Ik heb het niet over de burgers, maar over Sa, die rust wil in een buurland.quote:Op donderdag 26 maart 2015 08:35 schreef reza1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zo tegen dictators was en voor demonstrerende mensen.
Iran en Rusland willen rust in Syrië.quote:Op donderdag 26 maart 2015 08:39 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de burgers, maar over Sa, die rust wil in een buurland.
En ik vind een rebellengroep aanvallen anders dan burgers neerschieten?
Jij bent nu ineens tegen de dictator? Raar.
Iran en Rusland in deze serieus nemen. Allebei paranoïde om ook maar iets toe te geven aan demonstranten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 08:42 schreef reza1 het volgende:
[..]
Iran en Rusland willen rust in Syrië.
Dus met wat Syrië nu doet heb je geen probleem? Gezien ze alleen "rebellen" aanvallen.
En hoe heb jij dat bepaald?quote:Op donderdag 26 maart 2015 08:45 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Je hebt rebellen die voor rechten vechten (Syrië) en rebellen die voor de macht vechten (Jemen).
Jij kent de situatie van de houthis niet in Jemen blijkbaar.quote:Op donderdag 26 maart 2015 08:45 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Iran en Rusland in deze serieus nemen. Allebei paranoïde om ook maar iets toe te geven aan demonstranten.
Je hebt rebellen die voor rechten vechten (Syrië) en rebellen die voor de macht vechten (Jemen).
Gevoel hequote:
Lol, in Jemen waren er ook demonstraties geïnspireerd door de Arabische Lente. Beter lees je je ook maar een klein beetje in voordat je wat roept.quote:Op donderdag 26 maart 2015 08:54 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Gevoel he![]()
Het gaat erom hoe het protest begint. In Syrië burgers geïnspireerd door de Arabische Lente, wat uiteraard gekaapt word door anderen, mede door inefficiëntie van Assad, maar die vindt alles wel best.
In Jemen is het al jaren los zand volgens mij. Waarbij allerlei (extremistische) groeperingen het voor het zeggen willen hebben.
Waarom heeft dat in Syrië wel wat met nu te maken?quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:00 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Uiteraard, maar dat heeft niets met nu te maken.
Of wat zijn de standpunten van de aanvallers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op mijn eerste reactie hier refereer jij aan Syrië.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:05 schreef reza1 het volgende:
Waarom heeft dat in Syrië wel wat met nu te maken?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:10 schreef reza1 het volgende:
Doden door de Saudische agressie tegen Jemen:Donder op met je propaganda.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2015 09:12:47 ]
Maar wat is je bron hier nou van?quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:11 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Dit is het geval in Jemen, wat in oorsprong niet in Syrië was.
Donder op met je anti-Assad propaganda.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:12 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Donder op met je propaganda.
Ik gebruik geen foto's van slachtoffers om mijn standpunten te uitten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:14 schreef reza1 het volgende:
[..]
Donder op met je anti-Assad propaganda.
Nee je verzint allemaal onzin, een stuk beter dan de feiten, gedode kinderen door de Saudische agressie.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:16 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Ik gebruik geen foto's van slachtoffers om mijn standpunten te uitten.
Je draait het nu om, ik vroeg het als eerst aan jou maar jij weigert antwoord te geven.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:22 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Maar nu beantwoord jij mijn vragen maar eens, waarom is Assad prima, en wat er nu in Jemen gebeurd niet?
Feitelijk hetzelfde.
Door jouw globale voorkeuren blokkeren jouw oordelen nogal.
Nee jij hoort anderen uit, zodat je alles makkelijk kan pareren en in jouw straatje kan lullen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:26 schreef reza1 het volgende:
[..]
Je draait het nu om, ik vroeg het als eerst jou maar jij weigert antwoord te geven.
Je zegt nu zelf dat het feitelijk hetzelfde is dus je geeft nu zelf toe dat je hypocriet bent.
Jij weigert die zogenaamde "nuances" te onderbouwen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:30 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Nee jij hoort anderen uit, zodat je alles makkelijk kan pareren en in jouw straatje kan lullen.
Het zijn dezelfde mechanismen, ja, maar ik oordeel dat ik het in de ene situatie begrijp en in de andere niet.
Ik leg nuances waartoe jij niet in staat bent.
Ik hoef niet alles te onderbouwen, wanneer jij niet eens in staat bent om jouw standpunten weer te geven.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:31 schreef reza1 het volgende:Jij weigert die zogenaamde "nuances" te onderbouwen.
Dat hoeft niet nee, het toont alleen aan dat jij niet serieus te nemen bent.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:36 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Ik hoef niet alles te onderbouwen, wanneer jij niet eens in staat bent om jouw standpunten weer te geven.
Dat jij alleen maar mijn inconsequenties beoordeelt en totaal geen reflectie op jouw eigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |