Dus diep van binnen ben je ook enorm gefrustreerd, beland je ook overspannen thuis en word je ook een karikatuur van jezelf?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heerlijk man, zit te genieten als v/d Gijp bij VI om dit rariteitenkabinet.
Ik stel je een redelijk simpele vraag die jij, ondanks dat je over van alles opschept, niet wil bespreken. Dan vallen er weinig conclusies te trekken tot het tegendeel bewezen is. Ik wacht op het tegenbewijs.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
Jumping to conclusions getuigt niet van intellectuele armoede zeker...
Sommige mensen kunnen de hardheid van deze SC niet helemaal aan.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ten eerste kan je het woord ''neger'' op verschillende manieren gebruiken, ik mag hopen dat je het tot zover in elk geval begrijpt. Hij bedoelt het overduidelijk beledigend/neerbuigend. Daarnaast heeft hij al eerder met termen gegooid die duidden op het ''donker-zijn'' van dWc die al helemaal niet op een bepaalde manier te interpreteren waren maar gewoon overduidelijk racistisch en beledigend bedoeld waren. Ik heb geen zin om de moeite te doen om die posts erbij te halen. Als je ze lezen wilt, moet je even een paar topics terug gaan checken.
ik?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ten eerste kan je het woord ''neger'' op verschillende manieren gebruiken, ik mag hopen dat je het tot zover in elk geval begrijpt. Hij bedoelt het overduidelijk beledigend/neerbuigend. Daarnaast heeft hij al eerder met termen gegooid die duidden op het ''donker-zijn'' van dWc die al helemaal niet op een bepaalde manier te interpreteren waren maar gewoon overduidelijk racistisch en beledigend bedoeld waren. Ik heb geen zin om de moeite te doen om die posts erbij te halen. Als je ze lezen wilt, moet je even een paar topics terug gaan checken.
Staat de kast nog ?quote:
Jij hoeft je ook niet te verantwoorden.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik sta als eerste buiten in ieder geval.
Je zegt niet dat iemand zwart is, je zegt dat iemand donker is of een donkere huidskleur heeft of zoals in Amerika een ''Afro-Amerikaan''. Dat kan je bullshit vinden of niet, maar zo werkt het nou eenmaal in real life voor de mensen met een stuk fatsoen in hun harses.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zeggen dat iemand zwart is, ergo een neger is, heeft hetzelfde effect als benoemen dat iemand een grote neus heeft.
Het gebruik van het woord bosaap daarentegen is wel racistisch.
Hoink zei dat MWMMMMYMMYe een neger was. Hij bedoelde dit beledigend. Dat kan echt niet hoor.quote:
Ik ben te lelijke dus kan niet incasseren.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:48 schreef eend112 het volgende:
[..]
Jij hoeft je ook niet te verantwoorden.
Nee, ik kan vooral om mezelf en en de gekkigheden van anderen lachen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dus diep van binnen ben je ook enorm gefrustreerd, beland je ook overspannen thuis en word je ook een karikatuur van jezelf?
Ja, maar echt een beest, je moet hem echt met twee personen bouwen, je krijgt hem anders niet omhoog (huehuehue)quote:
jij bent 1.90mquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:48 schreef Willoow het volgende:
In het echt heb ik toch geen leven, dus kan ik moeilijk blijven staan.
Nee gelukkig ben ik redelijk anoniemquote:
nigger nigger niggerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je zegt niet dat iemand zwart is, je zegt dat iemand donker is of een donkere huidskleur heeft of zoals in Amerika een ''Afro-Amerikaan''. Dat kan je bullshit vinden of niet, maar zo werkt het nou eenmaal in real life voor de mensen met een stuk fatsoen in hun harses.
Joh, ik ben een ecto. Ik ren zo hard als ik kan voor de man die dagelijks met kratjes voedingsmiddelen sleurt.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:48 schreef eend112 het volgende:
[..]
Jij hoeft je ook niet te verantwoorden.
Dus wat die neger zegt mag wel? Maar dit mag niet? Hoezo dubbele standaarden etc.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:49 schreef VeerEli het volgende:
maar zo werkt het nou eenmaal in real life voor de mensen met een stuk fatsoen in hun harses.
Waarom zou ik m'n ambities/carrière/plannen met jou besprekenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik stel je een redelijk simpele vraag die jij, ondanks dat je over van alles opschept, niet wil bespreken. Dan vallen er weinig conclusies te trekken tot het tegendeel bewezen is. Ik wacht op het tegenbewijs.
Ja maar het is echt wel een ontzettende mooie kastquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:49 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja, maar echt een beest, je moet hem echt met twee personen bouwen, je krijgt hem anders niet omhoog (huehuehue)
Die kun je mij wel voor de voeten gooien, maar heb ik niet benoemd. Daarnaast vind ik dat racisme overal en altijd buiten zou moeten vallen. Ook buiten deze zogenoemde ''hardheid''. Maar goed, praat het vooral goed. Moet kunnen toch, beetje afgeven op die zwarten? En als het ze niet bevalt dan tyfen ze toch lekker op naar hun eigen land he?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen de hardheid van deze SC niet helemaal aan.
Kan je de hardheid niet aan VeerEli?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:49 schreef VeerEli het volgende:
Je zegt niet dat iemand zwart is, je zegt dat iemand donker is of een donkere huidskleur heeft of zoals in Amerika een ''Afro-Amerikaan''. Dat kan je bullshit vinden of niet, maar zo werkt het nou eenmaal in real life voor de mensen met een stuk fatsoen in hun harses.
Jij ook?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:49 schreef remi1986 het volgende:
[..]
jij bent 1.90m
ze gaan rennen voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |