quote:LOTING KNVB BEKER 2014/’15
De loting voor de KNVB beker seizoen 2014/’15 vindt donderdag 3 juli 14.00 uur plaats in het KNVB Bondsbureau in Zeist. In totaal komen 85 teams uit in het KNVB bekertoernooi. Tijdens de loting zijn de betaaldvoetbalorganisaties, Achilles’29, de kampioenen van de Topklassen en de (plaatsvervangend) periodekampioenen van de Topklassen vrijgesteld van de eerste speelronde. Zij stromen in de tweede speelronde in.
Bekeropzet 2014/’15
Het toernooi om de KNVB beker kent komend seizoen de volgende opzet:
1e ronde woensdag 27 augustus 2014:
42 deelnemers (amateurverenigingen)
21 wedstrijden (zoveel als mogelijk zaterdag- tegen zondagverenigingen)
2e ronde dinsdag 23, woensdag 24 en donderdag 25 september 2014:
64 deelnemers (21 winnaars 1e ronde + vrijgestelde en vrijgelote clubs)
32 wedstrijden (Europees spelende clubs komen niet tegen elkaar uit)
3e ronde dinsdag 28, woensdag 29 oktober en donderdag 30 oktober 2014:
32 deelnemers (32 winnaars 2e ronde)
16 wedstrijden (Europees spelende clubs komen niet tegen elkaar uit)
1/8e finales dinsdag 16, woensdag 17 en donderdag 18 december 2014:
8 wedstrijden (16 winnaars 3e ronde)
1/4e finales dinsdag 27, woensdag 28 en donderdag 29 januari 2015:
4 wedstrijden (8 winnaars 1/8e finales)
1/2e finales dinsdag 7, woensdag 8 of donderdag 9 april 2015:
2 wedstrijden (4 winnaars 1/4e finales)
Finale zondag 3 mei 2015, 18.00 uur:
Winnaar van eerst gelote halve finalewedstrijd wordt als thuisspelend team in de finale aangemerkt.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop op Cambuur.
Met Henk de Jong Europa in.
quote:
Voor cambuur wel de manier om het te halen ja. Via play offs gaat lastiger worden denk ik zo.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Hopen mag altijd.
Zenit wordt het eind station in de EL voor jullie.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:25 schreef FL_Freak het volgende:
Zou toch wat zijn als PSV alle drie de prijzen zou pakken dit jaar.
#hopenmag #positievesupporter #GodenvanPSV
Met een beetje geluk misschien deze ronde nog door.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zenit wordt het eind station in de EL voor jullie.
Play offs gaan wel tussen PEC, AZ, Twente en dat denk ik, SC Heerenveen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor cambuur wel de manier om het te halen ja. Via play offs gaat lastiger worden denk ik zo.
Denk het ook, al zie ik Vitesse er nog wel bij komen in plaats van een Heerenveen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Play offs gaan wel tussen PEC, AZ, Twente en dat denk ik, SC Heerenveen.
Hoop het ook, maar vrees wel het ergste.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Met een beetje geluk misschien deze ronde nog door.
Dan moeten we die wel winnen. We kunnen geen risico lopen. Dalijk eindigen we nog 6dequote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:28 schreef Caland het volgende:
Winnaar van de beker gaat volgend seizoen direct door naar de groepsfase van de EL, dus je speelt ook wel echt ergens voor.
Als de winnaar CL haalt de nummer twee ook, of dan niet?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:28 schreef Caland het volgende:
Winnaar van de beker gaat volgend seizoen direct door naar de groepsfase van de EL, dus je speelt ook wel echt ergens voor.
DaDElijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan moeten we die wel winnen. We kunnen geen risico lopen. Dalijk eindigen we nog 6de
En nu in het Nederlands.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan moeten we die wel winnen. We kunnen geen risico lopen. Dalijk eindigen we nog 6de
Ja man, zit alleen wel onmeunig de Mass Effect-trilogie te spelenquote:
Nee volgens mij wel exclusief voor bekerwinnaars maar daar ben ik niet helemaal zeker van.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als de winnaar CL haalt de nummer twee ook, of dan niet?
Voor de staat van het Nederlands voetbal zou je dan ergens toch wel hopen op bijvoorbeeld een AZ die dan de beker wint. Doen het altijd wel goed in EL.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:28 schreef Caland het volgende:
Persoonlijk zou ik het ook wel geinig vinden om dan een club als Cambuur gewoon in de groepsfase te hebben, is toch mooi man.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor de staat van het Nederlands voetbal zou je dan ergens toch wel hopen op bijvoorbeeld een AZ die dan de beker wint. Doen het altijd wel goed in EL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |