Wat moet je daar voor doen eigenlijk? Het is het enige garrison gebouw dat ik nog niet hebquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:37 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]
Glad Sanctum heeft z'n best ook weer gedaan trouwens
De work orders kosten 10 broken bones per stuk, en die broken bones krijg je automatisch in je bag gespammed zodra je in Ashran bent en minimaal een level 1 sanctum hebt.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:15 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Wat moet je daar voor doen eigenlijk? Het is het enige garrison gebouw dat ik nog niet heb
Ik moest een beetje gniffelen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hier laatst ook in de AH
[ afbeelding ]
Had ik deze week ook...met prut stats. Mijne waren zelfs Mythic Warforged. Uiteindelijk maar 30k voor gekregen. Niemand had er meer voor over. Had ik liever wat nuttigs gehad wat ik ook daadwerkelijk aan kon doenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:41 schreef Syphixx het volgende:
BOE mythic hands uit cache .. hello money... altijd handig als je zelf maar 40K hebt
heb anders nog klote hands van 640... maar hey, gold! eughmm hopelijkquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Had ik deze week ook...met prut stats. Mijne waren zelfs Mythic Warforged. Uiteindelijk maar 30k voor gekregen. Niemand had er meer voor over. Had ik liever wat nuttigs gehad wat ik ook daadwerkelijk aan kon doen
Ik had al 676 gloves met mijn juiste stats, dus een 691 kon ik dan wat makkelijker afwijzenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:00 schreef Syphixx het volgende:
[..]
heb anders nog klote hands van 640... maar hey, gold! eughmm hopelijk
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:18 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]
Onze heroic run gisteren
let niet op de slack trash dps
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:22 schreef Cornelis83 het volgende:
Zo begonnen ze bij ons laatst ook al jaIedereen heeft een overschot van die dingen.
Er was een tijd dat die foot table nog "duur" was om te maken (veel grondstoffen nodig had die je zelf moest farmen). Nu grind je een half uur bij die boars in gorgrond, vlak bij de flight path in het midden, links. (althans, daar doe ik het, geen idee of dat de beste plek is). En je hebt er weer 300.
Zou een prima strategie zijnquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:25 schreef Sapstengel het volgende:
lolis dat om die dikke ogre af te leiden?
River beasts in Nagrand is veel handiger. Net zo snel voor mij en dan heb je tenminste kans op savage bloods ook.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:22 schreef Cornelis83 het volgende:
Zo begonnen ze bij ons laatst ook al jaIedereen heeft een overschot van die dingen.
Er was een tijd dat die foot table nog "duur" was om te maken (veel grondstoffen nodig had die je zelf moest farmen). Nu grind je een half uur bij die boars in gorgrond, vlak bij de flight path in het midden, links. (althans, daar doe ik het, geen idee of dat de beste plek is). En je hebt er weer 300.
Hoe hard gaan ze neer nu? En altijd fijn natuurlijk voor degene die de dungeon heroic achievements willen halen en nu of straks ook zo gegeared zijn. Moeten ze natuurlijk nog wel de skill hebben. ^^quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:09 schreef TwyLight het volgende:
Een random dungeon doen af en toe als je wat gear hebt is nog wel grappig, helemaal met de 15% damage buff die je krijgt.
45k dps op bosses![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |