abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148900803
Vrijheid...

sunny_hundal twitterde op dinsdag 20-01-2015 om 21:17:48 Even more ridiculous. French police arrest a 16yr old for doing a mock cover of Charlie Hebdo https://t.co/Su4YQMl2Qg http://t.co/u6moHipbBj reageer retweet
sunny_hundal twitterde op dinsdag 20-01-2015 om 22:30:51 Worse, it seems the kid didn't even draw this, he just shared it on Facebook. For that, the French govt want to convict him for "jihadism". reageer retweet
pi_148900864
quote:
10s.gif Op woensdag 21 januari 2015 09:45 schreef Irakees het volgende:
Vrijheid...

sunny_hundal twitterde op dinsdag 20-01-2015 om 21:17:48 Even more ridiculous. French police arrest a 16yr old for doing a mock cover of Charlie Hebdo https://t.co/Su4YQMl2Qg http://t.co/u6moHipbBj reageer retweet
sunny_hundal twitterde op dinsdag 20-01-2015 om 22:30:51 Worse, it seems the kid didn't even draw this, he just shared it on Facebook. For that, the French govt want to convict him for "jihadism". reageer retweet
Je suis Charlie! _O_
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 21 januari 2015 @ 10:24:51 #53
437417 Reddead
scream @ me.
pi_148901630
Je suis Charlie indeed :P
pi_148901679
quote:
10s.gif Op woensdag 21 januari 2015 09:45 schreef Irakees het volgende:
Vrijheid...

Gelijke monnikken gelijke kappen. Was dat die met de joodse meneer en de kamp-commandant? Die vond ik wel stijlvol in de lijn van 't etaleren van 't recht om te kwetsen, als in een signaal van hoe het de moslims raakte en een stukje inleving. Dat vond ik wel een redelijk intellectueel antwoord. Iedereen mag de pen pakken en 't potlood. Het is 't een en t ander of beide niet, maar niet of -of.

Ergens heb ik zo'n gevoel dat degene die 't gemaakt heeft of 't deelde juist voor de algemene vrijheid vecht en niet voor de weg van de kogel.

Appa de Nederlandse rapper keurde de actie van Al-Qaida trouwens af, artiesten hebben wel ergens een band met elkaar.

[ Bericht 2% gewijzigd door Beathoven op 21-01-2015 10:39:59 ]
  woensdag 21 januari 2015 @ 10:55:24 #55
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_148902421
Hypocriet haatblad.
Verantwoordelijk voor al die doden :r
Willen nu dat NL-ers ook omkomen :r

Durven ze ook iets over de Holocaust te schrijven? Nou? NOU?
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_148902668
Is hier ook plek voor galgenhumor?
Zo ja:

Wat wordt de meest succesvolle reorganisatie van 2015?

Antwoord: Charlie Hebdo
De helft van het personeel weg,
en in één week tijd een honderdvoudige omzet.

Zo nee:
Dat kunt u deze mop als niet verzonden beschouwen.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  woensdag 21 januari 2015 @ 11:07:48 #57
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_148902791
AFP twitterde op woensdag 21-01-2015 om 10:51:57 #BREAKING About 3,000 people in France with jihadist ties need to be under surveillance: PM reageer retweet
Say what?
pi_148902853
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 10:55 schreef corehype het volgende:
Hypocriet haatblad.
Verantwoordelijk voor al die doden :r
Willen nu dat NL-ers ook omkomen :r

Durven ze ook iets over de Holocaust te schrijven? Nou? NOU?
Verschil tussen satire over religie en holocaust.
Religie is een idee, een verwachtingspatroon, een geloof.
Net zoiets als: Ik geloof dat het morgen gaat regenen. Of: Ik geloof dat ik na mijn dood verantwoording moet afleggen aan Allah, Mohammed, Jahweh, Wodan, Zeus, Shiva, Manitou, Oeliekoeli, de Christelijke God, Jezus, Maria, Petrus of iemand anders.
Ik vind dat het geloof in een regenbui morgen, best wel satirisch mag worden behandeld, net als de verwachtingen van het feestje, of de straf na onze dood. Uiteindelijke kies je zelf voor een idee.
En als iemand jouw idee bekritiseert kun je daar alleen maar dankbaar voor zijn, als je daardoor tot de ontdekking komt dat jouw idee toch niet zo goed was.
Echter de holocaust is een daadwerkelijk onrecht dat een volk is aangedaan. Daar kiest een volk niet voor.

[ Bericht 0% gewijzigd door Twentsche_Ros op 21-01-2015 11:16:07 ]
pi_148903042
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 11:03 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Zo ja:

:D
  woensdag 21 januari 2015 @ 11:25:00 #60
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_148903241
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 11:10 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Net zoiets als: Ik geloof dat het morgen gaat regenen. Of: Ik geloof dat ik na mijn dood verantwoording moet afleggen aan Allah, Mohammed, Jahweh, Wodan, Zeus, Shiva, Manitou, Oeliekoeli, de Christelijke God, Jezus, Maria, Petrus of iemand anders.
Ik vind dat het geloof in een regenbui morgen, best wel satirisch mag worden behandeld, net als de verwachtingen van het feestje, of de straf na onze dood. Uiteindelijke kies je zelf voor een idee.
En als iemand jouw idee bekritiseert kun je daar alleen maar dankbaar voor zijn, als je daardoor tot de ontdekking komt dat jouw idee toch niet zo goed was.
Echter de holocaust is een daadwerkelijk onrecht dat een volk is aangedaan. Daar kiest een volk niet voor.
En terroristische aanslagen in de naam van een of ander kutfabeltje zijn niet echt? :')
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  woensdag 21 januari 2015 @ 12:15:52 #61
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_148904691
quote:

[..]

Onzin. joden zijn geen volk, maar aanhangers van een religie/ideologie.
Daarnaast worden genoeg grappen gemaakt van ECHT leed zoals slavenhandel.
Ik vind dit hypocriet.
Daarnaast zijn er 20 miljoen Russen afgeslacht, wat ECHT leed is.
De premier van de heilstaat Israël liep mee met de 'vrijheidstocht'.

Dus nonsens.
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_148905157
De media helpen ook niet mee door iedere keer huilerige en bekrompen joden als 'vertegenwoordigers' van hun gemeenschap uit te nodigen. Zie bijv. die bebaarde en bebrilde idioot gisteren bij Jinek. Wat een afgang.
pi_148905333
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 12:15 schreef corehype het volgende:

[..]

Onzin. joden zijn geen volk, maar aanhangers van een religie/ideologie.
Daarnaast worden genoeg grappen gemaakt van ECHT leed zoals slavenhandel.
Ik vind dit hypocriet.
Daarnaast zijn er 20 miljoen Russen afgeslacht, wat ECHT leed is.
De premier van de heilstaat Israël liep mee met de 'vrijheidstocht'.

Dus nonsens.
De Joden die naar de kampen geleid werden behoorden wel tot een groep mensen die niemand destijds kwaad deden. Stellen dat iets erger is door bij 't bij aantallen beet te pakken en in termen als volk te werken om iets zwaarder te laten wegen is niet helemaal juist.

Ik sta lijnrecht tegenover holocaust ontkenning maar ik sta ook tegenover de stichting van Israel dat ook met systematische ongezonde bureaucratie bezig is. Veel joden hebben ook helemaal niets met Israel.

Nu met de Israelische regering - Palestina kwestie sta ik aan de kant van de Palestijnen. Netanyahu is daar de lul in 't web.
pi_148905513
http://realitieswatch.com(...)ati-attacking-paris/

Oops, dit is Nws. Nou ja, ik laat hem maar staan.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_148919183
quote:

[..]

Mocht ik komen te overlijden, dan mag je van mij gerust letterlijk op mijn graf zeiken. Ik zal jou daar dan echt niet op aanvallen. Maar even serieus: Grappen over de Holocaust zeggen iets over de persoon die de grap maakt (en dat hoeft niet per sé negatief te zijn). Dat kan alleen maar meer inzicht verschaffen, zowel positief als negatief, en het lijkt mij dan ook nuttig om die uitlatingen toe te laten.
pi_148920030
Syria wants U.N. action against Turkey over Paris attacks suspect
quote:
Syria called on the United Nations Security Council to take action against Turkey for allowing a French woman linked to militant attacks in Paris to illegally enter Syria along with other foreign fighters.

France launched a search for 26-year-old Hayat Boumeddiene after police killed her partner Amedy Coulibaly while storming a Jewish supermarket where he had taken hostages earlier this month. Authorities described her as armed and dangerous.

Turkish Foreign Minister Mevlut Cavusoglu has said Boumeddiene arrived in Istanbul from Madrid on Jan. 2 and that Paris had not asked that she be denied access. Boumeddiene crossed into Syria on Jan. 8, he said.

"That statement is a formal admission of a point that we have repeatedly made ... that Turkey remains the main channel to smuggle foreign terrorists and mercenaries from around the world into Syria," Syria's U.N. Ambassador Bashar Ja'afari wrote in a letter to the Security Council and U.N. chief Ban Ki-moon.

"The country is also a route through which they return to their countries or travel to third States," Ja'afari wrote in the Jan. 12 letter made public on Wednesday.

Damascus has repeatedly accused Turkey of supporting militants during its nearly four year civil war. Turkey denies enabling passage of foreign fighters who have swollen the ranks of al Qaeda-linked groups, but has faced widespread criticism for allowing thousands of them to cross into Syria.

Any action is unlikely as the 15-member council has been largely deadlocked on how to end the Syrian conflict with Damascus ally Russia, backed by China, pitted against the United States, Britain, France and other western and Arab states.

Coulibaly said he carried out the Jewish supermarket attack in the name of Islamic State, a militant group that has seized swathes of territory in Iraq and Syria. His siege came after two gunman attacked satirical newspaper Charlie Hebdo. Seventeen people were killed in three days of violence.

Ja'afari said that Turkey, by allowing foreign fighters to pass through the country and into Syria, was violating Security Council counter-terrorism resolutions.

"The Syrian Arab Republic therefore calls on the Security Council and the international community to take effective action to condemn and curb the Turkish regime's policies," Ja'afari wrote. "The Turkish regime must be held accountable for those policies, which endanger international peace and security."

Turkey's mission to the United Nations was not immediately available for comment on the accusations by Ja'afari.
pi_148926241
Kan iemand me uitleggen waarom Joden zich atm nu zo bedreigd voelen? (Meer dan andere burgers)
pi_148926798
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2015 12:43 schreef Resonancer het volgende:
http://realitieswatch.com(...)ati-attacking-paris/

Oops, dit is Nws. Nou ja, ik laat hem maar staan.
illuminé betekent ook visionair in 't frans, in die context als degenen met een andere visie op de islam.

[ Bericht 0% gewijzigd door Beathoven op 21-01-2015 22:50:02 ]
pi_148927271
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 22:40 schreef Beathoven het volgende:

[..]

illuminé betekent ook visionair in 't frans, in die context als degenen met een andere visie op de islam.
"verlichte geesten"
pi_148927343
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 22:25 schreef davedavy het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom Joden zich atm nu zo bedreigd voelen? (Meer dan andere burgers)
:') :') Is dat een serieuze vraag nadat je hebt gezien wat er in Frankrijk gebeurt en wie voornamelijk het doelwit zijn en dan heb ik het dus niet alleen over de recente aanslagen in Parijs.
pi_148927609
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 22:50 schreef meth1745 het volgende:

[..]

"verlichte geesten"
dus het woord illuminé dat voor meerdere uitleg vatbaar is moet maar uit 't woordenboek want iemand kan daar illuminatie in horen. Bovendien waren ze niet zo verlicht.
pi_148933935
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 19:48 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Mocht ik komen te overlijden, dan mag je van mij gerust letterlijk op mijn graf zeiken. Ik zal jou daar dan echt niet op aanvallen. Maar even serieus: Grappen over de Holocaust zeggen iets over de persoon die de grap maakt (en dat hoeft niet per sé negatief te zijn). Dat kan alleen maar meer inzicht verschaffen, zowel positief als negatief, en het lijkt mij dan ook nuttig om die uitlatingen toe te laten.
Ik ben ook wel voor grappen en een open discussie over de holocaust, inclusief ontkenning. Zeker nu na 70 jaar.
Want met dit verbod hebben de neo-nazi's en andere anti-semieten straks de troef in handen van "we mochten nooit wat over de holocaust zeggen", want.... verboden, maar we hadden eigenlijk heel goede argumenten." En dan zijn er geen directe getuigenverhalen van overlevenden meer.
Holocaust-ontkenningen zijn prima met feitelijkheden te ontzenuwen. Degene die dan nog de holocaust ontkent weet eigenlijk wel beter, maar is gewoon een antisemiet.
Alleen vind ik er wel een verschil tussen met geloof. Ik vind een grap naar iemand die kaal is vanwege chemokuur ook wat anders dan een grap over kaalheid naar iemand die zelf zijn haren heeft afgeschoren, en dus gekozen heeft om kaal te zijn.

[ Bericht 8% gewijzigd door Twentsche_Ros op 22-01-2015 08:20:09 ]
pi_148949327
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 07:12 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Ik ben ook wel voor grappen en een open discussie over de holocaust, inclusief ontkenning. Zeker nu na 70 jaar.
Want met dit verbod hebben de neo-nazi's en andere anti-semieten straks de troef in handen van "we mochten nooit wat over de holocaust zeggen", want.... verboden, maar we hadden eigenlijk heel goede argumenten." En dan zijn er geen directe getuigenverhalen van overlevenden meer.
Holocaust-ontkenningen zijn prima met feitelijkheden te ontzenuwen. Degene die dan nog de holocaust ontkent weet eigenlijk wel beter, maar is gewoon een antisemiet.
Alleen vind ik er wel een verschil tussen met geloof. Ik vind een grap naar iemand die kaal is vanwege chemokuur ook wat anders dan een grap over kaalheid naar iemand die zelf zijn haren heeft afgeschoren, en dus gekozen heeft om kaal te zijn.
Ik ben het voor het grootste gedeelte met je eens. Als iemand kaal is vanwege kanker dan mag deze persoon daar bijvoorbeeld best grappen over maken en dan zal ik hartelijk meelachen. Mocht iemand anders kwetsende grappen er over maken, dan gun ik die persoon graag die vrijheid. Ik zal dan misschien niet meelachen maar dan weet ik wel wat ik aan die persoon heb. Dat probeerde ik duidelijk te maken met mijn verhaal.
  donderdag 22 januari 2015 @ 17:20:46 #74
198365 Morendo
The Real Deal
pi_148949447
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 11:03 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Zo ja:

Zo nee:
Dat kunt u deze mop als niet verzonden beschouwen.
Ik moest niet lachen, maar technisch gezien is het wel een goede grap.
Die Lebenslust bringt dich um.
  donderdag 22 januari 2015 @ 17:21:36 #75
198365 Morendo
The Real Deal
pi_148949469
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 22:25 schreef davedavy het volgende:
Zij hebben het meest te verliezen.

Als de beurzen instorten.
Die Lebenslust bringt dich um.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')