abonnement Unibet Coolblue
pi_149044543
Ik heb vanochtend een enorme drol in de WC gelegd die beter was dan MoP
pi_149058338
Vandaag begonnen aan Imperator Mythic. Damn wat chaotisch :D
pi_149058540
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 22:37 schreef TwyLight het volgende:
Vandaag begonnen aan Imperator Mythic. Damn wat chaotisch :D
Omdat je de HC/Normal fases door elkaar hebt in mythic?
  zondag 25 januari 2015 @ 23:13:32 #129
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_149060083
Yay, vanavond met de guild eindelijk Imp op Heroic neer gekregen. Een try al op 4% waarna er 2 mines afgingen maar 2 pogingen erna gewoon gehaald zonder ook maar 1 combat ress te gebruiken. YAY!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_149061633
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 22:41 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Omdat je de HC/Normal fases door elkaar hebt in mythic?
Zodra je de boss pullt heb je direct een phase waar er 2 branded zijn, duplicating mines, tank die mark krijgt met orbs, de grote add spawned alleamaal kleine adds als die dood is en force nova met pushback :P

Tot nu toe komen we daar wel redelijk doorheen en wipen nu vooral op de eerste warmages phase
  maandag 26 januari 2015 @ 00:25:19 #131
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_149062445
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 16:12 schreef Bredemug het volgende:

[..]

Nee hoor, ik speel holy priest en merk dat veel disc priest moeite hebben mij bij te houden met healen. Elke priest die holy priest als underperformers zien, hebben geen flauw idee hoe ze moeten healen.
Kloterij op healmeters is dat ze vaak bij disc de shields niet mee tellen.. alsin de damage die de shield absorbeert zeg maar. Tel dat eens bij elkaar op dan komt een disc toch net wat beter uit.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_149062553
Dat is al lang niet meer zo :P
pi_149064560
quote:
10s.gif Op zondag 25 januari 2015 23:50 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Zodra je de boss pullt heb je direct een phase waar er 2 branded zijn, duplicating mines, tank die mark krijgt met orbs, de grote add spawned alleamaal kleine adds als die dood is en force nova met pushback :P

Tot nu toe komen we daar wel redelijk doorheen en wipen nu vooral op de eerste warmages phase
Wat ik gelezen heb is dat nog niet eens het lastigste van die gevecht :P Cho'gath phase is pas ellende volgens icy veins, ook omdat het gevecht zo lang duurt. Zelfs zo lang dat je makkelijk 2x heroism oid. kunt doen.
pi_149065084
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 00:30 schreef TwyLight het volgende:
Dat is al lang niet meer zo :P
Als ze de shields niet zouden tellen zou ik niet steeds bovenaan de healingmeters staan, want dat is zeg maar 90% van de spells die ik momenteel gebruik :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_149065353
quote:
14s.gif Op zondag 25 januari 2015 23:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
Yay, vanavond met de guild eindelijk Imp op Heroic neer gekregen. Een try al op 4% waarna er 2 mines afgingen maar 2 pogingen erna gewoon gehaald zonder ook maar 1 combat ress te gebruiken. YAY!
Gratz.

Mijn pogingen dit weekend zijn weer eens compleet mislukt... :'( :'(
pi_149065407
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 16:30 schreef topdeck het volgende:
Vinden jullie wod beter dan mop in deze fase? 5.0 vs 6.0 bedoel ik dan
Ik wel.

Deze expansion is één van de beste die ze hebben uitgebracht imo.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_149065415
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 00:25 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Kloterij op healmeters is dat ze vaak bij disc de shields niet mee tellen.. alsin de damage die de shield absorbeert zeg maar. Tel dat eens bij elkaar op dan komt een disc toch net wat beter uit.
Het is net omgedraaid. Absorbs tellen niet als overhealing, waardoor disc het vaak makkelijker heeft op de meters. Helft van de HoT-healing gaat in random groepen, vaak doordat iedere healer bovenaan wil eindigen, compleet verloren. Dit is één van de redenen waarom ik het haat om holy te gaan met randoms, de andere is dat ik holy nog niet zo goed begrijp O-)
  maandag 26 januari 2015 @ 09:15:18 #138
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_149065454
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 09:11 schreef Altron het volgende:

[..]

Ik wel.

Deze expansion is één van de beste die ze hebben uitgebracht imo.
Ik mis alleen de veelzijdigheid van craften. Bijna geen crafteble gear of diversiteit aan gems. Alles zit bijna onder cooldowns. Geen echt boeiende nieuwe glyphs
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_149065528
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 09:15 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Ik mis alleen de veelzijdigheid van craften. Bijna geen crafteble gear of diversiteit aan gems. Alles zit bijna onder cooldowns. Geen echt boeiende nieuwe glyphs
Dat craften was sowieso al niet echt boeiend meer...

Ben het wel met je eens dat ze de craftable items beter hadden moeten maken , of iig stukken goedkoper.

Neem nou die wapens bijvoorbeeld , dan heb je een 630 item , moet je hem eerst upgraden voor fucking 20/25k ... dan heb je een 645 item ( lager dan normal ) , en dan moet je er nog eens 20/25k tegenaan gooien voor een 660 gun... ( lager dan heroic... )
- Djehoetie / Jehuty -
  maandag 26 januari 2015 @ 09:23:20 #140
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_149065567
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 09:20 schreef Altron het volgende:

[..]

Dat craften was sowieso al niet echt boeiend meer...

Ben het wel met je eens dat ze de craftable items beter hadden moeten maken , of iig stukken goedkoper.

Neem nou die wapens bijvoorbeeld , dan heb je een 630 item , moet je hem eerst upgraden voor fucking 20/25k ... dan heb je een 645 item ( lager dan normal ) , en dan moet je er nog eens 20/25k tegenaan gooien voor een 660 gun... ( lager dan heroic... )
Maar ook de enchants en gems zijn zeer karig. Vroeger kon je een mooi PVP startset maken maar ook die zijn verdwijnen.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_149065650
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 09:23 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Maar ook de enchants en gems zijn zeer karig. Vroeger kon je een mooi PVP startset maken maar ook die zijn verdwijnen.
Ja klopt.

Heb zelf jewelcrafting , heb je geen fuck meer aan...
Dit geldt voor alle prof's zo'n beetje.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_149065652
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 09:23 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Maar ook de enchants en gems zijn zeer karig. Vroeger kon je een mooi PVP startset maken maar ook die zijn verdwijnen.
Die komen met een volgend season echt wel terug. Vergeet niet, dat de meeste gear in PvP automatisch scaled naar 650. Al zouden ze, wat mij betreft, die aspirant set best craftable kunnen maken.
pi_149066703
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 09:20 schreef Altron het volgende:

[..]

Dat craften was sowieso al niet echt boeiend meer...

Ben het wel met je eens dat ze de craftable items beter hadden moeten maken , of iig stukken goedkoper.

Neem nou die wapens bijvoorbeeld , dan heb je een 630 item , moet je hem eerst upgraden voor fucking 20/25k ... dan heb je een 645 item ( lager dan normal ) , en dan moet je er nog eens 20/25k tegenaan gooien voor een 660 gun... ( lager dan heroic... )
Die heb ik sinds gisteren! Die gun van 660. Maar heeft mij niet zoveel gekost. 2x 9000 voor het Blood. Andere onderdelen (ore en sorc fire/earth kosten niet 11k+
  maandag 26 januari 2015 @ 10:50:11 #144
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_149067268
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 09:12 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Het is net omgedraaid. Absorbs tellen niet als overhealing, waardoor disc het vaak makkelijker heeft op de meters. Helft van de HoT-healing gaat in random groepen, vaak doordat iedere healer bovenaan wil eindigen, compleet verloren. Dit is één van de redenen waarom ik het haat om holy te gaan met randoms, de andere is dat ik holy nog niet zo goed begrijp O-)
Een shield is geen overheal als je hem op de juiste personen en tijden plaatst.
Random iedereen shielden kan..maar vind je mana pool niet zo tof en in raids bij de langere gevechten hou je dat niet vol.
Dan zou je bij holy even goed enorm veel overhealing hebben wellicht zelfs meer... tik overal een renew op huppa... 😂

Punt is elke spec heeft zijn charmes.. zijn goede punten en zwakke punten. En heal meters zijn leuk en om die te toppen in een lfr is prima. Maar ik heal niet om op nr 1 te staan ik heal omdat ik het tof vind.. ik het redelijk kan

Ik gebruik ook geen healing addon gewoon old skool klik muis klik toon 😂 en dan ben ik meestal 1e of 2e prima toch. Zolang we niet wipen
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_149067694
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 10:50 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Een shield is geen overheal als je hem op de juiste personen en tijden plaatst.
Random iedereen shielden kan..maar vind je mana pool niet zo tof en in raids bij de langere gevechten hou je dat niet vol.
Dan zou je bij holy even goed enorm veel overhealing hebben wellicht zelfs meer... tik overal een renew op huppa... 😂

Punt is elke spec heeft zijn charmes.. zijn goede punten en zwakke punten. En heal meters zijn leuk en om die te toppen in een lfr is prima. Maar ik heal niet om op nr 1 te staan ik heal omdat ik het tof vind.. ik het redelijk kan

Ik gebruik ook geen healing addon gewoon old skool klik muis klik toon 😂 en dan ben ik meestal 1e of 2e prima toch. Zolang we niet wipen
Dat is net het punt wat ik aan wil halen. Absorbs tellen altijd als eerste, waardoor disc healing op de meters ontzettend makkelijk hoog eindigen. De helft van de meeste HoTs zijn verspilling, omdat er altijd healers in de groep zijn die iedereen willen toppen, ook die geen damage krijgen en wel vol met HoTs zijn. En ik moet de eerste random raidleader nog vinden, die daar rekening mee houdt. Vandaar dus dat Disc het extra makkelijk heeft op de meters, in plaats van extra moeilijk
  maandag 26 januari 2015 @ 11:10:05 #146
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_149067728
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 00:25 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Kloterij op healmeters is dat ze vaak bij disc de shields niet mee tellen.. alsin de damage die de shield absorbeert zeg maar. Tel dat eens bij elkaar op dan komt een disc toch net wat beter uit.
Vind de opmerking van Bredemug ook erg kort door de bocht. Mijn vriend heeft tijden Holy gespeeld en is daar gear voor gaan sparen. Is vervolgens om het uit te proberen eens Disc gegaan in normal en heroic raids. Hij doet het nu veel beter dan met Holy. Dat wil niet zeggen dat hij dan een slechte healer is :P Sowieso is Disc raar, want die shields tellen inderdaad niet altijd mee, terwijl dat wel een vorm van healing is. Ook in vergelijking met andere Holy Priests healt hij altijd meer. En op mijn eigen disc priest ervaar ik hetzelfde :P Zijn van beide kanten wel uitzonderingen natuurlijk, maar welke spec je ook hebt...maakt je niet meteen een slechte healer ;)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_149067918
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 11:10 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Vind de opmerking van Bredemug ook erg kort door de bocht. Mijn vriend heeft tijden Holy gespeeld en is daar gear voor gaan sparen. Is vervolgens om het uit te proberen eens Disc gegaan in normal en heroic raids. Hij doet het nu veel beter dan met Holy. Dat wil niet zeggen dat hij dan een slechte healer is :P Sowieso is Disc raar, want die shields tellen inderdaad niet altijd mee, terwijl dat wel een vorm van healing is. Ook in vergelijking met andere Holy Priests healt hij altijd meer. En op mijn eigen disc priest ervaar ik hetzelfde :P Zijn van beide kanten wel uitzonderingen natuurlijk, maar welke spec je ook hebt...maakt je niet meteen een slechte healer ;)
Shields tellen niet als er geen damage binnen komt, naar ervaring. Een shield gooien op iemand die geen damage krijgt, telt niet als overhealing. De absorbs tellen wel mee, anders kan het nooit zo zijn dat (geen gelul) een gemiddelde van 50%(!) van mijn healing van PW:S alleen komt. Het is ook verreweg de meest mana efficiente healing, voor Disc.

Dit zijn allemaal dingen die voor een guild vaak niet spelen. De meeste raidleaders van, zeker de betere, guilds kijken daar dwars door heen. Goede healers proberen het ook mana efficient op te lossen met elkaar, in plaats van te concurreren op de meters. In randoms is dit wel een mega probleem. Gisteren bijvoorbeeld, speelde ik disc met 2x resto druids, 1x shaman en 1x holy paladin tijdens Imperator. Ik was altijd nr 1 of 2 op de meters, met bij de 2e intermission zo'n 50-70% van mijn mana over. Maar omdat de anderen zo ontzettend aan het spamhealen waren om hoog op de meters te komen, was de rest daar oom.

Niet dat we het met betere mana management wel gered hadden, de DPS was gigantisch aan het kloten. Maar hadden we wel goede DPS gehad, waren we nooit door phase 4 heen gekomen.
pi_149068242
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 10:28 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Die heb ik sinds gisteren! Die gun van 660. Maar heeft mij niet zoveel gekost. 2x 9000 voor het Blood. Andere onderdelen (ore en sorc fire/earth kosten niet 11k+
Bloods zijn nu wel een stuk goedkoper , maar dat komt omdat je zo makkelijk aan andere items kan komen doormiddel van LFR etc.

Een paar weken geleden waren die bloods nog gewoon 2/3k per stuk , dat ging helemaal nergens over imo als je ziet wat je er voor terug krijg.

Al vind ik 2x 9k nog erg veel voor een item van 660..
- Djehoetie / Jehuty -
pi_149068390
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 11:30 schreef Altron het volgende:

[..]

Bloods zijn nu wel een stuk goedkoper , maar dat komt omdat je zo makkelijk aan andere items kan komen doormiddel van LFR etc.

Een paar weken geleden waren die bloods nog gewoon 2/3k per stuk , dat ging helemaal nergens over imo als je ziet wat je er voor terug krijg.

Al vind ik 2x 9k nog erg veel voor een item van 660..
En een Ring van ilvl 665 is niet eens aantrekkelijk meer voor 9k op AH.
pi_149069039
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 11:30 schreef Altron het volgende:

[..]

Bloods zijn nu wel een stuk goedkoper , maar dat komt omdat je zo makkelijk aan andere items kan komen doormiddel van LFR etc.

Een paar weken geleden waren die bloods nog gewoon 2/3k per stuk , dat ging helemaal nergens over imo als je ziet wat je er voor terug krijg.

Al vind ik 2x 9k nog erg veel voor een item van 660..
Als je niet raid, is dit de enige manier. Ik kom al weken niet meer uit mijn garrison met m'n main, maar verdien wel gold/nieuwe items.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')