200 euro per maand het verschil maakt. Je bent toch niet serieus? Ik begrijp dat het klote is, maar de overheid biedt alle maatregelen om te studeren tegen gunstige voorwaarden.
Ja gek is dat, doe je als Mehmet of Diederik een graai in een kassa en kaapt een paar donnie mee dan ga je iniedergeval een paar dagen zitten maar voor deze catagorie geldt dat dus niet, laakbaar vanuit de overheid en maatschappij me dunkt.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze heeft dus geld gestolen. Waarom zit ze nog niet in de gevangenis?
Heb je pics van die dochter? Dm graag..quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:59 schreef Stimorol- het volgende:
Rare vrouw is die Erbudak. Ze heeft wel echt een prachtige dochter
Turreken en hoge functies staat garant voor misbruik en fraude.quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:58 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Tamam.
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)miljoen-betalen.html
Je geeft een Turk een hoge functie in een Nederlands ziekenhuis en waar gaat het geld heen? Het kopen van grond.. In Turkiye, hoe cliche
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |