Die dingen hebben een gebruiksaanwijzing he, dat weet je?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah technisch..
Kan jij ook makkelijk Ikea kasten in elkaar zetten?
Ik heb twee linker handen
Joh, ik ben zo graflelijk dat die kast meteen weer in elkaar dondert van ellendequote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah technisch..
Nou ja, ik vind het allebei even kansloos om mensen ermee af te zeiken iig.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En dus zijn ze gelijk aan elkaar? Houd nou toch heel snel op joh
Jumping to conclusions getuigt niet van intellectuele armoede zeker..quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee dus. Vervelend jongen dat je in je bijbaan vast zit.
En een appel en een peer valt allebei onder fruit. Zijn die nu ook eigenlijk allebei hetzelfde? Ga nou heel gauw weg, manquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Iemand kan evenveel doen aan z'n donkere huidkleur dan aan z'n andere fysieke kenmerken.
Oi, ik wacht nog op je uitnodigingquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah technisch..
dwcquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
FOK!.
Figuren die je normaal nooit zou tegenkomen zijn hier oververtegenwoordigd. Gotta love it.
Hier ben ik ook benieuwd naarquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:44 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Op Internet zijn we allemaal helden. Ben benieuwd wie in het echt hier blijft staan
Waar doet hoink racistisch uitspraken dan? Hij zegt enkel dat MYMEMMEE en neger is. Net als dat NMYMEMEMME zegt dat S_Z een lelijke huid heeft.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En een appel en een peer valt allebei onder fruit. Zijn die nu ook eigenlijk allebei hetzelfde? Ga nou heel gauw weg, man
hehequote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:45 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Joh, ik ben zo graflelijk dat die kast meteen weer in elkaar dondert van ellende
Het is een kast met schuifdeurenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die dingen hebben een gebruiksaanwijzing he, dat weet je?
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik sta als eerste buiten in ieder geval.
Hey die heb ik ookquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is een kast met schuifdeurenvan bijna 2,5 meter
Ik lig bij de gedachte in foetushouding onder de douche
Jankend..
Zeggen dat iemand zwart is, ergo een neger is, heeft hetzelfde effect als benoemen dat iemand een grote neus heeft.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:44 schreef VeerEli het volgende:
En dus zijn ze gelijk aan elkaar? Houd nou toch heel snel op joh
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:45 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Joh, ik ben zo graflelijk dat die kast meteen weer in elkaar dondert van ellende
En dit ook inderdaadquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:44 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Op Internet zijn we allemaal helden. Ben benieuwd wie in het echt hier blijft staan
Ten eerste kan je het woord ''neger'' op verschillende manieren gebruiken, ik mag hopen dat je het tot zover in elk geval begrijpt. Hij bedoelt het overduidelijk beledigend/neerbuigend. Daarnaast heeft hij al eerder met termen gegooid die duidden op het ''donker-zijn'' van dWc die al helemaal niet op een bepaalde manier te interpreteren waren maar gewoon overduidelijk racistisch en beledigend bedoeld waren. Ik heb geen zin om de moeite te doen om die posts erbij te halen. Als je ze lezen wilt, moet je even een paar topics terug gaan checken.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waar doet hoink racistisch uitspraken dan? Hij zegt enkel dat MYMEMMEE en neger is. Net als dat NMYMEMEMME zegt dat S_Z een lelijke huid heeft.
Bios in Scheveningenquote:
Ik zie het probleem niet?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is een kast met schuifdeurenvan bijna 2,5 meter
Ik lig bij de gedachte in foetushouding onder de douche
Jankend..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |