abonnement Unibet Coolblue
pi_148875350


It is the era of an Old Horde, forged with steel rather than fel blood. A union of great orc clans, the Iron Horde, tramples the planet Draenor beneath terrifying war machines. Azeroth falls next. Worlds uncounted will follow.

You must mount a desperate charge on Draenor – savage home of orcs and adopted bastion of stoic draenei – at this pivotal moment. Your allies are legends from across time; your fortress a foothold in an alien land. Lead the armies of one world against another…before the future itself is unmade.


Cinematic trailer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
New map
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
New Features
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_148875406
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 14:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

ik heb absoluut geen hekel aan Everbloom, wel aan dat achterlijke mobs skippen..
Weer een tijdje geleden dat ik HC's deed, maar dat mobs skippen met een normale groep is echt niet erg. Meestal zit er ook maar 1 in die niet kan springen, die trek ik dan wel naar boven. Priests <3
pi_148875414
ik heb een team nodig voor imp hc. m'n raid groep wiped nu al 2 weken uren aan een stuk erop ... faalhazen |:( |:( :') :'(

(en ja dit is een soort noodkreet want ik kan pug groeps geen achi linken) :(
pi_148875425
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 15:04 schreef Syphixx het volgende:
ik heb een team nodig voor imp hc. m'n raid groep wiped nu al 2 weken uren aan een stuk erop ... faalhazen |:( |:( :') :'(

(en ja dit is een soort noodkreet want ik kan pug groeps geen achi linken) :(
Ik zit in hetzelfde schuitje. Aankomend weekend heb ik denk ik tijd om weer een avondje Imp te doen, zin om mee te gaan?
pi_148875522
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 15:05 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Ik zit in hetzelfde schuitje. Aankomend weekend heb ik denk ik tijd om weer een avondje Imp te doen, zin om mee te gaan?
ja hoor, laat maar iets weten wanneer :)
pi_148875672
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 15:04 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Weer een tijdje geleden dat ik HC's deed, maar dat mobs skippen met een normale groep is echt niet erg. Meestal zit er ook maar 1 in die niet kan springen, die trek ik dan wel naar boven. Priests <3
Idd , heb er zelf ook geen problemen mee hoor.

Is meestal effe een paar keer springen en iedereen staat erop , zo kan je op meerdere plekken een zooi mobs skippen , dan ben je echt binnen no-time klaar met die instance.

Lekker snel , prima toch.

Nou moet ik zeggen dat ik het niet altijd even tof vind , zo had je in het verleden genoeg instances waar je mobs kon skippen en dan had je er altijd wel een retard bij die de halve instance pullde..
Dat probleem heb ik in Everbloom nog nooit meegemaakt.
- Djehoetie / Jehuty -
  dinsdag 20 januari 2015 @ 15:17:15 #7
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_148875725
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 15:04 schreef Syphixx het volgende:
ik heb een team nodig voor imp hc. m'n raid groep wiped nu al 2 weken uren aan een stuk erop ... faalhazen |:( |:( :') :'(

(en ja dit is een soort noodkreet want ik kan pug groeps geen achi linken) :(
Hier ook. Guild team is al 3 weken daar aan het wipen op heroic. Healers ( waaronder mijn vriend en ik ) doen hun werk met +-30k healing, maar de dps is me toch slecht in de intermissions. Sfeer is ook echt kut in de guild ondertussen :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_148875763
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 15:17 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Hier ook. Guild team is al 3 weken daar aan het wipen op heroic. Healers ( waaronder mijn vriend en ik ) doen hun werk met +-30k healing, maar de dps is me toch slecht in de intermissions. Sfeer is ook echt kut in de guild ondertussen :P
Als je mee wilt, ik hoor het wel :P. Ben wel zelf disc, mijn resto druid is nog niet gegeared voor PvE. Weet niet welke class jij/jullie bent/zijn?

Ken nog een hunter die mee wilt, 24-27k dps, dus dan hebben we iig een basis :P
pi_148876005
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 15:17 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Hier ook. Guild team is al 3 weken daar aan het wipen op heroic. Healers ( waaronder mijn vriend en ik ) doen hun werk met +-30k healing, maar de dps is me toch slecht in de intermissions. Sfeer is ook echt kut in de guild ondertussen :P
30K is dat de richtlijn voor Heroic ? Dan doen we bij ons wat fout. Op normal wordt er al gefaald met die aantallen.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_148876152
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 15:28 schreef Knut het volgende:

[..]

30K is dat de richtlijn voor Heroic ? Dan doen we bij ons wat fout. Op normal wordt er al gefaald met die aantallen.
30k hps is meer dan prima voor bijna alle fights op HC. Alleen the butcher halen de meeste healers meer. Als je die nummers op normal haalt, moet de raid eens kijken naar damage die jullie kunnen ontwijken. Op normal haal ik die nummers echt nooit meer, tenzij de rest echt aan het verzaken is.
pi_148876462
Zitten hier resto shammies trouwens ?

We hebben een guildie die niet helemaal lekker gaat. en claimt dat shamans broken zijn in WoD. Ik ben benieuwd of anderen dit herkennen.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_148876599
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 15:44 schreef Knut het volgende:
Zitten hier resto shammies trouwens ?

We hebben een guildie die niet helemaal lekker gaat. en claimt dat shamans broken zijn in WoD. Ik ben benieuwd of anderen dit herkennen.
Manier van healen is wel veranderd in WoD, heb ik begrepen. Maar de shamans waar ik de laatste keren mee in een raid zat, haalden ook gewoon nette HPS/Healing done. Alleen holy priests vind ik op dit moment redelijk underperformen, maar dat komt misschien ook doordat Disc zo rete sterk is, en resto druids de rol van holy priests beter vervullen(ik spreek hier uit eigen ervaring)
pi_148876662
Ik ben zelf een holydin en de andere healer is een druid. Gear van de shammy blijft achter, maar dan nog zou ik niet dubbel zijn cijfers moeten healen. En de druid daar tussenin moeten zitten.

Het is nu zelfs zo dat we hem maar late DPSen op de moeilijke fights en een pug oppakken. Alsof we feitelijk aan het duo-healen zijn dus. Het houdt onze progression een beetje op ;)
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_148876804
Resto Shamans zijn niet persé 'broken' maar ze zijn wel de minst goede healers HPS-wise op dit moment.

https://www.warcraftlogs.com/statistics/6#metric=hps&dataset=90

HPS is echter niet alles en shamans hebben zoals altijd nog steeds erg goede utility met spirit link, windwalk, en erg sterke raid cooldowns met healing tide en ascendence.
pi_148876961
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 14:51 schreef Knut het volgende:

[..]

Ik zou het zonde vinden als ze de legendary quest ermee makkelijker zouden maken. Apexis zou ik me nog wel voor kunnen stellen. Al doe ik de 1000/800 quests ook nooit. Dat soort dingen vind ik echt teveel gedoe. Dan sta ik liever een tijdje te proberen om een leuke pug te doen.
Wie heeft het over makkelijker maken? Trouwens, kan het nog makkelijker dan LFR? Nee, ik heb het meer over als extra. Je moet nu bijv 125 stones verzamelen. Maak daar 200 van en dat je er dan kans op tussen 2 en 4 te krijgen wanneer je je eerste heroic dungeon per dag afrondt. Iets in die richting of zo. En die reward krijg je dan alleen als je op die quest zit. Zit je straks op een andere quest waarbij je veel van die items moet verzamelen dan precies hetzelfde. Lijkt mij niet lastig en stimuleert wel bij de meeste mensen om toch die HC te doen want je hebt dan sneller de items en sneller de ring dan wanneer je het niet zou doen.
pi_148877114
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 15:54 schreef TwyLight het volgende:
Resto Shamans zijn niet persé 'broken' maar ze zijn wel de minst goede healers HPS-wise op dit moment.

https://www.warcraftlogs.com/statistics/6#metric=hps&dataset=90

HPS is echter niet alles en shamans hebben zoals altijd nog steeds erg goede utility met spirit link, windwalk, en erg sterke raid cooldowns met healing tide en ascendence.
Ik vind het sowieso onzin dat er HPS vergeleken wordt. Daar moet je pas naar kijken wanneer de raid whiped zonder dat er tactische fouten gemaakt worden, a la dat mensen niet bewust in vuur blijven staan of tanks niet op tijd taunten. DPS kijken is logisch, want bij te lage DPS kill je een boss niet op tijd voor een soft of hard enrage timer. Maar HPS vergelijken is bullshit zolang er niemand dood gaat, vooral ook omdat de manier van healen sterk kan verschillen per class en de ene healing class meer kans heeft op het doen van overhealing dan de ander. Bijvoorbeeld: Als een druid iemand met een Rejuvenation healt omdat het kan en vervolgens komt een pally langs die de persoon max healt naar 100% met 1 flash heal, dan is de rest van de Reju van de druid overhealing. Hierdoor is zijn HPS lager dan wanneer die paladin dat niet had gedaan. Maakt dat die druid dan gelijk een slechte healer?
pi_148877225
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 15:59 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Wie heeft het over makkelijker maken? Trouwens, kan het nog makkelijker dan LFR? Nee, ik heb het meer over als extra. Je moet nu bijv 125 stones verzamelen. Maak daar 200 van en dat je er dan kans op tussen 2 en 4 te krijgen wanneer je je eerste heroic dungeon per dag afrondt. Iets in die richting of zo. En die reward krijg je dan alleen als je op die quest zit. Zit je straks op een andere quest waarbij je veel van die items moet verzamelen dan precies hetzelfde. Lijkt mij niet lastig en stimuleert wel bij de meeste mensen om toch die HC te doen want je hebt dan sneller de items en sneller de ring dan wanneer je het niet zou doen.
Liever niet, ik heb geen zin om ook nog eens HC's te moeten doen, terwijl je die moeilijkheid al lang gehad hebt. Plus het is voor mij al lastig genoeg om iedere dag in te loggen, dit soort dingen per week laten droppen is voor mij veel handiger.
pi_148877240
Je zou logs moeten maken via warcraftlogs en dan kijken naar de mensen die veel dmg pakken. Die zou je een schop onder de kont moeten geven. Je kan de healers makkelijker maken als men eens uit de troep zou stappen.
Ok lage DPS is natuurlijk weer een ander kant van het verhaal. :)
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_148877373
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 16:08 schreef Junglebeast het volgende:
Je zou logs moeten maken via warcraftlogs en dan kijken naar de mensen die veel dmg pakken. Die zou je een schop onder de kont moeten geven. Je kan de healers makkelijker maken als men eens uit de troep zou stappen.
Ok lage DPS is natuurlijk weer een ander kant van het verhaal. :)
Daar kun je mensen ook een schop voor geven :P.
pi_148877379
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 15:48 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Manier van healen is wel veranderd in WoD, heb ik begrepen. Maar de shamans waar ik de laatste keren mee in een raid zat, haalden ook gewoon nette HPS/Healing done. Alleen holy priests vind ik op dit moment redelijk underperformen, maar dat komt misschien ook doordat Disc zo rete sterk is, en resto druids de rol van holy priests beter vervullen(ik spreek hier uit eigen ervaring)
Nee hoor, ik speel holy priest en merk dat veel disc priest moeite hebben mij bij te houden met healen. Elke priest die holy priest als underperformers zien, hebben geen flauw idee hoe ze moeten healen.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_148877421
23k dps op butcher, thanks voor alle monk nerfs :')

En shamans waren bagger in het begin van WoD maar ele is nu best een sterke spec. Top DPS bij ons is nu lock, ret pally, mage en moonkin. Ik sta samen met een andere monk en rogue meestal onderaan :')

Tenzij je een fight hebt als twin ogron of brackenspore, daar gaat het wel lekker.
pi_148877479
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 16:07 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Liever niet, ik heb geen zin om ook nog eens HC's te moeten doen, terwijl je die moeilijkheid al lang gehad hebt. Plus het is voor mij al lastig genoeg om iedere dag in te loggen, dit soort dingen per week laten droppen is voor mij veel handiger.
Per dag is inderdaad misschien niet handig, als je een dag niet kunt. Gelukkig was daarvoor in cata en MoP ook al een oplossing. De eerste x aantal heroic completions per week levert iets op.
pi_148877496
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 16:03 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Ik vind het sowieso onzin dat er HPS vergeleken wordt. Daar moet je pas naar kijken wanneer de raid whiped zonder dat er tactische fouten gemaakt worden, a la dat mensen niet bewust in vuur blijven staan of tanks niet op tijd taunten. DPS kijken is logisch, want bij te lage DPS kill je een boss niet op tijd voor een soft of hard enrage timer. Maar HPS vergelijken is bullshit zolang er niemand dood gaat, vooral ook omdat de manier van healen sterk kan verschillen per class en de ene healing class meer kans heeft op het doen van overhealing dan de ander. Bijvoorbeeld: Als een druid iemand met een Rejuvenation healt omdat het kan en vervolgens komt een pally langs die de persoon max healt naar 100% met 1 flash heal, dan is de rest van de Reju van de druid overhealing. Hierdoor is zijn HPS lager dan wanneer die paladin dat niet had gedaan. Maakt dat die druid dan gelijk een slechte healer?
Nou, als je stilstaat op butcher hc en de pally en druid healing ruim 30k en de shaman nog geen 20, zit er wel een groot verschil tussen.. net als de shammy die 10k naar beneden dondert op tectus hc waardoor we wipen, terwijl een shaman toch heel veel utilities heeft..
pi_148877504
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 16:12 schreef Bredemug het volgende:

[..]

Nee hoor, ik speel holy priest en merk dat veel disc priest moeite hebben mij bij te houden met healen. Elke priest die holy priest als underperformers zien, hebben geen flauw idee hoe ze moeten healen.
Ik zal me dan wel weer een keertje in holy gaan verdiepen. Heb wel bijna BiS gear voor holy, alleen de staff van tectus is een extreme upgrade. Maar ik heb weinig healers meegemaakt die me overtroffen op nummers( :') ), enkel een aantal druids of paladins.(Maar ja, nummers zijn ernstig in het voordeel van Disc)
pi_148878006
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 16:16 schreef Valcon75 het volgende:

[..]

Nou, als je stilstaat op butcher hc en de pally en druid healing ruim 30k en de shaman nog geen 20, zit er wel een groot verschil tussen.. net als de shammy die 10k naar beneden dondert op tectus hc waardoor we wipen, terwijl een shaman toch heel veel utilities heeft..
Moet haast wel aan de shaman zelf liggen dan. Onze shaman staat wel laagste in healing op butcher, maar dat komt omdat paladins en druids het gewoon erg goed doen in die fight. Maar toch een total van 30k healing done.

HPS zegt idd niet alles, maar Butcher is door het stacken juist erg goed met de healing rain van shamans en rond het einde van de fight nog een boost van healing tide.
pi_148878084
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 16:31 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Moet haast wel aan de shaman zelf liggen dan. Onze shaman staat wel laagste in healing op butcher, maar dat komt omdat paladins en druids het gewoon erg goed doen in die fight. Maar toch een total van 30k healing done.

HPS zegt idd niet alles, maar Butcher is door het stacken juist erg goed met de healing rain van shamans en rond het einde van de fight nog een boost van healing tide.
Vandaar mijn voorbeeld :) hps is niet overal belangrijk, als iedereen gewoon overeind blijft staan en zelf niet achterlijk in vuur blijft staan maakt het niet uit verder. Dus ja.. mijn idee dat onze shaman zelf niet helemaal snapt wat hij doet
  dinsdag 20 januari 2015 @ 17:13:18 #27
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_148879592
Onze resto shaman doet het anders altijd mega goed. Die knalt er 40k HPS uit op Butcher.
Het ligt heel erg aan het soort fight wat voor healer goed is. Veel movement, dan ben je beter uit met een HoT healer uiteraard.
You can only have the sunshine after the rain..
pi_148879723
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 17:13 schreef Pinkdwarf het volgende:
Onze resto shaman doet het anders altijd mega goed. Die knalt er 40k HPS uit op Butcher.
Het ligt heel erg aan het soort fight wat voor healer goed is. Veel movement, dan ben je beter uit met een HoT healer uiteraard.
weet je zo het ilvl van die shaman?
  dinsdag 20 januari 2015 @ 17:20:59 #29
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_148879950
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 17:16 schreef Valcon75 het volgende:

[..]

weet je zo het ilvl van die shaman?
657 geloof ik
You can only have the sunshine after the rain..
pi_148880049
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 17:20 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

657 geloof ik
hm, die van ons (dus de luiaard loopt ook hard achter..) maar dat zou niet zulke grote verschillen mogen geven. Dan zal ik hem nogmaals een schop onder zn reet geven ;)
pi_148881142
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 15:19 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Als je mee wilt, ik hoor het wel :P. Ben wel zelf disc, mijn resto druid is nog niet gegeared voor PvE. Weet niet welke class jij/jullie bent/zijn?

Ken nog een hunter die mee wilt, 24-27k dps, dus dan hebben we iig een basis :P
ik ben surv hunter, ilvl 660
  dinsdag 20 januari 2015 @ 19:16:50 #32
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_148883521
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 15:19 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Als je mee wilt, ik hoor het wel :P. Ben wel zelf disc, mijn resto druid is nog niet gegeared voor PvE. Weet niet welke class jij/jullie bent/zijn?

Ken nog een hunter die mee wilt, 24-27k dps, dus dan hebben we iig een basis :P
Ik heb een Resto Druid en vriend een disc/holy priest. Ik zit rond de 28-30k tijdens HC Imp en hij rond de 32k. Zou fijn zijn als we mee mogen. Zitten op Bloodhoof. Alliance :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_148884228
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 16:12 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Daar kun je mensen ook een schop voor geven :P.
Hehe ja. Of uitzoeken waarom die laag is bijv. Skill rotatie/glyphs/cooldowns/pre-pot etc etc..

Tijdens TBC best vaak mensen geholpen om beter te worden. Nu zijn er best veel guides en filmpjes te vinden op het internet. :)
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_148884881
Iemand die een site weet waar ze goedkoop(st) 60-day gametime verkopen?
pi_148886040
Flametalon of Alysrazor :D
pi_148893554
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 20:27 schreef TwyLight het volgende:
Flametalon of Alysrazor :D
Grats! Dat is de enige die ik nog moet in mn wekelijkse farmrondje.
Maar met Mimiron's Head, Invincible en Pureblood Fire Hawk de afgelopen tijd mag ik ook niet klagen :P

Ik kijk er alleen absoluut niet naar uit om weer DS te 'moeten' gaan doen om daar nog een paar mounts te looten.
Comfortably numb
pi_148899524
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 17:57 schreef Syphixx het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 19:16 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik zit te denken om vrijdag of zaterdag avond te gaan, geef maar even aan of het jullie uitmaakt. Hoe groter de basis, hoe beter natuurlijk :P. Goede guildies zijn altijd welkom. Anderen hier die meewillen, dat kan natuurlijk altijd. Ik denk alleen niet dat we de mogelijkheid hebben om echt mensen te dragen, dus ken de fight als je mee wilt :+
pi_148899781
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 08:23 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

[..]

Ik zit te denken om vrijdag of zaterdag avond te gaan, geef maar even aan of het jullie uitmaakt. Hoe groter de basis, hoe beter natuurlijk :P. Goede guildies zijn altijd welkom. Anderen hier die meewillen, dat kan natuurlijk altijd. Ik denk alleen niet dat we de mogelijkheid hebben om echt mensen te dragen, dus ken de fight als je mee wilt :+
Stomme alliance :N
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_148899831
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 08:42 schreef Knut het volgende:

[..]

Stomme alliance :N
Goed dat je dit zegt ja, helemaal vergeten dat er ook nog mensen horde spelen :P
pi_148899880
Ik kan echt niet meer mee in een dungeon nu. Zo lang geleden, en ze zijn nu zo lang uit dat men altijd verwacht dat je alle fights kent. Oh well.
pi_148901106
tijdje terug had ik het over een WOW vanilla prvate server om te kijken of die bugless te krijgen is.
nu ben ik toevallig op een server gestuit die nog niet live is, maar wel zwaar ontwikkeld word en goed gescript.
Nostalrius Begins voor de mensen die geinteresseerd zijn.
pi_148902200
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 08:48 schreef stbabylon het volgende:
Ik kan echt niet meer mee in een dungeon nu. Zo lang geleden, en ze zijn nu zo lang uit dat men altijd verwacht dat je alle fights kent. Oh well.
Als je een beetje gear hebt is de meeste fights toch tank en spank of zo simpel dat je alleen maar op DBM hoeft te letten. Alleen in Challenge Mode zal het nog lastig zijn.
pi_148903292
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 10:47 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Als je een beetje gear hebt is de meeste fights toch tank en spank of zo simpel dat je alleen maar op DBM hoeft te letten. Alleen in Challenge Mode zal het nog lastig zijn.
Ik heb één WoD dungeon gedaan (die met die rij spoken die telkens op je afkomt bij de laatste baas), op normal. Wel zonder DBM besef ik me nu. Maar het tempo ligt dan best hoog en geen flauw idee wat de bazen precies doen en wat de counter is. Dan kan ik me wel inlezen, maar alle bazen in alle dungeons en het dan onthouden wordt lastig. En in een pug lig je er vrij rap uit als je wat beginnersfouten maakt. DBM zal wel helpen.
pi_148903345
quote:
2s.gif Op woensdag 21 januari 2015 10:00 schreef kovenant het volgende:
tijdje terug had ik het over een WOW vanilla prvate server om te kijken of die bugless te krijgen is.
nu ben ik toevallig op een server gestuit die nog niet live is, maar wel zwaar ontwikkeld word en goed gescript.
Nostalrius Begins voor de mensen die geinteresseerd zijn.
Ik heb ook een goede vanilla die al een tijd draait. Maar raiden blijft toch lastig
pi_148903627
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2015 11:27 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik heb één WoD dungeon gedaan (die met die rij spoken die telkens op je afkomt bij de laatste baas), op normal. Wel zonder DBM besef ik me nu. Maar het tempo ligt dan best hoog en geen flauw idee wat de bazen precies doen en wat de counter is. Dan kan ik me wel inlezen, maar alle bazen in alle dungeons en het dan onthouden wordt lastig. En in een pug lig je er vrij rap uit als je wat beginnersfouten maakt. DBM zal wel helpen.
Heroic voor heroic proberen. Filmpjes kijken van de bosses terwijl je in de queue staat(zal wel iets van 15min zijn voor DPS toch?) voor een specifieke heroic. Dat scheelt natuurlijk veel om te onthouden.
pi_148904571
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 11:40 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Heroic voor heroic proberen. Filmpjes kijken van de bosses terwijl je in de queue staat(zal wel iets van 15min zijn voor DPS toch?) voor een specifieke heroic. Dat scheelt natuurlijk veel om te onthouden.
Laat ik eerst, als ik het al ga doen, maar eens beginnen met normal :P
pi_148906879
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 08:48 schreef stbabylon het volgende:
Ik kan echt niet meer mee in een dungeon nu. Zo lang geleden, en ze zijn nu zo lang uit dat men altijd verwacht dat je alle fights kent. Oh well.
Gewoon ff YouTube checken, voor elke dungeon zijn massa's guides
pi_148907275
Je bent toch DPS ? Gewoon met de rest meelopen en niet in troep staan :+
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_148907567
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 13:41 schreef Knut het volgende:
Je bent toch DPS ? Gewoon met de rest meelopen en niet in troep staan :+
Ja vaak werkt dat wel :+

Voel me alleen zo noob :P
pi_148907631
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2015 13:51 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ja vaak werkt dat wel :+

Voel me alleen zo noob :P
Beste manier om te leren is door gewoon te doen. Iedereen is een noob geweest en je moet je ook niet veel aantrekken van mensen die schreeuwen dat je er geen zak van kan. Prettigste groepen waar ik in heb gezeten, waren altijd groepen die probeerden nieuwe spelers wat te leren, in plaats van af te zeiken. Zijn ook de groepen geweest waar het voor mijn gevoel het snelste mee ging.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')