quote:LOTING KNVB BEKER 2014/’15
De loting voor de KNVB beker seizoen 2014/’15 vindt donderdag 3 juli 14.00 uur plaats in het KNVB Bondsbureau in Zeist. In totaal komen 85 teams uit in het KNVB bekertoernooi. Tijdens de loting zijn de betaaldvoetbalorganisaties, Achilles’29, de kampioenen van de Topklassen en de (plaatsvervangend) periodekampioenen van de Topklassen vrijgesteld van de eerste speelronde. Zij stromen in de tweede speelronde in.
Bekeropzet 2014/’15
Het toernooi om de KNVB beker kent komend seizoen de volgende opzet:
1e ronde woensdag 27 augustus 2014:
42 deelnemers (amateurverenigingen)
21 wedstrijden (zoveel als mogelijk zaterdag- tegen zondagverenigingen)
2e ronde dinsdag 23, woensdag 24 en donderdag 25 september 2014:
64 deelnemers (21 winnaars 1e ronde + vrijgestelde en vrijgelote clubs)
32 wedstrijden (Europees spelende clubs komen niet tegen elkaar uit)
3e ronde dinsdag 28, woensdag 29 oktober en donderdag 30 oktober 2014:
32 deelnemers (32 winnaars 2e ronde)
16 wedstrijden (Europees spelende clubs komen niet tegen elkaar uit)
1/8e finales dinsdag 16, woensdag 17 en donderdag 18 december 2014:
8 wedstrijden (16 winnaars 3e ronde)
1/4e finales dinsdag 27, woensdag 28 en donderdag 29 januari 2015:
4 wedstrijden (8 winnaars 1/8e finales)
1/2e finales dinsdag 7, woensdag 8 of donderdag 9 april 2015:
2 wedstrijden (4 winnaars 1/4e finales)
Finale zondag 3 mei 2015, 18.00 uur:
Winnaar van eerst gelote halve finalewedstrijd wordt als thuisspelend team in de finale aangemerkt.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop op Cambuur.
Met Henk de Jong Europa in.
quote:
Voor cambuur wel de manier om het te halen ja. Via play offs gaat lastiger worden denk ik zo.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Hopen mag altijd.
Zenit wordt het eind station in de EL voor jullie.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:25 schreef FL_Freak het volgende:
Zou toch wat zijn als PSV alle drie de prijzen zou pakken dit jaar.
#hopenmag #positievesupporter #GodenvanPSV
Met een beetje geluk misschien deze ronde nog door.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zenit wordt het eind station in de EL voor jullie.
Play offs gaan wel tussen PEC, AZ, Twente en dat denk ik, SC Heerenveen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor cambuur wel de manier om het te halen ja. Via play offs gaat lastiger worden denk ik zo.
Denk het ook, al zie ik Vitesse er nog wel bij komen in plaats van een Heerenveen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Play offs gaan wel tussen PEC, AZ, Twente en dat denk ik, SC Heerenveen.
Hoop het ook, maar vrees wel het ergste.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Met een beetje geluk misschien deze ronde nog door.
Dan moeten we die wel winnen. We kunnen geen risico lopen. Dalijk eindigen we nog 6dequote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:28 schreef Caland het volgende:
Winnaar van de beker gaat volgend seizoen direct door naar de groepsfase van de EL, dus je speelt ook wel echt ergens voor.
Als de winnaar CL haalt de nummer twee ook, of dan niet?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:28 schreef Caland het volgende:
Winnaar van de beker gaat volgend seizoen direct door naar de groepsfase van de EL, dus je speelt ook wel echt ergens voor.
DaDElijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan moeten we die wel winnen. We kunnen geen risico lopen. Dalijk eindigen we nog 6de
En nu in het Nederlands.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan moeten we die wel winnen. We kunnen geen risico lopen. Dalijk eindigen we nog 6de
Ja man, zit alleen wel onmeunig de Mass Effect-trilogie te spelenquote:
Nee volgens mij wel exclusief voor bekerwinnaars maar daar ben ik niet helemaal zeker van.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als de winnaar CL haalt de nummer twee ook, of dan niet?
Voor de staat van het Nederlands voetbal zou je dan ergens toch wel hopen op bijvoorbeeld een AZ die dan de beker wint. Doen het altijd wel goed in EL.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:28 schreef Caland het volgende:
Persoonlijk zou ik het ook wel geinig vinden om dan een club als Cambuur gewoon in de groepsfase te hebben, is toch mooi man.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor de staat van het Nederlands voetbal zou je dan ergens toch wel hopen op bijvoorbeeld een AZ die dan de beker wint. Doen het altijd wel goed in EL.
Je eigen club.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
''Voor de staat van het Nederlands voetbal''.
Maakt geen ene reet uit welke ploeg je stuurt. Ook AZ niet.
Wij hebben je allemaal gemist.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:32 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk weer (was even aan het haxballen)
Liever weer een 'verrassende' winnaar dan een bekerwinnaar als PSV.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik het ook wel geinig vinden om dan een club als Cambuur gewoon in de groepsfase te hebben, is toch mooi man.
Dat zeker. Alleen zou het zo jammer vinden als die clubs zo kansloos uitgeschakeld worden. Kan uiteraard met iedere Nederlandse club, begrijp me niet verkeerd..quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik het ook wel geinig vinden om dan een club als Cambuur gewoon in de groepsfase te hebben, is toch mooi man.
Johannes_ in de verdediging?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:32 schreef GGMM het volgende:
op MTV was vandaag een docu over nicki.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:32 schreef GGMM het volgende:
Deed Mani aka Simbawoef mee?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, helaas, die speelde niet.
Daardoor was het best lastig scoren.
Oke dan.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
op MTV was vandaag een docu over nicki.
Snap niet wat iedereen in die gast ziet. Speelt echt nooit in dienst van het elftal.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:34 schreef Caland het volgende:
Depay wil weer eens iedereen in zijn ééntje voorbij
Gestopt natuurlijk vanwege lag.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, helaas, die speelde niet.
Daardoor was het best lastig scoren.
Tegen Feyenoord ging dat aardig.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:34 schreef Caland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terecht geen vertrouwen in een aantal van zijn medespelers.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:34 schreef Caland het volgende:
Toen speelde hij ook al belachelijk slecht. Als opa Boelderoes zelfs de betere is.quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel weer typisch dat PSV bij winst Excelsior treft. Walgelijk jodengeluk van de loting.Oké PizzaGeitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent gewoon jaloers.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen speelde hij ook al belachelijk slecht. Als opa Boelderoes zelfs de betere is.
Dat was Brands.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:37 schreef Kopsterk het volgende:
Die chick naast Gerbrands zag er niet verkeerd uit
Dank je.quote:
meid.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:39 schreef DeHovenier het volgende:
Nog steeds mn bet op 1-1 tussenstand unmatched
Je bedoelt Djessie?quote:
Hopelijk krijgt het Rodapubliek ebola.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk gaat het Rodapubliek nog met spreekkoren komen bij een rode kaart.
Uh, oké?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt het Rodapubliek ebola.
TR gemaakt.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Angstgegner he. En een paar die niet kunnen voetballen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:39 schreef GGMM het volgende:
Toch opvallend dat PSV het zo moeilijk heeft als ze niet kunnen counteren.
Doe even normaal man. Ze wonen al in Limburg wens jij ze ook nog eens ebola toe. Walgelijk figuur.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat is wat vleiend voor dit PSV.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV heeft het niveau van FC Twente vandaag.
Vorige week was hij volgens iedereen nog de meest technische speler van de Eredivisie.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:42 schreef PowerLoungen het volgende:
Willems gaat nooit een topspeler worden
Duh, wanneer is het voor het laatst dat PSV het spel gemaakt heeft?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:42 schreef FL_Freak het volgende:
Roda mag de hele tijd gewoon voetballen
Jij hebt er duidelijk niet zoveel verstand van.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:42 schreef PowerLoungen het volgende:
Willems gaat nooit een topspeler worden
Dat vind ik niet zo boeiend.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit vind ik niet geheel betrouwbaar.
allemaal een zware kronkel in de kopquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vorige week was hij volgens iedereen nog de meest technische speler van de Eredivisie.
Hahaha
madquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij hebt er duidelijk niet zoveel verstand van.
Ik gok erop dat ze zelfs reactievoetbal spelen tegen Quick Boys.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duh, wanneer is het voor het laatst dat PSV het spel gemaakt heeft?
Toen ik op 'invoeren' klikte was m'n puussh van die eerste nog niet geupload, anders had ik ook de 'melding verzonden' gepuuushtquote:
Ja, Roda is weer gepromoveerd..quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:43 schreef Downwards het volgende:
Holy shit, speelt de roda tegen pSv vanavond.
Onbetrouwbaar.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen ik op 'invoeren' klikte was m'n puussh van die eerste nog niet geupload, anders had ik ook de 'melding verzonden' gepuuusht
Nu moeten jullie het helaas met mijn woord doen.
Wat een IS naam, Abed.quote:
Ik weet nog dat hij begin 2014 tegen Ajax een vrije trap nam. Ze zijn de bal nog steeds aan het zoeken op de parkeerplaats.quote:
jeweettwitter:OptaJohan twitterde op dinsdag 20-01-2015 om 20:20:0420 - Luuk de Jong (15 goals, 5 assists) has been involved in 20 goals for @PSV this season in all competitions. Prolific. reageer retweet
Duh. Wanneer is de laatste keer dat je PSV goed hebt zien spelen. (wees eerlijk)quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:45 schreef Cavaliers het volgende:
Ik vind het niet zo'n beste wedstrijd.
Niet voor het kalifaat strijdenquote:
Ongeveer een week geleden.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duh. Wanneer is de laatste keer dat je PSV goed hebt zien spelen. (wees eerlijk)
2002quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duh. Wanneer is de laatste keer dat je PSV goed hebt zien spelen. (wees eerlijk)
Wat dom.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat hij begin 2014 tegen Ajax een vrije trap nam. Ze zijn de bal nog steeds aan het zoeken op de parkeerplaats.
Dat was toen ik het team van psv zag waterpolo'enquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom eindigt de beheerder van dat account altijd met zo'n random woord in zijn tweet?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
jeweettwitter:OptaJohan twitterde op dinsdag 20-01-2015 om 20:20:0420 - Luuk de Jong (15 goals, 5 assists) has been involved in 20 goals for @PSV this season in all competitions. Prolific. reageer retweet
Ik weet ook nog dat Willems een doelpunt maakte, Schöne schijnt hem ook nog steeds te zoeken.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat hij begin 2014 tegen Ajax een vrije trap nam. Ze zijn de bal nog steeds aan het zoeken op de parkeerplaats.
Aankomend weekend is er FC Dordrecht v Excelsior.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens, aankomend weekend is er weer curling
Groningen uit was een erg goede wedstrijd. Twente thuis was aardig. maar dat zelfde geldt voor jouw cluppie.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan is curling afgelopen, kan ik de kraker dordrecht-excelsior ook zienquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aankomend weekend is er FC Dordrecht v Excelsior.
Straks aankomst bergop in San Luis.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aankomend weekend is er FC Dordrecht v Excelsior.
Dat klopt, maar dat is verder helemaal niet relevant.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:49 schreef Lange_Lans het volgende:
maar dat zelfde geldt voor jouw cluppie.
Geen idee. Anusbloeding.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:47 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Waarom eindigt de beheerder van dat account altijd met zo'n random woord in zijn tweet?
Kan hij daar de bank lekker warm houdenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen is Emanuelson dichtbij een transfer naar.....
Atalanta Bergamo, ja ja.
Rode loper uitgelegd voor Nairito.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Straks aankomst bergop in San Luis.
Dit is nog steeds niet grappig. Goed dat je het wel blijft proberen.quote:
Denken dat Maijer en Meijer één familie isquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Familie van Marcel? Zit dan in de familie.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:53 schreef Buitendam het volgende:
Even schakelen naar Opsporing Verzocht.
Het moment dat je Stylo live ziet sneuvelen moet magisch zijn.
Is dit een serieuze vraag?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Familie van Marcel? Zit dan in de familie.
Plausibel.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:56 schreef Sked het volgende:
Ik hoop dat Ard van Peppen straks de winnende maakt
Nou bedankt, dat was lachen zeg.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een leuk filmpje voor in de rust.
vier keer Suarezquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn Rene Trost moment is zijn madness tijdens Ajax 4-0 Roda JC in 2010.
Ik hoop dat Ard van Peppen dadelijk een eigen goal maakt. Die kan zo moeilijk verongelijkt kijken.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:56 schreef Sked het volgende:
Ik hoop dat Ard van Peppen straks de winnende maakt
Tragisch.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een leuk filmpje voor in de rust.
Die bakt er niet veel van bij Barcelona. Had lekker bij Liverpool moeten blijven.quote:
Sodemieter godverdomme nou eens opquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Speciaal voor GGMM![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Vannacht heuvelop in Australië, ik zet mijn wekker.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Straks aankomst bergop in San Luis.
Tour Down Under is geen koers.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vannacht heuvelop in Australië, ik zet mijn wekker.
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 20-01-2015 om 21:01:011,5 jaar geleden speelde Brenet met #PSV tegen AC Milan. Heel behoorlijk. Dat niveau moet hij zien terug te krijgen, nu is het onvoldoende. reageer retweet
Server Errorquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Speciaal voor GGMM![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Met een schone onderbroek erbijquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:01 schreef Lange_Lans het volgende:
Cocu is boos geweest in de rust. Willems kwam lachend het veld op.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat ben je al sinds Vitesse-PSV, maar dat terzijde.
#BringMarcelbacktoCambuurquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:02 schreef Cavaliers het volgende:
Belachelijk dat Ritzmaier er nog instaat.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Server Error
403 - Forbidden: Access is denied.
You do not have permission to view this directory or page using the credentials that you supplied.
Geagiteerd dan.quote:
Zijn handtas aan het zoeken.quote:
Ik word altijd heel rustig van curling. Sinds het overlijden van Bob Ross is dat mijn medicijn om goed te slapen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben heel kalm en best vrolijk
Willems doet ook een peace teken bij Auswitz, dus hij snapt sowieso niet hoe de wereld werkt.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:01 schreef Lange_Lans het volgende:
Cocu is boos geweest in de rust. Willems kwam lachend het veld op.
Geen idee, kalifaat zit overal tegenwoordig.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:03 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
ik word nu toch niet gehekt hoop ik
Snooker helpt ook goed.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik word altijd heel rustig van curling. Sinds het overlijden van Bob Ross is dat mijn medicijn om goed te slapen.
Bij elk schot van Brenet dus.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat komt wel vaker voor bij een schot dat niet op doel is.
Beter dan een Hitlergroet, me dunkt.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Willems doet ook een peace teken bij Auswitz, dus hij snapt sowieso niet hoe de wereld werkt.
Is Bob Ross dood ja?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik word altijd heel rustig van curling. Sinds het overlijden van Bob Ross is dat mijn medicijn om goed te slapen.
Wanneer tegen Willem II?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Scoorde tegen Willem II, dus dit is feitelijk onjuist.
Kijk ik dan altijd herhalingen?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We don't make mistakes, we just have happy accidents.
In de D2.quote:
Misschien loopt jou stream een jaar of 20 achter?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kijk ik dan altijd herhalingen?
Dat was een jinx a la Shreyas.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet waar. Jij dacht dat Vitesse zaterdag 1-1 zou maken.
Geen gekke gedachten.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet waar. Jij dacht dat Vitesse zaterdag 1-1 zou maken.
Dat blijkt.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Misschien loopt jou stream een jaar of 20 achter?
Ernstig weinig kansen wel.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vitesse was idd 75 minuten beter.
Oh en gedachten
Clouds are very free. They just float around the sky and have fun all day.quote:
Haha je wist het zelf niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vitesse was idd 75 minuten beter.
Oh en gedachten
Ze spelen wel heel lang met PSV idd.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja jongens, leuk geweest, schiet hem nu maar binnen.
Die dikke zat nog op hem.quote:
Voor de winterstop ging het wat beter.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat klopt ja. Dat is al een tijdje hun probleem.
Volgens Trost luisterde hij toch niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik mis de kleine Bram Verbist bij Roda op goal.
Die had laatst een afgescheurd oor.
#verbistfeitjes
Was leuker geweest als het had gerijmd.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:14 schreef Caland het volgende:
Sta je dan.
Als volwassen man.
In je stone island vest.
Op een trommel te slaan.
Trost praat nog zachter dan Joep de fluisteraar.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Volgens Trost luisterde hij toch niet.
#trostfeitjes
Zie je jezelf er in terug?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:14 schreef Caland het volgende:
Sta je dan.
Als volwassen man.
In je stone island vest.
Op een trommel te slaan.
Nog vuurwerkgeluiden gemaakt afgelopen zondag?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:14 schreef Caland het volgende:
Sta je dan.
Als volwassen man.
In je stone island vest.
Op een trommel te slaan.
Vanzelfsprekend.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nog vuurwerkgeluiden gemaakt afgelopen zondag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |