Ja, wij hebben hem met die dieprode deurenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja maar het is echt wel een ontzettende mooie kast
Instant meubelverliefd
Hehe.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee gelukkig ben ik redelijk anoniem
Het is afgeven op MYMEMMEEM.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die kun je mij wel voor de voeten gooien, maar heb ik niet benoemd. Daarnaast vind ik dat racisme overal en altijd buiten zou moeten vallen. Ook buiten deze zogenoemde ''hardheid''. Maar goed, praat het vooral goed. Moet kunnen toch, beetje afgeven op die zwarten? En als het ze niet bevalt dan tyfen ze toch lekker op naar hun eigen land he?
Ik ben zelf een Surinamer manquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar het voor de eerste de beste neger voor z'n neus zeggen, ho maar.
Stoere boi. Je weet wel waar je het zegt hequote:
Hoink, je verdedigt jezelf alleen maar. Ik begrijp het maar als ik jou was had ik er helemaal niet op in gegaan.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Joh, ik ben een ecto. Ik ren zo hard als ik kan voor de man die dagelijks met kratjes voedingsmiddelen sleurt.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben zelf een Surinamer man.
Echt? Dat zou ik wel cool vinden.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh ok, want ik ben de laatste die iemand afrekent op kleur, of whatever qua uiterlijk... dat is mij te laagquote:
Je kan echt geen neger zeggen hoor. Donker getint, maar meer kan echt niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:51 schreef housesoftheholy het volgende:
Maar hij is dus helemaal geen 'neger'? Ok opgelost. klaar.
Je ontwijkt iets wat je heel makkelijk kan weerleggen. Een stoere jongen die al zijn kansen aangrijpt om anderen te laten zien hoe goed hij wel niet is zou een kans zoals deze zeker niet laten liggen om mij er verder mee te kleineren.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
Waarom zou ik m'n ambities/carrière/plannen met jou bespreken?
Ja, jij snapt serieus niet dat iemand een sneer geven over z'n uiterlijk of racistisch worden niet op gelijke lijn staan? Mijn god het is nog triester gesteld met dit volk als ik dacht johquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dus wat die neger zegt mag wel? Maar dit mag niet? Hoezo dubbele standaarden etc.
Heb je nu geen mfw sfeerimpressie plaatje?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:51 schreef housesoftheholy het volgende:
Maar hij is dus helemaal geen 'neger'? Ok opgelost. klaar.
Kom je ook altijd te laat?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je rekent mij er anders continu op af.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:52 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Oh ok, want ik ben de laatste die iemand afrekent op kleur, of whatever qua uiterlijk... dat is mij te laag(en ik ben een makkelijk slachtoffer
)
Ik wil hem in de donkere versiequote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:50 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja, wij hebben hem met die dieprode deurenen de diepste versie (ik heb een hoop te compenseren
)
Gaat hij hier ook nog even mee roepen, spuit 11quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kan je de hardheid niet aan VeerEli?
Je bedoelt een beetje zoals random users ook gewoon uit een openbare SC moeten opkankeren omdat jij het niet kan handelen?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:50 schreef VeerEli het volgende:
Die kun je mij wel voor de voeten gooien, maar heb ik niet benoemd. Daarnaast vind ik dat racisme overal en altijd buiten zou moeten vallen. Ook buiten deze zogenoemde ''hardheid''. Maar goed, praat het vooral goed. Moet kunnen toch, beetje afgeven op die zwarten? En als het ze niet bevalt dan tyfen ze toch lekker op naar hun eigen land he?
Oquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dit is nou fucking racistisch.
Ik ben 1.60 en ik heb geen vader meer helaasquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hehe.
Maar ben je 1.50 ofzo dan dat het niet lukt?
En anders gewoon je vader vragen van het weekend te komen, die zegt toch geen nee.
Weet ik, heb levenservaringquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je kan echt geen neger zeggen hoor. Donker getint, maar meer kan echt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |