Als jij afgeeft op MMGYM en betrekt daarbij zijn huidskleur, geef je automatisch af op donkere mensen in het algemeen, ja. Dat jij dit NIET snapt, is je eigen tekortkoming, niet die van mij.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het is afgeven op MYMEMMEEM.
Jij bent de enige die dit op donker mensen in het algemeen betrekt. Zelfs MYMEMEME snapt dit.
Leg maar uit.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, jij snapt serieus niet dat iemand een sneer geven over z'n uiterlijk of racistisch worden niet op gelijke lijn staan? Mijn god het is nog triester gesteld met dit volk als ik dacht joh
nee ben gewoon levensmoe momenteelquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Heb je nu geen mfw sfeerimpressie plaatje?
Hij is zelf ook een negerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar het voor de eerste de beste neger voor z'n neus zeggen, ho maar.
Ik heb zeg maar nog wel een scheiding tussen FOK! en m'n eigen leven.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je ontwijkt iets wat je heel makkelijk kan weerleggen. Een stoere jongen die al zijn kansen aangrijpt om anderen te laten zien hoe goed hij wel niet is zou een kans zoals deze zeker niet laten liggen om mij er verder mee te kleineren.
Die kans is er klaarblijkelijk niet. Ik wacht met smart op de ontkrachting van deze stelling.
Niet, maar het is mijn eer te na om als 39 jarige tegen een 21 jarige te zeggen... goh... lekker ding huehuehue...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je rekent mij er anders continu op af.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Weet ik, heb levenservaring
Dit is echt kul.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als jij afgeeft op MMGYM en betrekt daarbij zijn huidskleur, geef je automatisch af op donkere mensen in het algemeen, ja. Dat jij dit NIET snapt, is je eigen tekortkoming, niet die van mij.
Dus dWc heeft het over alle mensen met een huidziekte?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:53 schreef VeerEli het volgende:
Als jij afgeeft op MMGYM en betrekt daarbij zijn huidskleur, geef je automatisch af op donkere mensen in het algemeen, ja. Dat jij dit NIET snapt, is je eigen tekortkoming, niet die van mij.
Dan is het een geuzennaam en geen scheldwoord. Net zoals 'kanker' ook een krachtterm is.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij is zelf ook een neger
Dan mag het
Nee, jij doet zielig. Iemand voor van alles en nog wat uitmaken en bij het eerste de beste weerwoord weer in het racismebootje stappen. En zielig lopen janken.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, jij snapt serieus niet dat iemand een sneer geven over z'n uiterlijk of racistisch worden niet op gelijke lijn staan? Mijn god het is nog triester gesteld met dit volk als ik dacht joh
kerel jij hebt geen eer. Met al je persoonlijkhedenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:54 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Niet, maar het is mijn eer te na om als 39 jarige tegen een 21 jarige te zeggen... goh... lekker ding huehuehue...
Nee, da's anders. Negerschap is genetisch namelijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dus dWc heeft het over alle mensen met een huidziekte?
quote:
Je verwart mij met andere users. Ik riep niks over de ''hardheid'' en ook niet over users die hier moeten opkankeren. Dus ik snap je tegenreactie niet zo. Dus loop niet steeds zo te blèren en geef gewoon fatsoenlijk antwoord, man. Als ik geen zin heb in deze SC en de users erin, dan blijf ik gewoon lekker weg.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je bedoelt een beetje zoals random users ook gewoon uit een openbare SC moeten opkankeren omdat jij het niet kan handelen?
Je kunt je nu in ieder geval moreel superieur wanen omdat je je donkere medemens hebt verdedigd.
Ik ben gewoon moe.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nee ben gewoon levensmoe momenteel
Gelukkigquote:
Ik doelde er eigenlijk op dat je mijn hoofd hier belachelijk maakt :squote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:54 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Niet, maar het is mijn eer te na om als 39 jarige tegen een 21 jarige te zeggen... goh... lekker ding huehuehue...
Met Anky schelden is nogal voor tokkiesquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dan is het een geuzennaam en geen scheldwoord. Net zoals 'kanker' ook een krachtterm is.
Hele handige kast, wij hebben hem aan 1 zijde een breed deel met een plank onder en boven en een roede en aan de andere kant 2 smalle delen met 6 lades totaal en de rest planken, man zelfs de garderobe van mijn vrouw past erinquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil hem in de donkere versie
Met lampje
Neuh, parels voor zwijnen gooien heeft geen enkele zin.quote:
Daarom doe je ook zo je best om userfoto's van onbekenden op dit forum te achterhalen, zodat je je toch nog een beetje stoer kunt voelen?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik heb zeg maar nog wel een scheiding tussen FOK! en m'n eigen leven.
Eer is een illusie.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:55 schreef remi1986 het volgende:
[..]
kerel jij hebt geen eer. Met al je persoonlijkheden
Uhuquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Neuh, parels voor zwijnen gooien heeft geen enkele zin.
Als iemand exact die huidziekte heeft zoals je ziet op die foto, voelt die zich toch automatisch ook aangesproken? Wat gezegd wordt tegen de één geldt dan immers ook voor de ander, ja. Tering nog aan toe heyquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dus dWc heeft het over alle mensen met een huidziekte?
Gast, ik kreeg die foto van je in m'n DM, 0,0 moeite voor hoeven te doen. Snap dat dan, allejezusquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daarom doe je ook zo je best om userfoto's van onbekenden op dit forum te achterhalen, zodat je je toch nog een beetje stoer kunt voelen?
Okéquote:Nogmaals, je hebt helemaal geen verdere baan of opleidingskansen en je zit vast in je "bijbaantje". Met je "bachelor of bussiness"
Wie maak ik precies voor van alles en nog wat uit dan, dude? Doe even normaal zeg.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, jij doet zielig. Iemand voor van alles en nog wat uitmaken en bij het eerste de beste weerwoord weer in het racismebootje stappen. En zielig lopen janken.
Volgens mij is de strekking in beide gevallen exact dezelfde. Je meer voelen dan een ander op basis van niets, noppes, nada.
Je had op het begin van deze avond geen zin en je zit nog steeds te huilen over vroeger. Vechten tegen de bierkaai.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je verwart mij met andere users. Ik riep niks over de ''hardheid'' en ook niet over users die hier moeten opkankeren. Dus ik snap je tegenreactie niet zo. Dus loop niet steeds zo te blèren en geef gewoon fatsoenlijk antwoord, man. Als ik geen zin heb in deze SC en de users erin, dan blijf ik gewoon lekker weg.
Niet zo happen Hoink.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daarom doe je ook zo je best om userfoto's van onbekenden op dit forum te achterhalen, zodat je je toch nog een beetje stoer kunt voelen?
Nogmaals, je hebt helemaal geen verdere baan of opleidingskansen en je zit vast in je "bijbaantje". Met je "bachelor of bussiness"
Ok Brittquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als iemand exact die huidziekte heeft zoals je ziet op die foto, voelt die zich toch automatisch ook aangesproken? Wat gezegd wordt tegen de één geldt dan immers ook voor de ander, ja. Tering nog aan toe hey
Huh? We zijn toch allemaal mensen? Alles wat iedereen zegt over iemand gaat ons allemaal aan, automatisch toch?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als iemand exact die huidziekte heeft zoals je ziet op die foto, voelt die zich toch automatisch ook aangesproken? Wat gezegd wordt tegen de één geldt dan immers ook voor de ander, ja. Tering nog aan toe hey
Denk dat als ik die kast heb ik eigenlijk geen andere kledingkast nodig heb, al is daar wel plaats voor in de slaapkamerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:56 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Hele handige kast, wij hebben hem aan 1 zijde een breed deel met een plank onder en boven en een roede en aan de andere kant 2 smalle delen met 6 lades totaal en de rest planken, man zelfs de garderobe van mijn vrouw past erin(ik heb een smal del voor de helft tot mijn beschikking
)
Ah kom op... eerst mij afmakenop mijn uiterlijk en nu medelijden vragen om zijn mogelijke huidskleur, dat is echtquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
mooi nummer is datquote:
Awquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben 1.60 en ik heb geen vader meer helaas
Ik laat wel eens een traan als mensen racistische opmerkingen over kankerturken maken.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Huh? We zijn toch allemaal mensen? Alles wat iedereen zegt over iemand gaat ons allemaal aan, automatisch toch?
Heb je ook boeken gelezen die je niet interesseren om zo je horizon te verbreden?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Weet ik, heb levenservaring
Lul er maar overheen, gast. Geef nou gewoon toe dat je ongelijk hebtquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je had op het begin van deze avond geen zin en je zit nog steeds te huilen over vroeger. Vechten tegen de bierkaai.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heb je ook boeken gelezen die je niet interesseren om zo je horizon te verbreden?
Ik maak interessequote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heb je ook boeken gelezen die je niet interesseren om zo je horizon te verbreden?
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik laat wel eens een traan als mensen racistische opmerkingen over kankerturken maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |