Je eigen club.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
''Voor de staat van het Nederlands voetbal''.
Maakt geen ene reet uit welke ploeg je stuurt. Ook AZ niet.
Wij hebben je allemaal gemist.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:32 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk weer (was even aan het haxballen)
Liever weer een 'verrassende' winnaar dan een bekerwinnaar als PSV.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik het ook wel geinig vinden om dan een club als Cambuur gewoon in de groepsfase te hebben, is toch mooi man.
Dat zeker. Alleen zou het zo jammer vinden als die clubs zo kansloos uitgeschakeld worden. Kan uiteraard met iedere Nederlandse club, begrijp me niet verkeerd..quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik het ook wel geinig vinden om dan een club als Cambuur gewoon in de groepsfase te hebben, is toch mooi man.
Johannes_ in de verdediging?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:32 schreef GGMM het volgende:
op MTV was vandaag een docu over nicki.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:32 schreef GGMM het volgende:
Deed Mani aka Simbawoef mee?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, helaas, die speelde niet.
Daardoor was het best lastig scoren.
Oke dan.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
op MTV was vandaag een docu over nicki.
Snap niet wat iedereen in die gast ziet. Speelt echt nooit in dienst van het elftal.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:34 schreef Caland het volgende:
Depay wil weer eens iedereen in zijn ééntje voorbij
Gestopt natuurlijk vanwege lag.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, helaas, die speelde niet.
Daardoor was het best lastig scoren.
Tegen Feyenoord ging dat aardig.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:34 schreef Caland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terecht geen vertrouwen in een aantal van zijn medespelers.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:34 schreef Caland het volgende:
Toen speelde hij ook al belachelijk slecht. Als opa Boelderoes zelfs de betere is.quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel weer typisch dat PSV bij winst Excelsior treft. Walgelijk jodengeluk van de loting.Oké PizzaGeitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent gewoon jaloers.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen speelde hij ook al belachelijk slecht. Als opa Boelderoes zelfs de betere is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |