kinderachtig zegquote:
voor je kast, doosquote:
echt zulks een klote stad.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja grrr kan ik maandag lekker in Roffa gaan zitten, because fuck you..![]()
Je bent zelfquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:03 schreef wise het volgende:
[..]
kinderachtig zeg
[..]
voor je kast, doos
Wat is een kastdoos?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:03 schreef wise het volgende:
[..]
kinderachtig zeg
[..]
voor je kast, doos
Jaij ken t wetuh he rotterdammertquote:
5Ghzquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:07 schreef hoink581 het volgende:
Er zitten in de buurt van de kamer van mijn vriendin zoveel Ziggo abonnees met een wifi router dat ik nog geen 3 minuten stabiel internet kan aanhouden.
Hoe los je dit op.
Emp devicequote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:07 schreef hoink581 het volgende:
Er zitten in de buurt van de kamer van mijn vriendin zoveel Ziggo abonnees met een wifi router dat ik nog geen 3 minuten stabiel internet kan aanhouden.
Hoe los je dit op.
Gewoon daar met de welbekende vinger de mensen wijzen op hun tekortkomingen zoals je hier doet.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:07 schreef hoink581 het volgende:
Hoe los je dit op.
gehehequote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon daar met de welbekende vinger de mensen wijzen op hun tekortkomingen zoals je hier doet.
jij weet dan weer veel van cavia'squote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Griezelig hoeveel mensen hier het antwoord op weten
gr gr de digibeet
KABELquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:07 schreef hoink581 het volgende:
Hoe los je dit op.
Welkom bij de cavia helpdesk.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:11 schreef remi1986 het volgende:
[..]
jij weet dan weer veel van cavia's
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon daar met de welbekende vinger de mensen wijzen op hun tekortkomingen zoals je hier doet.
Oke, maar ik heb geen cavia, wat moet ik dan doen?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welkom bij de cavia helpdesk.
Heeft u een vraag, toets dan 1.
Heeft u geen vragen? Hang dan op![]()
Wist u dat de cavia net als mensen geen vitamine C kan aanmaken? Je kunt dit tekort oplossen dmv een vit C pilletje toe te dienen.
quote:
Toets hekje inquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:15 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Oke, maar ik heb geen cavia, wat moet ik dan doen?
Koop een 'chihauhau'quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:15 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Oke, maar ik heb geen cavia, wat moet ik dan doen?
laatst moest ik één of ander informatienummer bellen a 80 cent per minuut. Eerst 188 keuzemenu's door om vervolgens doorverwezen te worden naar de website en verbinding werd verbrokenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toets hekje in
En neem nog een bakje
5Ghz? Volgens mij is de router al 5 jaar niet vervangen en de huisbaas zelf weigert hem te vervangen want "hij doet het nog prima"quote:
Kanaal 11 bijna nooit.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
5Ghz? Volgens mij is de router al 5 jaar niet vervangen en de huisbaas zelf weigert hem te vervangen want "hij doet het nog prima"![]()
Ik had de vorige keer al de tip gevonden om te checken om het wifi-kanaal te wisselen naar een kanaal dat anderen in de buurt niet gebruiken. Met een app had ik gekeken welke dat was, maar bijna alle kanalen worden evenveel gebruikt.
Ik kan ook gewoon anderen op een kinderachtige manier gaan zitten jennen omdat ik me verveel. Ben er nog niet uit welke de voorkeur verdient.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
Zou ik dat doen. Doe ik ook. Kijk waar het mij heeft gebracht.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon anderen op een kinderachtige manier gaan zitten jennen omdat ik me verveel. Ben er nog niet uit welke de voorkeur verdient.
Dacht 13 ofzo. Standaard worden ze tussen de 3 en 8 dacht ik het meest gebruikt. Dus een gemiddelde gebruiker zal nooit hoger dan 10 gebruiken.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gaan alle routers tot 11 kanalen?
Op de buitenzijde geeft dit ding maar 6 kanalen aan.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
Dacht 13 ofzo. Standaard worden ze tussen de 3 en 8 dacht ik het meest gebruikt. Dus een gemiddelde gebruiker zal nooit hoger dan 10 gebruiken.
Dan is er niet veel wat je kan doen ben ik bang. Misschien de modem/router op andere plek zetten. Waar staat deze nu? Toevallig in de buurt van glas?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
5Ghz? Volgens mij is de router al 5 jaar niet vervangen en de huisbaas zelf weigert hem te vervangen want "hij doet het nog prima"![]()
Ik had de vorige keer al de tip gevonden om te checken om het wifi-kanaal te wisselen naar een kanaal dat anderen in de buurt niet gebruiken. Met een app had ik gekeken welke dat was, maar bijna alle kanalen worden evenveel gebruikt.
1, 6 en 11quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dacht 13 ofzo. Standaard worden ze tussen de 3 en 8 dacht ik het meest gebruikt. Dus een gemiddelde gebruiker zal nooit hoger dan 10 gebruiken.
Nee, deze staat nu midden in het huis, verder van een raam kan hij niet gezet worden.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:31 schreef remi1986 het volgende:
Dan is er niet veel wat je kan doen ben ik bang. Misschien de modem/router op andere plek zetten. Waar staat deze nu? Toevallig in de buurt van glas?
Doe dit nu niet, voor je het weet zet je jezelf voor lul.quote:
quote:Het kan soms ook juist handig zijn om op hetzelfde kanaal te gaan zitten als je buurman. Dan zit je natuurlijk wel in elkaars vaarwater, maar wissel je elkaar als het ware af. Ga je er bijvoorbeeld een of twee kanalen naast zitten, dan heb je te maken met continue interferentie, wat uiteindelijk tot mindere prestaties kan leiden.
Hehehequote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zit gewoon op kanaal 1 thuis, apple router klapt iedereen kapot.
Wowquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Op de buitenzijde geeft dit ding maar 6 kanalen aan.
Come at me, biatch.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:32 schreef hoink581 het volgende:
Doe dit nu niet, voor je het weet zet je jezelf voor lul.
wattuhquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heb wel zin in een Rotterdammertje
misschien een draadloze deurbel. Is dezelfde frequentie en kan storen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, deze staat nu midden in het huis, verder van een raam kan hij niet gezet worden.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:20 schreef remi1986 het volgende:
[..]
laatst moest ik één of ander informatienummer bellen a 80 cent per minuut. Eerst 188 keuzemenu's door om vervolgens doorverwezen te worden naar de website en verbinding werd verbroken
Worst.quote:
Poolse of pittige turkse?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |