SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een taart moet je bakken, snijden, opbouwen etc. Meestal ben je er langer mee bezig dan je denkt maar de link die ik heb geplaatst op deze pagina is heel makkelijk though. Je hoeft niks meer te doen dan de cake bakken, chocolade en room smelten of room en mascarpone opkloppen, laten afkoelen, op taart smeren, taart opbouwen en daarna afsmeren of overgieten met choco ganache. Ik snap niet hoe het nog makkelijker kan?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:44 schreef Stimorol- het volgende:
Eigk wilde ik zo een typische Amerikaanse zoete dikke vette taart.![]()
Snap je? Een niet al te lastige die ik na werk en tussen ev tasima kan maken
Hij komt uit hetzelfde dorp als ik.quote:
Slapen helpt ookquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:49 schreef Stimorol- het volgende:
Mn hoofdpijn gaat van mn hoofd naar mn nek. Ik wou dat ik codeine had man. Ben gewoon misselijk van de pijn.
Als we samen gaan wel.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:45 schreef Che_ het volgende:
Is dat Markthal in Rotterdam bezoekwaardig?
Waarom scheld je?quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:26 schreef Reddead het volgende:
ze kunnen dit beter het pseudo-turken topic noemen .![]()
ködugumun öruspö cöcuklari
Als je scheldt, doe het dan tenminste goed.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:26 schreef Reddead het volgende:
Je bent zelf een oorspoet stortjoek.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:26 schreef Reddead het volgende:
Nee, omgquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:45 schreef Che_ het volgende:
Is dat Markthal in Rotterdam bezoekwaardig?
Hoorde eigk lovende verhalen?quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee, omgslaat 100 x nergens op. Leuk voor 5 min.
Het is niet zo groot als het lijkt, en superdruk. De dingen die je daar vindt, zijn serieus overal. Het enige mooie is het gebouw zelf.quote:
Goede maatregelquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:54 schreef Mathemaat het volgende:
Stufi is gesneuveld. Geçmis olsun, gençler!
Eatalyquote:Op woensdag 21 januari 2015 13:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Omg jullie papzakken. Jullie willen alleen maar gaan vanwege dat Jamie Oliver gedoe.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)er-in-Markthal.dhtml
Maar: eten.quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Het is niet zo groot als het lijkt, en superdruk. De dingen die je daar vindt, zijn serieus overal. Het enige mooie is het gebouw zelf.
Turken bereiken de top lannen!quote:
Hoezo?quote:
Wat voor Jamie Oliverquote:Op woensdag 21 januari 2015 13:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Omg jullie papzakken. Jullie willen alleen maar gaan vanwege dat Jamie Oliver gedoe.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)er-in-Markthal.dhtml
Hij is zo niet grappig.quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:34 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Turken bereiken de top lannen!
Desnoods door een Mocro te spelen
Kamers zijn fucking duur, studie neemt veel tijd in beslag waardoor een bijbaan ook een moeilijke keuze is. Ik ken veel studenten die volgend jaar niet meer verder/beginnen met studerenquote:Op woensdag 21 januari 2015 13:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoezo?
Met stufi van 90 euro per maand kwam je sowieso al niet rond. Kinderen waarvan de ouders weinig geld hebben, gaan nu een nog hogere beurs ontvangen.
Lenen gebeurt tegen enorm gunstige voorwaarden (lagere rente dan normaal (maximum van 4 procent), je mag 35 jaar erover doen om af te lossen, je begint pas met aflossen als je minstens 1500 verdient en aflossing is maximaal 4% van je jaarinkomen). OV-kaart blijft in stand.
heb ik net gezegd.quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat voor Jamie Oliver
Niks aan dus? Waarom niet?
Pls. Je kan werken en studeren tegelijkertijd.quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Kamers zijn fucking duur, studie neemt veel tijd in beslag waardoor een bijbaan ook een moeilijke keuze is. Ik ken veel studenten die volgend jaar niet meer verder/beginnen met studeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |