hoax.. en Putin gaat nog erg lang meequote:Op donderdag 12 maart 2015 16:33 schreef ender_xenocide het volgende:
Wat zou een eventuele dood van Poetin doen in dit geheel? De klok vooruit of achteruit zetten?
Ik verwacht vooruit (en dus dichter bij WOIII). Poetin is dan wel een dictatoriale klootzak, maar hij had wel de boel in handen en tot op redelijke hoogte denk ik wel in te schatten door de inlichtingendiensten.
van een eventuele opvolger weet je dat natuurlijk nooit.
frontpage
Die is gewoon een paar dagen er tussen uit..quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:29 schreef Beathoven het volgende:
[..]
hoax.. en Putin gaat nog erg lang mee
Poetin is niet dood, hij leeft!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:46 schreef Izzy73 het volgende:
The Internet Thinks Putin Is Dead?
http://www.rferl.org/cont(...)s-dead/26897066.html
Mijn broertje laatst ook, die vind schieten helemaal leuk, en ziet het als een grote grap. Het zelfde met al die andere games hij wilde ook daardoor het leger in want hij had de juiste voorbereiding via games. Dat was dus zijn logika, toen heb ik hem wel even gezegd dat je niet even op pauze, of save kan klikken, of wat dan ook en dat hij weet dat als hij 'beschoten' wordt je niet jezelf ziet neervallen maar je gewoon een 50/50 kans hebt.quote:
... maar ondertussen wel ontkennen dat we in een hyperfascistisch Europa leven.quote:
Het is overigens een longread.quote:“Dit gaat over de terugkeer van het fascisme in Europa”
Onafhankelijk journalist John Pilger wikt zijn woorden niet. Wat in Oekraïne gebeurt, drijft ons naar een nieuwe wereldoorlog. Hij plaatst wat daar gebeurt in een historische context. Alleen massaal protest kan dit nog tegenhouden.
bron
Ja dat is niet leuk, zeker als er om de minuut een straaljager over vliegt.quote:
Dat is nog het minst erge .quote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:42 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Ja dat is niet leuk, zeker als er om de minuut een straaljager over vliegt.
Zou me niets verbazen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:50 schreef Lavenderr het volgende:
Er gebeurt momenteel zoveel in de wereld dat veel mensen zich afvragen of er een Derde Wereldoorlog op het punt staat uit te breken.
Wat denken jullie, is die angst terecht?
Ja, idd.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mij ook niet. Het is alsof we er regelrecht op af koersen.
Het lijkt nu juist weer wat rustiger te worden. Een burgeroorlog in Rusland zou wel enorme problemen kunnen brengen in de wereld. Dan is er in principe geen weg meer terug.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:10 schreef Eficaz het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen.
Op heel veel plaatsen oorlog, dan de probs bij de vvd, samenleving die harder wordt, dmv bezuinigingen gezondheidszorg, steeds meer zaken draaien om geld, meer geld, en produceren, etc.
Steeds meer belasting betalen...
Kunst is, om voor jezelf, ondanks de probs om je heen, een leven te creëren, waar je gelukkig in ben, niet dankzij, maar ondanks ellende en dreigingen die je om je heen ziet...![]()
Wij leven godzijdank in een relatief vrij en vredig land...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het lijkt nu juist weer wat rustiger te worden. Een burgeroorlog in Rusland zou wel enorme problemen kunnen brengen in de wereld. Dan is er in principe geen weg meer terug.
Dit meen je niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:46 schreef Eficaz het volgende:
[..]
Wij leven godzijdank in een relatief vrij en vredig land...
Ook al maakt het me soms onrustig wat je in het alternatieve nieuws leest.
Ik ben niet bang voor Rusland, Poetin is mi voor het volk, en wordt afgeschilderd door de media als niet.
zie: BREAKING: STEEDS MEER STEUN VOOR POETIN
CORRUPTE WESTERSE MSM-OORLOGSMEDIA BEREIKEN OOK HET TEGENOVERGESTELDE VAN WAT ZE WILLEN: STEUN AAN RUSLAND * NEDERLANDSE BURGERS SCHREVEN REEDS EEN EXCUUS-BRIEF AAN POETIN * PROFESSOR HEKELDE DE CORRUPTE MSM * NU DE EERSTE WESTERSE MILITAIRE VRIJWILLIGERS
Twee jonge Spanjaarden zijn naar Oost-Oekraine gegaan om de ‘separatisten’ te helpen in hun strijd tegen de Timmermans-fascisten in Kiev. Elke dag wordt duidelijker dat de Westerse leugen-machine gaat haperen en zich wellicht zelfs tegen het Westen gaat keren. Lees het hele verhaal met video op RT.com
http://www.klokkenluideronline.is/?s=poetin
Ach twee doorgedraaide Spanjaarden zegt nog helemaal niks natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:46 schreef Eficaz het volgende:
[..]
Wij leven godzijdank in een relatief vrij en vredig land...
Ook al maakt het me soms onrustig wat je in het alternatieve nieuws leest.
Ik ben niet bang voor Rusland, Poetin is mi voor het volk, en wordt afgeschilderd door de media als niet.
zie: BREAKING: STEEDS MEER STEUN VOOR POETIN
CORRUPTE WESTERSE MSM-OORLOGSMEDIA BEREIKEN OOK HET TEGENOVERGESTELDE VAN WAT ZE WILLEN: STEUN AAN RUSLAND * NEDERLANDSE BURGERS SCHREVEN REEDS EEN EXCUUS-BRIEF AAN POETIN * PROFESSOR HEKELDE DE CORRUPTE MSM * NU DE EERSTE WESTERSE MILITAIRE VRIJWILLIGERS
Twee jonge Spanjaarden zijn naar Oost-Oekraine gegaan om de ‘separatisten’ te helpen in hun strijd tegen de Timmermans-fascisten in Kiev. Elke dag wordt duidelijker dat de Westerse leugen-machine gaat haperen en zich wellicht zelfs tegen het Westen gaat keren. Lees het hele verhaal met video op RT.com
http://www.klokkenluideronline.is/?s=poetin
Oooh, met soms alternatieve punten, ok.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit meen je niet.RT is géén "alternatieve media" maar gewoon massamedia met soms "andere/alternatieve" punten.
Op het vlak van Rusland (pure propaganda) en Venezuela (leugens) zwaaaar onbetrouwbaar.
Wat is het dan wel?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit meen je niet.RT is géén "alternatieve media" maar gewoon massamedia met soms "andere/alternatieve" punten.
Op het vlak van Rusland (pure propaganda) en Venezuela (leugens) zwaaaar onbetrouwbaar.
Dat staat er toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |