kinderachtig zegquote:
voor je kast, doosquote:
echt zulks een klote stad.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja grrr kan ik maandag lekker in Roffa gaan zitten, because fuck you..![]()
Je bent zelfquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:03 schreef wise het volgende:
[..]
kinderachtig zeg
[..]
voor je kast, doos
Wat is een kastdoos?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:03 schreef wise het volgende:
[..]
kinderachtig zeg
[..]
voor je kast, doos
Jaij ken t wetuh he rotterdammertquote:
5Ghzquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:07 schreef hoink581 het volgende:
Er zitten in de buurt van de kamer van mijn vriendin zoveel Ziggo abonnees met een wifi router dat ik nog geen 3 minuten stabiel internet kan aanhouden.
Hoe los je dit op.
Emp devicequote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:07 schreef hoink581 het volgende:
Er zitten in de buurt van de kamer van mijn vriendin zoveel Ziggo abonnees met een wifi router dat ik nog geen 3 minuten stabiel internet kan aanhouden.
Hoe los je dit op.
Gewoon daar met de welbekende vinger de mensen wijzen op hun tekortkomingen zoals je hier doet.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:07 schreef hoink581 het volgende:
Hoe los je dit op.
gehehequote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon daar met de welbekende vinger de mensen wijzen op hun tekortkomingen zoals je hier doet.
jij weet dan weer veel van cavia'squote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Griezelig hoeveel mensen hier het antwoord op weten
gr gr de digibeet
KABELquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:07 schreef hoink581 het volgende:
Hoe los je dit op.
Welkom bij de cavia helpdesk.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:11 schreef remi1986 het volgende:
[..]
jij weet dan weer veel van cavia's
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon daar met de welbekende vinger de mensen wijzen op hun tekortkomingen zoals je hier doet.
Oke, maar ik heb geen cavia, wat moet ik dan doen?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welkom bij de cavia helpdesk.
Heeft u een vraag, toets dan 1.
Heeft u geen vragen? Hang dan op![]()
Wist u dat de cavia net als mensen geen vitamine C kan aanmaken? Je kunt dit tekort oplossen dmv een vit C pilletje toe te dienen.
quote:
Toets hekje inquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:15 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Oke, maar ik heb geen cavia, wat moet ik dan doen?
Koop een 'chihauhau'quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:15 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Oke, maar ik heb geen cavia, wat moet ik dan doen?
laatst moest ik één of ander informatienummer bellen a 80 cent per minuut. Eerst 188 keuzemenu's door om vervolgens doorverwezen te worden naar de website en verbinding werd verbrokenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toets hekje in
En neem nog een bakje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |