Not sure if...sarcasm?quote:
Ja, het is een ingewikkelde situatie. Wat moet Rusland doen? Wat moet Amerika doen? En wat moet de houding van Europa zijn?quote:
Ik ben 'bang' dat Europa als een mak schaap achter Amerika aan blijft huppelen.quote:Op zondag 8 februari 2015 16:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, het is een ingewikkelde situatie. Wat moet Rusland doen? Wat moet Amerika doen? En wat moet de houding van Europa zijn?
Dat zou verrassend zijn.quote:Op zondag 8 februari 2015 16:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik ben 'bang' dat Europa als een mak schaap achter Amerika aan blijft huppelen.
Waar ik laatst ook een gesprek over had, als Amerika en zijn vriendje Europa Oekrane gaan helpen, en het allemaal tegen Rusland is, dan kijk ik niet verbaasd op als Rusland zegt, surprise mother f*ckers here is China to back me up.
Rusland is de laatste maanden veel in gesprek met China, wat ik voor geen meter vetrouw.
Klopt, maar niet geheel gek.quote:
China en Rusland tegen de Federal Reserve zou tof zijn.quote:Op zondag 8 februari 2015 16:42 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Klopt, maar niet geheel gek.
China en Rusland hebben beide een hekel aan het feit dat Amerika denkt de wereld leider te moeten zijn.
Precies, en volgens mij gingen een aantal gesprekken en onderhandelingen ook over dat onderwerpquote:Op zondag 8 februari 2015 16:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
China en Rusland tegen de Federal Reserve zou tof zijn.
Die Russen en Chinezen weten denk ik heel goed waar ze mee bezig zijn, de Amerikanen lopen een beetje achter de feiten aan. Maar die hebben natuurlijk wel de 'sway of the people' en genoeg materiaal.quote:Op zondag 8 februari 2015 16:44 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Precies, en volgens mij gingen een aantal gesprekken en onderhandelingen ook over dat onderwerp
Vind je?quote:Op zondag 8 februari 2015 16:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
China en Rusland tegen de Federal Reserve zou tof zijn.
Europa is al niet meer neutraal. Met hun sancties.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:27 schreef b4kl4p het volgende:
Europa moet neutraal blijven. VS gaat maar in eigen achtertuin oorlogje spelen.
quote:Is dit het begin van de Derde Wereldoorlog?
[.]
Het lijkt alsof er elke week nog een land extra in een oorlog verzeild raakt. Daar komt nog bij dat in Afghanistan, in Jemen en in Libi burgeroorlogen woeden en dat een andere groep extremistische moslims, Boko Haram, in Nigeria, Tsjaad, Niger en Kameroen aanslagen pleegt. Ook in Afrika is er sprake van een oorlog, die zich als een olievlek uitbreidt.
Er zijn wereldwijd nu zoveel landen betrokken bij oorlogen, dat je haast zou denken dat de Derde Wereldoorlog is begonnen. Over de nieuwe reeks humanitaire oorlogen schreef Michel Chossudovsky een boek “The Globalization of War. America's “Long War” against Humanity” .Chossudovsky wijst op de trend naar een globalisering van oorlog. Oorlog wordt tegenwoordig gepresenteerd als een vreedzame oplossing, om een dictator of een terreurgroep te stoppen. Steeds meer landen doen mee met deze humanitaire oorlogen. Is dit het begin van de Derde Wereldoorlog?
https://goudportal.nl/?it(...)e-derde-wereldoorlog
1. Er is geen global warming.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:48 schreef Beathoven het volgende:
http://mashable.com/2015/03/02/global-warming-syria-civil-war/
Seeds of war
Global warming helped trigger Syria's bloody civil war
Er is geen lambiekquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
1. Er is geen global warming.
Er is wel een hyperfascistsch land bestuurt door Obama & Co. Die alles en iedereen op stelten zet.
... ik zou maar niet zo grappig doen..quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:52 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Er is geen lambiek
Er is wel een figuurtje uit Suske en Wiske die je slecht kopieert. En ik discussieer niet met dit soort clowns.![]()
Goed verhaal in dat filmpje.quote:
.. het is niet merkwaardig ... het is een semi-meerder-jarig plan om amerikaanse bassisen te hebben rondom rusland. Daar is jaarlijks oa de bilderberg meetings voor.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:56 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Goed verhaal in dat filmpje.
Blijft merkwaardig dat de VS moslim terrorisme heeft gekweekt, en toch "iedereen" juicht wanneer ze militair ingrijpen onder het mom van democratie en een wreedzame oplossing.
De mindcontrol werkt goed in ieder geval.
Dat snap ik heel goed hoor, dat plaatje heb ik zelf ook gepost in BNW-plaatjes.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
.. het is niet merkwaardig ... het is een semi-meerder-jarig plan om amerikaanse bassisen te hebben rondom rusland.
NAVO is niet voor vrede. NAVO is voor puur oorlog en verderf.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:03 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dat snap ik heel goed hoor, dat plaatje heb ik zelf ook gepost in BNW-plaatjes.
Ik bedoel merkwaardig dat mensen juichen wanneer de VS een oorlog ontketend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |