Irritant als dat gebeurtquote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:19 schreef Toto69 het volgende:
Geen screenshot want appelen was binnen 0.1 seconde weg
Gemiddelde is flink gezakt in de laatste legs zie ikquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wat een pech had deze man. Onterecht gekaapt deze.
[ afbeelding ]
Jep, sloeg nergens op.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:57 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gemiddelde is flink gezakt in de laatste legs zie ik
Regel een nieuwe loting danquote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:19 schreef Toto69 het volgende:
RONDE 3
Mani89 vs. Noodgang 2-0
Frozen-Assassin vs. -J-D- 2-1
Insomnia_ vs. Fok-it 2-1
AF_ vs. MrBanaan1 2-0
Reemi vs. Lt. Surge
Appelen vs. Toto69 0-2
Keano vs. CrashO 2-0
Roceco vs. DeHovenier 2-1
Deadline: dinsdag 20 januari 23:59
Kwestie van oefenen. En goed timenquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom is iedereen die dat spel speelt zo vertieft goed?
Tripple na tripple na tripple, er is echt geen kut aan, dat multiplayer
Je bent een ruwe parel. Als je dat busten eruit kan halen kan Toto het vergeten hierquote:Op woensdag 21 januari 2015 23:13 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kwestie van oefenen. En goed timen
Maar ik vind mezelf niet goed.
Haha heeft hij een ban aan zijn broek hangen?quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:59 schreef appelen het volgende:
Toto heeft even een FOK!pauze![]()
RONDE 4
Mani89 vs. Fok-it
Frozen-Assassin vs. Keano
Insomnia_ vs. Reemi
Fok-it vs. MrBanaan1
Lt.Surge vs. Roceco
CrashO vs. Appelen
Toto69 vs. AF_
DeHovenier vs. Noodgang
Graag spelen voor zaterdag 23:59
Ik ga noot gemiddeld 145 gooienquote:Op woensdag 21 januari 2015 23:13 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kwestie van oefenen. En goed timen
Maar ik vind mezelf niet goed.
Nee, geen zin in FOKquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:09 schreef Keano het volgende:
[..]
Haha heeft hij een ban aan zijn broek hangen?
Ik vind het vooral onrealistisch. Normaal is er een veel grotere kans om iemand te breken maar in dit spel is dat praktisch onmogelijk.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga noot gemiddeld 145 gooien
Het is gewoon niet leuk om te spelen als je niet super goed bent, omdat je 9 pijlen mag gooien en dan heb je verloren. Daar leer je ook niks van.
Top.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:09 schreef CrashO het volgende:
Crash vs Appelen![]()
Misschien vanavond (maar waarschijnlijk bierrrr) anders morgen-avond doen ap?
Gooi ik eens goed, heb ik zowaar een "hit dart" met de eerste pijl van de hand. Hoe dat precies werkt weet ik nog niet.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:10 schreef appelen het volgende:
[..]
Ik vind het vooral onrealistisch. Normaal is er een veel grotere kans om iemand te breken maar in dit spel is dat praktisch onmogelijk.
Nee hoorquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gooi ik eens goed, heb ik zowaar een "hit dart" met de eerste pijl van de hand. Hoe dat precies werkt weet ik nog niet.
Maar goed, mis 1 pijl dus verlies je automatisch.
Ik lijk ook de enige te zijn die wel eens een dubbel mist.Ik hou het wel bij het enkel spel.
Over kwartiertje?quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Keano, wanneer kan je? Ik heb nu wel tijd tot 18.00
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |